![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Taaaa, jestes znany na forum jako rutynowy" tester" wielu opon.
![]() -------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Pierwsze wątpliwości do do niebieskich chmurek rozwiane, kompresja idealna, dolot suchy.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Jesteś w sobote w Poznaniu ?
Proponuje porządny kubeł dla kierowcy, tym bardziej że najmniejszy nie jestes ![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nie lubię pełnych kubłów, odpadają, ja na prawdę lubię cywilne auta
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Jesli naprawde chcesz robić postepy, szybciej, płynniej i bezpieczniej jeździć to nie możesz ruszać się w fotelu , ani fotel nie może się ruszać z Toba. Twoja pupa jest sensorem który Ci mówi gdzie zachwilę nadwozie pojedzie, odjedzie tyłem czy nie. Uwierz mi, przekonałem kiedyś kolegę twojej postury, a może i większego że więcej z trackdayowego A5 nie wyciśnie jesli nie zaprze ciała porządnie.
Tym bardziej że masz sztywny wóz, mocny (może nawet za mocny) , i jezdzisz na slicku. Nie możesz trzymać się kierownicy, bo blokujesz swobodny wyjazd auta z zakrętu, i czesto masz nadsterownośc z tego powodu. A moc to inna sprawa, kiedyś pokazałem jednemu kursantowi, ze jego Evo9 jest szybsze kiedy nie ma tryliona koni. A był to gość który wiedział jak jechać i auto było przygotowane porządnie do sportu. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Mam pasy szelkowe jak co do przypięcia się (których też nie znoszę
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Kajman - dobrze wygladaja te fotele - gdzies na necie je znalazles? czy import? Siedziales juz w nich?
Jezeli to nie tajemnica to mozna znac przyblizone koszta takich siedzen? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Fotele to wnętrze od 8 JDM, zakupiem na forum evo. Za całe wnętrze z boczkami i podłokietnikiem dałem 1500zł. Ale fotele są do obszycia, 1 był na pewno bo już był naprawiany się okazało. A jako że materiał różniłby się kolorem, to obszywam oba.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Świetne auto, ale chyba już to pisałem
![]() Co do czerwonego napisu "evolution" na fotelach - ja bym odpuścił. Ale to nie mi ma się podobać, tylko Tobie ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Sam mam/miałem wątpliwości i co raz bardziej skłaniam się do tego, żeby zostało jak wyszło z fabryki tylko z logo Recaro.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
To są bardzo dobre fotele Panowie, naprawę. A co do napisu, też bym sobie darował
![]() |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Dziekuje za odpowiedz.
Popieram. Wygladaja najlepiej w oryginale. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jednak warto robić rewizje napędów
![]() ![]() Auto prawdopodobnie dostanie zestaw aero do zakładania na okazyjne wyjazdy na tor, klapa tylna z dużym skrzydłem, splitter i canardsy. Rozważam też tylne drzwi lekkie, w sumie ponoć to jakieś 35kg do zaoszczędzenia a wymiana nie powinna być zbyt trudna i do zrobienia kilka razy w roku. Ale nie wiem czy będzie mi się chciało. Rollcage już kupiony, też tylko na wyjazdy będę zakładał. Troszkę fotek w końcu zgrałem z komórki, z cyklu przed i po: Przed ![]() Po ![]() Przed ![]() Po ![]() ![]() I mój nowy kasztanek: ![]() Mam też finalną wycenę naprawy przycierki dziadka, dał radę, 11000zł ponad ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Chyba przekręcanie drzwi w te i nazat nie ma sensu, a czasem ustawianie drzwi, żeby szczelimy się zgadzały bywa mozolne. Mnie by się nie chciało z tym tańczyć dla paru kg. Niezła wycena, taka kasiora do ręki ?
![]() Poza tym piękna maszynka, gratulacje. |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
No to pasowanie mnie martwi. Kolega blacharz by ogarnał, ale czy jest sens? Co raz bardziej wątpię.
Wycena to koszty naprawy bezgotówkowej, ja nie chcę na tym zarabiać, ja chcę to mieć idealnie zrobione. Poza tym o dziwo PZU postawiło kilak twardych warunków żeby to przeszło w tej kwocie i kształcie. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
Kajman wez slowa Lagaduli na powaznie przynajmniej na Ring. Dobry kubel z hansem. Nie bedziesz w stanie pojechac tam szybciej gdy nie zespolisz sie z autem mozliwie bezposrednio. Moze i jestem zboczony ale dla mnie kubel jest glownym elementem ktory umozliwia wylapywanie osiadania opony na asfalcie i mozliwosc dystrybucji gazu. A tam uwiez mi jest mocno nierowno.
-------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Dodałbym jeszcze porządną kierownicę z offsetem i zamszem + dobre rękawice . To takie abc ścigania.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
I tak pierwszy raz na ringu jadę sobie pojeździć, najlepiej zrobić kilkaset km i wrócić w całości, to są priorytety, o żadnych ambitnych czasach nawet nie myślę
![]() ![]() Pełny kubeł odpada i koniec, szczerze nienawidzę, przy moich wymiarach jest to mega krzywda i odbieranie sobie frajdy z jazdy, niewygodne i i na dłuższą metę bolesne. A w aucie nie lubię się męczyć, to ma być przyjemność. Kierę baaardzo chętnie bym odsunął, ale o ile wiem nie da się tego zrobić z oryginalną z poduszką. Rękawice jakoś do mnie nie trafiają, mam wrażenie że gorzej mi się w nich robi wszystko. Może w parze z zamszową kierownicą dałoby to coś, ale w ogóle mnie to nie kręci, odbieram to przez właśnie jakbym auto mniej czuł. Od zawsze mnie wszyscy próbują do tych wynalazków przekonać, próbowałem, nie leżą mi. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
No więc tak. Skrzyni nie udało się wydłużyć na 5 biegu. E85 też nie zrobię teraz, to za duży temat, żeby to rozsądnie chodziło trza by wsadzić stand alone, elektroniczną przepustnicę, wtryski 2000 i nową pompę, odpuszczam, za dużo na 2 tygodnie przed najważniejszym wyjazdem na tor w tym roku.
Przy okazji okazało się, że moje sprzęgło stalowe dwutarczowe jest już w połowie drogi. Żeby na przyszłość zmniejszyć częstotliwość wymian i poprawić ciut działanie zdecydowałem się założyć karbonowe sprzęgło ATS, ponoć fajny wynalazek, wygląda to dziwacznie, ale ponoć b. fajnie i długo działa: ![]() ![]() ![]() Moment maksymalny: 1400 Nm ![]() Materiał tarczy: Węglowa Stage sprzęgła: Triple Carbon Ilość tarcz: 3 Siła docisku: 1100 kg -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
wolę nie pytać ile kosztowało
![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 05:09 |