Shoutbox 0 nowych PW 


13 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lancer Evo 9, wierny czarnuch ;)
CELICA FAN
post Wed, 18 Mar 2015 - 13:25
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Taaaa, jestes znany na forum jako rutynowy" tester" wielu opon. biggrin.gif Daj znac jak z tym rollbarem na Poznaniu, bo sam sie waham, zakładac do Carlosa czy nie, a jakby na Poznaniu pomogło...


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Mar 2015 - 13:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kajman
post Wed, 18 Mar 2015 - 14:40
Post #102


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Pierwsze wątpliwości do do niebieskich chmurek rozwiane, kompresja idealna, dolot suchy.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Thu, 19 Mar 2015 - 14:49
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Jesteś w sobote w Poznaniu ?

Proponuje porządny kubeł dla kierowcy, tym bardziej że najmniejszy nie jestes smile.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 19 Mar 2015 - 14:53
Post #104


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nie lubię pełnych kubłów, odpadają, ja na prawdę lubię cywilne auta smile.gif A na TPTD miałem być, ale auto poszło na rewizję, więc niestety nie tym razem sad.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Thu, 19 Mar 2015 - 15:34
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Jesli naprawde chcesz robić postepy, szybciej, płynniej i bezpieczniej jeździć to nie możesz ruszać się w fotelu , ani fotel nie może się ruszać z Toba. Twoja pupa jest sensorem który Ci mówi gdzie zachwilę nadwozie pojedzie, odjedzie tyłem czy nie. Uwierz mi, przekonałem kiedyś kolegę twojej postury, a może i większego że więcej z trackdayowego A5 nie wyciśnie jesli nie zaprze ciała porządnie.
Tym bardziej że masz sztywny wóz, mocny (może nawet za mocny) , i jezdzisz na slicku. Nie możesz trzymać się kierownicy, bo blokujesz swobodny wyjazd auta z zakrętu, i czesto masz nadsterownośc z tego powodu.
A moc to inna sprawa, kiedyś pokazałem jednemu kursantowi, ze jego Evo9 jest szybsze kiedy nie ma tryliona koni. A był to gość który wiedział jak jechać i auto było przygotowane porządnie do sportu.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 19 Mar 2015 - 15:48
Post #106


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Mam pasy szelkowe jak co do przypięcia się (których też nie znoszę wink.gif ). Fotele zostają na bank zwykłe. Co do mocy, zgadza się, nadmiar wcale nie pomaga jak się wielu wydaje smile.gif Nie ma naturalnej kontroli trakcji wink.gif Ale kiedyś się trza naumieć jeździć tym co się zbudowało smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 19 Mar 2015 - 17:27
Post #107


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Kajman - dobrze wygladaja te fotele - gdzies na necie je znalazles? czy import? Siedziales juz w nich?
Jezeli to nie tajemnica to mozna znac przyblizone koszta takich siedzen?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 19 Mar 2015 - 18:22
Post #108


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Fotele to wnętrze od 8 JDM, zakupiem na forum evo. Za całe wnętrze z boczkami i podłokietnikiem dałem 1500zł. Ale fotele są do obszycia, 1 był na pewno bo już był naprawiany się okazało. A jako że materiał różniłby się kolorem, to obszywam oba.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Thu, 19 Mar 2015 - 20:13
Post #109


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Świetne auto, ale chyba już to pisałem biggrin.gif Rollbar to fajna opcja, jeśli rzeczywiście da się go sprawnie zdemontować i będzie można wieczorami latać po ulicy bez niego.

Co do czerwonego napisu "evolution" na fotelach - ja bym odpuścił. Ale to nie mi ma się podobać, tylko Tobie wink.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 19 Mar 2015 - 20:21
Post #110


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Sam mam/miałem wątpliwości i co raz bardziej skłaniam się do tego, żeby zostało jak wyszło z fabryki tylko z logo Recaro.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 19 Mar 2015 - 20:29
Post #111


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





To są bardzo dobre fotele Panowie, naprawę. A co do napisu, też bym sobie darował wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 19 Mar 2015 - 21:01
Post #112


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Dziekuje za odpowiedz.
Popieram. Wygladaja najlepiej w oryginale.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 03 Apr 2015 - 23:30
Post #113


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jednak warto robić rewizje napędów wink.gif Pęknięta zębatka przełożenia głównego, kilka łożysk w dyfrze, jakaś tuleja skręcona w skrzyni, synchro 3 biegu, generalnie jeszcze chwila i byłby bałagan. I chuja bym sobie na Nur pojeździł. Ale wszystko będzie git smile.gif Chłopcy jeszcze pracują nad dłuższą piątką. Chłodnica oleju Mishimoto już jest, catchtank tyż, pracują czy się uda zrobić tunele chłodzące na heble.
Auto prawdopodobnie dostanie zestaw aero do zakładania na okazyjne wyjazdy na tor, klapa tylna z dużym skrzydłem, splitter i canardsy. Rozważam też tylne drzwi lekkie, w sumie ponoć to jakieś 35kg do zaoszczędzenia a wymiana nie powinna być zbyt trudna i do zrobienia kilka razy w roku. Ale nie wiem czy będzie mi się chciało. Rollcage już kupiony, też tylko na wyjazdy będę zakładał.

Troszkę fotek w końcu zgrałem z komórki, z cyklu przed i po:
Przed


Po


Przed



Po



I mój nowy kasztanek:




Mam też finalną wycenę naprawy przycierki dziadka, dał radę, 11000zł ponad blink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilgt
post Fri, 03 Apr 2015 - 23:39
Post #114


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2008
Skąd: Mazowieckie





Chyba przekręcanie drzwi w te i nazat nie ma sensu, a czasem ustawianie drzwi, żeby szczelimy się zgadzały bywa mozolne. Mnie by się nie chciało z tym tańczyć dla paru kg. Niezła wycena, taka kasiora do ręki ? smile.gif
Poza tym piękna maszynka, gratulacje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 03 Apr 2015 - 23:45
Post #115


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





No to pasowanie mnie martwi. Kolega blacharz by ogarnał, ale czy jest sens? Co raz bardziej wątpię.
Wycena to koszty naprawy bezgotówkowej, ja nie chcę na tym zarabiać, ja chcę to mieć idealnie zrobione. Poza tym o dziwo PZU postawiło kilak twardych warunków żeby to przeszło w tej kwocie i kształcie.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Sat, 04 Apr 2015 - 00:51
Post #116


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





Kajman wez slowa Lagaduli na powaznie przynajmniej na Ring. Dobry kubel z hansem. Nie bedziesz w stanie pojechac tam szybciej gdy nie zespolisz sie z autem mozliwie bezposrednio. Moze i jestem zboczony ale dla mnie kubel jest glownym elementem ktory umozliwia wylapywanie osiadania opony na asfalcie i mozliwosc dystrybucji gazu. A tam uwiez mi jest mocno nierowno.


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 04 Apr 2015 - 08:02
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Dodałbym jeszcze porządną kierownicę z offsetem i zamszem + dobre rękawice . To takie abc ścigania.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 04 Apr 2015 - 08:34
Post #118


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





I tak pierwszy raz na ringu jadę sobie pojeździć, najlepiej zrobić kilkaset km i wrócić w całości, to są priorytety, o żadnych ambitnych czasach nawet nie myślę smile.gif I chyba nikt jadący tam pierwszy raz nie powinien myśleć. Co nie zmienia faktu, że chcę auto przygotować w miarę możliwości, żebym nie przeszkadzał za bardzo innym na torze wink.gif Jeszcze ponoć treningi na konsoli sporo dają w kwestii zapamiętania toru, ale chroniczny brak czasu nie pozwala na nie na razie.
Pełny kubeł odpada i koniec, szczerze nienawidzę, przy moich wymiarach jest to mega krzywda i odbieranie sobie frajdy z jazdy, niewygodne i i na dłuższą metę bolesne. A w aucie nie lubię się męczyć, to ma być przyjemność.
Kierę baaardzo chętnie bym odsunął, ale o ile wiem nie da się tego zrobić z oryginalną z poduszką.
Rękawice jakoś do mnie nie trafiają, mam wrażenie że gorzej mi się w nich robi wszystko. Może w parze z zamszową kierownicą dałoby to coś, ale w ogóle mnie to nie kręci, odbieram to przez właśnie jakbym auto mniej czuł. Od zawsze mnie wszyscy próbują do tych wynalazków przekonać, próbowałem, nie leżą mi.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 17 Apr 2015 - 18:06
Post #119


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





No więc tak. Skrzyni nie udało się wydłużyć na 5 biegu. E85 też nie zrobię teraz, to za duży temat, żeby to rozsądnie chodziło trza by wsadzić stand alone, elektroniczną przepustnicę, wtryski 2000 i nową pompę, odpuszczam, za dużo na 2 tygodnie przed najważniejszym wyjazdem na tor w tym roku.
Przy okazji okazało się, że moje sprzęgło stalowe dwutarczowe jest już w połowie drogi. Żeby na przyszłość zmniejszyć częstotliwość wymian i poprawić ciut działanie zdecydowałem się założyć karbonowe sprzęgło ATS, ponoć fajny wynalazek, wygląda to dziwacznie, ale ponoć b. fajnie i długo działa:






Moment maksymalny: 1400 Nm smile.gif
Materiał tarczy: Węglowa
Stage sprzęgła: Triple Carbon
Ilość tarcz: 3
Siła docisku: 1100 kg


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 17 Apr 2015 - 20:31
Post #120


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





wolę nie pytać ile kosztowało smile.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 05:09