Jakie turbo pod K20a2, Holset hy35 9cm czy hx35 12cm |
Jakie turbo pod K20a2, Holset hy35 9cm czy hx35 12cm |
Thu, 06 Nov 2014 - 11:31
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 Skąd: Pobiedziska |
Witam mam możliwość zakupu turbin holset hy i hx35 kolo kompresora 7 która była by lepsza
pod silnik K20a2 Autem nie dojeżdżam do pracy, używany sporadycznie, plany na 350 hp Nie chce kupować nowego chinczyka bo taniej mam holseta od znajomego kwestia tylko co wybrać? Pozdrawiam Marcin -------------------- -Nie ważne ile masz koni
-Ważne z ilu potrafisz skorzystać |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 06 Nov 2014 - 11:31
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 06 Nov 2014 - 18:31
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz |
Holset do obrotow k20 się nie nadaje. To sprężarka do samochodów ciężarowych...
|
|
|
Thu, 06 Nov 2014 - 21:02
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole |
Już lepsze td05h-152g-12t
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
Fri, 07 Nov 2014 - 09:40
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 |
Z tych dwóch lepiej powinno wstawać HY35 (mniejsze koło turbiny). http://www.d-series.org/forums/forced-indu...c-h1e-wh1e.html Te Holsety są trochę za duże na tą pojemność silnika i moce. Lepiej pasowało by coś z Evo/WRX, GT28, T04E-40. Jak nie zamieżasz kuć silnika i iść grubo to szukaj czegoś z potencjałem na 400 koni.
|
|
|
Fri, 07 Nov 2014 - 14:41
Post
#5
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Jak cos to mam nowke td05-20G 10.5T , jak z evo 7-9. Odezwij sie na PW.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 09 Nov 2014 - 18:34
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Polecam coś takiego:
http://performance.k64.pl/gt35-gt3530-63ar-p-31.html Od ok 3500 będziesz mieć 0,6bara na którym powinieneś osiągnąć założone 350KM. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wed, 12 Nov 2014 - 16:49
Post
#7
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 Skąd: Pobiedziska |
Moje oczekiwania to 0,5 bar przy 4500-5000 rpm
-------------------- -Nie ważne ile masz koni
-Ważne z ilu potrafisz skorzystać |
|
|
Sat, 15 Nov 2014 - 01:12
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
No to takie coś:
http://www.full-race.com/store/borgwarner-...1-79-turbo.html Żeliwo T4 z największym AR powinno 0,5 bara być przy 4500 no i wydajność do ponad 800KM -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Sun, 16 Nov 2014 - 20:43
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Hehe troche duże BW s200sx powinno styknąć do k20 z potencjałem
|
|
|
Sun, 16 Nov 2014 - 21:03
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
na gorze piszesz o hx35 , one do 500 pociagnie jak zaladujesz grubo , aaaa tutaj chcesz tak pozno boosta miec. Rozumiem $ , ale to najwazniejszy element skladanki , zastanow sie. Sa dostepne rowniez na 700 i 800KM lochy ale one nie wstana u ciebie przenigdy.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Mon, 17 Nov 2014 - 06:30
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI |
załóż taką turbinę
http://re5pect.pl/turbosprezarka-gt3076.html z takim żeliwem i powinno być to czego oczekujesz http://re5pect.pl/muszla-wydechowa-gt30-35-a-r-0-82.html -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
Tue, 02 Dec 2014 - 13:38
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Na replice GT35 z żeliwem 1,06 pod flanszę T3 w silniku K24 ładuje 1 bara od 4000obr.min.
Turbo z tym żeliwem myślę że wygeneruje ok 630KM a w K20 te pół bara będzie gdzieś od 4000obr.min - ciut za wcześnie ale stroiciel najwyżej niech zdusi silnik mega cofając zapłon i już Replika GT35 do kwoty 1600zł absolutnie nie ma sobie równych jeśli chodzi o moc do ceny, trwałość i spoola -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Mon, 07 Oct 2019 - 14:33
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 March 2014 |
Witam odgrzebuje troche stary temat ale wlasnie chce kupic turbo pod k24a3 i jedni polecaja male turbinki inni duze chce osiagnac max 380km (streetowe zastosowanie wozu i elastyka) Mam aktualnie spasowana na kolektor T04e ar wydech 0.63 i wydaje mi sie ze jednak bedzoe za ciasny ten wydech wbudowany westgate tego na pewno nie ogarnę zeby utrzymac te 0.6bara. Znajomy poleca mi gt2871 ar 0.86 ze bedzie luzniejszy wydech to i wbudowany aktuator wg lepiej bedzie to ogarniał i łatwiej doladowaniem bedzie sterowac z wiekszym ar na wydechu.
Za to znajomy z forum accorda poleca mi gt3076 i zewnetrzny westgate wstaje mu to od 3.5tys . Szczeze mowiac fajnie by bylo miec chinola wysterowanego progresywnie zeby tam juz od 2.5tys ladowal 0.1bara i przy odcince 0.6bara ktos cos bez napinki podpowie czym sie kierowac zeby dobrze wybrac. |
|
|
Tue, 08 Oct 2019 - 08:13
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk |
Witam odgrzebuje troche stary temat ale wlasnie chce kupic turbo pod k24a3 i jedni polecaja male turbinki inni duze chce osiagnac max 380km (streetowe zastosowanie wozu i elastyka) Mam aktualnie spasowana na kolektor T04e ar wydech 0.63 i wydaje mi sie ze jednak bedzoe za ciasny ten wydech wbudowany westgate tego na pewno nie ogarnę zeby utrzymac te 0.6bara. Znajomy poleca mi gt2871 ar 0.86 ze bedzie luzniejszy wydech to i wbudowany aktuator wg lepiej bedzie to ogarniał i łatwiej doladowaniem bedzie sterowac z wiekszym ar na wydechu. Za to znajomy z forum accorda poleca mi gt3076 i zewnetrzny westgate wstaje mu to od 3.5tys . Szczeze mowiac fajnie by bylo miec chinola wysterowanego progresywnie zeby tam juz od 2.5tys ladowal 0.1bara i przy odcince 0.6bara ktos cos bez napinki podpowie czym sie kierowac zeby dobrze wybrac. Nie wiem na jakie pieniądze się nastawiasz jeśli chodzi o turbo, czy ori czy podjebka ale jeśli to drugie to rzuć okiem na PowerSpirit, Klik, za dobrą kasę kulka, wewnętrzny wg. Znajomy objeżdża teraz PS700XR i zadowolony |
|
|
Wed, 09 Oct 2019 - 08:45
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
Idź w coś pokroju GT30. Jedyna sensowna i rozwojowa opcja, biorąc pod uwagę jak napełnia się Kseria. Choć biorąc pod uwagę streetowe zastosowanie to alternatywą może być GT28 i mieć wcześniej użyteczny zakres kosztem kilkunastu koni górą obrotów.
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Sat, 19 Oct 2019 - 09:15
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Ale przy 2,4L gt 28 może mu puchnąć na górze, chyba lepiej coś z gt3071
|
|
|
Fri, 29 Nov 2019 - 08:48
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 March 2014 |
Wlasnie wybor padl na replike Gt3071 teraz szukam zaworu westgate czym sie kierowac przy doborze wielkosci westgate jesli chce sterowac doladowanie od 0.3b do 0.7b za pomoca pwm z seryjnego kompa hondy.
|
|
|
Sat, 30 Nov 2019 - 10:34
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
No to stosunkowo duży wg potrzebujesz jak 0,3bar chcesz zejść bez creepa, 44mm najmniej wg mnie.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Sun, 22 Dec 2019 - 18:35
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Może być mały miałem 44 na hx35 i na 0.5bar był problem założyłem 60 i było super
|
|
|
Sun, 26 Jan 2020 - 17:14
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 March 2014 |
Zakupilem zawor china TurboSmart 50mm ze wzgledu na brak miejsca itd ale trafila mi sie chyba uszkodzona wersja ktora sie zacina na sucho i syczy dorzucam filmiki dla ciekawych moze sie wypowiecie i utwierdzicie mnie w przekonaniu ze to nie ma prawa dzialac. A w zaworze siedzi miekka sprerzyna 0.5bara i w testach nie podawałem wiecej niz 0.6bara.
https://youtu.be/WGQcvz__qIo https://youtu.be/LiCsRjllMGI https://youtu.be/y-6gVCqADAo |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 10:45 |