Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jakie turbo pod K20a2
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
MB w124
Witam mam możliwość zakupu turbin holset hy i hx35 kolo kompresora 7 która była by lepsza
pod silnik K20a2
Autem nie dojeżdżam do pracy, używany sporadycznie, plany na 350 hp
Nie chce kupować nowego chinczyka bo taniej mam holseta od znajomego kwestia tylko co wybrać?

Pozdrawiam Marcin
DEMISS
Holset do obrotow k20 się nie nadaje. To sprężarka do samochodów ciężarowych...
Pietrek.L
Już lepsze td05h-152g-12t happy.gif
duct tape
Z tych dwóch lepiej powinno wstawać HY35 (mniejsze koło turbiny). http://www.d-series.org/forums/forced-indu...c-h1e-wh1e.html Te Holsety są trochę za duże na tą pojemność silnika i moce. Lepiej pasowało by coś z Evo/WRX, GT28, T04E-40. Jak nie zamieżasz kuć silnika i iść grubo to szukaj czegoś z potencjałem na 400 koni.
jackkpl
Jak cos to mam nowke td05-20G 10.5T , jak z evo 7-9. Odezwij sie na PW.
Coobcio
Polecam coś takiego:
http://performance.k64.pl/gt35-gt3530-63ar-p-31.html

Od ok 3500 będziesz mieć 0,6bara na którym powinieneś osiągnąć założone 350KM.
MB w124
Moje oczekiwania to 0,5 bar przy 4500-5000 rpm
Coobcio
No to takie coś:
http://www.full-race.com/store/borgwarner-...1-79-turbo.html

Żeliwo T4 z największym AR powinno 0,5 bara być przy 4500 no i wydajność do ponad 800KM smile.gif
mlody1921
Hehe troche duże BW s200sx powinno styknąć do k20 z potencjałem
k64
na gorze piszesz o hx35 , one do 500 pociagnie jak zaladujesz grubo , aaaa tutaj chcesz tak pozno boosta miec. Rozumiem $ , ale to najwazniejszy element skladanki , zastanow sie. Sa dostepne rowniez na 700 i 800KM lochy ale one nie wstana u ciebie przenigdy.
kidzio_r5gtt
załóż taką turbinę
http://re5pect.pl/turbosprezarka-gt3076.html
z takim żeliwem i powinno być to czego oczekujesz
http://re5pect.pl/muszla-wydechowa-gt30-35-a-r-0-82.html


Coobcio
Na replice GT35 z żeliwem 1,06 pod flanszę T3 w silniku K24 ładuje 1 bara od 4000obr.min.
Turbo z tym żeliwem myślę że wygeneruje ok 630KM a w K20 te pół bara będzie gdzieś od 4000obr.min - ciut za wcześnie ale stroiciel najwyżej niech zdusi silnik mega cofając zapłon i już biggrin.gif

Replika GT35 do kwoty 1600zł absolutnie nie ma sobie równych jeśli chodzi o moc do ceny, trwałość i spoola biggrin.gif
hold
Witam odgrzebuje troche stary temat ale wlasnie chce kupic turbo pod k24a3 i jedni polecaja male turbinki inni duze chce osiagnac max 380km (streetowe zastosowanie wozu i elastyka) Mam aktualnie spasowana na kolektor T04e ar wydech 0.63 i wydaje mi sie ze jednak bedzoe za ciasny ten wydech wbudowany westgate tego na pewno nie ogarnę zeby utrzymac te 0.6bara. Znajomy poleca mi gt2871 ar 0.86 ze bedzie luzniejszy wydech to i wbudowany aktuator wg lepiej bedzie to ogarniał i łatwiej doladowaniem bedzie sterowac z wiekszym ar na wydechu.
Za to znajomy z forum accorda poleca mi gt3076 i zewnetrzny westgate wstaje mu to od 3.5tys . Szczeze mowiac fajnie by bylo miec chinola wysterowanego progresywnie zeby tam juz od 2.5tys ladowal 0.1bara i przy odcince 0.6bara ktos cos bez napinki podpowie czym sie kierowac zeby dobrze wybrac.
CaliforniaKid
CYTAT(hold @ Mon, 07 Oct 2019 - 14:33) *
Witam odgrzebuje troche stary temat ale wlasnie chce kupic turbo pod k24a3 i jedni polecaja male turbinki inni duze chce osiagnac max 380km (streetowe zastosowanie wozu i elastyka) Mam aktualnie spasowana na kolektor T04e ar wydech 0.63 i wydaje mi sie ze jednak bedzoe za ciasny ten wydech wbudowany westgate tego na pewno nie ogarnę zeby utrzymac te 0.6bara. Znajomy poleca mi gt2871 ar 0.86 ze bedzie luzniejszy wydech to i wbudowany aktuator wg lepiej bedzie to ogarniał i łatwiej doladowaniem bedzie sterowac z wiekszym ar na wydechu.
Za to znajomy z forum accorda poleca mi gt3076 i zewnetrzny westgate wstaje mu to od 3.5tys . Szczeze mowiac fajnie by bylo miec chinola wysterowanego progresywnie zeby tam juz od 2.5tys ladowal 0.1bara i przy odcince 0.6bara ktos cos bez napinki podpowie czym sie kierowac zeby dobrze wybrac.


Nie wiem na jakie pieniądze się nastawiasz jeśli chodzi o turbo, czy ori czy podjebka ale jeśli to drugie to rzuć okiem na PowerSpirit, Klik, za dobrą kasę kulka, wewnętrzny wg. Znajomy objeżdża teraz PS700XR i zadowolony wink.gif
krzysiek50
Idź w coś pokroju GT30. Jedyna sensowna i rozwojowa opcja, biorąc pod uwagę jak napełnia się Kseria. Choć biorąc pod uwagę streetowe zastosowanie to alternatywą może być GT28 i mieć wcześniej użyteczny zakres kosztem kilkunastu koni górą obrotów.
mlody1921
Ale przy 2,4L gt 28 może mu puchnąć na górze, chyba lepiej coś z gt3071
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.