![]() ![]() |
Thu, 19 May 2016 - 17:44
Post
#321
|
|
|
User Dołączył: Wed, 28 August 2013 |
Hey, Po chipie+ dpf robionym u porządnego tunera ( nie u znajomka ) po jakimś czasie pojawiły się w impie błędy DPF Gdyby było to porządnie zrobione, to błędy odnośnie dpf nie powinny się pojawiać. Jeżeli zrobili ci update sterownika w ASO to na pewno doliczyli to do rachunku. Jeśli zrobili update, a nr softu się nie zmienił, bo nie było w bazie nowszej wersji to tuner zaprogramuje raz jeszcze program, który wcześniej modyfikował, jeśli jednak była nowsza wersja softu wówczas dla tunera to praca od nowa. Nawet jeśli masz update softu to można wgrać wcześniejszą wersję chociaż lepiej jest sczytać tą nową i przerobić. Z tą pracą bym nie przesadzał, bo to kopiuj wklej, a nawet szybciej. |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 19 May 2016 - 17:44
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 21 May 2016 - 22:44
Post
#322
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok |
Passat B5 05' AWX po odpieciu EGR wyrzuclio CHECK'a. Kolega jak cos ma ODISa mozna nim jakos to wylaczyc? Moze jest prostszy sposob na zgaszenie helikopterka bo niebawem mam przeglad?
W przyszlosci chce egr usunac fizycznie. |
|
|
|
Sun, 22 May 2016 - 00:58
Post
#323
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 |
Odisem to można co najwyżej błędy posprawdzac. Egr tylko w mapie można wyłączyć jego funkcje i nie będzie działał.
|
|
|
|
Wed, 25 May 2016 - 17:52
Post
#324
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk |
Panowie, aktualnie posiadam FMIC 550 na 180 na 65 ale już w te dni nie wyrabia przy 300km i chce go zmienic na 550x230x65mm czy może lepiej wsadzic 600x300x76mm ? Tylko czy ten wiekszy wejdzie do E46 coupe ? Dodam że celuje w 340-350 koni , 3 litry diesel
|
|
|
|
Wed, 25 May 2016 - 20:40
Post
#325
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
Mamy zagwostke....auto zaczelo jakis czas temu glosno syczec przy przyspieszaniu. Na postoju praktycznie nie slyszalne. Wstepnie w aso nie stwierdzaja niesprawnosci. Woz byl dzis na hamowni i trzyma moc i moment. Turbo ładuje.... A woz syczy. A po wykresie z hamowni widac ze uklad jest szczelny. Bmw x1 25d diesel 2l biturbo.
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
|
Mon, 30 May 2016 - 17:51
Post
#326
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk |
Witam, mój problem wygląda następująco leciałem autostradą z dosyć dużą prędkoscią nagle coś szarpneło i auto osłabło, turbo nie działa w ogole mam wskaznik od doładowania i nawet sie nie rusza. Auto jezdzi normalnie, jest minimalny dymek czarny jak sie gazu daje za nim, spalanie w normie jedyny błąd jaki sie pojawił to Regulator cisnienia powietrza doładowania ale nie wiem czy juz wczesniej go nie miałem. Dodam że jeżdze juz 2gi dzien bez turbo i nic sie nie dzieje. Jedynie wydech głosniej pracuje bo spaliny zamiast isc do turbo idą w wydech. Patrzyłem dziś na węzyki i na moje oko wszystkie są całe , gdzie znajduje sie ten regulator cisnienia powietrza doładowania? Czy to ten w kolektorze? czy przy turbo? Myslałem że moze turbo padło, ale zero dodatkowych dzwieków, nie kopci na biało tylko minimalnie czarno podczas jazdy :/
Dodam że silnik 3.0D M57n |
|
|
|
Mon, 30 May 2016 - 22:40
Post
#327
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 04 March 2009 Skąd: Łuków |
miałem podobnie jak padła mi gruszka od turbo, sprawdź przewód podciśnienia do gruszki
-------------------- Mk4 asz gtb2260vk
|
|
|
|
Mon, 30 May 2016 - 23:17
Post
#328
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk |
U..:/ sprawdzałem wężyki wszystko jest ok :/ zamówiłem czujnik od sterowania turbo bo mam cichą nadzieje że to może to :/
|
|
|
|
Mon, 30 May 2016 - 23:26
Post
#329
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, miałem raz podobnie w X6 i winny temu był ten oto zaworek:
http://8.allegroimg.pl/original/01/57/94/28/86/5794288632 Pozdrawiam. |
|
|
|
Tue, 31 May 2016 - 22:57
Post
#330
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk |
Hej, własnie dzis sprawdzilismy omineliśmy go i działa, aczkolwiek przejechałem sie chwile i koniec bo turbo wstaje jak szalone
|
|
|
|
Thu, 02 Jun 2016 - 10:52
Post
#331
|
|
|
User Dołączył: Tue, 20 May 2014 |
Panowie co sądzicie przy aktualnie zmieniających i zaostrzających się przepisach apropo spalin? Chciałem wywalić katy + zaślepić egr, ale nie wiem czy się nie bać. . . Dodam, że autem nie jeżdze za granicę i mam zamiar nim pojeździć jeszcze 2 lata max.
|
|
|
|
Thu, 02 Jun 2016 - 12:20
Post
#332
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 |
Probowal ktos kiedys kodowac wtryski w q7 4.2tdi 2007 vcds-em? W a6 3.0tdi mi sie kiedys udalo. W 4.2tdi tez pojdzie? Pozdrawiam
-------------------- :)
|
|
|
|
Thu, 02 Jun 2016 - 13:56
Post
#333
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 |
|
|
|
|
Tue, 07 Jun 2016 - 19:57
Post
#334
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew |
pytanie - jest sens kupowac 2.0d po programie i jakiejś hybrydzie zrobione na 220km/450nm w budzie bmw e90 (seria 163km) jak robię 30tys rocznie i większość po autostradach z predkosciami 180-220 (nie wiem czy to nie max takiej 320tki
-------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
|
Tue, 07 Jun 2016 - 22:14
Post
#335
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 |
dasz rade To jeszcze jedno do tego samego auta. Jest blad przeciazonego dpf bank 1. Wg mnie bank 1 to dpf od strony pasazera? ( w 4.2tdi sa dwa dpf'y) mam racje z ta strona? -------------------- :)
|
|
|
|
Wed, 08 Jun 2016 - 00:12
Post
#336
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
W większości marek bank 1 jest od pasażera przy LHD.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
|
Tue, 14 Jun 2016 - 20:14
Post
#337
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 |
Ok dzieki. Dzis odebralem prawy dpf z czyszczenia ( profi firma nie jakies wiercenie itp itd) , zalozylem i dalej lipa, tryb awaryjny, kontrolka swiec i check. Wymontowalem lewego dpfa i jutro oddaje do czyszczenia. I teraz takie pytanko. Normalnie po zalozeniu nowego, czystego dpf nie trzeba przeprowadzac zadnej adaptacji czy trzeba zerowac zawartosc sadzy kompem? Vcds to ogarnie w Audi q7 4.2tdi?
-------------------- :)
|
|
|
|
Wed, 15 Jun 2016 - 10:51
Post
#338
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 |
pytanie - jest sens kupowac 2.0d po programie i jakiejś hybrydzie zrobione na 220km/450nm w budzie bmw e90 (seria 163km) jak robię 30tys rocznie i większość po autostradach z predkosciami 180-220 (nie wiem czy to nie max takiej 320tki Te silniki są odporne na WOT. Podstawa to częsta zmiana oleju i będzie żyć. Ja miałem ten sam motor w wersji 18d po sofcie, zdarzyło mi się auto gonic przez 200 km z prędkościami 200-210 non stop i zero wrażenia. Do tego spalania na śmiesznym poziomie. Raz doszedłem do limitera temperaturowego, jechałem chyba ze 30 km z gazem w podłodze, ale oczywiście nic się nie stało, auto delikatnie zwolniło, spadło chwilowe spalanie i po krótkim czasie odzyskało moc. Z DPFem jeśli z doładowaniem i układem wtrysku jest wszystko ok nie ma najmniejszego problemu. |
|
|
|
Wed, 15 Jun 2016 - 13:08
Post
#339
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz |
Pewnie już było, ale ciężko przeczesywać całe forum.
Octavia I kombi 1.9ASZ - jakią większą turbosprężarkę i IC można bezproblemowo włożyć z innych modeli? Nie interesują mnie gigantyczne momenty, czy moce po prostu niezawodny zestaw z "pazurkiem" i zapasem. Jaki moment powinno znosić seryjne koło dwumasowe? Wymiana na zwykłe podobno się nie sprawdza przy skrzyniach 6-bieg. |
|
|
|
Wed, 15 Jun 2016 - 13:37
Post
#340
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk |
Pchaj turbo z ARLa a fmic jaki już wejdzie bez rzeźby
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 08:47 |