Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
zbichu
post Thu, 19 May 2016 - 17:44
Post #321


User
Dołączył: Wed, 28 August 2013





CYTAT(jarek_135 @ Thu, 19 May 2016 - 14:20) *
Hey,
Po chipie+ dpf robionym u porządnego tunera ( nie u znajomka ) po jakimś czasie pojawiły się w impie błędy DPF

Gdyby było to porządnie zrobione, to błędy odnośnie dpf nie powinny się pojawiać. Jeżeli zrobili ci update sterownika w ASO to na pewno doliczyli to do rachunku.
CYTAT(dawidd3 @ Thu, 19 May 2016 - 16:02) *
Jeśli zrobili update, a nr softu się nie zmienił, bo nie było w bazie nowszej wersji to tuner zaprogramuje raz jeszcze program, który wcześniej modyfikował, jeśli jednak była nowsza wersja softu wówczas dla tunera to praca od nowa.

Nawet jeśli masz update softu to można wgrać wcześniejszą wersję chociaż lepiej jest sczytać tą nową i przerobić. Z tą pracą bym nie przesadzał, bo to kopiuj wklej, a nawet szybciej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 May 2016 - 17:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sat, 21 May 2016 - 22:44
Post #322


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Passat B5 05' AWX po odpieciu EGR wyrzuclio CHECK'a. Kolega jak cos ma ODISa mozna nim jakos to wylaczyc? Moze jest prostszy sposob na zgaszenie helikopterka bo niebawem mam przeglad?

W przyszlosci chce egr usunac fizycznie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Sun, 22 May 2016 - 00:58
Post #323


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Odisem to można co najwyżej błędy posprawdzac. Egr tylko w mapie można wyłączyć jego funkcje i nie będzie działał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad20vt
post Wed, 25 May 2016 - 17:52
Post #324


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 August 2010
Skąd: Płońsk





Panowie, aktualnie posiadam FMIC 550 na 180 na 65 ale już w te dni nie wyrabia przy 300km i chce go zmienic na 550x230x65mm czy może lepiej wsadzic 600x300x76mm ? Tylko czy ten wiekszy wejdzie do E46 coupe ? Dodam że celuje w 340-350 koni , 3 litry diesel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Wed, 25 May 2016 - 20:40
Post #325


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





Mamy zagwostke....auto zaczelo jakis czas temu glosno syczec przy przyspieszaniu. Na postoju praktycznie nie slyszalne. Wstepnie w aso nie stwierdzaja niesprawnosci. Woz byl dzis na hamowni i trzyma moc i moment. Turbo ładuje.... A woz syczy. A po wykresie z hamowni widac ze uklad jest szczelny. Bmw x1 25d diesel 2l biturbo.


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad20vt
post Mon, 30 May 2016 - 17:51
Post #326


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 August 2010
Skąd: Płońsk





Witam, mój problem wygląda następująco leciałem autostradą z dosyć dużą prędkoscią nagle coś szarpneło i auto osłabło, turbo nie działa w ogole mam wskaznik od doładowania i nawet sie nie rusza. Auto jezdzi normalnie, jest minimalny dymek czarny jak sie gazu daje za nim, spalanie w normie jedyny błąd jaki sie pojawił to Regulator cisnienia powietrza doładowania ale nie wiem czy juz wczesniej go nie miałem. Dodam że jeżdze juz 2gi dzien bez turbo i nic sie nie dzieje. Jedynie wydech głosniej pracuje bo spaliny zamiast isc do turbo idą w wydech. Patrzyłem dziś na węzyki i na moje oko wszystkie są całe , gdzie znajduje sie ten regulator cisnienia powietrza doładowania? Czy to ten w kolektorze? czy przy turbo? Myslałem że moze turbo padło, ale zero dodatkowych dzwieków, nie kopci na biało tylko minimalnie czarno podczas jazdy :/

Dodam że silnik 3.0D M57n
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MS13
post Mon, 30 May 2016 - 22:40
Post #327


Frequent User
Dołączył: Wed, 04 March 2009
Skąd: Łuków





miałem podobnie jak padła mi gruszka od turbo, sprawdź przewód podciśnienia do gruszki


--------------------
Mk4 asz gtb2260vk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad20vt
post Mon, 30 May 2016 - 23:17
Post #328


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 August 2010
Skąd: Płońsk





U..:/ sprawdzałem wężyki wszystko jest ok :/ zamówiłem czujnik od sterowania turbo bo mam cichą nadzieje że to może to :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 30 May 2016 - 23:26
Post #329


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, miałem raz podobnie w X6 i winny temu był ten oto zaworek:
http://8.allegroimg.pl/original/01/57/94/28/86/5794288632
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad20vt
post Tue, 31 May 2016 - 22:57
Post #330


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 August 2010
Skąd: Płońsk





Hej, własnie dzis sprawdzilismy omineliśmy go i działa, aczkolwiek przejechałem sie chwile i koniec bo turbo wstaje jak szalone smile.gif Nowy zawór zamówiony jutro juz powinno hulać biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Triace
post Thu, 02 Jun 2016 - 10:52
Post #331


User
Dołączył: Tue, 20 May 2014





Panowie co sądzicie przy aktualnie zmieniających i zaostrzających się przepisach apropo spalin? Chciałem wywalić katy + zaślepić egr, ale nie wiem czy się nie bać. . . Dodam, że autem nie jeżdze za granicę i mam zamiar nim pojeździć jeszcze 2 lata max.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Thu, 02 Jun 2016 - 12:20
Post #332


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Probowal ktos kiedys kodowac wtryski w q7 4.2tdi 2007 vcds-em? W a6 3.0tdi mi sie kiedys udalo. W 4.2tdi tez pojdzie? Pozdrawiam


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Thu, 02 Jun 2016 - 13:56
Post #333


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





CYTAT(Tarantula @ Thu, 02 Jun 2016 - 12:20) *
Probowal ktos kiedys kodowac wtryski w q7 4.2tdi 2007 vcds-em? W a6 3.0tdi mi sie kiedys udalo. W 4.2tdi tez pojdzie? Pozdrawiam

dasz rade smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Salieri
post Tue, 07 Jun 2016 - 19:57
Post #334


Super User
Dołączył: Tue, 17 August 2004
Skąd: Sochaczew





pytanie - jest sens kupowac 2.0d po programie i jakiejś hybrydzie zrobione na 220km/450nm w budzie bmw e90 (seria 163km) jak robię 30tys rocznie i większość po autostradach z predkosciami 180-220 (nie wiem czy to nie max takiej 320tki biggrin.gif )? Wydaje mi sie, ze bezpieczniej byloby pójść w seryjne 3.0d... ryzyko jest, że coś się szybko wysra w dokoksowanym, niedużym dieslu użytkowanym w taki sposób? Z drugiej strony fajny egzemplarz tej 320tki i w zadowalającej kasie i mam maly dylemat.


--------------------
'08 b8 3.0tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Tue, 07 Jun 2016 - 22:14
Post #335


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





CYTAT(norbivr6 @ Thu, 02 Jun 2016 - 13:56) *
dasz rade smile.gif

To jeszcze jedno do tego samego auta. Jest blad przeciazonego dpf bank 1. Wg mnie bank 1 to dpf od strony pasazera? ( w 4.2tdi sa dwa dpf'y) mam racje z ta strona?


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 08 Jun 2016 - 00:12
Post #336


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





W większości marek bank 1 jest od pasażera przy LHD.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Tue, 14 Jun 2016 - 20:14
Post #337


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Ok dzieki. Dzis odebralem prawy dpf z czyszczenia ( profi firma nie jakies wiercenie itp itd) , zalozylem i dalej lipa, tryb awaryjny, kontrolka swiec i check. Wymontowalem lewego dpfa i jutro oddaje do czyszczenia. I teraz takie pytanko. Normalnie po zalozeniu nowego, czystego dpf nie trzeba przeprowadzac zadnej adaptacji czy trzeba zerowac zawartosc sadzy kompem? Vcds to ogarnie w Audi q7 4.2tdi?


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fzhut
post Wed, 15 Jun 2016 - 10:51
Post #338


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 December 2011





CYTAT(Salieri @ Tue, 07 Jun 2016 - 19:57) *
pytanie - jest sens kupowac 2.0d po programie i jakiejś hybrydzie zrobione na 220km/450nm w budzie bmw e90 (seria 163km) jak robię 30tys rocznie i większość po autostradach z predkosciami 180-220 (nie wiem czy to nie max takiej 320tki biggrin.gif )? Wydaje mi sie, ze bezpieczniej byloby pójść w seryjne 3.0d... ryzyko jest, że coś się szybko wysra w dokoksowanym, niedużym dieslu użytkowanym w taki sposób? Z drugiej strony fajny egzemplarz tej 320tki i w zadowalającej kasie i mam maly dylemat.


Te silniki są odporne na WOT. Podstawa to częsta zmiana oleju i będzie żyć. Ja miałem ten sam motor w wersji 18d po sofcie, zdarzyło mi się auto gonic przez 200 km z prędkościami 200-210 non stop i zero wrażenia. Do tego spalania na śmiesznym poziomie. Raz doszedłem do limitera temperaturowego, jechałem chyba ze 30 km z gazem w podłodze, ale oczywiście nic się nie stało, auto delikatnie zwolniło, spadło chwilowe spalanie i po krótkim czasie odzyskało moc. Z DPFem jeśli z doładowaniem i układem wtrysku jest wszystko ok nie ma najmniejszego problemu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł#G
post Wed, 15 Jun 2016 - 13:08
Post #339


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 October 2010
Skąd: Grudziądz





Pewnie już było, ale ciężko przeczesywać całe forum.
Octavia I kombi 1.9ASZ - jakią większą turbosprężarkę i IC można bezproblemowo włożyć z innych modeli? Nie interesują mnie gigantyczne momenty, czy moce po prostu niezawodny zestaw z "pazurkiem" i zapasem. Jaki moment powinno znosić seryjne koło dwumasowe? Wymiana na zwykłe podobno się nie sprawdza przy skrzyniach 6-bieg.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CaliforniaKid
post Wed, 15 Jun 2016 - 13:37
Post #340


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 June 2016
Skąd: Gdańsk





Pchaj turbo z ARLa a fmic jaki już wejdzie bez rzeźby
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 08:47