Shoutbox 0 nowych PW 


40 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Diesel: szybkie pytanie, szybka odpowiedź
Synek
post Sat, 26 Mar 2016 - 12:41
Post #301


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Według mnie nie bo jest za wasko w kielichach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 26 Mar 2016 - 12:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
crup-nick
post Sat, 26 Mar 2016 - 14:06
Post #302


Frequent User
Dołączył: Fri, 20 March 2009





CYTAT(Synek @ Sat, 26 Mar 2016 - 12:41) *
Według mnie nie bo jest za wasko w kielichach


Pod tym względem raczej nie będzie problemu wink.gif Chodzi o Jeepa GC WK gdzie fabryczne szedł motor Mercedesa OM 642. Pytanie czy w jego miejsce pasują silniki z Mercedesów (poza pewnie łapami, miską i jakimiś pierdołami) czy jest np. jak z silnikami BMW w Roverach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Playzer
post Tue, 29 Mar 2016 - 18:11
Post #303


Rookie
Dołączył: Wed, 02 March 2016





Cześć smile.gif

Pacjent to Volvo 940 2.4 TIC ( silnik VW 6 cylindrów z turbiną i IC, pompa rotacyjna) Moje pytanie brzmi jak ustawić optymalną dawkę paliwa? Ustawiać na oko czy warto podeprzeć się jakimś czujnikiem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctr-a
post Wed, 30 Mar 2016 - 12:39
Post #304


Rookie
Dołączył: Mon, 01 November 2010





Witam , szybkie pytanie, przerzucony słupek AWX wraz z pompkami i ECU, zamiast starego AJM. Teraz pojawił się problem, ŚWIECE nie grzeją przed odpaleniem, tzn grzeją sekundę niezależnie od temp zew. potem podgrzewają, do 70C oraz przy pałowaniu tez dogrzewają, włożenie kompa z AJM przywraca grzanie... Ktoś miał? Ktoś rozwiązał? (inaczej niż dokładając "pstryczek" ) ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Mon, 18 Apr 2016 - 12:59
Post #305


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Szukam numerów klamry mocującej przy intercoolerze centralnym w ARL 2003 Leon. W Etce są tylko te w nadkolu a centralny ma większą średnicę wejść i typowa klamra nie trzyma przewodu.


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 18 Apr 2016 - 21:26
Post #306


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, w intercarsie ogarnięty koleś, jak mu wytłumaczysz o co dokładnie Ci chodzi powinien bez problemu, taką klamrę znaleźć.
Sam wielokrotnie zamawiałem, do IC, ale np. skody z motorem BXE. Nie wiem czy to są różne klamry, czy takie same?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czary_Mary
post Wed, 20 Apr 2016 - 14:32
Post #307


User
Dołączył: Sat, 18 October 2008





Proste pytanie techniczne: jak wygląda moc auta w funkcji wyprzedzenia konta wtrysku w diesel CR przy tej samej dawce paliwa i powietrza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czary_Mary
post Tue, 26 Apr 2016 - 23:45
Post #308


User
Dołączył: Sat, 18 October 2008





I jeszcze jedno. Do jakich obrotów można kręcić diesla wg Was. Czy relatywnie wysokie obroty "zabiją" silnik momentalnie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MK
post Mon, 16 May 2016 - 18:24
Post #309


User
Dołączył: Sun, 20 November 2005





Mam już poprawiony program w ajm. Oto log:
http://vaglog.pl/log_262365.html
Widać, że nie osiąga zadanego doładowania. Co może być przyczyną? Turbo, regulacja gruchy, dziura w dolocie? Auto nie dymi. Pompa vacum jest ok.

BTW jaką mają wydajność seryjne pompowtryski w ajmie?
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad20vt
post Mon, 16 May 2016 - 18:39
Post #310


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 August 2010
Skąd: Płońsk





Panowie, potrzebny mi numer Map sensora 4 barowego z bmw 535d. ALbo czy są jakies inne 4 barowe które będą pasować do mojego e46 330cd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Mon, 16 May 2016 - 20:35
Post #311


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





CYTAT(MK @ Mon, 16 May 2016 - 18:24) *
Mam już poprawiony program w ajm. Oto log:
http://vaglog.pl/log_262365.html
Widać, że nie osiąga zadanego doładowania. Co może być przyczyną? Turbo, regulacja gruchy, dziura w dolocie? Auto nie dymi. Pompa vacum jest ok.

BTW jaką mają wydajność seryjne pompowtryski w ajmie?
Pozdrawiam


Sprawdź sobie szczelność dolotu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zbichu
post Mon, 16 May 2016 - 20:37
Post #312


User
Dołączył: Wed, 28 August 2013





CYTAT(MK @ Mon, 16 May 2016 - 18:24) *
Mam już poprawiony program w ajm. Oto log:
http://vaglog.pl/log_262365.html
Widać, że nie osiąga zadanego doładowania. Co może być przyczyną? Turbo, regulacja gruchy, dziura w dolocie? Auto nie dymi. Pompa vacum jest ok.

BTW jaką mają wydajność seryjne pompowtryski w ajmie?
Pozdrawiam

Przyczyną jest źle zrobiony program, a już na pewno mapy turbo. Wtryski wyrzygają paliwa na 220 KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vezet22
post Tue, 17 May 2016 - 09:55
Post #313


User
Dołączył: Tue, 17 May 2016
Skąd: Lębork





Konrad20vt 7804742-01 , jak coś to posiadam takowy używany sprawny .


--------------------
vw golf 2 tdi fwd 1/4 mili 9.911
0-100 2.9s
100-200 4.7s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MK
post Tue, 17 May 2016 - 20:33
Post #314


User
Dołączył: Sun, 20 November 2005





CYTAT(zbichu @ Mon, 16 May 2016 - 20:37) *
Przyczyną jest źle zrobiony program, a już na pewno mapy turbo. Wtryski wyrzygają paliwa na 220 KM.


Dlaczego uważasz, że jest źle zrobiony program? Turbo było regenerowane 1,5 roku temu. Geometria chodzi. Zdjąłem dolot i luzów na wirniku nie ma. Jakie turbo jest polecane na okolice 220 km? GTB17 starczy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Tue, 17 May 2016 - 23:10
Post #315


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





1756
2056vl bardzo fajnie wstaje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zbichu
post Wed, 18 May 2016 - 00:33
Post #316


User
Dołączył: Wed, 28 August 2013





CYTAT(MK @ Tue, 17 May 2016 - 20:33) *
Dlaczego uważasz, że jest źle zrobiony program?

Max boost zadany jest już poniżej 2000 obr/min i w tej formie się ciągnie do 4000 obr/min. Jak to ma osiągać zadany boost? Jest ostre przeładowanie w niskim zakresie obrotów do ponad 2,5 bara, a później zdycha i nie daje rady wstać. Kto to poprawiał? Kolega z bloku? Niech jeszcze nad tym popracuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek_135
post Thu, 19 May 2016 - 14:20
Post #317


User
Dołączył: Tue, 03 February 2009
Skąd: Gdańsk





Hey,
Po chipie+ dpf robionym u porządnego tunera ( nie u znajomka ) po jakimś czasie pojawiły się w impie błędy DPF, EGR, cz. ciśnienia, etc.
Jedyne, co było robione, to raz w ASO była diagnostyka i myślę, że panowie zaktualizowali oprogramowanie ( moje domysły ). Jednak czy taka "ingerencja" z ich strony możę powodować, że wszystkie korekty tunera idą się dymać? Choleria wie, co z mapą, bo auto jest strasznie zamulone, ale przecież podczas diagnostyki takich rzeczy nie robią, a podejrzewam, że ASO w ogóle takich rzeczy nie ogarnia.

Pytam tylko dlatego, bo się na tym nie znam i chcę poznać wasze opinie. Do tunera i tak z tym pojadę, bo jak dla mnie tak nie powinno być i w ramach reklamacji powinnien to zrobić. Ale może tutaj jest jakiś totalny fake i ktoś mnie uświadomi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Thu, 19 May 2016 - 14:23
Post #318


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Jeśli była aktualizacja softu w ASO to tuner od nowa musi zrobić mod + dpf off na nowej wersji softu (o ile była dostępna nowsza wersja dla Twojego auta). Teraz masz po prostu serię.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek_135
post Thu, 19 May 2016 - 15:58
Post #319


User
Dołączył: Tue, 03 February 2009
Skąd: Gdańsk





Trochę się dziwię, bo pierwszy raz o tym słyszę, ale dobrze wiedzieć. Sprawdzę dziś ciśnienie w dolocie i się wyklaruje. Wiesz może, jak tuner podchodzi do takiego "ponownego wgrywania"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Thu, 19 May 2016 - 16:02
Post #320


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Jeśli zrobili update, a nr softu się nie zmienił, bo nie było w bazie nowszej wersji to tuner zaprogramuje raz jeszcze program, który wcześniej modyfikował, jeśli jednak była nowsza wersja softu wówczas dla tunera to praca od nowa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

40 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 06:45