![]() ![]() |
Sat, 26 Mar 2016 - 12:41
Post
#301
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 |
Według mnie nie bo jest za wasko w kielichach
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sat, 26 Mar 2016 - 12:41
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 26 Mar 2016 - 14:06
Post
#302
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 |
Według mnie nie bo jest za wasko w kielichach Pod tym względem raczej nie będzie problemu |
|
|
|
Tue, 29 Mar 2016 - 18:11
Post
#303
|
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 02 March 2016 |
Cześć
Pacjent to Volvo 940 2.4 TIC ( silnik VW 6 cylindrów z turbiną i IC, pompa rotacyjna) Moje pytanie brzmi jak ustawić optymalną dawkę paliwa? Ustawiać na oko czy warto podeprzeć się jakimś czujnikiem? |
|
|
|
Wed, 30 Mar 2016 - 12:39
Post
#304
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 01 November 2010 |
Witam , szybkie pytanie, przerzucony słupek AWX wraz z pompkami i ECU, zamiast starego AJM. Teraz pojawił się problem, ŚWIECE nie grzeją przed odpaleniem, tzn grzeją sekundę niezależnie od temp zew. potem podgrzewają, do 70C oraz przy pałowaniu tez dogrzewają, włożenie kompa z AJM przywraca grzanie... Ktoś miał? Ktoś rozwiązał? (inaczej niż dokładając "pstryczek" ) ??
|
|
|
|
Mon, 18 Apr 2016 - 12:59
Post
#305
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork |
Szukam numerów klamry mocującej przy intercoolerze centralnym w ARL 2003 Leon. W Etce są tylko te w nadkolu a centralny ma większą średnicę wejść i typowa klamra nie trzyma przewodu.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
|
Mon, 18 Apr 2016 - 21:26
Post
#306
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, w intercarsie ogarnięty koleś, jak mu wytłumaczysz o co dokładnie Ci chodzi powinien bez problemu, taką klamrę znaleźć.
Sam wielokrotnie zamawiałem, do IC, ale np. skody z motorem BXE. Nie wiem czy to są różne klamry, czy takie same? Pozdrawiam. |
|
|
|
Wed, 20 Apr 2016 - 14:32
Post
#307
|
|
|
User Dołączył: Sat, 18 October 2008 |
Proste pytanie techniczne: jak wygląda moc auta w funkcji wyprzedzenia konta wtrysku w diesel CR przy tej samej dawce paliwa i powietrza?
|
|
|
|
Tue, 26 Apr 2016 - 23:45
Post
#308
|
|
|
User Dołączył: Sat, 18 October 2008 |
I jeszcze jedno. Do jakich obrotów można kręcić diesla wg Was. Czy relatywnie wysokie obroty "zabiją" silnik momentalnie?
|
|
|
|
Mon, 16 May 2016 - 18:24
Post
#309
|
|
|
User Dołączył: Sun, 20 November 2005 |
Mam już poprawiony program w ajm. Oto log:
http://vaglog.pl/log_262365.html Widać, że nie osiąga zadanego doładowania. Co może być przyczyną? Turbo, regulacja gruchy, dziura w dolocie? Auto nie dymi. Pompa vacum jest ok. BTW jaką mają wydajność seryjne pompowtryski w ajmie? Pozdrawiam |
|
|
|
Mon, 16 May 2016 - 18:39
Post
#310
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk |
Panowie, potrzebny mi numer Map sensora 4 barowego z bmw 535d. ALbo czy są jakies inne 4 barowe które będą pasować do mojego e46 330cd?
|
|
|
|
Mon, 16 May 2016 - 20:35
Post
#311
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 |
Mam już poprawiony program w ajm. Oto log: http://vaglog.pl/log_262365.html Widać, że nie osiąga zadanego doładowania. Co może być przyczyną? Turbo, regulacja gruchy, dziura w dolocie? Auto nie dymi. Pompa vacum jest ok. BTW jaką mają wydajność seryjne pompowtryski w ajmie? Pozdrawiam Sprawdź sobie szczelność dolotu |
|
|
|
Mon, 16 May 2016 - 20:37
Post
#312
|
|
|
User Dołączył: Wed, 28 August 2013 |
Mam już poprawiony program w ajm. Oto log: http://vaglog.pl/log_262365.html Widać, że nie osiąga zadanego doładowania. Co może być przyczyną? Turbo, regulacja gruchy, dziura w dolocie? Auto nie dymi. Pompa vacum jest ok. BTW jaką mają wydajność seryjne pompowtryski w ajmie? Pozdrawiam Przyczyną jest źle zrobiony program, a już na pewno mapy turbo. Wtryski wyrzygają paliwa na 220 KM. |
|
|
|
Tue, 17 May 2016 - 09:55
Post
#313
|
|
|
User Dołączył: Tue, 17 May 2016 Skąd: Lębork |
Konrad20vt 7804742-01 , jak coś to posiadam takowy używany sprawny .
-------------------- vw golf 2 tdi fwd 1/4 mili 9.911
0-100 2.9s 100-200 4.7s |
|
|
|
Tue, 17 May 2016 - 20:33
Post
#314
|
|
|
User Dołączył: Sun, 20 November 2005 |
Przyczyną jest źle zrobiony program, a już na pewno mapy turbo. Wtryski wyrzygają paliwa na 220 KM. Dlaczego uważasz, że jest źle zrobiony program? Turbo było regenerowane 1,5 roku temu. Geometria chodzi. Zdjąłem dolot i luzów na wirniku nie ma. Jakie turbo jest polecane na okolice 220 km? GTB17 starczy? |
|
|
|
Tue, 17 May 2016 - 23:10
Post
#315
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 |
1756
2056vl bardzo fajnie wstaje |
|
|
|
Wed, 18 May 2016 - 00:33
Post
#316
|
|
|
User Dołączył: Wed, 28 August 2013 |
Dlaczego uważasz, że jest źle zrobiony program? Max boost zadany jest już poniżej 2000 obr/min i w tej formie się ciągnie do 4000 obr/min. Jak to ma osiągać zadany boost? Jest ostre przeładowanie w niskim zakresie obrotów do ponad 2,5 bara, a później zdycha i nie daje rady wstać. Kto to poprawiał? Kolega z bloku? Niech jeszcze nad tym popracuje. |
|
|
|
Thu, 19 May 2016 - 14:20
Post
#317
|
|
|
User Dołączył: Tue, 03 February 2009 Skąd: Gdańsk |
Hey,
Po chipie+ dpf robionym u porządnego tunera ( nie u znajomka ) po jakimś czasie pojawiły się w impie błędy DPF, EGR, cz. ciśnienia, etc. Jedyne, co było robione, to raz w ASO była diagnostyka i myślę, że panowie zaktualizowali oprogramowanie ( moje domysły ). Jednak czy taka "ingerencja" z ich strony możę powodować, że wszystkie korekty tunera idą się dymać? Choleria wie, co z mapą, bo auto jest strasznie zamulone, ale przecież podczas diagnostyki takich rzeczy nie robią, a podejrzewam, że ASO w ogóle takich rzeczy nie ogarnia. Pytam tylko dlatego, bo się na tym nie znam i chcę poznać wasze opinie. Do tunera i tak z tym pojadę, bo jak dla mnie tak nie powinno być i w ramach reklamacji powinnien to zrobić. Ale może tutaj jest jakiś totalny fake i ktoś mnie uświadomi? |
|
|
|
Thu, 19 May 2016 - 14:23
Post
#318
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 |
Jeśli była aktualizacja softu w ASO to tuner od nowa musi zrobić mod + dpf off na nowej wersji softu (o ile była dostępna nowsza wersja dla Twojego auta). Teraz masz po prostu serię.
|
|
|
|
Thu, 19 May 2016 - 15:58
Post
#319
|
|
|
User Dołączył: Tue, 03 February 2009 Skąd: Gdańsk |
Trochę się dziwię, bo pierwszy raz o tym słyszę, ale dobrze wiedzieć. Sprawdzę dziś ciśnienie w dolocie i się wyklaruje. Wiesz może, jak tuner podchodzi do takiego "ponownego wgrywania"?
|
|
|
|
Thu, 19 May 2016 - 16:02
Post
#320
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 |
Jeśli zrobili update, a nr softu się nie zmienił, bo nie było w bazie nowszej wersji to tuner zaprogramuje raz jeszcze program, który wcześniej modyfikował, jeśli jednak była nowsza wersja softu wówczas dla tunera to praca od nowa.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 06:45 |