![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 December 2008 Skąd: francja ![]() |
B i G są zamienne więc korekta nie jest potrzebna. dzieki, jeszcze tylko jedno, G czy G+ sa wydajniejsze/ lepsze/ mniej awaryjne?? -------------------- Do niedawna: niuuniek
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Tego Ci nie powiem, wiem że są tak samo wydajne.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 October 2010 Skąd: Grudziądz ![]() |
Czy zaworki N75 różnią się mocno działaniem między sobą, czy wszystkie to mniej-więcej to samo. W skrócie chciałem pobawić się sterując procesorem ciśnienie doładowania w starym TD i nie wiem jaki zawór wybrać. Gruszka od WG sterowana ciśnieniem, obecnie po prostu wężykiem z turbosprężarki. Jeden wężyk od N75 musi być dany do podciśnienia, czy niższe ciśnienie z atmosfery tam wystarczy? Z jakiego auta szukać N75 żeby było bezproblemowo?
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Kiedyś trafiłem na takie coś.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Szczerze mówiąc to nie przeczytałem Twojego posta w całości... Ale o różnicach i tak nie wiedziałem
![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
panowie doradźcie.czy remontować swoją głowice(koszt rzędu 1000zł + wałek) czy kupić od użytkownika tego forum słupek + głowica od BPX'a po 100 tys przelotu?dół silnika mam mega zdrowy, wiec nie potrzebny mi tak naprawde.bo chciałbym po nowym roku ruszyć w końcu z remontem, a obawiam sie, że u mnie wymiana wałka+szklanek nie wystarczy.no i już zgłupiałem...
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
Czy w układzie wtryskowym typu CR chcąc zwiększyć jego wydajność wymiania się końcowki wtrysków na większe ?
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU ![]() |
Pytanie o JTD:
Czy "cudowna" skrzynia M32 wystepuje tylko w mJTD 120 i 150KM? Chodzi mi konkretnie o Stilo i pokrewne. W Stilonie 150KM na pewno tak, ale jak sie ma to do wersji 140 i 115KM? |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
M32 wystepuje w Bravo II w turbobenzynie 1.4 natomiast w Stilo masz C632 jesli chodzi o 140/150 i C530 w Jtd115
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Fri, 26 September 2008 Skąd: Wlkp ![]() |
Xara 98 1,9 D czyli tani klekot... raz chodzi dobrze raz kopci jakby była podkręcona na 300+
![]() -------------------- Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
Ibiza ASV. Turbo BRD. Wrzucone 230tki. Po ustawieniu kąta wtrysku i dawki 3-3.5mg tylko na ciepłym kręci z 5-7sek zanim odpali. Na zimnym pali od strzała. Co zrobić? Tylko korekta softu?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
![]() ktos może powiedzieć, co mogło być przyczyną, że tłok taki podziobany sie zrobił? same gładzie w stanie idealnym, silnik pracował do końca i nic sie z nim nie działo. jest sie czym martwić, czy zakładać głowę i jeździć? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam,
CYTAT("mat13por") Ibiza ASV. Turbo BRD. Wrzucone 230tki. Po ustawieniu kąta wtrysku i dawki 3-3.5mg tylko na ciepłym kręci z 5-7sek zanim odpali. Na zimnym pali od strzała. Co zrobić? Tylko korekta softu? raczej, tak, dawka jest pod małe wtryski, a tu są duże. Pozdrawiam. |
|
|
gość_Cocoplasto_* |
![]()
Post
#36
|
![]() |
Witam,
Pacjent to 1.9 tdi AXR z GTB2056, większe pompki i DP 2.5", brak katalizatora i tłumik końcowy. Tłumika środkowego seria nie przewidziała. Zastanawiam się czy przedłużenie DP do samego tłumika końcowego wniesie coś wymiernego jak np: niższe egt itd? czyli wymiana samego "orurowania" z cienkiej pipki na 2.5" od DP zostawiając ori tłumik końcowy. Nie chcę robić przelotu bo nie lubię w niesportowym samochodzie pierdzenia:) Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
panowie, jtóre chłodniczki oleju pasuja do bloku bpx?
bo moja od ATD nie pasuję, a to mi pracę wstrzymuje bo nie wiem co kupić :/ -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam, Pacjent to 1.9 tdi AXR z GTB2056, większe pompki i DP 2.5", brak katalizatora i tłumik końcowy. Tłumika środkowego seria nie przewidziała. Zastanawiam się czy przedłużenie DP do samego tłumika końcowego wniesie coś wymiernego jak np: niższe egt itd? czyli wymiana samego "orurowania" z cienkiej pipki na 2.5" od DP zostawiając ori tłumik końcowy. Nie chcę robić przelotu bo nie lubię w niesportowym samochodzie pierdzenia:) Pozdrawiam Na dwóch tłumikach 2,5 cala wydech jest zdecydowanie cichszy niż seria bez kata. Sprawdzone na kilku autach. Ważne żeby obie puch miały po 50cm długości. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
![]() ktos może powiedzieć, co mogło być przyczyną, że tłok taki podziobany sie zrobił? same gładzie w stanie idealnym, silnik pracował do końca i nic sie z nim nie działo. jest sie czym martwić, czy zakładać głowę i jeździć? Coś wpadło do cylindra. Składać i jeździć. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#40
|
![]() |
Kumpel chcę zrobić przelotowy układ wydechowy w swoim dieslu. Co daję downpipe?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:19 |