![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Szpachla pekajaca na tylnych slupkach, przedni pas z 1 cm szpachli i wymalowanym w niej wzorkiem typu plaskorzezba. Filtr powierza z mocowaniamu w pasie przednim cofniety jakies 5 cm w strone nadwozia. I silnik Low Power wbrew temu o czym zapewnia sprzedawca.
-------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Różnice w przełożeniach między R25, R28 a R30 są naprawdę marginalne. A R25 z przełożeniami jak R30 występowały chociażby w 2.5 TD. Czy te 7% różnicy przełożenia V biegu między R28 a R30 jest naprawdę aż tak znaczące? Ja rozumiem że to jest >20km/h prędkości maksymalnej, ale gdzie u nas się z takimi prędkościami jeździ...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
to sobie zmień w swoim aucie na taką 7% wolniejszą w dupowozie i jedź pojezdzić na autostradzie
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No właśnie ja mam tą wolniejszą wyobraź sobie w dupowozie
![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
nie wiem jaką masz tam maksymalną teoretyczną na tym przełożeniu ale parę razy zmienialiśmy po pewnym czasie np. 5 na dłuższą bo nie dało się tym w trasie jezdzić. 4-4.2k przy 120km/h to nie jest fajna sprawa na dłuższą metę
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
nie wiem jaką masz tam maksymalną teoretyczną na tym przełożeniu ale parę razy zmienialiśmy po pewnym czasie np. 5 na dłuższą bo nie dało się tym w trasie jezdzić. 4-4.2k przy 120km/h to nie jest fajna sprawa na dłuższą metę Nie no bez przesady, to nie jest jakieś 1.6 tylko 3.2 -> 6900 RPM (moje odcięcie) teoretycznie powinno pozwolić na rozpędzenie się do prędkości od 247 do 282km/h zależnie od przełożenia tylnego mostu (wziąłem pod uwagę tylko mosty z benzynowych Omeg - 4,22:1, 3,9:1 i 3,7:1). Czyli przy 120km/h jest między 3000 a 3350 RPM. -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 13 October 2009 Skąd: Koszalin ![]() |
Szpachla pekajaca na tylnych slupkach, przedni pas z 1 cm szpachli i wymalowanym w niej wzorkiem typu plaskorzezba. Filtr powierza z mocowaniamu w pasie przednim cofniety jakies 5 cm w strone nadwozia. I silnik Low Power wbrew temu o czym zapewnia sprzedawca. Dzieki za info:) |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 February 2013 ![]() |
Most w rx8 ma 4.44,tak że najdłuższa skrzynia z omegi to i tak nie dociągnie do 100km/h na drugim biegu przy 7tyś obr. a trzeci bieg też niecałe 150km/h dlatego r30 byłaby najlepsza
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
To nie kombinuj z R30, do Omegi chłopaki zaczęli wrzucać 6 biegowe skrzynie z BMW - może to lepszy pomysł, albo może 6 biegowa skrzynia z RX-8?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 February 2013 ![]() |
6 z rx8 ma jeszcze krótsze przełozenia bo silnik z nią sprzegnięty fabrycznie kręci sie do ponad 9tyś obrotów
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
6 z rx8 ma jeszcze krótsze przełozenia bo silnik z nią sprzegnięty fabrycznie kręci sie do ponad 9tyś obrotów Rzeczywiście - dopiero teraz zerknąłem w tabelkę którą wcześniej wstawiałeś... -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Ale nie jest to problem nie do przeskoczenia. Mozna przelozyc walek atakujacy i kolo talerzowe zarowno z MX5 (chociaz nie wiem jakie tam jest przelozenie, chyba byly rozne), jak i z Hondy S2000 (tam bylo 4.1) i wydluzyc sobie biegi do nizej krecacego silnika.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
chyba średnio można , chociażby z tego względu ze koło talerzowe z mx5 i s2000 ma 7cali , a z rx8 8cali ;] , jedyne co pasuje i jest w miare dostępne to rx7 fd
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tyle że to wszystko będzie niestety kosztem dynamiki i to wbrew pozorom dosyć mocno czuć, chociaż może z uwagi na masę RX8 aż takiego dramatu nie będzie - w Omedze różnica między 3,7:1 a 3,9:1 to "przepaść".
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
chyba średnio można , chociażby z tego względu ze koło talerzowe z mx5 i s2000 ma 7cali , a z rx8 8cali ;] , jedyne co pasuje i jest w miare dostępne to rx7 fd Sorry, masz racje, pamietalem z perspektywy posiadacza S2000 ![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 April 2012 ![]() |
czy ktoś może mi podać wymiary silnika honda k24 lub k20
długość x wysokość ? |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
k20 , wysokosc 60cm , długość z pasowym 50cm , k24 wyższe jest o 2cm
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 06 July 2015 ![]() |
Też planuje kupić to autko tylko że z orginalnym silnikiem ;p czy to prawda ze często się psuje ? a jak tak to czy łatwo go naprwiać ? bo naprwde różne legendy o nim słyszałem. ; )
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wystarczy poczytać, zarówno w Polsce jak i na świecie temat jest szeroko opisany. Wygląda na to że najprostszą formą naprawy silnika jest jego wymiana na nowy, wytrzymałość (pod względem przebiegu) jest taka sobie, ale to wiele zależy ile ktoś takim samochodem chce jeździć.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 13 October 2009 Skąd: Koszalin ![]() |
czesto sie psuje, latwo naprawic - 16 klockow i masz nowy silnik, wytrzyma dokladnie do 1 zepsucia, czyli nie wiadomo ile
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 08 September 2025 - 18:00 |