![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 02 July 2014 Skąd: Żory ![]() |
Wszystkie, jeżeli samochód nie miał odpowiednika w LHD.
-------------------- Toyota Supra MKIV lhd.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
No co wy...nie ma takiej tragedii z przekładką w 2.0 / 2.5l. Schody zaczynają się przy 2.6. Z części tak naprawdę potrzebujesz magiel od s13. Resztę rzeczy niestety trzeba dorobić ale nie jest to jakieś rocket science.
Zresztą szukajka i jedziesz z tematem...http://www.racingforum.pl/Nissan-Skyline-R34-t105782.html |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A niby dlaczego RB26 ma być trudniejsze w przekładce od innych? Dlaczego magiel akurat S13?
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ciężko przejść z kolumną kierowniczą wokół dwóch turbo elbow (no chyba że robimy single turbo), a magiel od s13 pasuje P&P.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Lubię mówienie o tej łatwości przekładki gt-r-a
![]() Kupowałem do rb26 sprzęgło które niby jest a go nie ma więc czas oczekiwania z dupy wzięty... to samo uszczelka pod głowę ze szpilkami panie czekaj bo tak musi być. Co do samej przekładki prośocizna mój kolega wydał już na tą prościznę 30k a auto dalej w 3ech kubłach i jest zdany na łaskę i nie łaskę specufff. Oczywiście biorąc pod uwagę że gdyby jeździł to wypaliłby etelinki za równowartość tego projektu więc jest jakaś oszczędność no ale nie wiem czy tego oczekujemy... |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 02 July 2014 Skąd: Żory ![]() |
Przekładka mojej Supry wyszła ponad 25 000zł na wszystkich oryginalnych częściach, na które czekałem w ujj długo, a są to części które teoretycznie idzie dostać bo jest wersja LHD. Więc jak ktoś temat ogarnie za 25k w SKY'u... czy tam 30.. To na prawdę za głowę sie łapie jak to wygląda jak na temat moment tylko ponoć magiel jest P&P.. a gdzie caaaałaaaaaaaaa reszta, żeby to miało ręce i nogi?
Jeżeli komuś się udało to zwracam honor, ale moim zdaniem jeżeli ktoś decyduje się na przekładke to na oem częściach, bądź zgodnie z sztuką. Takie moje zdanie. -------------------- Toyota Supra MKIV lhd.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 21:52 |