Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Skyline GT RB20DE NEO-Cena,części,kombinacje
BartekSz
post Thu, 11 Sep 2014 - 12:23
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(wymiot @ Mon, 08 Sep 2014 - 08:57) *
zacznijmy ze problemem sa czesci do tej przekladki, deska i inne elementy wnetrza.


Jakie części są problemem do przekładki ? Lista pls.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 11 Sep 2014 - 12:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Speedy_91
post Fri, 12 Sep 2014 - 13:25
Post #22


Rookie
Dołączył: Wed, 02 July 2014
Skąd: Żory





Wszystkie, jeżeli samochód nie miał odpowiednika w LHD.


--------------------
Toyota Supra MKIV lhd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Fri, 12 Sep 2014 - 13:57
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





No co wy...nie ma takiej tragedii z przekładką w 2.0 / 2.5l. Schody zaczynają się przy 2.6. Z części tak naprawdę potrzebujesz magiel od s13. Resztę rzeczy niestety trzeba dorobić ale nie jest to jakieś rocket science.

Zresztą szukajka i jedziesz z tematem...http://www.racingforum.pl/Nissan-Skyline-R34-t105782.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 12 Sep 2014 - 21:25
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A niby dlaczego RB26 ma być trudniejsze w przekładce od innych? Dlaczego magiel akurat S13?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Fri, 12 Sep 2014 - 23:54
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Ciężko przejść z kolumną kierowniczą wokół dwóch turbo elbow (no chyba że robimy single turbo), a magiel od s13 pasuje P&P.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sat, 13 Sep 2014 - 00:03
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





Lubię mówienie o tej łatwości przekładki gt-r-a wink.gif

Kupowałem do rb26 sprzęgło które niby jest a go nie ma więc czas oczekiwania z dupy wzięty... to samo uszczelka pod głowę ze szpilkami panie czekaj bo tak musi być.
Co do samej przekładki prośocizna mój kolega wydał już na tą prościznę 30k a auto dalej w 3ech kubłach i jest zdany na łaskę i nie łaskę specufff.

Oczywiście biorąc pod uwagę że gdyby jeździł to wypaliłby etelinki za równowartość tego projektu więc jest jakaś oszczędność no ale nie wiem czy tego oczekujemy...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Speedy_91
post Sat, 13 Sep 2014 - 01:38
Post #27


Rookie
Dołączył: Wed, 02 July 2014
Skąd: Żory





Przekładka mojej Supry wyszła ponad 25 000zł na wszystkich oryginalnych częściach, na które czekałem w ujj długo, a są to części które teoretycznie idzie dostać bo jest wersja LHD. Więc jak ktoś temat ogarnie za 25k w SKY'u... czy tam 30.. To na prawdę za głowę sie łapie jak to wygląda jak na temat moment tylko ponoć magiel jest P&P.. a gdzie caaaałaaaaaaaaa reszta, żeby to miało ręce i nogi?

Jeżeli komuś się udało to zwracam honor, ale moim zdaniem jeżeli ktoś decyduje się na przekładke to na oem częściach, bądź zgodnie z sztuką. Takie moje zdanie.


--------------------
Toyota Supra MKIV lhd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 21:52