![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 August 2011 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Witam zaraz po świętam mam zamiar jechać obejrzeć tego Nissana
http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-oglosz...amp;tabNumber=2 Mam pytanko co do przedkładki bo wiadomo ze w polsce auta z kierownicą po prawej stronie nie mają prawa rejestracji.Znacie jakąs firme która fachowo zajmuje się takimi przekładkami i jest w stanie podac cene takiego zabiegu(można przedzwonic i zapytać jak to wszystko wygląda) ? Na necie udało mi sie wyczytać ze to koszt ok 20tys zł na odlewanych czesciach z USA. I czy ktoś mógł by mi przybliżyć koszty eksploatacji takiego auta w normalnym codziennym użytkowaniu przy takim silniku bez zadnych zmian ? Jak wygląda sprawa z dostępnościa czesci ? Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Dzwoń do RWD Power, na przykładzie R33 przekładka jakiś czas temu kosztowała 15k - ale sama robocizna.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Z przekładką to jest trochę lipa ponieważ wszystko pięknie pasuje do momentu zabrania się za to. Części o których piszesz "odlewne"w USA często nie pasują i kosztowne jest sprowadzenie ich do PL. Co do kosztów samej przekładki to powinieneś zmieścić się w 15-20k robota + graty. W codziennym użytkowaniu nie powinieneś mieć żadnych rewelacji, wszystkie graty są do zdobycia oczywiście drożej i trzeba czekać. O ASO zapomnij. Auto które wkleiłeś obejrzyj dokładnie bo już jest dosyć sporo czasu w necie więc może ma jakiś mały feler. Z robotą i rejestracją wyjdzie około 60-80k więc jak na zwykłe RWD to sporo. Jak chcesz mogę Ci wysłać na PW namiary na Pana który już składał GT-Ra 33 LHD i do tego kilka innych nyssek.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 August 2011 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
A może ma ktoś na forum do sprzedania R34 albo 200sx S15 ?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Jogi z Lodzi wystawil jakis czas temu swojego R34,ZTCW auto nadal jego rekach:
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 27 August 2011 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Ma ktos wiecej fotek albo kontakt do właściciela ?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Zadzwoń do Radzia z Łodzi ogarnia temat przekładek po mistrzowsku polecam obejrzeć S15 rewelacja.....tel792361372.
-------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Ma ktos wiecej fotek albo kontakt do właściciela ? Właściciel: https://www.facebook.com/michal.teszner?fref=ts Radzio: https://www.facebook.com/radziunio.majkowski?fref=ts P.S. Sama mechaniczna przekładka jest banalna ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
P.S. Sama mechaniczna przekładka jest banalna ![]() No tak, bardzo banalna, szczególnie, że nic nie pasuje. Banalna jest co najwyżej, jak robisz z drugiej strony otwornicą otwory na kolumnę kierowniczą, nagrzewnicę itd, jak chcesz to zrobić porządnie to powodzenia. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
A ile R34 przełożyliście
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 15 July 2012 ![]() |
Moim zdaniem nawet mechaniczna strona nie jest taka łatwa bo jeżeli ma to być profi robota na droge to trzeba ciąć i spawać scianę grodziową, ponoć przy wycieraczkach jest wku*we rzeźby... przerobienie nagrzewnicy i dolotów powietrza od niej, wszystki pierdółki guziczki na desce rozdzielczej (nie mówiąc o jej zrobieniu i spasowaniu)... Tak więc panowie którzy tam wcześniej mówili że strona mechaniczna to taka bułka z masłem to albo są tak rozmarzeni albo robili przekładki tylko na tor to owszem sie zgodze... Bo wtedy tylko sie wycinadziure na kolumne kierowniczą montuje PEDALBOX'a a reszta jest już całkowicie zbędna...
pozdro ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Chyba każdy jak na polaka przystało powinien zrobić przekładke przynajmniej raz w życiu
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Nie robiłem nissana, ale robiłem subaru i mitasubischi.
Jeśli chodzi o subarbi to banał ( ściana grodziowa symetrczna), wystarczy dobrze rozmierzyć, wyciąć dziurki, przyspawać wzmocnienia i kilka dziur po prawej stronie zasmarkać. Wnętrze europejskie pasuje bez problemów. W mitasubischi ściana jest niesymetryczna, więc jeżeli chcemy zrobić to po bożemu (nie do rajdów), to należy wymienić całą ścankę. Dodatkowy problem to wgrzana w karoserię belka kierownicy, którą trzeba wyciąć i wspawać właściwą i jeszcze dobrze ją wspawać (równo). Wnętrze europejskie pasuje bez problemów (jeśli wszystko równo wspawamy). W nissanie już widzę problem z wnętrzem, bo nie ma takich europejskich samochodów, a zrobić deskę, żeby wyglądała jak oryginał i jeszcze pasowała, to nie takie chop siup. Jeśli ściana grodziowa jest symetryczna, to z mechaniką faktycznie nie ma problemu, ale jeśli jest niesymetryczna, to problem jest i to spory. Niemniej w każdym wypadku przekładka (jeśli ją chcemy zrobić dobrze), to kupa czasu i worek pieniędzy ![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jest niesymetryczna, niepasująca do niczego i generalnie wymaga to niesamowicie dużo rzeźby - metaloplastyka i kowalstwo artystyczne, no i trzeba mieć baaardzo dużo cierpliwości...(i tak, wiem o czym piszę)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:21 |