![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Ok podesle wieczorem w wolnej chwili.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Slupek nie kuty wiec to nie max z tego setupu. Wiecej po zakuciu.
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Fajna tarka na wykresie
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tarka bo jedna guma w dolocie seryjna i juz sparciala, na dnich wymienie.
Moment i tak duzy jak na nie kuty motor, i wcale szybko nie leci jak w innych evo. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Tarka bo jedna guma w dolocie seryjna i juz sparciala, na dnich wymienie. Moment i tak duzy jak na nie kuty motor, i wcale szybko nie leci jak w innych evo. Ta tarka to nie wina gumy tylko hamowni v- techu. Gratulacje fajnego autka. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Jakie masz max doładowanie?
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
1.8 do 5,5k a pozniej opada do 1,4 przy odcince.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
To na GT 30?
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tak, zapasu jest jeszcze sporo.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Piękna Ewelina
![]() Powiedz jak lag na tym turbo ? |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
jak widac na wykresie
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Woz ma się calkiem dobrze, od 4 lat sluzy bardzo wiernie, nie psuje się nie ma jakiś niespodzianek.
Silnik chyba już ma kiepska szczelność wiec trzeba cos radzic. Takie tam graty już pokompletowane. Z pierdol to dv odwrotnie, wspawany nypel w listwe paliwowa, przewody i nyple fragola, przewod zasilania paliwem w oplocie fragola, czujnik ciśnienia paliwa wpięty nie w przewody jak było to za czasów agt, tylko w końcu jest to zrobione tak jak ma być. Listwa- nypel - adapter na czujnik - nypel przewód, ryzyko pożaru znacznie spadło. Pare fot gratow, na dniach zapodam cos z pod maski. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 June 2007 Skąd: z ulicy ![]() |
Chyba szykuje się mocny motor. Kto będzie osadzał Dartony?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Pan Wiesław Kuś
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Pora w końcu brac się do roboty.
Jak tylko będzie czas, postaram się opisywac co i jak. Do dyspozycji mam waski i niski garaz, bez podnisnika, kilka podstawowych narzedzi ale jakos sobie radze ![]() Generalnie woz jest fajnie zbudowany, przy uzyciu płaskiego śrubokręta kluczy nasadowych 8,10,12,14 dotarłem do etapu jak widać na zdjęciach. Na wstępie zdemontowana została maska, zderzak, podszybie aby ulatwic calosc prac. ![]() ![]() Calkiem dużo tu miejsca bez podszybia. Gorna czesc pasa przedniego, lampy, rury ic, intercooler, chlodnice wody i klimy ![]() ![]() Odpieta cala wiazka od Defi, wiazka silnika, paliwo, cięgna skrzynia itd. Teraz musze woz podnieść, ustawić na kobyłkach, zdemontować polosie, odkrecic do konca DP, i może wtedy bidulka jakość wyjdzie. ![]() ![]() Musze się zaopatrzyć w nowa "zabe" bo moja już odmowila posluszenstwa, wtedy ruszam z pracami dalej. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Jak z wibracjami na tych poduszkach silnika? Jakie plany na moc?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tragicznie
![]() ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 19 June 2011 Skąd: Krakow ![]() |
Zostajesz przy seryjnym ECU czy planujesz coś więcej w przyszłości?
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Plany zawsze sa ale zycie to weryfikuje wiec zobaczymy co będzie
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
A nie myślałeś o stroku? Tak pytam bo sporo jeździłem e9 na gt30 silnik seria + wałki 500/650 a teraz przeszedłem na 2,4 i seria t hybryda stage1 i powiem szczerze że w tej opcji o wile lepiej mi się jeździ pomimo 70km mniej...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04 |