Mitsubishi Lancer Evolution GSR GT 500
Wnetrze:
Pelna elektryka
Klimatyzacja automatyczna
Bi-xenon
Pasy Sparco 3" FIA
Navi Alpine z ekranem dotykowym
Flokowana deska
Silnik:
ECU MASTER BLACK - 2 mapy, 2 ALS
Blok i wał obrobiony przez braci K., złożony przez Przemka.
Tuleje cylindrów Darton Slavees
Korbowody Manley I-beam Turbo Tuff śruby ARP
Kute tłoki Manley
Nowe wszystkie panewki
Nowe wszystkie uszczelki
Głowica uszczelniona, nowe zawory wydechowe, nowe uszczelniacze, wyregulowane zawory.
Wałki tajne
Sprężyny zaworowe Cosworth high rpm
ARP gdzie się tylko dało: w głowicy, stopach wałków, śruby główne silnika zmienione na szpilki.
Turbo Garrett GTX3071R + custom dolot
Wtryski Injector Dynamic 1050cc
Pompa paliwa DeatschWerks DW300C
Szyna paliwowa cosworth + złączki i przewody w oplocie fragola
Kompletny dolot + cale orurowanie Intercoolera HKS
Intercooler Mishimoto
Filtr powietrz 4" ITG
Zawór DV Tial
Kolektor wydechowy rownoodleglosciowy MG Motorsport owiniety tasma termiczną
Down pipe AMS 3"
Test pipe Scorpion 3"
Srodkowy i koncowy 3" MG Motorsport z koncowka w ceramice
Chłodnice oleju mishimoto
Turbo timer HKS
Centralka Defi + zegary Defi - egt, olej, doladowanie, cisnienie paliwa.
Gumy silnika Powerflex
Zawias:
HKS HIPERMAX III
Rozporka Cusco przod kielichow
Rozporka Cusco przedo wachaczy
Rozporka Cusco kielichow z tylu
Rozporka Cusco plyty podłogowej
Długie szpilki ARP
Dystanse 13mm
Śruby kół Mishimoto.
Laczniki stabilizatora whiteline.
Tuleje dyferencjalu Ralliart.
Hamulce:
Przod komplet STOPTECH 355mm 6 tloczkowe zaciski
Tyl komplet STOPTECH 345mm 4 tloczkowe zaciski
Klocki Hawk HP+ przod i tyl
Felgi:
OZ ultraleggera 18X9 + 255/35/18 Nankanag AR-1
Kevlarowa oslona pod silnik
Wzmocnione sworznie centralnego dyferencjalu.
Blotniki przod carbonowe seibon, canards rexspeeed
Duzo dodatkow typu: galka zmiany biegow ralliart, dzwignia recznego ralliart, oklejenia carbon slupkow dzwi i lusterek.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11