Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Evo X
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Wojtek
Mitsubishi Lancer Evolution GSR GT 500

Wnetrze:
Pelna elektryka
Klimatyzacja automatyczna
Bi-xenon
Pasy Sparco 3" FIA
Navi Alpine z ekranem dotykowym
Flokowana deska

Silnik:
ECU MASTER BLACK - 2 mapy, 2 ALS
Blok i wał obrobiony przez braci K., złożony przez Przemka.
Tuleje cylindrów Darton Slavees
Korbowody Manley I-beam Turbo Tuff śruby ARP
Kute tłoki Manley
Nowe wszystkie panewki
Nowe wszystkie uszczelki
Głowica uszczelniona, nowe zawory wydechowe, nowe uszczelniacze, wyregulowane zawory.
Wałki tajne smile.gif
Sprężyny zaworowe Cosworth high rpm
ARP gdzie się tylko dało: w głowicy, stopach wałków, śruby główne silnika zmienione na szpilki.
Turbo Garrett GTX3071R + custom dolot
Wtryski Injector Dynamic 1050cc
Pompa paliwa DeatschWerks DW300C
Szyna paliwowa cosworth + złączki i przewody w oplocie fragola
Kompletny dolot + cale orurowanie Intercoolera HKS
Intercooler Mishimoto
Filtr powietrz 4" ITG
Zawór DV Tial
Kolektor wydechowy rownoodleglosciowy MG Motorsport owiniety tasma termiczną
Down pipe AMS 3"
Test pipe Scorpion 3"
Srodkowy i koncowy 3" MG Motorsport z koncowka w ceramice
Chłodnice oleju mishimoto
Turbo timer HKS
Centralka Defi + zegary Defi - egt, olej, doladowanie, cisnienie paliwa.
Gumy silnika Powerflex

Zawias:
HKS HIPERMAX III
Rozporka Cusco przod kielichow
Rozporka Cusco przedo wachaczy
Rozporka Cusco kielichow z tylu
Rozporka Cusco plyty podłogowej
Długie szpilki ARP
Dystanse 13mm
Śruby kół Mishimoto.
Laczniki stabilizatora whiteline.
Tuleje dyferencjalu Ralliart.

Hamulce:
Przod komplet STOPTECH 355mm 6 tloczkowe zaciski
Tyl komplet STOPTECH 345mm 4 tloczkowe zaciski
Klocki Hawk HP+ przod i tyl

Felgi:
OZ ultraleggera 18X9 + 255/35/18 Nankanag AR-1

Kevlarowa oslona pod silnik

Wzmocnione sworznie centralnego dyferencjalu.

Blotniki przod carbonowe seibon, canards rexspeeed
Duzo dodatkow typu: galka zmiany biegow ralliart, dzwignia recznego ralliart, oklejenia carbon slupkow dzwi i lusterek.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11
Pan. B
M3 zostało u Ciebie czy to tylko stare zdjęcie z dp?
Ładne to evo:)
Wojtek
M3 poszlo do lodzi, a garaz dla mnie przewiduje tylko I miejsce.
TJung
Fajny setup na miasto smile.gif
Może w weekend też wrzucę opis swojego street wariata wink.gif
Wojtek
Tez masz ciekawy setup smile.gif
Musze zrobic jakas aktualna sesje postaram sie w weekend smile.gif
Rapix
i jak tam te fotki auta ?
Wojtek
Na przyszly weekend bo jeszzce jeden detal do ogarniecia.
PiurielSR
Pytanie:
Czemu wydech z kilu różnych miejsc?
Nie dało się zrobić w jednym miejscu?
Aż taka technologia w tym DP, że musiał być AMS?

Nie atakuje, po prostu zastanawiam się z czego o wynika.

Błotniki robią robotę. Ciekawe co ubezpieczyciel na wymianę takiego błotnika w razie przygody (odpukać) dry.gif
Wojtek
Bo wszystko pasuje p&p, dp to odlew - widac na zdjeciach w I poscie.
Jak to co, kupuje nowe i przedstawiam mu fv.
PiurielSR
Bardziej chodziło mi o to czemu nie cały wydech z MG.

A co do błotników to był półżart wink.gif
Wojtek
Pewnie musial bym wtedy dostarczyc auto na pasowanie wszystkiego a tak obylo sie bez tego smile.gif
Rapix
kurde wygląda nieźle naprawdę !
mlody1921
Piękna EVOX wszystko współgra choć wydaje mi sie że fele które bardzo pasują do charakteru auta mogły być troche szersze smile.gif
jack daniels
Bardzo ładny projekcik. Czekamy na kolejny stage.
Wojtek
Dzieki, mam nadzieje ze przez zime uda sie zamontowac turbo i na wiosne bedzie sie mozna pochwalic jakims konkretnym wykresem.
Wojtek
Juz wisi
Michał550
A jak byś porównał swoją byłą emkę z EVO? Wiem, że miałeś mocno pomodzoną M, więc mnie to ciekawi.

Głównie chodzi o odczucia z osiągów plus fun z jazdy:)
Wojtek
To calkiem inne auta, bmw do kiedy bylo w miare cywilne nie bylo mega szybkie i kapke ciezkie.
Po modach jezdzilo mi sie tym autem perfekcyjne, boki kiedy i jak chcialem, kontrola auta w poslizgu mega - generalnie fun mega.
Do tego dzwiek 6 przepustnic na 8k rpm tez robil swoje.
Tylko minus byl taki ze po tych modach, pojezdzic mozna bylo tylko po jakis zawodach lotniskach itd.
W bmw np jak posadzilem kogos na miejscu pasazera i przewiozlem to albo sie zapierali o co sie dalo, albo prosili po ruszeniu zeby juz sie zatrzymac zalezy jakie kto mial jaja smile.gif
Genralnie jak przewiozlem kumatego kolege to pozniej napisal na lokalnym forum ze ciezko mu to opisac i samemu trzeba przezyc smile.gif
Auto caly czas szlo bokiem darlo jape jak wscielke, jak przyjechal pierwsza osoba ogladac, to po dodaniu gazu moglismy wracac do domu bo auto bylo sprzedane.
Evo to auto do jazdy na czas, nie chce isc bokiem, nie da sie kopac ze sprzegla.
Auto jest o wiele szybsze od bmw w kazdych warunkach.
Wystartowanie bmka to byla walka o trakcje do konca 2 biegu.
Tu nie zaleznie od warunkow drogi, auto mozna powiedziec startuje tak samo.
Jest mega stabilne bardzo przewidywalne.
Np jak latam po zaluzu - trasa gmsp taka winkiel lewo prawo lewo prawo i tak w kolko.
Bmw musial bym przeleciec to bokami.
Evo daje sie tak kontrolowac ze ustawia sie w kazdym zakrecie jak chce, na wyjsciu jest o wiele wieksza predkosc bo za kazdym razem wychodze na pelnej piz...
Wojtek
Nie moge zedytowac I posta. Wiec dopisze tu.
Przy okazji wymiany turbo, kolektor zostal owiniety bandazem.
Zamontowana zostala nowa pompa paliwa DW65c 265l/h
Gumy do silnika powerflex, do dyfra ralliart.
Zostaje jeszcze zamontowac walki i stroic ale narazie nie ma kasy.
CZUCZU
JAk chcesz coś dodawać wysyłasz pw całęgo zedytowanego 1 postu. a auto mega
Wojtek
Ok podesle wieczorem w wolnej chwili.
Wojtek
Slupek nie kuty wiec to nie max z tego setupu. Wiecej po zakuciu.
ptq
Fajna tarka na wykresie smile.gif Czemu moment tak leci? Za mało powietrza?
Wojtek
Tarka bo jedna guma w dolocie seryjna i juz sparciala, na dnich wymienie.
Moment i tak duzy jak na nie kuty motor, i wcale szybko nie leci jak w innych evo.
rOBERTO795
CYTAT(Wojtek @ Fri, 08 May 2015 - 00:44) *
Tarka bo jedna guma w dolocie seryjna i juz sparciala, na dnich wymienie.
Moment i tak duzy jak na nie kuty motor, i wcale szybko nie leci jak w innych evo.



Ta tarka to nie wina gumy tylko hamowni v- techu.
Gratulacje fajnego autka.
Tommo
Jakie masz max doładowanie?
Wojtek
1.8 do 5,5k a pozniej opada do 1,4 przy odcince.
std1984
To na GT 30?
Wojtek
Tak, zapasu jest jeszcze sporo.
Roo
Piękna Ewelina smile.gif

Powiedz jak lag na tym turbo ?
Wojtek
jak widac na wykresie smile.gif
Wojtek
Woz ma się calkiem dobrze, od 4 lat sluzy bardzo wiernie, nie psuje się nie ma jakiś niespodzianek.
Silnik chyba już ma kiepska szczelność wiec trzeba cos radzic.
Takie tam graty już pokompletowane.
Z pierdol to dv odwrotnie, wspawany nypel w listwe paliwowa, przewody i nyple fragola, przewod zasilania paliwem w oplocie fragola, czujnik ciśnienia paliwa wpięty nie w przewody jak było to za czasów agt, tylko w końcu jest to zrobione tak jak ma być. Listwa- nypel - adapter na czujnik - nypel przewód, ryzyko pożaru znacznie spadło.
Pare fot gratow, na dniach zapodam cos z pod maski.





andrev
Chyba szykuje się mocny motor. Kto będzie osadzał Dartony?
Wojtek
Pan Wiesław Kuś
Wojtek
Pora w końcu brac się do roboty.
Jak tylko będzie czas, postaram się opisywac co i jak.
Do dyspozycji mam waski i niski garaz, bez podnisnika, kilka podstawowych narzedzi ale jakos sobie radze smile.gif
Generalnie woz jest fajnie zbudowany, przy uzyciu płaskiego śrubokręta kluczy nasadowych 8,10,12,14 dotarłem do etapu jak widać na zdjęciach.

Na wstępie zdemontowana została maska, zderzak, podszybie aby ulatwic calosc prac.


Calkiem dużo tu miejsca bez podszybia.

Gorna czesc pasa przedniego, lampy, rury ic, intercooler, chlodnice wody i klimy



Odpieta cala wiazka od Defi, wiazka silnika, paliwo, cięgna skrzynia itd. Teraz musze woz podnieść, ustawić na kobyłkach, zdemontować polosie, odkrecic do konca DP, i może wtedy bidulka jakość wyjdzie.



Musze się zaopatrzyć w nowa "zabe" bo moja już odmowila posluszenstwa, wtedy ruszam z pracami dalej.
mihas66
Jak z wibracjami na tych poduszkach silnika? Jakie plany na moc?
Wojtek
Tragicznie smile.gif ale ja to lubie jak woz jest zwarty drzy i trzeszczy smile.gif na początek 550 na vp i może kolo 600 na etanolu
jack daniels
Zostajesz przy seryjnym ECU czy planujesz coś więcej w przyszłości?
Wojtek
Plany zawsze sa ale zycie to weryfikuje wiec zobaczymy co będzie smile.gif
ledziu
A nie myślałeś o stroku? Tak pytam bo sporo jeździłem e9 na gt30 silnik seria + wałki 500/650 a teraz przeszedłem na 2,4 i seria t hybryda stage1 i powiem szczerze że w tej opcji o wile lepiej mi się jeździ pomimo 70km mniej...
jackkpl
CYTAT(ledziu @ Mon, 06 Feb 2017 - 13:25) *
A nie myślałeś o stroku? Tak pytam bo sporo jeździłem e9 na gt30 silnik seria + wałki 500/650 a teraz przeszedłem na 2,4 i seria t hybryda stage1 i powiem szczerze że w tej opcji o wile lepiej mi się jeździ pomimo 70km mniej...


Bo wykres nie pokazuje reakcji na gaz, a na torze ma to duże znaczenie smile.gif.
kaziu1985pn
0,4 to jest bardzo duzo. Przy wolnossaku 1.8 a 1.9 ta sama moc te samo auto 1.9 zbiera się wyczuwalnie lepiej.
ledziu
CYTAT(jackkpl @ Mon, 06 Feb 2017 - 13:48) *
Bo wykres nie pokazuje reakcji na gaz, a na torze ma to duże znaczenie smile.gif.


Generalnie wykresami średnio się jaram biggrin.gif na tor wiadomo że jest lepiej ale na ulicy wcale nie gorzej wink.gif .
A zapytałem ponieważ koszt już byłby podobny jeżeli motorownia i tak szła do kucia...

Wojtek
ledziu przy stroku trzeba się troszkę hamować z rpm, auto to typowy streetracer, a nie auto na kielce czy podobne pojezdzawki. Do czegos takiego na pewno lepszy był by strok i nawet turbo seria po odp modzie.
Generalnie plan jest taki żeby był dość dlugi powerband co na ulicy powinno się przekladac na lepsze osiągi.
Lubie jak woz jedzie gora smile.gif
Turbo co jest powinno styknac na 500+ po modzie powinno dac 550. Jeśli tylko utrzyma powyżej 500 przez dość dlugi zakres rpm auto powinno być naprawdę szybkie.
qczarq
CYTAT(Wojtek @ Mon, 06 Feb 2017 - 16:31) *
Jeśli tylko utrzyma powyżej 500 przez dość dlugi zakres rpm auto powinno być naprawdę szybkie.



Jakie czasy chcesz osiągnąć 100-200? 200-250?
ledziu
CYTAT(Wojtek @ Mon, 06 Feb 2017 - 16:31) *
ledziu przy stroku trzeba się troszkę hamować z rpm, auto to typowy streetracer, a nie auto na kielce czy podobne pojezdzawki. Do czegos takiego na pewno lepszy był by strok i nawet turbo seria po odp modzie.
Generalnie plan jest taki żeby był dość dlugi powerband co na ulicy powinno się przekladac na lepsze osiągi.
Lubie jak woz jedzie gora smile.gif
Turbo co jest powinno styknac na 500+ po modzie powinno dac 550. Jeśli tylko utrzyma powyżej 500 przez dość dlugi zakres rpm auto powinno być naprawdę szybkie.


To w sumie jak chcesz jeździć tylko na autostradzie w de wink.gif 200km/h+ może coś ugrasz...

p.s.

e9 na gt30 500km ma 8,1s 100-200 na rl. (powtarzalne)

Wojtek
Bzdura.
https://www.youtube.com/watch?v=GwZf47WqygA tu strok akurat, ale gt35 i zmniejszony stopien sprezania, jakos woz nie sciga się w de.
ledziu
CYTAT(Wojtek @ Thu, 09 Feb 2017 - 21:25) *
Bzdura.
https://www.youtube.com/watch?v=GwZf47WqygA tu strok akurat, ale gt35 i zmniejszony stopien sprezania, jakos woz nie sciga się w de.

Sorki ale z tym filmikiem nie zakumałem o co biega... przy temacie Twojego auta...

P.s

W sumie zmotywowałeś mnie do sprawdzenia na rl jak jedzie strok z up1 t w porównaniu do gt30 wink.gif

Wojtek
Napisales ze po takich modach woz może scigac się tylko na autostradach w de i wtedy będzie szybki, jakos wszystkie szybkie lancery w gsmp maja w miare podobny spec i jada calkiem dobrze i nie odbywa się to po autostradach w de.
Ten woz na filmie najpierw jezdzil jako n-ka, na filmie już gruby spec w openie, woz jedzie i to bardzo przyjemnie a nie ma tam predkosci 200+.
Dlatego nie rozumiem twojej uwagi ze auto będzie szybkie tylko 200+ dlatego zapodałem film jako przykład ze jedzie i to nie 200+ a od 0 do 200 smile.gif
Wojtek
Może i ja za krotko opisałem ocb.
Tor kielce to samo auto jeszcze w specyfikacji N https://www.youtube.com/watch?v=OxNo3tKRcjQ
mega szybko, open już tak na Kielcach nie pojedzie i dostanie gruby wycisk od Nki.
Wszystko się zmieni jeśli trasa bedzie taka jak na filmie wcześniej. Wtedy N-ka dostanie gruby wycisk.
Dlatego np. do Kielc czy kjs robil bym stroka i serie turbo, a ze woz jest na ulice - nie do miasta aby ganianic się z swiatel do swiatel.
Bardziej lubie sobie pocisnąć na takich trasach jak na filmie a tam taki spec powinien się sprawdzać.
RL to nie wszystko dużo zależy od trasy i kierowcy RL to tylko wynik na prostej.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.