E46 320Cd by deejeys czyli M̶4̶7̶N̶ M50 Turbo, fb: /E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar |
E46 320Cd by deejeys czyli M̶4̶7̶N̶ M50 Turbo, fb: /E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar |
Sun, 23 Dec 2018 - 20:51
Post
#181
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Wg moich pomiarow na miekkim extremie jadac na granicu trakcji robie 0.39s na kazde 10km/h. Jak 0-100 bedzoe ciagle maks ogniem i przepinka biegu 0.4s to 4.3s 0-100 w manualu realne i powtarzalne.
Mi przy -+360hp wyszlo 4.76s 0-100 ale na 2ce juz nie rwal trakcji. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 23 Dec 2018 - 20:51
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 24 Dec 2018 - 15:38
Post
#182
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Takie płynne 0,39s na każde 10km/h to chyba mało realne U mnie zmiana biegu wg logu z EMU (moment odpuszczenia gazu i ponownego 100% TPS to mam na logach z EMU niecałe 0,3s na 1ce i po 0.25s na 2ce i 3ce, nawet tak powtarzalnie Człowiek z wprawy wyszedł, bo jak jeździłem dieslem to zmiana z jeden na dwa szła maszynowo tuż po starcie... Bo jedynka w dieslu to taki zbedny element...
Mam pomiar akurat nadal, bo nie skasowałem go to u mnie wygląda to tak: 0-10: 0,518 0-20: 0,863 0-30: 1,235 0-40: 1,605 0-50: 1,964 0-60: 2,428 0-70: 3,078 0-80: 3,822 0-90: 4,361 0-100: 4,814 0-110: 5,645 0-120: 6,587 0-130: 7,247 0-140: 8,095 0-150: 9,102 Chyba dobrze przepisałem, tak to wyglądało u mnie. Nie ma też się co sugerować bo to był akurat jeden pomiar tego wieczoru na powrocie do domu, ale jakiś tam pogląd jest, zadowolenie słabe Jak by 100-150 jechało tak samo jak 150-200 to byłbym już zadowolony troszkę Na ten moment przy tym doładowaniu 4ka kończy mi się na bodajże ~202km/h GPS. Dyfer 3.38 rev 7100 koła 18" z 265/35 No dobra wrzucę filmik jaki mam, bo na filmiku nie widać, że nie jedzie xD dobiłem do 190 jakiś. Generalnie nie lubię nagrywać takich filmików bo czasy to się mierzy profi sprzętem a trzymanie kamerki to lipa A i chyba nie było tu akurat 7100rpm odcięcia tylko 6950 bo testowałem "soft limiter" zamiast klasycznego łututu ;V -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Fri, 25 Jan 2019 - 21:31
Post
#183
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 |
Ten wylot na masce po stronie turbo coś daje? Zastanawiam się czy u siebie robić
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
Sat, 26 Jan 2019 - 11:23
Post
#184
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
No tak jak już pisałem, prawdę mówiąc to ciężko powiedzieć... Nie mam żadnych pomiarów temp ani nic więc nawet jak się coś zmieniło na plus to nie jestem w stanie udowodnić. Mam wrażenie, że podniesienie maski na zawiasach jak w japończykach często robią dało by większy efekt jeśli chodzi o przewiew... Może jak skończę podmianę turbo to jakieś kanały z wlotów od zderzaka zrobię, żeby wymusić obieg.
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Sat, 26 Jan 2019 - 15:13
Post
#185
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
Podniesienie maski pomaga minimalnie na postoju, w trakcie jazdy pęd powietrza jakoś nie wyciąga ciepła spod maski
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Sat, 26 Jan 2019 - 19:27
Post
#186
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 |
Na tor można by zrobić reflektor z wlotem, pewnie by się przeciąg poprawił, gorzej na ulicy pewnie policja by się czepiała.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
Sat, 26 Jan 2019 - 20:36
Post
#187
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
krzysiek50 akurat ja właśnie największy problem z temp mam od samego początku właśnie na postoju... Zresztą filtr K&N spadł mi po 2h strojenia i postawione na 15min - pyk filtr spadł. Muszla strona zimna gorąca jak żeliwo Chińczyk to samo, zleciał po paru kreskach i odstawieniu auta. Niestety pod tym względem wloty się nie spisały, ale to nie jest w sumie zaskoczenie... Bo przecież nie ma wtedy obiegu powietrza Nie da się na EMU zrobić, żeby tak jak w cywilnych autach wentylator chodził np. 10min po zgaszeniu auta.
Na tor można by zrobić reflektor z wlotem, pewnie by się przeciąg poprawił, gorzej na ulicy pewnie policja by się czepiała. I tu właśnie problem, nie chce się bawić w takie problemy Auto 100% na ulice, dlatego zresztą staram się jak najbardziej legalnie wszystko... Poza tablicą. Jej od początku unikam na zderzaku, pierwsze 3 lata były git później przez gimbusów było już gorzej... -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wed, 30 Jan 2019 - 16:24
Post
#188
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Co to jest? To jest kula do kręgli. Na torze zostały 4 chińskie rzeczy... Turbosprężarka, wastegate, filtr i zawór upustowy. I beeeeeengggggg! Jedną kulą da się rozwalić wszystkie chińskie rzeczy. BorgWarner z wbudowanym wastegate, DV i prawdopodobnie uda się wrzucić normalny filtr powietrza. Wyjdzie w praniu, liczę na sensowne wstawanie, lepszy spool. Nie szukam jakiegoś niesamowitego wyniku bo potencjał max sprężarki jest w teorii zbliżony a nawet może i mniejszy w BW. Chce szeroki power band. Jak zrobię 450KM które będzie w miarę płasko leciało... To będę szczęśliwy. Plan na ten sezon to tak jak pisałem wałek M54, doszło turbo - kombinuje z chłodnicą oleju, żeby było wszystko jak najbardziej bezpieczne... I jeździć, obserwować, jakieś głupoty sobie tam robić w wolnym czasie -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wed, 30 Jan 2019 - 18:45
Post
#189
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 |
Ile takie burbo? będzie pasowało p&p?
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
Wed, 30 Jan 2019 - 19:34
Post
#190
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
P&P to mało co jest w przypadku customowych kolektorów, dolotów... To nie OEM+ tuning Dolot do IC do przerobienia, może pomyślę nad dolnym montażem (zależy jaki będzie początek sezonu w kwestii pogody i czasu) WG do wycięcia z wydechu, no jest co robić. Dlatego sezon zacznę od zbierzności - parę wyjazdów na miasto (co by przypomnieć sobie ile to pali xD ) i szybki wjazd, demontaż starego setu i montaż nowego + wrzucenie wałka. Akurat będzie pogoda żeby to stroić bo bez tego się nie obędzie. Udało mi się znaleźć DV która pasuje i jest na podciśnienie, muszę skompletować przewody do wody, oleju i itp, jakieś silikony i w końcu jakiś filtr markowy może się uda kupić. Przy okazji dziś dogadałem podstawę do filtra oleju, żeby założyć chłodnicę oleju - FTWL Motorsport. W końcu będzie sensowna temperatura bo do tej pory za grubo już bywało.
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
gość_mat13por_* |
Wed, 30 Jan 2019 - 20:35
Post
#191
|
|
Co to konkretnie za BW?
|
|
|
Wed, 30 Jan 2019 - 22:33
Post
#192
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 |
Ja tam bym celował w turbo co by pasowało chociaż do kolektora, no chyba, że nie jesteś zadowolony ze swojego. Podstawa filtra oleju z termostatem?
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
Wed, 30 Jan 2019 - 23:47
Post
#193
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
10min wentylator po zgaszeniu auta denerwuje i rozładowuje aku, niczym nowe 1.6tdi po wypalaniu dpf...
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 31 Jan 2019 - 10:45
Post
#194
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
moritz86 generalnie nie może być za łatwo...
Podstawa bez termostatu, nikt nie robi gotowca z termostatem. Z rozmów z ludźmi którzy mieli chłodnice bez termostatu wychodzi, że nie mają problemu z temperaturą oleju Auto jest tylko na lato więc... Będzie dobrze Mis e tam takie wypełnienie 35-45%% na tym z E46 oryginalnym robiło by bardzo delikatny wiaterek, on od 70% dopiero wyje jak te z PSA po zgaszeniu auta -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Thu, 31 Jan 2019 - 12:32
Post
#195
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk |
Jak to nikt nie robi, przecież Mocal chociażby ma z termostatem
|
|
|
Thu, 31 Jan 2019 - 13:47
Post
#196
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
Jak to nikt nie robi, przecież Mocal chociażby ma z termostatem Masz jakis link? Bo jedyne co znalazłem to OCTBMW1 i imho to nie ma termostatu, ale może się mylę? Nawet nie wiedziałem, że oni robią takie adaptery -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Thu, 31 Jan 2019 - 14:03
Post
#197
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 |
Każdy tokarz zrobi Ci taki jak mój.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
Thu, 31 Jan 2019 - 17:31
Post
#198
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź |
moritz86 bardzo możliwe ale ja im nie ufam po paru akcjach... Twój widziałem, fajny zestaw no ale ja nie mam takich możliwości, a druga sprawa chyba nie chce mi się nawet już kombinować. Będę miał tą gotową, założę chłodnice 16 rzędów, temperstura oleju spadnie i będę zadowolony...
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Thu, 31 Jan 2019 - 23:57
Post
#199
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Jak robisz daily daj wymiennik woda olej pod maly obieg. Szybciej olej nagrzejesz i bedzie cos tam chlodzic.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Fri, 01 Feb 2019 - 00:29
Post
#200
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp |
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:32 |