Parę słów na wstępie... Auto mocowo nie robi szału, ale na tle innych 320d jednak jest dość wysoko. Niestety silniki te w BMW nie są zbyt często modyfikowane tak jak np. 1,9tdi. Czemu? Może przez obecność 3.0d o już na starcie większej mocy, nie mniej jednak ja kupiłem 320Cd i jakoś lubie ten silnik i ten dziwny wyraz twarzy ludzi po wyścigu jak dowiadują się, że dostali baty od 2.0 litrowego diesla Auto jest w moich rękach 4 lata, daje mi dużo frajdy. Wszystkie modyfikacje mechaniczne przeprowadziłem samodzielnie. Galerię postaram się bardziej rozbudować, dodam zdjęcia z zawodów i z modyfikacji (trzeba przeszukać trochę dysk 2tb...)
MODEL:BMW E46 320Cd
Modyfikacje
Silnik: seria
Modyfikacje głowicy: brak
Modyfikacje bloku: brak
Turbo: stage I
GTB1756 przerobione na podciśnienie
Układ dolotowy: stage I
Customowe orurowanie intercoolera wykonane samodzielnie, ic fmic 550x230x65 , orurowanie z kwasówki 60mm . Dolot do turbiny customowy również z kwasówki 56mm przy turbo 76mm przy filtrze. Filtr a'la HKS - grzybek.
Układ wydechowy: stage II
Całkowicie przelotowy o średnicy 2.25 cala , na dwóch tłumikach po środku auta. końcowy na wzór m3 e92
Układ wtryskowy: seria
Wtrysk metanolu SNOW PERFORMANCE stage III
wtryski nigdy nie ruszane, pompa również seria
Elektronika: seria
sterownik programowany przez tc-performance.eu
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: seria
Zawieszenie: stage I
Gwintowane zawieszenie FK AK 501 , trochę poliuretanowych tulejek
BODY KIT: stage I
Zderzak przedni M3, progi M-pakiet, tylny zderzak m-pakiet z customowym dyfuzorem, carbonowa klapa
Osiągi :
Auto obecnie kręci czasy rzędu 6.1 do setki (mierzone G-tech PRO ) oraz najlepsza ćwiatka na obecną chwile (zmierzone aż dwie) - 14,18
100-200 16,8s
Wykres :
Zdjęcia :