Shoutbox 0 nowych PW 


130 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Closed TopicStart new topic
> Kills: road&street...
BEN
post Thu, 16 Jan 2003 - 07:17
Post #501


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 November 2002
Skąd: Poznań





CYTAT
ej BEN.czy ten jaguar miał gdańskie rejestracje

Nie gostek był na Poznańskich.


--------------------
Turbo's don't die, They are killed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 Jan 2003 - 07:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
roos
post Thu, 16 Jan 2003 - 11:00
Post #502


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





CYTAT("uBaW_Blazej":yylqjalx)
CYTAT("Mori":yylqjalx)
Może dłubana. Bo wątpię aby seria by tak odeszła.


Mori sam byłem w szoku..........a biegi mi weszły.........było sucho
NORMALNIE SZOK jak to poszło............nie znalazłem w katalogu wiecej niż 170ps w tej budzie?



Ubaw, a to byla ta:





czy ta:




?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BOOSTER
post Thu, 16 Jan 2003 - 11:00
Post #503


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("uBaW_Blazej":19fp6nw0)
CYTAT("Mori":19fp6nw0)
Może dłubana. Bo wątpię aby seria by tak odeszła.


Mori sam byłem w szoku..........a biegi mi weszły.........było sucho
NORMALNIE SZOK jak to poszło............nie znalazłem w katalogu wiecej niż 170ps w tej budzie?



Czy ten Eclipse i reszta u Ciebie na zdjęciu to samochody które cię zkilowały ( no offence )czy które chciałbyś zkilować ( jakby co to służę )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TraSh
post Thu, 16 Jan 2003 - 11:27
Post #504


User
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: /dev/null





CYTAT("uBaW_Blazej":23so01rv)


Z powyzszego postu wynika, ze masz silnik od Aero. W takim wypadku masz 2.3T a nie LPT (Light Powered Turbo).
2.3 LPT to 170HP
2.3 T standard to 200HP
2.3 T Aero to 225HP

Ja mialem do wyboru wlasnie 9000 2.3LPT badz 900 2.0T. Wybralem, jak widac, 900. Z dwoch powodow: 2.3LPT jest gorsze od 2.0T i ta Talladega to jedyny taki egzemplarz oficjalnie sprzedany w Polsce.


--------------------
TraSh
1998 Saab 900 SE Talladega Turbo
[url=http://www.maptun.pl:1j7jjyok]MapTun Performance[/url:1j7jjyok]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Thu, 16 Jan 2003 - 11:34
Post #505


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





CYTAT("TraSh":2lt6b8z0)
LPT (Light Powered Turbo).



Low Pressure
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TraSh
post Thu, 16 Jan 2003 - 11:45
Post #506


User
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: /dev/null





CYTAT("roos":1lmuelpn)
CYTAT("TraSh":1lmuelpn)
LPT (Light Powered Turbo).



Low Pressure


Racja! Tak czy siak kibel. Niby wiecej literek a i tak gorzej


--------------------
TraSh
1998 Saab 900 SE Talladega Turbo
[url=http://www.maptun.pl:1j7jjyok]MapTun Performance[/url:1j7jjyok]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yeger
post Thu, 16 Jan 2003 - 15:15
Post #507


User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: W-wa Zachód





Geo Prizm białe, wycieraczka "na sztorc", rajdowe żółte chlapacze, wyglądał groźnie i nawet nie śmiałem przypuszczać że to tak powolny samochód


--------------------
Kleemann E20K yields 210hp and 300Nm of torque.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ITR
post Thu, 16 Jan 2003 - 22:41
Post #508


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: z zaskoczenia





CYTAT("Rafał.J":2oww97tk)
Witam!
Była godzinka ok.23 a za oknem coraz bardziej sucha jezdnia temperaturka na plus 4 st. Nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności i po kilku tygodniowej przerwie wyprowadziłem asterkę z garażu. Na Puławskiej pierwszy przeciwnik Honda Acord R-Type. Dostała na 4 światłach z rzędu (wciągnąłem ją bez nitro które aktualnie jest zdemontowane). Chwilkę potem z rolowanego nowa Celica (nie wiem jaki silnik) ale jaki by nie był to obydwa są wg. mnie słabiutkie. Potem nastąpiło miłe spontaniczne spotkanko z Golf GTI 1.8 VTG (ten ostatnio skradziony i szczęśliwie odzyskany) troszkę pogawędziliśmy a potem wiadomo - mały wyścig z rolowanego wygrany przez asterkę o ok. 2 może 3 długości na odcinku ok. 300m. Usprawiedliwieniem słabego wyniku jest fakt że wymieniłem regulator doładowania na seryjny i wcześniejsza moc 230 KM to już tylko wspomnienie. Obecnie oceniam ją na 200 KM. Zabawna scenka nastąpiła chwilkę później kiedy podjechaliśmy na rondo gdzie stał żółty Colt GTI. No to ja z jego prawej a Golf VTG za mną. Gościu dostał podwójnie choć przyznam start miał ładny (swoją drogą to miły samochodzik np. dla żonki). I na koniec już solo na światełkach ul. Powstńców Śąskich na wysokości Hipermarketu Carrefour BMW 740 - pan w średnim wieku. Temperament go jednak nie opuścił ostro ruszył (ten tylny napęd robi swoje) choć nie miało to wpływu na ostateczny wynik 1 : 0 dla 11 letniej asterki. I to by było na tyle wskażnik paliwa sugerował zjazd na stację lub do domciu. Wybrałem to drugie - strach pomyśleć o której bym wrócił wybierając opcję pierwszą.
Pozdrawiam Wszystkich!



Colt GTI moze jednak byl "pomaranczowy" z czarna maska?


--------------------
Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD
1.48 @ Poznan AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uBaW_Blazej
post Thu, 16 Jan 2003 - 23:08
Post #509


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: OTWOCK/ŻOLIBORZ





CYTAT("BOOSTER":317wj7a4)
CYTAT("uBaW_Blazej":317wj7a4)
CYTAT("Mori":317wj7a4)
Może dłubana. Bo wątpię aby seria by tak odeszła.


Mori sam byłem w szoku..........a biegi mi weszły.........było sucho
NORMALNIE SZOK jak to poszło............nie znalazłem w katalogu wiecej niż 170ps w tej budzie?



Czy ten Eclipse i reszta u Ciebie na zdjęciu to samochody które cię zkilowały ( no offence )czy które chciałbyś zkilować ( jakby co to służę )


to były te które objechałem...a napewno był seryjny eclips....BOOSTER ja mam 15 z hakiem na 400m.ja z toba?tak nisko się cenisz ale dla zabawy spox


--------------------
POWER ISN'T EVERYTHING<-//--////
90%driver 10%car
---------------------------------------------
9e78ee0270]http://www.importracermag.com/drifting/images/youintro.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uBaW_Blazej
post Thu, 16 Jan 2003 - 23:14
Post #510


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: OTWOCK/ŻOLIBORZ





CYTAT("TraSh":1tq3s7ie)
CYTAT("uBaW_Blazej":1tq3s7ie)


Z powyzszego postu wynika, ze masz silnik od Aero. W takim wypadku masz 2.3T a nie LPT (Light Powered Turbo).
2.3 LPT to 170HP
2.3 T standard to 200HP
2.3 T Aero to 225HP

Ja mialem do wyboru wlasnie 9000 2.3LPT badz 900 2.0T. Wybralem, jak widac, 900. Z dwoch powodow: 2.3LPT jest gorsze od 2.0T i ta Talladega to jedyny taki egzemplarz oficjalnie sprzedany w Polsce.


LPT ma 170ps...jest go cholernie trudno dostać bo jest zajebiście ekonomiczny...choć na swpjego nie narzekam 9l w miescie

LPT NAPISAŁEM DLA JAJ....CHOC JAKKTOSIK CUS WIECEJ SIEDZI W SILNIKACH TO LPT ALE INNE TO RÓWNIERZ 225PS...

Saab 9000 Aero 2.3 Turbo 225 bhp
Engine type: 4 cylinder light pressure turbo. Displacement: 2.290 dm3.
EEC rating: 165 kW (225bhp) at 5500r/min.
EEC peak torque: 342Nm at 1800r/min;
Recommended fuel: 98 octane (min. 91).
Topspeed: 240km/h 0 to 100km/h: 6,9 sec
Overtaking (man.): 60 to 100km/h in fourth gear 6,5 sec.80 to 120km/h in fifth gear 8,9 sec


--------------------
POWER ISN'T EVERYTHING<-//--////
90%driver 10%car
---------------------------------------------
9e78ee0270]http://www.importracermag.com/drifting/images/youintro.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uBaW_Blazej
post Thu, 16 Jan 2003 - 23:17
Post #511


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: OTWOCK/ŻOLIBORZ





roos ta druga......stara


--------------------
POWER ISN'T EVERYTHING<-//--////
90%driver 10%car
---------------------------------------------
9e78ee0270]http://www.importracermag.com/drifting/images/youintro.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Fri, 17 Jan 2003 - 09:31
Post #512


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("ITR":3hinv5a3)
Colt GTI moze jednak byl "pomaranczowy" z czarna maska?


Hehehhe.... nie pytaj Rafala o kolor.... napisal "stal zolty" i tak bylo

p.s. ten pomaranczowy to GTi??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Fri, 17 Jan 2003 - 10:58
Post #513


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





CYTAT("uBaW_Blazej":31yyw9ly)
cylinder light pressure turbo.



LOW

Cisnienie nie moze byc lekkie ani jasne, moze byc za to niskie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uBaW_Blazej
post Sat, 18 Jan 2003 - 18:55
Post #514


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: OTWOCK/ŻOLIBORZ





i o to chodzi


--------------------
POWER ISN'T EVERYTHING<-//--////
90%driver 10%car
---------------------------------------------
9e78ee0270]http://www.importracermag.com/drifting/images/youintro.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pohatek
post Sat, 18 Jan 2003 - 20:20
Post #515


User
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Warszawa





Zapraszam wieczorami do wilanowa bo tu sie nic nei dzieje a jest taka ladna dwupasmowka do Konstancina a nei ma sie z kim sciagnac :/
A w centrum to dziruy jak leje po bombach

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michał Szulkin
post Sat, 18 Jan 2003 - 21:10
Post #516


Super User
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Częstochowa





A ja dziś zostałem skillowany przez fiata 126p smile.gifsmile.gif Na światłach stałem na pasie (prawym -) który się kończył a na lewym maluszek. To sobie myśle ze niebedzie problemu mam z 300metrów to go wyprzedze. Zielone start i po sprzęgle (obroty weszły a ja stoje) ryk silnika a maluszeć spokojnie pojechał. Powoli jakos ruszyłem i jak mijałem tego gościa to cieszył się zemnie jak dziecko (skillował spod świateł golfa)smile.gifsmile.gifsmile.gif .POZDRAWIAM pana w niebieskim 126p.


--------------------
MisiekSR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pohatek
post Sat, 18 Jan 2003 - 22:38
Post #517


User
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Warszawa





Przed chwilka worcilem do domu i jeszcze mnie boli brzuch ze smiechu
Jade sobie spokojnie Al. Niepodleglosci w strone piaseczna i stanalem na swiatlach na skrzyzowaniu z Trasą Lazienkowską. kulturalnie prawy pas. A tu podjerzdza typ nowym Polonezem wisniowym otwiera szybke i cos tam do mnei mowi no to uchylilem szybke a on do mnie z tekstem: "Co tam masz pod maska leszczyku barowy?", pewnie sie chcial popisac bo jechal z 3 pannami. Ja na to , że 1.6 90KM. No to on mowi zaraz sprawdzimy te twoje 90 kucykow.
Sprawdzanie sie skonczylo tym ze ja stalem na swiatlach do skretu w lewo w Rakowiecka a typ dojezdzal do swiatel przy polach mokotowskich

Ale mowie Wam taki typowy uparty cham. panienki z reszta tez jakis drugi sort :/
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pohatek
post Sat, 18 Jan 2003 - 22:41
Post #518


User
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Warszawa





A zapomnialem dodac ze te 1.6 90 KM to tak naprawde, 2.5 170 KM, ale stwierdzilem ze typa nie bede z bledu wyprowadzal Auto moje nie jest najlepsze ale jeszcze na szpanerkow w polonezach starczy


pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 19 Jan 2003 - 17:37
Post #519


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Wczoraj kilka fajnych killi natorze kartodromowym w Bydzi,najlepszy to ASTRA GSI 2.0 16v robiona i jezdzona w rajdach-po okresleniu ze jestem "miszczem prostej" nie pozostalo mi nic innego jak zloic go,tak tez zrobilem,na torze gdzie co weekend trenuje A drugi kill to prawie otwarte zlamanie reki:( Pozegnalem sie z jazda na jakies 2 miesiace


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 19 Jan 2003 - 18:27
Post #520


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("Kajman":1msg872g)
A drugi kill to prawie otwarte zlamanie reki:( Pozegnalem sie z jazda na jakies 2 miesiace




Co sie stalo?


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post

130 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 13:14