Shoutbox 0 nowych PW 


130 Stron V  « < 99 100 101 102 103 > »   
Closed TopicStart new topic
> Kills: road&street...
Matschke
post Fri, 20 Jun 2003 - 11:55
Post #2001


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





passat wazy okolo 1420 kg, zalezy od wersji


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 20 Jun 2003 - 11:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mario q.
post Fri, 20 Jun 2003 - 15:12
Post #2002


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 29 March 2003
Skąd: Warszawa





Dzis w poludnie na kasprzaka kill--> opel senator...
Stoi na swiatalch sobie taki czarny senatorek a ja podjezdzam z prawej! I co widze!!!!
Normalnie wylakierowanego na calym boku smoka ziejacego ogniem....
Zeby sobie nikt nie pomyslal, bo nie wygladalo to jak made by AvisaTuning...
Zrobione mial to naprawde ladnie, widac, ze ktos posiedzial troche nad tym!
Auto posiadalo chyba pakiet Imschera i duze kola chociaz nie zaladne!
No i mamy zielone! Smok rusza w miare spokojnie do momentu jak nie zobaczyl, ze jade z nim rowno!
Chyba sie zdenerwowal i postanowil przycisnac tak jak i ja to zrobilem!
Dobrze, ze niunia okazala sie szybsza, bo ok. 200m musialem zmieniac pas na jego bo moim wlokl sie autobus!
Spokojnie sie zmiescilem na tym odcinku przed niego czyli jakies 1,5 dlugosci!
Potem juz go nie widzialem, bo chlopaczyna gdzies sie zawieruszyl miedzy autami.....
Ale musze powiedziec, ze autko jak na takiego dziadka wygladalo spoko....

Pozdrawiam...


--------------------
RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D


Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... [']
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crackamnboy
post Fri, 20 Jun 2003 - 15:24
Post #2003


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 April 2003
Skąd: Konin





CYTAT("DiTus":1imrxroj)
CYTAT("Grzegscvan":1imrxroj)
no nie wiem Radek czy cie punto HGT seria przegoni
Mierzylismy ostatnio punto HGT i 17,50 miał najlepszy czas. Chodził identycznie jak avensis 1,8 vvti i to w trzech próbach. Moze to i czynnik kierowcy lae jak dla mnie bez rewelacji


no to moze kierowca dupa... bo normalnie powinien miec cos okolo 16.23...
chyba przejade sie do modlina i sprawdze
btw
punto hgt wazy 1078 /real/
a passat ile?? 1500??

pease...



może to przez gumy bo miał chyba jakieś 16'


--------------------
Czy obudziłes sie kiedys po imprezie ... w takim stanie ? Polecam http://mp3s.pl/dzienpo/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
garsut
post Fri, 20 Jun 2003 - 15:41
Post #2004


Super User
Dołączył: Wed, 15 January 2003
Skąd: Wrocław





>VW Passat 2003 1.9 TDI PD +box 157 Ps 369 Nm -szara perełka<
nie wiem, ja widze 157ps ,zreszta mniejsza z tym, nie ma sie co bic piane o glupiego fiata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekk
post Fri, 20 Jun 2003 - 15:42
Post #2005


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Wawa





Kajman witam w klubie kilowania systemow
dzisiaj kilnolem lanosem audi 80 b3 1.8 s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Fri, 20 Jun 2003 - 15:44
Post #2006


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





CYTAT("garsut":2rvzfc19)
>VW Passat 2003 1.9 TDI PD +box 157 Ps 369 Nm -szara perełka<
nie wiem, ja widze 157ps ,zreszta mniejsza z tym, nie ma sie co bic piane o glupiego fiata.


A moment obrotowy widzisz (2 razy większy niż w Punto), to już chyba jasne jakim parametrem samochód rozpędza się...


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
garsut
post Fri, 20 Jun 2003 - 15:45
Post #2007


Super User
Dołączył: Wed, 15 January 2003
Skąd: Wrocław





ja wszystko widze, w tych butach nie wejdziesz:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Fri, 20 Jun 2003 - 15:51
Post #2008


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Większość ludzi patrzy na moc, ewentualnie na wagę, ale na moment już nie każdy zwraca uwagę, a to w Dieslu jest najważniejszy parametr, dzięki któremu można wiele zdziałać.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radek
post Fri, 20 Jun 2003 - 15:54
Post #2009


Forum Killer
Dołączył: Wed, 20 November 2002
Skąd: Warszawa





Z jednym HGT wygralem dwa razy na 400m , z drugim scigalem sie na krotszym dystansie i tez bylem pierwszy . Wiec moze faktycznie mnie nie dojdzie . Bedzie w Modlinie jakies HGT co by je wciagnac ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek_WAWA
post Fri, 20 Jun 2003 - 16:34
Post #2010


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: z Imprezy...





CYTAT("Radek":kat649lg)
Z jednym HGT wygralem dwa razy na 400m , z drugim scigalem sie na krotszym dystansie i tez bylem pierwszy . Wiec moze faktycznie mnie nie dojdzie . Bedzie w Modlinie jakies HGT co by je wciagnac ?

19 Lipca będzie napewno jedno HGT mojego kumpla(czas na 17" kołach 16.548), teraz ma być na 14


--------------------
----------------
Pozdrawiam Krzysiek
"Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae [*]
---------------------
Niezależnie co zrobisz, i tak inni będą ciebie oceniać.........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 20 Jun 2003 - 16:48
Post #2011


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("Dr Red Devil":2n5h2ve1)
Większość ludzi patrzy na moc, ewentualnie na wagę, ale na moment już nie każdy zwraca uwagę, a to w Dieslu jest najważniejszy parametr, dzięki któremu można wiele zdziałać.


co za bzdura... Po to jest moc, żeby właśnie nią porównywać auta... Wałkowane milion razy... Integra 170 Nm może spokojnie objechać TDI które ma 400 Nm...


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrzyśBo
post Fri, 20 Jun 2003 - 17:02
Post #2012


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 May 2003
Skąd: Kraków





CYTAT("rennen":1tqohxsk)
CYTAT("Dr Red Devil":1tqohxsk)
Większość ludzi patrzy na moc, ewentualnie na wagę, ale na moment już nie każdy zwraca uwagę, a to w Dieslu jest najważniejszy parametr, dzięki któremu można wiele zdziałać.


co za bzdura... Po to jest moc, żeby właśnie nią porównywać auta... Wałkowane milion razy... Integra 170 Nm może spokojnie objechać TDI które ma 400 Nm...

Pytanie: przy jakich obrotach w dieslach jest uzyskiwany max moment? A przy jakich sie jezdzi na 400m? Z tego co sie słyszy, widzi itd to 400m sie jezdzi na mocy a nie na momencie. Poza tym TDI ma max moment przy np 2200obr/min a potem jest duzy spadek to 400m moze najwyzej sobie przejechac i tyle.
Z innej beczki - wg mnie nie ma sie co epatowac maksymalnym momentem, ktory jest uzyskiwany przy malych obrotach, w streecie na kazdym biegu jedziesz prawie do odciecia, po zmianie biegu na wyzszy zaczynasz od obrotow przy ktorych moment jest mniejszy (a czasem duuuzo mniejszy jak sie popatrzy na niektore charakterystyki) od momentu maksymalnego.


--------------------
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 20 Jun 2003 - 17:11
Post #2013


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("KrzyśBo":20i6jrco)
CYTAT("rennen":20i6jrco)
CYTAT("Dr Red Devil":20i6jrco)
Większość ludzi patrzy na moc, ewentualnie na wagę, ale na moment już nie każdy zwraca uwagę, a to w Dieslu jest najważniejszy parametr, dzięki któremu można wiele zdziałać.


co za bzdura... Po to jest moc, żeby właśnie nią porównywać auta... Wałkowane milion razy... Integra 170 Nm może spokojnie objechać TDI które ma 400 Nm...

Pytanie: przy jakich obrotach w dieslach jest uzyskiwany max moment? A przy jakich sie jezdzi na 400m? Z tego co sie słyszy, widzi itd to 400m sie jezdzi na mocy a nie na momencie. Poza tym TDI ma max moment przy np 2200obr/min a potem jest duzy spadek to 400m moze najwyzej sobie przejechac i tyle.
Z innej beczki - wg mnie nie ma sie co epatowac maksymalnym momentem, ktory jest uzyskiwany przy malych obrotach, w streecie na kazdym biegu jedziesz prawie do odciecia, po zmianie biegu na wyzszy zaczynasz od obrotow przy ktorych moment jest mniejszy (a czasem duuuzo mniejszy jak sie popatrzy na niektore charakterystyki) od momentu maksymalnego.



I właśnie dlatego moc to wartość zależna od prędkości obrotowej silika oraz momentu obrotowego...


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Fri, 20 Jun 2003 - 17:12
Post #2014


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





CYTAT("rennen":1lt5cpso)
CYTAT("Dr Red Devil":1lt5cpso)
Większość ludzi patrzy na moc, ewentualnie na wagę, ale na moment już nie każdy zwraca uwagę, a to w Dieslu jest najważniejszy parametr, dzięki któremu można wiele zdziałać.


co za bzdura... Po to jest moc, żeby właśnie nią porównywać auta... Wałkowane milion razy... Integra 170 Nm może spokojnie objechać TDI które ma 400 Nm...


Chyba coś przeoczyłeś Rennen, przeczytaj raz jeszcze uważnie i wyciągnij wnioski.

Czy tam jest porównanie Integry, czy jest napisane, że moc nic nie daje, czy post odnosi się do benzyny...Jak ktoś nie wie dlaczego Punto HGT lżejsze i posiadające niewiele mniej mocy niż Pasek, dostało baty, to wyjaśnienie leży w momencie i charakterystyce przebiegu, więc nie rozciągaj tego na cały świat "mocy".

Pozdrawiam...


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 20 Jun 2003 - 17:16
Post #2015


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("Dr Red Devil":3med0khj)
wyjaśnienie leży w momencie i charakterystyce przebiegu


Dobra dajmy spokój... mogła to równie dobrze być wina kierowcy, może to był słaby egzemplarz seryjnego punto... Zresztą zostawmy to w spokoju , takich tematów już było dużo (moc VS moment)


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Fri, 20 Jun 2003 - 17:18
Post #2016


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





kurcze, ale zasmiecacie topik !!!!!!
Yasieq, wytnij te posty..........


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr_Root
post Fri, 20 Jun 2003 - 22:18
Post #2017


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Juz Wawa





Wracajac do domu stanalem na swiatlach obok nowej Hondy Legend. Zielone wiec ja delikatnie ale widzialem ze gosc raczej chce sie scignac. Wiec na nastepnyn swiatlach wystartowalem juz nie z 2 ale z 4 tys obrotow. Jak milo pobic ponad dwustukonne, 3 litrowe V6 moim malym silniczkiem 1.9 Kill zaliczony. Zapomnialem dodac... jechalem bez nitro


--------------------
Mazda RX-8 Rotary Velvet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pegas
post Fri, 20 Jun 2003 - 23:26
Post #2018


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 April 2003
Skąd: Warszawa-Ursynów





Nie wiem jakim sposobem ale w 3 osoby objechany pan w Lancii Kappie 2.4 na Puławskiej.Na trojce on z przodu, dumnie zjechal na moj pas,na 4 objechany prawym pasem,potem hebel bo slisko i slabe opony
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radek
post Fri, 20 Jun 2003 - 23:35
Post #2019


Forum Killer
Dołączył: Wed, 20 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Krzysiek_WAWA":3hcpemo0)
CYTAT("Radek":3hcpemo0)
Z jednym HGT wygralem dwa razy na 400m , z drugim scigalem sie na krotszym dystansie i tez bylem pierwszy . Wiec moze faktycznie mnie nie dojdzie . Bedzie w Modlinie jakies HGT co by je wciagnac ?

19 Lipca będzie napewno jedno HGT mojego kumpla(czas na 17" kołach 16.548), teraz ma być na 14


Mowisz o czasie ET+RT ? Fiu fiu ........
A teraz nie bedzie ? 28.06 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
doneboy
post Sat, 21 Jun 2003 - 01:53
Post #2020


Rookie
Dołączył: Sun, 01 June 2003
Skąd: Warszawa





witka,

Dzisiaj i wczoraj pare killów

Accord Type R, Ibiza 2.0 Cupra, Golf III GTi, Punto Sporting, Mercedes CLK, troszke trza sie bylo najeździć, ale efekt jazdy był
Go to the top of the page
 
+Quote Post

130 Stron V  « < 99 100 101 102 103 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 14:30