![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Do Supry można kupić układ gdzie pompa jest przykręcana bezpośrednio do miski olejowej.
http://www.supraforums.com.au/forum/topic/...em-for-2jz-gte/ -------------------- Yakuza
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Albert, jaki zaworek wybrałeś?
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeszcze zaden. Nie mialem czasu. Dam znac jak cos kupie.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Tak prawdę mówiąc to dobrej jakości zawór od serwa hamulcowego by wystarczył
![]() jego zalety to niskie ciśnienie otwarcia i rozsądne przepływy - szkoda, że większość jest z tworzywa chyba że gdzieś występowały metalowe ? -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
i jest problem ...
po zmianie oleju na MOTUL 20W60 wzrosło nam ciśnienie na wolnych 6 bar przy 4000 obrotów prawie 9 nie da rady już odkręcić śruby do reg. cisnienia Fotka srobki i pompy https://www.dropbox.com/s/fllclmucdhzkart/d...613_202818.jpeg jak żyć ? jak dla mnie to bardzo duże ciśnienie jest .... Można: 1. zmienić olej ? może jest za stary http://www.racingforum.pl/MOTUL-20W60-ile-...a--t119866.html 2. zmniejszyć szybkość kręcenia się pompy poprzez zmianę kółek 3. inne ? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
co to znaczy nie da rady odkreic sruby - jakiejś sruby regulującej cisnienie na wyjsciu ?
9 bar to w cholere duzo, moze byc kuku wieksze kółko na pompe na pewno zmniejszy cisnienie ale chyba miałeś kólko dobrane tak zeby było dobrze ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak to śruba do regulacji ciśnienia.
Mozna niby kolka toczyc inne ale to sporo zabawy a jutro mialy byc testy ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ta srubka co na fotce reguluje Grzechu cisnienie. Jest wykrecona na opor. dalej juz tylko moze wypasc.... A podniesc cisnienie to moge duuuuuzoooo oj duzo.
PS. Jest opcja dorazna, na sztuke - trojnik z zaworkiem ktory by upuszcal nadmiar cisnienia do powrotu do zbiornika. Druga to jak pisze Albert - mniejsze kolko na wale/wieksze na pompie. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
ale co konkretnie to duze cisnienie ma zepsuć ?? na wolnych 6 bar przy temp oleju 90st. ??
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2014 ![]() |
Albert ja bym nie ryzykował z tym olejem. Po co Ci to. Zmieńcie olej i w razie czego doraźnie dajcie tójnik.
-------------------- Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i Audi S8D2 Było KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tak. 5.9-6.2.
Przyjeło sie ze cisnienie nie powinno byc po nagrzaniu wyzsze niz 6-7 barow pod obciazeniem. A tu przekracza 9.... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
np 2.5 TDI V6 po problemach z wycierajacymi sie wałkami przeszło "modernizacje" i ma podniesione cisnienie na magistrali do ok 9 bar
a ja pytam co w układzie smarowania lub w samym silniku sie może zepsuć ?? -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
na zimnym silniku będzie jeszcze wyższe i zawiesi hydraulikę zaworów przykładowo
Głównym problemem 2.5 ,3.3 tdi to nie jest ciśnienie oleju tylko jego konstrukcja góry i w tym cały problem , owszem były zmiany tyczyły się głowic w pierwszym przypadku... |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
z hydraulika może być ten problem lecz nie musi... szybko wyjdzie,
PS 20W60 to chyba średni pomysł na świeży motor ... trzymajacy cisnienie jak na załączonym obrazku tym bardziej że na 15w50 na wolnych bylo 2-3 bary -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Albert
1. sprawdź jakie ciśnienie daje pompa na rozruszniku tak jak jest teraz bez odpalania na wykręconych świecach 2.wykręć śrubę > wyjmij "tłoczek" i sprężynę > zakręć śrubę > sprawdź ciśnienie na rozruszniku > jeżeli będzie w okolicach jednego bara to odpal silnik ze stałą kontrolą ciśnienia oleju - dużo nam to powie... Jeżeli będzie małe ciśnienie to wystarczy sprawdzić skok zaworu lub wymienić sprężynę w zaworze na słabszą ![]() 3. jeżeli będzie dalej za wysokie to tylko zostaje powiększenie kanałów w zaworze, zmiana na 15W, zmiana przełożenia silnik/pompa lub zastosowanie dodatkowego zaworu j/w było pisane Ps. Jaką masz średnicę wew. na końcówkach AN12 na głównej magistrali zasilania silnika bo spotkałem się na rynku polskim z końcówkami AN12, które miały fi 10mm Jakie masz przełożenie silnik/pompa -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Voj2s - nie zauwazylem żeby takie trzymal. 5 barów tak, trochę ponizej tez ale nie 2-3bary.
Bartek - ze świecami nabija 6 ![]() Jadę sprawdzać ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
problem rozwiązany częściowo. Ciśnienie zostało zbite poprzez wymianę sprężynki sterującej ciśnieniem układu. Sprężynka z łapanki. Trzeba teraz dobrać profi egzemplarz.
Bartek ZTR - duże podziękowania za pomoc -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
cieszę się, że mogłem pomóc
![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
a ja pytam co w układzie smarowania lub w samym silniku sie może zepsuć ?? Filtr oleju pójdzie się kochać. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 May 2015 ![]() |
Mam pytanie. Są dostępne gotowe kity, z michą, pompą itp.
Ale co ze starą pompą zamontowaną oryginalnie w silniku? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 08:01 |