Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> sucha miska olejowa - ogolna dyskusja nt michy
Green Apple
post Fri, 06 Jun 2014 - 17:05
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Tue, 10 December 2002
Skąd: Bydgoszcz





Do Supry można kupić układ gdzie pompa jest przykręcana bezpośrednio do miski olejowej.
http://www.supraforums.com.au/forum/topic/...em-for-2jz-gte/


--------------------
Yakuza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 06 Jun 2014 - 17:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kakao
post Fri, 06 Jun 2014 - 17:07
Post #62


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Albert, jaki zaworek wybrałeś?


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 06 Jun 2014 - 17:09
Post #63


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Jeszcze zaden. Nie mialem czasu. Dam znac jak cos kupie.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 07 Jun 2014 - 01:04
Post #64


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Tak prawdę mówiąc to dobrej jakości zawór od serwa hamulcowego by wystarczył wink.gif
jego zalety to niskie ciśnienie otwarcia i rozsądne przepływy - szkoda, że większość jest z tworzywa chyba że gdzieś występowały metalowe ?


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 13 Jun 2014 - 19:53
Post #65


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





i jest problem ...

po zmianie oleju na MOTUL 20W60 wzrosło nam ciśnienie

na wolnych 6 bar
przy 4000 obrotów prawie 9

nie da rady już odkręcić śruby do reg. cisnienia

Fotka srobki i pompy
https://www.dropbox.com/s/fllclmucdhzkart/d...613_202818.jpeg

jak żyć ? jak dla mnie to bardzo duże ciśnienie jest ....

Można:
1. zmienić olej ? może jest za stary http://www.racingforum.pl/MOTUL-20W60-ile-...a--t119866.html
2. zmniejszyć szybkość kręcenia się pompy poprzez zmianę kółek
3. inne ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 13 Jun 2014 - 20:03
Post #66


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





co to znaczy nie da rady odkreic sruby - jakiejś sruby regulującej cisnienie na wyjsciu ?

9 bar to w cholere duzo, moze byc kuku

wieksze kółko na pompe na pewno zmniejszy cisnienie ale chyba miałeś kólko dobrane tak zeby było dobrze ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 13 Jun 2014 - 20:08
Post #67


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Tak to śruba do regulacji ciśnienia.

Mozna niby kolka toczyc inne ale to sporo zabawy a jutro mialy byc testy sad.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 13 Jun 2014 - 21:27
Post #68


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ta srubka co na fotce reguluje Grzechu cisnienie. Jest wykrecona na opor. dalej juz tylko moze wypasc.... A podniesc cisnienie to moge duuuuuzoooo oj duzo.

PS. Jest opcja dorazna, na sztuke - trojnik z zaworkiem ktory by upuszcal nadmiar cisnienia do powrotu do zbiornika.
Druga to jak pisze Albert - mniejsze kolko na wale/wieksze na pompie.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 13 Jun 2014 - 22:24
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





ale co konkretnie to duze cisnienie ma zepsuć ?? na wolnych 6 bar przy temp oleju 90st. ??


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hug
post Fri, 13 Jun 2014 - 22:25
Post #70


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 April 2014





Albert ja bym nie ryzykował z tym olejem. Po co Ci to. Zmieńcie olej i w razie czego doraźnie dajcie tójnik.


--------------------
Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i
Audi S8D2 Było
KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 13 Jun 2014 - 22:30
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tak. 5.9-6.2.

Przyjeło sie ze cisnienie nie powinno byc po nagrzaniu wyzsze niz 6-7 barow pod obciazeniem. A tu przekracza 9....


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 13 Jun 2014 - 22:44
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





np 2.5 TDI V6 po problemach z wycierajacymi sie wałkami przeszło "modernizacje" i ma podniesione cisnienie na magistrali do ok 9 bar

a ja pytam co w układzie smarowania lub w samym silniku sie może zepsuć ??


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Fri, 13 Jun 2014 - 23:45
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





na zimnym silniku będzie jeszcze wyższe i zawiesi hydraulikę zaworów przykładowo

Głównym problemem 2.5 ,3.3 tdi to nie jest ciśnienie oleju tylko jego konstrukcja góry i w tym cały problem , owszem były zmiany tyczyły się głowic w pierwszym przypadku...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Sat, 14 Jun 2014 - 00:04
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





z hydraulika może być ten problem lecz nie musi... szybko wyjdzie,

PS 20W60 to chyba średni pomysł na świeży motor ... trzymajacy cisnienie jak na załączonym obrazku tym bardziej że na 15w50 na wolnych bylo 2-3 bary


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 14 Jun 2014 - 00:42
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Albert
1. sprawdź jakie ciśnienie daje pompa na rozruszniku tak jak jest teraz bez odpalania na wykręconych świecach

2.wykręć śrubę > wyjmij "tłoczek" i sprężynę > zakręć śrubę > sprawdź ciśnienie na rozruszniku > jeżeli będzie w okolicach jednego bara to odpal silnik ze stałą kontrolą ciśnienia oleju - dużo nam to powie... Jeżeli będzie małe ciśnienie to wystarczy sprawdzić skok zaworu lub wymienić sprężynę w zaworze na słabszą wink.gif

3. jeżeli będzie dalej za wysokie to tylko zostaje powiększenie kanałów w zaworze, zmiana na 15W, zmiana przełożenia silnik/pompa lub zastosowanie dodatkowego zaworu j/w było pisane

Ps. Jaką masz średnicę wew. na końcówkach AN12 na głównej magistrali zasilania silnika bo spotkałem się na rynku polskim z końcówkami AN12, które miały fi 10mm
Jakie masz przełożenie silnik/pompa


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 14 Jun 2014 - 07:39
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Voj2s - nie zauwazylem żeby takie trzymal. 5 barów tak, trochę ponizej tez ale nie 2-3bary.

Bartek - ze świecami nabija 6 smile.gif
Jadę sprawdzać smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 15 Jun 2014 - 08:03
Post #77


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





problem rozwiązany częściowo. Ciśnienie zostało zbite poprzez wymianę sprężynki sterującej ciśnieniem układu. Sprężynka z łapanki. Trzeba teraz dobrać profi egzemplarz.

Bartek ZTR - duże podziękowania za pomoc


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sun, 15 Jun 2014 - 11:13
Post #78


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





cieszę się, że mogłem pomóc wink.gif



--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Sun, 15 Jun 2014 - 16:02
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(voj2s @ Fri, 13 Jun 2014 - 22:44) *
a ja pytam co w układzie smarowania lub w samym silniku sie może zepsuć ??

Filtr oleju pójdzie się kochać.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRIVEMAX
post Mon, 25 May 2015 - 16:50
Post #80


Rookie
Dołączył: Mon, 25 May 2015





Mam pytanie. Są dostępne gotowe kity, z michą, pompą itp.
Ale co ze starą pompą zamontowaną oryginalnie w silniku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 08:01