![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_gucior_* |
![]()
Post
#61
|
![]() |
Dobra, to ja tez mam pytanie.
Kupilem nowe auto, pojechalem na rozmowe do jednego z detailerow i za jakis okres bezpoeczenstwa i latwego mycia uslyszalem rachunek 3,5k netto. Uwazam, ze to paranoja stad podziekowalem. Pytanie wiec co nalozyc albo do kogo sie udac aby lakier/plastiki/szyby zabezpieczyc i ulatwic proste mycie na bezdtoykowce za maks 1000-1500. Wiecej nie chce mi sie wydawac szczegolnie, ze na 100% po tych cudach spadnie deszcz tego samego dnia w ktorym odbiore auto ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
User Dołączył: Mon, 18 August 2008 Skąd: warszawa ![]() |
Nowe auto czyli nówka nie śmigana, nie wymagająca pełnej korekty lakieru?
Jeśli tak, to w kilku firmach w Warszawie za polerowanie finishem, nałożenie wosku z wyższej półki, położenie powłok hydrofobowych na wszelkich tworzywach zmieścisz się w 600-1000zł brutto. Zależy jakiej wielkości masz to auto ![]() |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Zdaje się, że o nową A-klasę idzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 March 2012 ![]() |
Panowie, muszę skompletować zestaw do zrobienia jako- tako porządku z lakierem. Samochód to passat 3bg w kolorze 7D7D (nazywa się to Indigo Blue Pearl, ciemny niebieski przechodzący pod światło w jakieś fiolety).
Na czuja złożyłem taki zestaw: http://showcarshine.pl/1151-shiny-garage-car-wash-500ml.html http://showcarshine.pl/788-auto-finesse-ci...usu-owady-.html http://showcarshine.pl/przygotowanie-powie...mikrofibry.html http://showcarshine.pl/11-collinite-476-gr...mikrofibra.html Co byście dodali/ zmienili/ odpuścili? |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Już po weekendzie, może większość trzeźwa, jeszcze raz odsyłam do pytań bez odpowiedzi
![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 February 2011 ![]() |
Po kropelkowaniu widać ile się sonax utrzymuje, zazwyczaj jest to wypadkowa warunków atmosferycznych, przebiegu, czasu jazdy, i pewnie wielu innych czynników więc określić konkretnie ile się co utrzyma u kogoś na lakierze się nie da
Zymol Titanium - to wosk jak każdy inny, zawiera jakieś dodatkowe składniki, żeby się dłużej trzymał. O ile mikrofibra (lakier tez) jest czysta nic lakierowi nie zrobisz. Dążenie do pełnego blasku lakieru wkręcają, i to bardzo. Ale to nie wosk, ani kwarc są odpowiedzialne wygląd auta, tylko stan lakieru. Jeśli nie satysfakcjonuje Cię stan lakieru są 2 wyjścia - kupujesz sprzęt i robisz sam albo oddajesz komuś. Jeśli masz wrażenie, że Twój czarny lakier mimo Twoich starań i tak się rysuje, kwarc jest dobrym wyjściem. Niestety wiąże się to z przygootowaniem powierzchni, która powinna być jak najbardziej zbliżona ideałowi. Odpowiadając bezpośrednio na pytanie, 915 nic absolutnie nie zmieni, albo oszczędzaj na maszyne, albo na usługę. Ktoś jeszcze pytał się o miejsca w Warszawie, Polecam zajrzeć na stronę forum.kosmetykaaut.pl i w dziale partnerów forum znajdziesz odpowiedź. Chyba z Mińska jest ktoś, kto to robi w przystępnej cenie, chociaż nie znam. Osobiście widziałem prace jak.pielegnowacauto.pl i detailershop.pl i mogę polecić. Cena usług jest zależna od popytu, jest lato i jest drogo ![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Mój lakier zadowala mnie w 100%
![]() ![]() Chodziło mi o mikrorysy a nie o mocne głębokie rysy, które powodują zmatowienie auta. Co do Sonaxa chodziło mi o to, czy to nie jednorazówka, jeśli zaś trzyma się troszkę dłużej to dobrze. Jak długo nie wiem, bo po samym wosku też mam zajebiste kropelkowanie. Dzięki za odpowiedź. |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Testowałem Sonax BSD, i miałem ten sam problem co Ty Joker - tzn biały "nalot", którego teraz nie mogę się pozbyć (lakier bmw brillantschwarz, 10 letnie e46). Auto parkuję pod chmurką i pomimo tego ten BSD utrzymuje się bardzo długo. Niemniej jednak w związku z problemami z nakładaniem i jego skutki uboczne nie przekonują do dalszego stosowania. Nie zależnie od tego jak mało środka stosowałem nalot powstawał, (większy lub mniejszy) a próby jego dokładnego spolerowania mikrofibrą zapewne wyrządziły by więcej szkód lakierowi niż pożytku...
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
No to dobra ciekawostka. Czyli nie jestem sam. Zobaczę jak będzie teraz. Jeśli dalej to samo, to po prostu to odpuszczę, lepiej się poświęcę i 2-3 razy w roku nałożę wosk.
A jest coś podobnego do Sonaxa, co nie zostawia takiego białego nalotu gdy na zewnątrz się ochładza? |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Tue, 26 October 2010 Skąd: Kielce ![]() |
Czy według was cena 1000zł za 3 stopniową korektę lakieru , zrobienie wielu zaprawek , powłokę kwarcową(?) oraz pełny detaling środka(skóry i plastiki wszystko co w środku jest) to jest duża suma ? Pacjent to Citroen C5 .
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: że znowu ![]() |
Czy według was cena 1000zł za 3 stopniową korektę lakieru , zrobienie wielu zaprawek , powłokę kwarcową(?) oraz pełny detaling środka(skóry i plastiki wszystko co w środku jest) to jest duża suma ? Pacjent to Citroen C5 . Jeśli zostanie wykonana wzorowo to jest to dość mała suma. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Właśnie zastanawia mnie, czy za 1000 PLN ktoś zrobi profi polerkę, nie mówiąc o zabawie w woski a do tego jeszcze wnętrze auta? Suma bardzo mała, albo jakość niekoniecznie dobra będzie.
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE ![]() |
Wierz mi, że zrobi
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Mon, 18 August 2008 Skąd: warszawa ![]() |
1k za zewnątrz i wewnątrz + wosk to jest do znalezienia, ale nie z powłoką.
Przygotowanie lakieru pod powłokę, to od groma roboty nie mówiąc już o samym koszcie produktu. Dobrze wymyje przy słabo wypolerowanej powierzchni i odtłuści lakier, to wyjdą ryski, a jak za słabo to powłoka się nie będzie trzymać. Za powłokę podziękuj w tej cenie, bo coś będzie robione na skróty ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 February 2011 ![]() |
Za 1000 złotych korekta, kwarc, zaprawki, wypranie wnętrza i czyszczenie skóry to kwota niezbyt wygórowana, wręcz okazyjna, sam kwarc kosztuje ~200 złotych, koszt materiałów to kolejne ~100 złotych, nie mówiąc o wodzie i prądzie.
Roboty przy takiej kompleksowej usłudze jest na 3-4 dni w zależności od stanu lakieru i trudności w obróbce. Czasem zdarzy się, że dostanę jakieś auto do zrobienia, i cena jest jak najbardziej ok ale w przypadku gdy się tym zawodowo nie zajmujesz albo robisz na czarno. |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
binkowski91 a skąd jesteś jeśli można wiedzieć? I przyjmujesz czasem takie zlecenia? Może być PW.
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
User Dołączył: Mon, 03 August 2009 Skąd: Wlkp. ![]() |
Czasem tez komuś zrobie kompleksową robote, wnetrze, pranie, lakier, felgi, szyby, zabezpieczenie - wosk - 700 - 800 zł Generalnie korektę w zależności od stanu staram się na minimum 80% zrobić.
Czytam, że mało, a każdy, który osobiście pyta się mnie o cene usługi zawsze kwituje to tekstem "łooo qr... tak drogo, pan X znajomy lakiernik zrobi mi za 2 stówy...." -------------------- 540i
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Czytam, że mało, a każdy, który osobiście pyta się mnie o cene usługi zawsze kwituje to tekstem "łooo qr... tak drogo, pan X znajomy lakiernik zrobi mi za 2 stówy...." Bo musi minąć jeszcze trochę czasu zanim ludzie zrozumieją, że jest różnicą pomiędzy usługą a "usługą". Roboczogodziny, umiejętności, materiał - to musi kosztować jeśli ma być zrobione dobrze. A ci co nie rozumieją niech robią za 2 stówy ![]() |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
User Dołączył: Wed, 02 July 2014 Skąd: LOP ![]() |
Za 200zł to Ci zrobi faracelą :-(
Bo musi minąć jeszcze trochę czasu zanim ludzie zrozumieją, że jest różnicą pomiędzy usługą a "usługą". Roboczogodziny, umiejętności, materiał - to musi kosztować jeśli ma być zrobione dobrze. A ci co nie rozumieją niech robią za 2 stówy ![]() Jak chcesz delikatnie poprawić lakier nie ma dużo zarysować zawsze możesz ręcznie spróbować to usunąć, spróbuj takiego zestawu: ![]() Na to dać jakąś politurę i wosk. Testowałem Sonax BSD, i miałem ten sam problem co Ty Joker - tzn biały "nalot", którego teraz nie mogę się pozbyć (lakier bmw brillantschwarz, 10 letnie e46). Auto parkuję pod chmurką i pomimo tego ten BSD utrzymuje się bardzo długo. Niemniej jednak w związku z problemami z nakładaniem i jego skutki uboczne nie przekonują do dalszego stosowania. Nie zależnie od tego jak mało środka stosowałem nalot powstawał, (większy lub mniejszy) a próby jego dokładnego spolerowania mikrofibrą zapewne wyrządziły by więcej szkód lakierowi niż pożytku... do tej mikrofibry przydał by się jakiś quick detailer powinno pomóc. -------------------- 1.8T + DQ250
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
No, to jestem po walce. Efekt zupełnie fajny, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Ale jako że to pierwszy raz, nie uniknąłem wpadek - czym zmyć SRP z gumowych listew na drzwiach i zderzakach?
Zobaczymy jak długo to poleży na lakierze ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:41 |