![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 April 2014 ![]() |
Jeszcz raz dzieki tomek! Takie konkretu to ja lubie
![]() ![]() edit: a no i pytanie czy takie 200+ dla 1.9TDi to nie za dużo? ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
najlepiej to szukaj z silnikiem 2,5 tdi w quattro wywalasz silnik 2,5 wkładasz 1,9 tdi . i od razu masz lepszą skrzynie biegów tzn dłuższa niż jest w 1.9 . Powinno wszystko podejść tak jak w a4 b6 i b7 . A z silnikiem 2,5 tdi można znaleźć w dobrym wypasie
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, te silniki znosza dużo więcej niż 250+, ale to już trzeba z głowa jeździć, tu można poczytać, PD http://www.racingforum.pl/Seat-Ibiza-Cupra...DI-t113983.html i VP http://www.racingforum.pl/Seat-Ibiza-ALH-b...bo-t116254.html
Taki i lekko mocniejszych projektów, u nas jest więcej, ale nie wszystkie opisane. Z tym, co pisze kolega wyżej, to chyba najlepszy pomysł. Jest tez tu na forum taki temat o zmianie silnika z 2,5, na 1,9TDI, właśnie w audi lub pasku. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 April 2014 ![]() |
A no właśnie 2.5TDI lubią stać zepsute na aukcjach za przyzwoitą cenę i właśnie o nich myślałem
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Sorki, ale czy Ty w ogóle potrafisz korzystać z wyszukiwarki ?
http://www.racingforum.pl/index.php?act=Search Poszukaj. Tak samo dział Projekty i modyfikacje aut. Zmieniasz zdanie co do silników jak chorągiewka. Zaraz ktoś Ci powie że można zrobić 1.4 TDI na 150km i to będzie fajnie bo będziesz miał a4 a opłaty jak za lupo. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 April 2014 ![]() |
Spokojnie bielawa niżej nie zejdę
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
jak kupisz 2.0 tdi na cr 2010 rok i powyżej to nie masz problemów z pekająca głowicą . W CR chyba w ogóle nie było taich problemów jedynie w pierwszych wypustach napęd pompy trzeba było zmienić zabierak na dłuższy . Ja mam w a6 c6 silnik 2.0 tdi z 2010 roku z mitsubishi oznaczenie BSY podłubany na 244KM i 455Nm i daje rade . Nie miałem trakcji na mokrym 1,2,3 biegu więc wsadziłem quattro . Więc kolego jeśli masz zapał to wszystko da się zrobić . A mój silnik to nie jest CR . Na twoim miejscu szukał bym takiego jak kolega z polówki do tego turbo vk lub vkl i będziesz się cieszył. Z 1.9 daj sobie spokój bo już mają swoje przebiegi i lata .
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 April 2014 ![]() |
Dzięki peter
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
miedzy 1.9 lub 2.0 a 3.0tdi jest jest przepaść, trzy litry po samym sofcie bedzie jechać lepiej od dłubniętego 2.0 czy tez 1.9.
o kulturze pracy nie wspomne. Dzwiek trzech litrów na dobrym wydechu jest juz bardzo ładny. r4 vs v6? odpowiedz chyba jest prosta. rozrzad drogi? wole dac za rozrząd i program i miec auto niepowtarzalne niz wpakować milion w 2.0 i miec dalej marne 4 garczki ktore ni jak nie brzmią. dla mnie odpowiedz jest prosta, jesli tylko zmiescisz tam 3.0 (a patrzac na to że w b7 było i 2 i 3 litry to powinno to tez do b5 wejsc) to pakuj to rób softa i chwal sie jak to lata. Prosze mi tylko nie mówić o spalaniu... PS pomyśl o budzie w 4x4, bo moment w 3.0 tdi bedzie darł kapcie i trakcji nie bedzie. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 21 January 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 April 2014 ![]() |
Ok czaje
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
gdybys sobie tego nie umyslil 3 dni temu tylko przez jakis czas sledzil projekty i forum to wiedziałbys jaki silnik kupic i do jakiej budy go wsadzić zebyś nie zbankrutował. jednym slowem potrzeba troche czasu na wyrobienie sobie wlasniej opinii zamiast bazowac na subiektywnych ocenach innych osob. szukani nie boli, a wyglada na to, że Ty nawet tego nie zrobiłeś
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
miedzy 1.9 lub 2.0 a 3.0tdi jest jest przepaść, trzy litry po samym sofcie bedzie jechać lepiej od dłubniętego 2.0 czy tez 1.9. o kulturze pracy nie wspomne. Dzwiek trzech litrów na dobrym wydechu jest juz bardzo ładny. r4 vs v6? odpowiedz chyba jest prosta. rozrzad drogi? wole dac za rozrząd i program i miec auto niepowtarzalne niz wpakować milion w 2.0 i miec dalej marne 4 garczki ktore ni jak nie brzmią. dla mnie odpowiedz jest prosta, jesli tylko zmiescisz tam 3.0 (a patrzac na to że w b7 było i 2 i 3 litry to powinno to tez do b5 wejsc) to pakuj to rób softa i chwal sie jak to lata. Prosze mi tylko nie mówić o spalaniu... PS pomyśl o budzie w 4x4, bo moment w 3.0 tdi bedzie darł kapcie i trakcji nie bedzie. Łatwo wydawać czyjeś pieniądze. Zrobić auto, żeby po prostu było a zrobić, żeby było i jeździło to dwie inne rzeczy. Z budżetem 25000 zł możemy sobie pozwolić na Audi A4 B5 2.5 TDI Quattro z padniętym silnikiem, wrzucamy AVF albo AWX do tego wydech, dolot i intercooler. ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
Łatwo wydawać czyjeś pieniądze. Zrobić auto, żeby po prostu było a zrobić, żeby było i jeździło to dwie inne rzeczy. Z budżetem 25000 zł możemy sobie pozwolić na Audi A4 B5 2.5 TDI Quattro z padniętym silnikiem, wrzucamy AVF albo AWX do tego wydech, dolot i intercooler. ![]() prosze Cię... jesli chodzi o kase to lepiej wyjdzie jeśli swapnie 3.0 tdi do tej budy niż jesli miałby wkładac 1.9 czy 2.0 i to modzic na okolice chociazby tego co jest w serii w 3.0... pisząć "Zrobić auto, żeby po prostu było a zrobić, żeby było i jeździło to dwie inne rzeczy" masz na mysli trwałosć jednostki? bo jesli tak to seryjne 3.0 chyba duzo lepiej zniesie cokolwiek niż mocno dłubnięte 1.9... poza tym jaki sens ma swapowanie a4 b5 na 1.9 tdi jak to tam nawet seryjnie wychodziło? smieszny temat...takie auto z pd-kiem kupujesz za max 15 koła... ale nie mój cyrk nie moje małpy tak że lajjjjt ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
prosze Cię... jesli chodzi o kase to lepiej wyjdzie jeśli swapnie 3.0 tdi do tej budy niż jesli miałby wkładac 1.9 czy 2.0 i to modzic na okolice chociazby tego co jest w serii w 3.0... pisząć "Zrobić auto, żeby po prostu było a zrobić, żeby było i jeździło to dwie inne rzeczy" masz na mysli trwałosć jednostki? bo jesli tak to seryjne 3.0 chyba duzo lepiej zniesie cokolwiek niż mocno dłubnięte 1.9... poza tym jaki sens ma swapowanie a4 b5 na 1.9 tdi jak to tam nawet seryjnie wychodziło? smieszny temat...takie auto z pd-kiem kupujesz za max 15 koła... ale nie mój cyrk nie moje małpy tak że lajjjjt ![]() Nie o trwałość silnika tutaj chodzi, a o trwałość i jakość samego swapa. Nikt Ci za 3 koła nie wsadzi 3.0tdi, bo wydech, dolot, elektryka i masa innych rzeczy musi zostac zrobiona niemal od nowa. Drut padnie, a Ty będziesz szukać wiatru w polu wydając kolejne tysiace, aż w końcu zrobisz to dobrze, ale założony budżet już dawno przekroczysz. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 April 2014 ![]() |
No nie zupełnie 3 dni temu... polskie forum bez hejta to nie forum. Nie nie szukałem zbyt dokladnie tylko powierzchownie... masz racje sherlocku
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
Nie o trwałość silnika tutaj chodzi, a o trwałość i jakość samego swapa. Nikt Ci za 3 koła nie wsadzi 3.0tdi, bo wydech, dolot, elektryka i masa innych rzeczy musi zostac zrobiona niemal od nowa. Drut padnie, a Ty będziesz szukać wiatru w polu wydając kolejne tysiace, aż w końcu zrobisz to dobrze, ale założony budżet już dawno przekroczysz. to wszystko zalezy od tego kto to bedzie robił... ale racja ceny są różne. |
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#38
|
![]() |
poza tym jaki sens ma swapowanie a4 b5 na 1.9 tdi jak to tam nawet seryjnie wychodziło? smieszny temat...takie auto z pd-kiem kupujesz za max 15 koła... Po to, żeby bez problemu znaleźć Quattro, w dodatku 2.5 TDI V6 jak wyżej pisali ma dłuższą skrzynie, zapewne inne hamulce, napędy też się pewnie różnią i są bardziej trwałe. Skoro wymieniać silnik na AVF albo AWX to lepiej mieć od razu lepszą podstawę. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
Po to, żeby bez problemu znaleźć Quattro, w dodatku 2.5 TDI V6 jak wyżej pisali ma dłuższą skrzynie, zapewne inne hamulce, napędy też się pewnie różnią i są bardziej trwałe. Skoro wymieniać silnik na AVF albo AWX to lepiej mieć od razu lepszą podstawę. wychodziłby takie 1.9 quattro. nie wiem czy tak wielkie znaczenie ma skrzynia w aucie ktore po modach dobije do 250KM...(na to trzeba miec worek kasy jeszcze) 2.5tdi ma ten sam hebel skrzynie owszem deczko inną napędy takie same wiec nie wiedze sensu. przelicz koszta zakupu auta + swapu z 2.5 na 1.9... a teraz pomysl za ile kupisz gotowe 1.9 w 4x4? i co ma to sens? ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 April 2014 ![]() |
Już sprawdzałem i cenowo wychodzi mniej więcej podobnie jak ze swapem jeżeli mowa o 1.9TDI
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 14:01 |