Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> swap 3.0TDI do audi A4 b5?
blackwood666
post Fri, 18 Apr 2014 - 23:28
Post #21


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Jeszcz raz dzieki tomek! Takie konkretu to ja lubie smile.gif Mówiąc o 1.9TDI miałem na myśli właśnie to z b6 bo kolega ma go zriobionego na 170ps i bardzo sobie chwali smile.gif

edit: a no i pytanie czy takie 200+ dla 1.9TDi to nie za dużo? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 18 Apr 2014 - 23:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
peter22
post Sat, 19 Apr 2014 - 08:43
Post #22


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





najlepiej to szukaj z silnikiem 2,5 tdi w quattro wywalasz silnik 2,5 wkładasz 1,9 tdi . i od razu masz lepszą skrzynie biegów tzn dłuższa niż jest w 1.9 . Powinno wszystko podejść tak jak w a4 b6 i b7 . A z silnikiem 2,5 tdi można znaleźć w dobrym wypasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sat, 19 Apr 2014 - 10:14
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, te silniki znosza dużo więcej niż 250+, ale to już trzeba z głowa jeździć, tu można poczytać, PD http://www.racingforum.pl/Seat-Ibiza-Cupra...DI-t113983.html i VP http://www.racingforum.pl/Seat-Ibiza-ALH-b...bo-t116254.html
Taki i lekko mocniejszych projektów, u nas jest więcej, ale nie wszystkie opisane.
Z tym, co pisze kolega wyżej, to chyba najlepszy pomysł. Jest tez tu na forum taki temat o zmianie silnika z 2,5, na 1,9TDI, właśnie w audi lub pasku.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Sat, 19 Apr 2014 - 10:19
Post #24


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





A no właśnie 2.5TDI lubią stać zepsute na aukcjach za przyzwoitą cenę i właśnie o nich myślałem smile.gif stwierdziłem ze z 3.0TDI może faktycznie dam sobie spokój smile.gif Zostaje albo ryzykowne 2.0TDI albo 1.9TDI które mogę montować bez zastanowienia smile.gif a więc jak z tymi 1.9TDI? Czy 200+ to nie za dużo dla nich? Żeby ten silnik pochodził dłużej niż rok tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Sat, 19 Apr 2014 - 10:37
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Sorki, ale czy Ty w ogóle potrafisz korzystać z wyszukiwarki ?
http://www.racingforum.pl/index.php?act=Search
Poszukaj.
Tak samo dział Projekty i modyfikacje aut.

Zmieniasz zdanie co do silników jak chorągiewka.
Zaraz ktoś Ci powie że można zrobić 1.4 TDI na 150km i to będzie fajnie bo będziesz miał a4 a opłaty jak za lupo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Sat, 19 Apr 2014 - 10:53
Post #26


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Spokojnie bielawa niżej nie zejdę wink.gif dzięki tomek chętnie poczytam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sat, 19 Apr 2014 - 11:34
Post #27


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





jak kupisz 2.0 tdi na cr 2010 rok i powyżej to nie masz problemów z pekająca głowicą . W CR chyba w ogóle nie było taich problemów jedynie w pierwszych wypustach napęd pompy trzeba było zmienić zabierak na dłuższy . Ja mam w a6 c6 silnik 2.0 tdi z 2010 roku z mitsubishi oznaczenie BSY podłubany na 244KM i 455Nm i daje rade . Nie miałem trakcji na mokrym 1,2,3 biegu więc wsadziłem quattro . Więc kolego jeśli masz zapał to wszystko da się zrobić . A mój silnik to nie jest CR . Na twoim miejscu szukał bym takiego jak kolega z polówki do tego turbo vk lub vkl i będziesz się cieszył. Z 1.9 daj sobie spokój bo już mają swoje przebiegi i lata .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Sat, 19 Apr 2014 - 12:26
Post #28


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Dzięki peter smile.gif właśnie jedyny mankament 1.9 to przebieg i tyle. Biorę to pod uwagę smile.gif a ile kosztuje wsadzenie quattro? pytam w razie gdyby nie udało mi się jednak ucelować tego 2.5TDI lub innych jednostek z quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Sat, 19 Apr 2014 - 12:30
Post #29


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





miedzy 1.9 lub 2.0 a 3.0tdi jest jest przepaść, trzy litry po samym sofcie bedzie jechać lepiej od dłubniętego 2.0 czy tez 1.9.
o kulturze pracy nie wspomne. Dzwiek trzech litrów na dobrym wydechu jest juz bardzo ładny.
r4 vs v6? odpowiedz chyba jest prosta.
rozrzad drogi? wole dac za rozrząd i program i miec auto niepowtarzalne niz wpakować milion w 2.0 i miec dalej marne 4 garczki ktore ni jak nie brzmią.
dla mnie odpowiedz jest prosta, jesli tylko zmiescisz tam 3.0 (a patrzac na to że w b7 było i 2 i 3 litry to powinno to tez do b5 wejsc) to pakuj to rób softa i chwal sie jak to lata.
Prosze mi tylko nie mówić o spalaniu...
PS pomyśl o budzie w 4x4, bo moment w 3.0 tdi bedzie darł kapcie i trakcji nie bedzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcindlug
post Sat, 19 Apr 2014 - 12:50
Post #30


User
Dołączył: Wed, 21 January 2009





CYTAT(blackwood666 @ Sat, 19 Apr 2014 - 15:26) *
a ile kosztuje wsadzenie quattro? pytam w razie gdyby nie udało mi się jednak ucelować tego 2.5TDI lub innych jednostek z quattro.


w budzie b5 nie da sie tak po prostu dolozyc Q. musisz ciac i spawac podloge i caly tyl.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Sat, 19 Apr 2014 - 13:39
Post #31


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Ok czaje smile.gif czyli muszę kupić budę z quattro smile.gif nie ma innej opcji. Wiadomo 1.9, 2.0 a 3.0TDI to niebo a ziemia... tylko faktycznie czy ja to potem utrzymam od strony eksploatacyjnej ;P bo na wache kasa to nie problem. Taki 3.0TDI i tak spali mniej niż 2.7 biturbo. Jest dużo opcji na swapa i powoli mam mentlik w głowie ;p dlatego orientuje się dużo wcześniej przed zakupem auta i silnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sat, 19 Apr 2014 - 13:46
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





gdybys sobie tego nie umyslil 3 dni temu tylko przez jakis czas sledzil projekty i forum to wiedziałbys jaki silnik kupic i do jakiej budy go wsadzić zebyś nie zbankrutował. jednym slowem potrzeba troche czasu na wyrobienie sobie wlasniej opinii zamiast bazowac na subiektywnych ocenach innych osob. szukani nie boli, a wyglada na to, że Ty nawet tego nie zrobiłeś


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Młody-Bydgoszcz_*
post Sat, 19 Apr 2014 - 14:16
Post #33









CYTAT(quli @ Sat, 19 Apr 2014 - 15:30) *
miedzy 1.9 lub 2.0 a 3.0tdi jest jest przepaść, trzy litry po samym sofcie bedzie jechać lepiej od dłubniętego 2.0 czy tez 1.9.
o kulturze pracy nie wspomne. Dzwiek trzech litrów na dobrym wydechu jest juz bardzo ładny.
r4 vs v6? odpowiedz chyba jest prosta.
rozrzad drogi? wole dac za rozrząd i program i miec auto niepowtarzalne niz wpakować milion w 2.0 i miec dalej marne 4 garczki ktore ni jak nie brzmią.
dla mnie odpowiedz jest prosta, jesli tylko zmiescisz tam 3.0 (a patrzac na to że w b7 było i 2 i 3 litry to powinno to tez do b5 wejsc) to pakuj to rób softa i chwal sie jak to lata.
Prosze mi tylko nie mówić o spalaniu...
PS pomyśl o budzie w 4x4, bo moment w 3.0 tdi bedzie darł kapcie i trakcji nie bedzie.

Łatwo wydawać czyjeś pieniądze. Zrobić auto, żeby po prostu było a zrobić, żeby było i jeździło to dwie inne rzeczy. Z budżetem 25000 zł możemy sobie pozwolić na Audi A4 B5 2.5 TDI Quattro z padniętym silnikiem, wrzucamy AVF albo AWX do tego wydech, dolot i intercooler. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Sat, 19 Apr 2014 - 14:26
Post #34


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





CYTAT(Młody-Bydgoszcz @ Sat, 19 Apr 2014 - 14:16) *
Łatwo wydawać czyjeś pieniądze. Zrobić auto, żeby po prostu było a zrobić, żeby było i jeździło to dwie inne rzeczy. Z budżetem 25000 zł możemy sobie pozwolić na Audi A4 B5 2.5 TDI Quattro z padniętym silnikiem, wrzucamy AVF albo AWX do tego wydech, dolot i intercooler. smile.gif


prosze Cię...
jesli chodzi o kase to lepiej wyjdzie jeśli swapnie 3.0 tdi do tej budy niż jesli miałby wkładac 1.9 czy 2.0 i to modzic na okolice chociazby tego co jest w serii w 3.0...
pisząć "Zrobić auto, żeby po prostu było a zrobić, żeby było i jeździło to dwie inne rzeczy" masz na mysli trwałosć jednostki? bo jesli tak to seryjne 3.0 chyba duzo lepiej zniesie cokolwiek niż mocno dłubnięte 1.9...

poza tym jaki sens ma swapowanie a4 b5 na 1.9 tdi jak to tam nawet seryjnie wychodziło? smieszny temat...takie auto z pd-kiem kupujesz za max 15 koła...

ale nie mój cyrk nie moje małpy tak że lajjjjt wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 19 Apr 2014 - 15:00
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(quli @ Sat, 19 Apr 2014 - 14:26) *
prosze Cię... jesli chodzi o kase to lepiej wyjdzie jeśli swapnie 3.0 tdi do tej budy niż jesli miałby wkładac 1.9 czy 2.0 i to modzic na okolice chociazby tego co jest w serii w 3.0... pisząć "Zrobić auto, żeby po prostu było a zrobić, żeby było i jeździło to dwie inne rzeczy" masz na mysli trwałosć jednostki? bo jesli tak to seryjne 3.0 chyba duzo lepiej zniesie cokolwiek niż mocno dłubnięte 1.9... poza tym jaki sens ma swapowanie a4 b5 na 1.9 tdi jak to tam nawet seryjnie wychodziło? smieszny temat...takie auto z pd-kiem kupujesz za max 15 koła... ale nie mój cyrk nie moje małpy tak że lajjjjt wink.gif


Nie o trwałość silnika tutaj chodzi, a o trwałość i jakość samego swapa. Nikt Ci za 3 koła nie wsadzi 3.0tdi, bo wydech, dolot, elektryka i masa innych rzeczy musi zostac zrobiona niemal od nowa. Drut padnie, a Ty będziesz szukać wiatru w polu wydając kolejne tysiace, aż w końcu zrobisz to dobrze, ale założony budżet już dawno przekroczysz.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Sat, 19 Apr 2014 - 15:25
Post #36


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





No nie zupełnie 3 dni temu... polskie forum bez hejta to nie forum. Nie nie szukałem zbyt dokladnie tylko powierzchownie... masz racje sherlocku wink.gif ale jakbyś dobrze przejrzał temat to zobaczył byś ze jednak coś tam czytałem ale chciałem sie upewnić smile.gif a upewniam się dla tego żeby potem nie szukać tego przysłowiowego wiatru w polu. Musze popytać w Digitun czy oni by się tego wgl podjęli i za ile bo oni raczej bawia sie benzynami i potem wszystko przekalkulować co się bardziej opłaca czy seria 3.0TDI z wydechem dolotem etc (na poczatek) czy pomodzony 1.9tdi. Bez hejtów bo jakimś wielkim znawcą silników to ja nie jestem... ja po prostu zapłace a ktoś mi zrobi. Ja tu jestem od jeżdżenia nie ukrywam wink.gif tylko szukam porady co by kasy nie prze***** na marne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Sat, 19 Apr 2014 - 15:41
Post #37


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





CYTAT(pinin @ Sat, 19 Apr 2014 - 15:00) *
Nie o trwałość silnika tutaj chodzi, a o trwałość i jakość samego swapa. Nikt Ci za 3 koła nie wsadzi 3.0tdi, bo wydech, dolot, elektryka i masa innych rzeczy musi zostac zrobiona niemal od nowa. Drut padnie, a Ty będziesz szukać wiatru w polu wydając kolejne tysiace, aż w końcu zrobisz to dobrze, ale założony budżet już dawno przekroczysz.


to wszystko zalezy od tego kto to bedzie robił... ale racja ceny są różne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Młody-Bydgoszcz_*
post Sat, 19 Apr 2014 - 17:23
Post #38









CYTAT(quli @ Sat, 19 Apr 2014 - 14:26) *
poza tym jaki sens ma swapowanie a4 b5 na 1.9 tdi jak to tam nawet seryjnie wychodziło? smieszny temat...takie auto z pd-kiem kupujesz za max 15 koła...

Po to, żeby bez problemu znaleźć Quattro, w dodatku 2.5 TDI V6 jak wyżej pisali ma dłuższą skrzynie, zapewne inne hamulce, napędy też się pewnie różnią i są bardziej trwałe. Skoro wymieniać silnik na AVF albo AWX to lepiej mieć od razu lepszą podstawę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Sat, 19 Apr 2014 - 17:37
Post #39


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





CYTAT(Młody-Bydgoszcz @ Sat, 19 Apr 2014 - 17:23) *
Po to, żeby bez problemu znaleźć Quattro, w dodatku 2.5 TDI V6 jak wyżej pisali ma dłuższą skrzynie, zapewne inne hamulce, napędy też się pewnie różnią i są bardziej trwałe. Skoro wymieniać silnik na AVF albo AWX to lepiej mieć od razu lepszą podstawę.



wychodziłby takie 1.9 quattro.
nie wiem czy tak wielkie znaczenie ma skrzynia w aucie ktore po modach dobije do 250KM...(na to trzeba miec worek kasy jeszcze)
2.5tdi ma ten sam hebel skrzynie owszem deczko inną napędy takie same wiec nie wiedze sensu.
przelicz koszta zakupu auta + swapu z 2.5 na 1.9... a teraz pomysl za ile kupisz gotowe 1.9 w 4x4? i co ma to sens? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blackwood666
post Sat, 19 Apr 2014 - 18:11
Post #40


Rookie
Dołączył: Thu, 17 April 2014





Już sprawdzałem i cenowo wychodzi mniej więcej podobnie jak ze swapem jeżeli mowa o 1.9TDI smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 14:01