![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
spawy bez znaczenia na DP można i mig tylko siatkę dałeś kiepską widzę, popatrzy czy od środka jest też siatka lubi się zawijać i blokuje wydech, kolektor miałem podobny chiński szybko popękał, wkurwiłem się zamówiłem żeliwny z katalogu MFT już kilka lat jeździ a lekko nie miał, oczywiście nie był tani...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
I zrobione na "sztywno" mocowanie nic nie pomoże, też miałem takie.
Aż nasuwa się na myśl jedna stara prawda: Bogaty robi raz a dobrze, biedny co chwilę remontuje ![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
I zrobione na "sztywno" mocowanie nic nie pomoże, też miałem takie. Aż nasuwa się na myśl jedna stara prawda: Bogaty robi raz a dobrze, biedny co chwilę remontuje ![]() a ja z kolei słyszałem że biednego nie stać na tanie rozwiązania, ale może to kwestia człowieka już ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
User Dołączył: Sun, 16 February 2014 Skąd: WLKP ![]() |
Jak chodzi o ten chiński kolektor to wpadł w ręce za parę złotych i już taki jest (czyli bieda aż piszczy)
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Sun, 16 February 2014 Skąd: WLKP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński ![]() |
Będzie screamer jak na foto czy puszczesz Wg w wydech? Dobrze idzie robota, oby tak dalej
![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Sun, 16 February 2014 Skąd: WLKP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
ten kolektor tak sie blyszczy
![]() ![]() jakie plany 400km/500nm czy wiecej? ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Sun, 16 February 2014 Skąd: WLKP ![]() |
Kadett TURBO
Dolot + stożek 4" ![]() ![]() ![]() ![]() Kadett dostał sporo koksu przez ostatnie miesiące: - Kuty silnik C20LET . Korbowody PEC + ARP, tłoki Wossner pierwszy nad wymiar. Układ korbowy wyważony dynamicznie wraz z kołem zamachowym dociskiem i spiekową tarczą sprzęgłową. Głowica silnika COSCAST 859 (szerokie kanały) ARP głowicy. Kolektor ssący do zestawu 197 bez TC. Skrzynia biegów GETRAG F28 po regeneracji synchronizatory zaadaptowane z renault PK6 + spiekowa tarcz sprzęgłowa. Dodatkowo chłodnica oleju Mocal zamontowana tam gdzie było na nią miejsce;) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jest jednak i screamer ![]() ![]() Jest i jakieś video https://www.youtube.com/watch?v=1yKhxQE25VQ I dziś był już u Mnie Mikołaj : ECUMaster EMU + wiązka + sonda szerokopasmowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plany: Montaż EMU + zapłonu na pojedynczych cewkach, regulowane koła rozrządu, krótki kolektor ssący. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 09 September 2014 ![]() |
masz namiary na tego mikołaja? nie pogniewałbym się jakby mnie też odwiedził ^^
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 September 2009 ![]() |
Udało ci się znaleść tłoki kute nadwymiar używki?
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
User Dołączył: Sun, 16 February 2014 Skąd: WLKP ![]() |
Udało się kupić silnik słupek c20let już zakuty. Ja tylko zmieniłem głowice. Co do mikołaja wystarczyło że byłem grzeczny
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 September 2009 ![]() |
No no faktycznie dobry mikolaj jak zakuty blok podarował
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
moze sam mikołaj zakuwał po godzinach
![]() szkoda ze ta chlodniczka oleju zaslonieta dosc mocno ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
Bartek, jakies problemy z wlozeniem F28? Co trzeba przerabiac? Jak z mocowaniem do budy trzeba bylo przspawac lape?
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
User Dołączył: Sun, 16 February 2014 Skąd: WLKP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Sun, 16 February 2014 Skąd: WLKP ![]() |
Dawno się nic nie działo z wielu przyczyn, ale przede wszystkim tak wolno to idzie z braku czasu. Są rzeczy ważne i ważniejsze
![]() Kolektor pospawany: ![]() Wjechał też nowy blok. Rozwiert na 86.5 + płaszczyzna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Następnie Coscast 859 + oryginalne zawory GM + uszczelniacze VR + doszlifowanie zaworów+ płaszczyzna +stalowe uszczelki pod głowę: ![]() ![]() Foty z dziś. Coraz bliżej odpalenia na nowych gratach : ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
User Dołączył: Sun, 16 February 2014 Skąd: WLKP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Sun, 16 February 2014 Skąd: WLKP ![]() |
Przyszedł czas na podpięcie EMU:
![]() Pierwszy rozruch pełna sekwencja wtrysku i zapłonu https://www.youtube.com/watch?v=cJAGyjE-Heg No i pojechał na strojenie ![]() ![]() Strojeniem zajęła się firma Walas MotorSport. Efekt prawię 408 koni i 443NM. Super ludzie bardzo życzliwi, bardzo dużo mi pomogli swoją wiedzą w budowie mojego silnika i finalnie zajęli się strojeniem i poprawką mojej wiązki EMU ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
Kto projektował i wykonał ssacy ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 18:02 |