Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Opel Kadett GSi 16V TURBO C20LET GT35
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3, 4
Bartekgsi
Model: Opel Kadett 1.4 Life
Modyfikacje:
Silnik:
- Swap na C20LET + GT3582 Turbo
- Głowica COSCAST 859 szeroki kanał + porting CNC Dziak, podwójne sprężyny zaworowe supertech, tytanowe talerzyki zaworowe.
Układ dolotowy:
- kolektor ssący custom home made
- filtr powietrza K&N
- intercooler 600x300x76
- Turbo GT3582
Układ wydechowy:
-DP 3"
- Przelotowe 2 tłumiki 3 cala nierdzewka
Układ wtryskowy:
- Wtryski BOSCH 1700cc
- Pompa paliwa walbro hellcat
Elektronika:
- ECU Master EMU
- Strojenie WalasMotorsport
Układ napędowy:
- skrzynia manualna
- garnkowy zamach, docisk seryjny + tarcz spiekowa
Zawieszenie:
- Koni z regulacją twardości
- rozpórki zawieszenia Wiehers
Układ hamulcowy:
- zamontowany ABS
- przewody elastyczne w stalowym oplocie
- płyn ATE
- przód tarcze nacinane speedmax 288mm Calibra Turbo
- tył 264mm zaadaptowane razem z piastami z astra g
BODY KIT:
- Seryjny pakiet Kadett GSI
- dokładki zderzaków Zender przód, tył SFJ
- odnowiony lakier na całości
Koła:
- Wiatraki Opel Calibra Turbo 16"
- opony 4x Marangoni 195/45
-Sparco 16" + R888 225/45
-Astra Bertone 17" Exterme 245/40
Wnętrze:
- Fotele bimarco
- kierownica z nabą MOMO Corse 32cm
- Dodatkowe zegary: EGT AutoGauge, BOST BSR
- fabryczny licznik digital Kadett GSi + wszystkie bajery
Podziękowania:
- dla fanów
Moc
na tą chwilę 613koni/620NM
Plany:
Zwiększenie mocy biggrin.gif

Stan początkowy :

Stan blacharski nie był zadowalający :



Teraz na karoserii nie znajdziemy ani grama rdzy smile.gif

Pierwszy swap silnika C20XE + Lexmaul

Były Felgi z Porsche


fotki wnętrza recaro connolly:


Kokpit kierowcy smile.gif
IC+ Dolot 3"

Trochę Trakcji:


Turbo:

Wydruk z Hamowni:
Tcharec
Bardzo lubię Kadetty, a ten jest prześliczny. Świetny wózek po bułki. Mierzyłeś 0-200?
Kenet
Kocur, tak szybki że trójkąty ze słupka C pozrywało biggrin.gif Jak zawsze w Orchowie wysoki poziom.
Łukasz GDY
Niepozorny i szybki. Turbina trochę mała, wykres mocy wygląda jak przebieg momentu obrotowego a z kolei moment leci na pysk. Będzie dużo szybszy jak srednie wartości pójdą w górę.
Hudy66
Widziałem w Wilczych Laskach.Mocny sprzęt !
specu
Macie namiary na kadetta 460 koni?
Mati1989
Fajny kadet wink.gif


Na żywca lepiej się prezenci smile.gif



Grand_
Dlaczego piszecie, że TD05 jest zamała do LET'a ? chyba właśnie jest idealna...

Co do zadupcania po wsi, to ja niemam takiego zwyczaju.
Po trasach krajowych owszem tak w środku nocy zwykle na pustym odcinku, albo po autostradzie - ile się da.
po wsi nie polecam za dużo kur traktorów i niewiadomo czego co Cię może zaskoczyć....
CZUCZU
Wywaliłem 2 strony offtopu.. trzymamy się tematu to jest streetracing forum a nie radio maryja forum. Kółko rożańcowe jest gdzie indziej. Za offtop wolverine dostał 2 nagrody
kredens
Rzeczowo i na temat, auto znane mi z GSi Klubu, zaje... mi się podoba styl w jakim stworzone jest te auto i szanuje wkład pracy jaki Bartku, włożyłeś w to aby ten Kadzio tak wyglądał i tak jeździł smile.gif Auto patrząc na filmy zadupca niemiłosiernie jak na Let'a z seryjną KKK. Mam nadzieję, że w końcu na jakimś zlocie, będzie mi dane zobaczyć Twoje auto na żywo smile.gif
Mati1989
Grand Nikt nie pisze ,że td05 jest za mała do tego silnika.

Łukasz GDY miał na myśli ,że seryjne turbo jest za małe i na nim jest słaba góra obrotów.


Turbo z evo 8 bedzie bardzo dobrym rozwiązaniem nie dość ,że dobrze wstaje to przebieg średni/gorny napewno bedzie lepszy w porównaniu do k16.
|Joteusz|
Fajny ten Kadzio , niestety ahhh te Ople ;-)
Bartekgsi
Trochę materiału ze zlotu organizowanego przez Calibra-Team który odbył się na lotnisku w Kąkolewie. Tor w nie najlepszym stanie ale udało się pokonać 402 metry w czasie ET 13,471 co dało pierwsze miejsce w klasie FWD. Kadeszczak dostał nowe ciemne lampy na froncie:





vs Astra Gezla:

https://www.youtube.com/watch?v=cVff1rmBcZI...eature=youtu.be

vs honda kompresor tu widać co dają R888 na starcie wink.gif

https://www.youtube.com/watch?v=FesNVkKdlck...eature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=7L1PcnnYfDg
klapek
zajefany kadecik na rzywca jeszcze lepszy smile.gif no i lekki nie to co moja locha sad.gif

Pozdrowionka!
wujek_kamil
Tam wieje dość dość i czas miałbyś lepszy jakby nie pi...wiało;)

Ten civic za szybki nie jest ale ciągnie cały czas tak samo - ogólnie fajnie dopracowane i powtarzalne czasowo auto wink.gif

Szkoda, że moją czerwoną padaką się nie złapaliśmy nigdy ale może drugim autem uda się złapać jak będę w Poznaniu.

Pozdrowienia i pieść tego jednego z naj naj Kadilaków w PL;)
strus
Kolego, wazyles moze Kadetta?
Terror
A jak was mijałem to myslalem, że to zwykłe GSI smile.gif

end OT

Piekny sprzęt i na żywo prezentuje sie o wiele lepiej!
andriei
i ponikad potrzymuje klasyke orginalnosci tuningu,za co wielki szacun
ale gdzies tam chodza sluchy,ze kolega buduje powoli nowa niespodzianke happy.gif
Bartekgsi
Kadett 282 km k16 0-240

https://www.youtube.com/watch?v=6hNJneZWw88
ddziaduch
Niezły pocket rocket trzeba przyznać biggrin.gif
DoLeCk
Co się dzieje z obrotomierzem?
Bartekgsi
Mały up 2015 i fotorelacja z treningu 1/4 Mili w Pile organizowanego przez SCS Szczecinek.
Kadeszczaka trzeba było odświeżyć po zimowym postoju:





Para kół z oponami TOYO R888 195/50



No i zaczęło się upalanie na nowej nieznanej nawierzchni przy pomocy R888











No i rezultaty wspaniałe nowy rekord 12.954 ! Co daje najszybsze auto wśród znajomych aut :papa: i to wszystko z seryjnej 20-kilku letniej turbiny KKK16 biggrin.gif



Są i nowe graty które są niezbędne do podnoszenia mocy :





W planie Turbo GT30/35
doktor1981
kolektor to jakis gotowiec czy wlasna praca ?
Bartekgsi
Nie, nie jestem taki zdolny smile.gif Ale muszę go przerobić pod WG.
ChRzAnIu
CYTAT(Bartekgsi @ Mon, 27 Apr 2015 - 19:31) *
Nie, nie jestem taki zdolny smile.gif Ale muszę go przerobić pod WG.


Hejo ile waży teraz Kadett ?
Bartekgsi
Nie miałem okazji go ważyć ostatnio. Kiedyś było 930 kg ale byla wydmuszka i wyglądało to tak:

Teraz może mieć około 1000kg
ChRzAnIu
CYTAT(Bartekgsi @ Wed, 29 Apr 2015 - 00:09) *
Nie miałem okazji go ważyć ostatnio. Kiedyś było 930 kg ale byla wydmuszka i wyglądało to tak:

Teraz może mieć około 1000kg

Spoko jakbyś miał kiedyś okazję to zważ. Kolega mial Gsi 16v CHAMPIONA w skórach to 990kg wink.gif
Bartekgsi
Nic ciekawego o ułamki sekund przegrałem z Audi R8 i BMW M5 -Pozdro smile.gif



Słabe czasy, bardzo słaba trakcja na nawierzchni płyty lotniska na Wilczych.
strus
Swietny czas, az tyle daly 888?
Bartekgsi
R888 trochę pomagają jak jest dobra nawierzchnia. Ale szału nie ma.

Mocy przybywaj smile.gif Będzie 400+



strus
Tloki zostaja seryjne?

Ladnie sie zapowiada smile.gif
Bartekgsi
Tłoki seria C20LET (sporo wytrzymują)
Div
Kolektor to ten chińczyk "Turboworks" ??

Jak z jego wykonaniem, można bez problemu obrócić na nim turbo w drugą stronę?
Bartekgsi
Tak chiński jak i Turbo wink.gif . Tak jak widać wszystko pasuje.

Downpipe 3" własnego wykonania- by Bartek smile.gif Wydaję mi się że nieźle jak na pierwszy raz z byle czego, byle czym smile.gif






Łukasz GDY
Ja mam same złe wspomnienia z chińskim kolektorem. Wydałem na naprawy więcej, niż później na wyspawanie solidnego z nierdzewki. Oczywiście nie w każdy przypadku tak musi być. Jakość chińszczyzny też idzie w górę.
MRmisza
Szpilki glowicy seria?
Bartekgsi
Seria nowe
Marhtbtm05
Bartekgsi, widzę że migomatem na grubo spawacie. biggrin.gif
Div
Z chińskimi kolektorami jest tak, że bez podpórek padają jak muchy, najczęściej w R6, ale jak patrzę ile tego się montuje i to jeździ to jestem w szoku.
Bartekgsi
Czyja wiem czy tak na grubo wink.gif :

Ścianka rury 2mm dobrze spawa się migiem wink.gif tiga nie posiadam póki co .

U mnie jedna podpórka już jest przy turbo:

druga będzie do wydechu po drugiej stronie silnika. Może to ocali kolektor smile.gif
GMS.
spawy bez znaczenia na DP można i mig tylko siatkę dałeś kiepską widzę, popatrzy czy od środka jest też siatka lubi się zawijać i blokuje wydech, kolektor miałem podobny chiński szybko popękał, wkurwiłem się zamówiłem żeliwny z katalogu MFT już kilka lat jeździ a lekko nie miał, oczywiście nie był tani...
Łukasz GDY
I zrobione na "sztywno" mocowanie nic nie pomoże, też miałem takie.
Aż nasuwa się na myśl jedna stara prawda: Bogaty robi raz a dobrze, biedny co chwilę remontuje sad.gif
Mickey
CYTAT(Łukasz GDY @ Wed, 13 May 2015 - 21:33) *
I zrobione na "sztywno" mocowanie nic nie pomoże, też miałem takie.
Aż nasuwa się na myśl jedna stara prawda: Bogaty robi raz a dobrze, biedny co chwilę remontuje sad.gif


a ja z kolei słyszałem że biednego nie stać na tanie rozwiązania, ale może to kwestia człowieka już wink.gif
Bartekgsi
Jak chodzi o ten chiński kolektor to wpadł w ręce za parę złotych i już taki jest (czyli bieda aż piszczy) biggrin.gif Jak będzie się coś psuło to będę sobie naprawiać i zbierać kolejna doświadczenia. I dla mnie to nie problem. A Kadettem robię max 3tyś. km. rocznie więc trochę czasów może wytrzyma smile.gif
Bartekgsi
Prace trwają:




tom cio
Będzie screamer jak na foto czy puszczesz Wg w wydech? Dobrze idzie robota, oby tak dalej wink.gif
Bartekgsi
WG w wydech:

Barejka
ten kolektor tak sie blyszczy smile.gif mam wrazenie ze jest za bardzo chinski i szybko peknie biggrin.gif
jakie plany 400km/500nm czy wiecej? smile.gif
Bartekgsi
Kadett TURBO

Dolot + stożek 4"



Kadett dostał sporo koksu przez ostatnie miesiące:
- Kuty silnik C20LET . Korbowody PEC + ARP, tłoki Wossner pierwszy nad wymiar. Układ korbowy wyważony dynamicznie wraz z kołem zamachowym dociskiem i spiekową tarczą sprzęgłową. Głowica silnika COSCAST 859 (szerokie kanały) ARP głowicy. Kolektor ssący do zestawu 197 bez TC. Skrzynia biegów GETRAG F28 po regeneracji synchronizatory zaadaptowane z renault PK6 + spiekowa tarcz sprzęgłowa. Dodatkowo chłodnica oleju Mocal zamontowana tam gdzie było na nią miejsce;)









Jest jednak i screamer smile.gif



Jest i jakieś video
https://www.youtube.com/watch?v=1yKhxQE25VQ

I dziś był już u Mnie Mikołaj :

ECUMaster EMU + wiązka + sonda szerokopasmowa







Plany:
Montaż EMU + zapłonu na pojedynczych cewkach, regulowane koła rozrządu, krótki kolektor ssący.
Kubs
masz namiary na tego mikołaja? nie pogniewałbym się jakby mnie też odwiedził ^^

To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.