![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to mała aktualizacja - Fabryczne ECU zainfekowane zostało dnia dziś
![]() Oto efekt naszego drugiego spotkania (pierwsze dawno temu przy przekazywaniu kucizny): ![]() + 80Nm w środkowym zakresie, zdjęta tona paliwa no i zdjęty niut przy wchodzeniu na boost. Górą stukało jak cholera i trzeba było zdjąć nieco zapłonu - seryjny końcowy tłumik trzyma te spaliny oj trzyma ![]() Ogólnie jestem bardzo mile zaskoczony jak kolega sprytnie za biturbił swoją Zetkę ![]() Turbiny wstają jak pojebane ![]() ![]() Przez to cofanie zapłonu EGT podskoczyło pod koniec 6 tego biegu ale lepsze to jak dzwon ![]() No i foto pamiątkowe, goszczenie maszyny na rolkach: ![]() No i uścisk prezesa: ![]() Ps. Zrobił bu tu fajną robotę wiekszy Coolerek ten na 100mm gruby oj wydobył by jeszcze trochę powera na wysokich obrotach z tych turbinek !! ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
Z tymi turbinami cos było robione? Paliwo nadal lpg czy juz na Pb? Rozumiem ze det wyleciał? W codziennym użytkowaniu musi sie tym fajnie jeździć...
-------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Benzynka zapewne PB98
![]() Turbinki z BMW 2.5 TDS + koła kompresji z Saaba 9-5 15T, końcowy tłumik seryjny który 50-60KM zabiera względem samej rurki fi 60mm... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Coobcio a jest sens do tak małej muszli zimnej zapakować większy wirnik? Czy może nie ma sensu bo ciasne żeliwo będzie blokować?
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na pewno nie zaszkodziło by podfrezowanie seryjnych wirnikow wydechowych - działa to tak jakby zapodać większe żeliwo...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Podpowiedz gdzie takie podfrezowanie ogarnąć? Wykres tego 350Z jest niesamowity, podejrzewam że jazda tym autem to czysta przyjemność od najniższych obrotów.
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
det oczywiście pozostał działa dobrze co do lpg oczywiście dalej jest i działa spalanie bardzo ładnie wychodzi spalanie na trasie ok 11,5 l/100 przy w miare dynamicznej jeździe
co do dalszych modyfikacji ten końcowy tłumnik zabiera ok 60km mocy to najpilniejsza sprawa -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
czyli te 500obr na samej końcówce było lepiej przed strojeniem, ale na stuku, tak? Trzeba było spawać jakiś tłumior na bieżąco przy okazji wycieczki do Wawy
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
4 stopnie zapłon trzeba było wycofać na hamowni a po jeździe na ulicy jeszcze niestety kolejne dwa... wydech zatyka i piepszy sprawę teraz na 0.6 bara przy odcinie zaplon ma 18 stopni przy nieodprezonych silnikach na luźnym wydechu ustawia się na takim booscie 20-22...
Wydech doda kopa że Hej !! -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Wiem że trochę offtop jarek, ale co się stało z twoją Calibrą?
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
oj calibry już niema ponad 2 lata chciałem ją sprzedać w calości ale jak większość takich projektów poszła na części
sama buda poszła do giętkiego i znowu jest orginalnym letem czy ma ktos na zbyciu wirnik z turbiny tdo4 o końcowce L może być uszkodzony potrzebowałbym na przymiarke może z tych turbinek jeszcze sie pare km wyciągnie https://youtu.be/VOo5fTnvfEk -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
nyska dostała dodatkowa kontrole trakcji tcs od kolegi z tego forum
wymagało to przerobienia trochę układu wejściowego modułu bo sygnały z czujników absu nissana są nietypowe ale działa wczoraj były testy https://youtu.be/MCKHaHrQAMA -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
jakas poprawa czasu do 100 z TCS?
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
tak bardzo chciał by auto jechało od dołu od czasów calibry kompresora a tu masz jedzie między 5 a 7 tyś obr :-) ale wiem wiem do do testów :-) baw się kolego bo wychodzi ci do pozytywnie bardzo :-)
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
nowe testy tcs , tor bydgoszcz czas 57,71 czyli od ostatniego razu poprawa o blisko 3 s oczywiście opony też pomogły
kontrola zrobiła naprawde fajną robote jednak trzeba dać szersze opony na tył -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zawieszonko 100% seria
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
tak zawias jest seryjny , genialnie sie jeżdzi na tych małych turbinach, niemam żadnego laga można w zakrętach fajnie dozować gaz
a moc jest rozwijana w sposób przewidywalny i płynny tego nie mialem w calibrze na dużej turbinie tam narost bostu był bardzo gwałtowny dobre na 1/4 ale nie na kręty tor czy do normalnej jazdy na codzień po powrocie zalożyłem koła na tył z gtr a 285 /35/ 20 toyo r888 no i starty na 1/4 sie znacznie poprawiły auto zaczło jeżdzić do 100 w powtażalne 5s jeszcze sie ślizgał ale już trakcja sie pojawila tak że na 2 już tcs mało sie wtrącał a na 3 już można cisnąć na maxa , pozostaje jeszcze spraw na 1 biegu bo ślizga sie dalej a że te koła nie sa moje to nie eksperemętowałem z ciśnieniami żeby nie uszkodzić tak zacnych kółeczek pare fot ![]() ![]() ![]() [URL=http://images67.fotosik.pl/1213/780780e52831960c.jpg] ![]() ![]() -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A testowales 0-100 z tcsem i esp na racelogicu? Powinno byc ciekawe porownanie
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
nie nie nierobiłem takiego testu, bo to poprostu bezsens fabryczna kontrola poprostu zadusza auto i nie ma możliwości regulacji czułości działania
dziś były testy innych opon , federal rs 255/35/18 jest na nich zdecydowanie gożej -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#100
|
![]() |
auto 500/700 robi 100-200 w 11,7?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 19 September 2025 - 10:45 |