![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Wed, 11 January 2012 ![]() |
Jeśli chodzi o zasilanie 2x fi8 to masz to zrobione 1 wyjście z butli ==> trójnik ==> 2x fi8 do 2 zaworów ==> 2 wejścia do reduktorów na trójnikach ==> połączenie kompensujące na końcu układu?
![]() Pytam, bo w innym przypadku to taki pomysł jest przerostem formy nad treścią :-D Podoba mi się taki projekt, też dobrze moc na lpg zobaczyć ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
hmm niewiem oco chodzi z tą belką i ic
co do przyśpieszenia fakt trakcja jest słaba do tego przebieg momętu raczej nie sprzyja sprintowi na 400m no i masa auta seryjnie to 1570kg do tego instalacja turbo i instalacja lpg ile to waży razem niewiem \ czas do 97 km na h wedłóg g techa wychodzi powtażalny na granicy 4,99 a 5,2 tyle sie udało uzyskać jednak po uturbieniu to auto nabrało lekkości w przyśpieszaniu jako n/a jest ospałe trza mocno kręcić na obrotach żeby jako tako jechło niemówie jest dużo do poprawiennia ale efekty już sa naprawde przyjemne co do lpg butla lpg to zwykła troidalna butla zrobione jest tak wyjście wielozaworu trójnik na 2 rurki fi8 potem każda z rułek ma swój zawór fazy ciekłej następnie dalej wyjścia zaworów rurka fi 8 do parowników , każdy parownik zasila jedną strone silnika czyli parownik nr 1 wyjście gazu na filtr i na rozdzielacz i po rozdzielaczu na 3 wtryski , 2 parownik wyjście gazu na filtr i na rozdzielacz i na 3 wtryski całość po rozdzielaczach jest spięte w celu wyrównania ciśnień miedzy jedna stroną a drugą -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Wed, 11 January 2012 ![]() |
Mhm czyli jest kompensacja ciśnieniowa fazy lotnej. Generalnie to faze ciekłą do reduktorów też powinno się w tym przypadku zapiąć na trójnikach i trójniki spiąć, ponieważ wydajność układu określa najwęższe gardło w nim
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 18 January 2012 Skąd: Opole ![]() |
Zajebiście że na LGP! Mam nadzieję, że to tylko szyderstwo. Ładne auto, ale takie patenty to jakieś nieporozumienie. -------------------- #
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Ja tam zawsze byłem zdana że LPG to też paliwo. To tak jakby powiedzieć że diesel to tylko do ciężarówek. Marcin Płudowski już daaaawno temu pokazał że silnik na lpg potrafi być mocny, niezawodny i robić wyniki. Więc w czym problem??
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
Mhm czyli jest kompensacja ciśnieniowa fazy lotnej. Generalnie to faze ciekłą do reduktorów też powinno się w tym przypadku zapiąć na trójnikach i trójniki spiąć, ponieważ wydajność układu określa najwęższe gardło w nim : najwęszym gardłem są dysze rozprężne w parownikach nie ma potrzeby spinać rurek na fazie ciekłej ważne jest spięcie fazy lotnej gdyż tu musi być jednakowe ciśnienie i odpowiednia wydajność jedną z zalet lpg jest 108 oktan a gdyby zastosować instalacje wtrysku ciekłego propanubutanu ,wzrost mocy ok 10% ludzie w pl mają jakąś schize na punkcie lpg wzieło sie to z tego że 20lat temu pierwsze instaalacje i brak wiedzy na temat lpg powodował spore kłopoty w silnikach tak samo teraz można powiedzieć o e85 co to za paliwo z ziemniaków i innych roślinek mam pytanko do was ,kto w pl robi costumowe koła zamachowe potrzebuje dorobic koło w rosądnych pieniądzach -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
zobacz jarek w tym projekcie http://www.racingforum.pl/200sx-kouki-1jz-t114796.html tam chłopaki też do nyski robili jakiś custom zamachu.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Na forum ALI23 i Apsik robią
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Zależy co rozumiesz w rozsądnej cenie , bo koło 1-1,5k kosztuje dorobienie koła podobnie płyta łącząca skrzynie z silnikiem
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
rok należy zakończyć jak najlepiej
a więc sprawiłem nysie nielada frajde a mianowicie spotkanie z kolegą lamikiem na hamowni chciałem sprawdzić ile można jeszcze z tych małych turbinek wyciągnąć wynik 435km i 638nm momet max w okolicach 3 tyś prm musieliśmy wycofać zapłon w tym zakresie ze względu na seryjne korby ![]() ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=Noq_vcasveE -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Wow, ładnie. Jednak myliłem się co do tych sprężarek. Ładny przebieg momentu od 2500 do 5500 600Nm
![]() ![]() Jak wrażenia po ponownym strojeniu?? -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Strojone jak zwykle na LPG ?:-)
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Jarku z wielozaworem w butli popatrz w przyszłości ja się przeraziłem dysza 1mm
Co do auta me zdanie znasz od czasu zakupu ładne fajne ale większy szacunek miałem do Calibry bo twa prostowała niewiernych i przypominała bardzo seryjną Być może zimą jakąś kawkę spijemy bo zakopane wzywa |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
jest opisana w necie ta e46 co na zdjęciach obok?
-------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
2000obr.min - prawie 500Nm cios z samego dołu
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Tue, 21 June 2011 ![]() |
Jaro boost w dół bo korbe ukrecisz
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 30 November 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 14 December 2009 Skąd: Poznań - Wagowo ![]() |
super projekcik mam nadzieję że zawitasz na zlot caliba team to sobie oblukam - chciał bym sobie kupić takie wozidełko ale żonka chce terenówkę
![]() ![]() -------------------- corsa D z12xep - 80KM - Żono-wóz LPG
wół roboczy fiat palio weekend 1.2 LPG i taka zwykła vectra b kombi ;-) Usługi parkieciarskie :-) www.parkieciarstwo.pl |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
pare nowości
a wiec zmodyfikowałem turbiny ,wirniki strony zimnej są wymienione na większez 38/51 na 42/56 przerobione zostalo orurowanie jak i postronie ssania powietrza tak smo po stronie tloczenia najistotniejsza zmiana to wyciagnięcie filtrów powietrza pod zderzak czekam jeszcze na zmodyfikowane sprzegło co to planow oczywiście trzeba te nieszczęśliwe korby zmienić i podnieść odcinke narazie bardzo mocno mam wycofany zapłon bo momęt miałem nawet 660nm przy 2800 co do wtrysków gazowych tak ja mam hanny niebieskie klapek jeżeli przekona to twoją żonke do zakupu 350z to zapraszam na zlocie na przewózke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 19 September 2025 - 08:32 |