![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
no pięknie , będą jaja jak sie zrobi z turbin za 150zł 600koni
jutro pomierze ten wirnik z zwykłej tdo4 jak wejdzie ten z wersji L to juz połowa sukcesu za nami -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i kółeczka kompresji 18T...
Ps. bardzo mała różnica jest miedzy TD04 a TD04L no ale zawsze coś... ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
no pięknie , będą jaja jak sie zrobi z turbin za 150zł 600koni jutro pomierze ten wirnik z zwykłej tdo4 jak wejdzie ten z wersji L to juz połowa sukcesu za nami najpierw zebrałbym 400zł na jakiś porządny tłumik...dziwię się, że setup jest dławiony taka pierdołą. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Też mnie to cholernie dziwi...
z turbim wychodzi 2 x po 60mm, zrobić Y pipa wydeszek 3" machnąć... Być może będę mieć do sprzedania bardzo cichą sztukę 3" z mojego infa firmy Miltec - dla mnie po prostu za cicha... ![]() Po dostrojeniu 500KM pęknie i lag jeszcze mniejszy ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
tłumnik jest taki bo lubie mieć spokój w aucie i z sąsiadami a i surąd ma fajny https://youtu.be/HSGTiIZGgT8
żeby niebyło mam na wydech pomysł aktualnie silnik wyjęty ![]() -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ale przeciez sa już w PL tłumiki, które brzmią lepiej od serii, a w trasie są idealne...miałem taki w Hondzie. Tylko dlatego blokujesz sobie z 50KM potencjału?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
zostawic jak jest, a powyzej pewnych parametrów - przepustnica wydechu i dalej wio. I wstanie tak jak powinno , a dalej pociagnie
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tylko trochę ból jest bo wyjścia z turbin są fi 60mm a potem się schodzi to w seryjna rurę fi 60mm.
Trzeba by zrobić zejście na np. 76mm i pociągnać tak do seryjnego tłumika a przed nim taką przepustnice zapakować... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
dla mnie to jakieś kombinowanie na siłe....po prostu trzeba tam zrobić porządny, cichy, 3 calowy wydech. Da się - mam taki u siebie w Leonie, którym latam trasy wzdłuz i poprzek Polski. Tym bardziej, ze tam są dwa wydechy, czyli w sumie można zapakowac 4 tłumiki. Zapewne 2,75 tez by bez problemu starczyło na takie moce.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
spokojnie jakoś sie wydech ogarnie w calibrze v6turbohaldex mialem 3 calowy przelot na 3 tłumnikach bardzo cichy a niespełniał normy halasu na badaniu technicznym mial 95 decybeli a norma mowi o 93 przypomne 3 decybele więcej to raz glośniej jest
https://www.youtube.com/watch?v=1BDp1rUtWkE -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
U mnie w wolnossaku tylko jeden tłumik końćowy o długosci 45cm wydech 3 cale i mam 89 dB przy 3500obr.min
![]() U Kiviego w Volvo także 3 cale silnik turbo i 87dB ![]() O tym konkretnie mowa: http://allegro.pl/tlumik-owalny-magnaflow-...5870368932.html Pomiar telefonem robiony no ale cicho jest jak nie dajesz w palnik a trzymasz silnik na stałych obrotach. A i te tłumiki mają fi wewnątrzną 76mm wiec możesz zrobićwydech o zewnątrznej nie 3" a np. 80mm ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
porównanie tłoków
od lewej nissan gtr r35 , kuty supertecha , seryjny ![]() ![]() ten z gtera jest ok 4 mm wyszy gdyby dorobic nową korbe to powinnien sie spasować i niabyło by wad kótych tłoków -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
dawno nic nie pisałem zetka jeżdzi bezawaryjnie ,
ostatnio byłem z wizytą roboczą u Łukasza Turbo lamik zaproponował mi przejażdzke nissanem 200zx zz właśnie z 8 biegową skrzynią automatyczną i zrobionym przez niego sterownikiem oraz oprogramowaniem pare trybów pracy skrzyni zmiana manetkami tryb ćwiartkowy tryb uliczny itp ciekawostką jest pedał sprzęgła praca tej skrzyni z tym sterowaniem jest szybka a najlepsze jest to ze w czasie zmiany biegu auto ma cały czas ciąg gdzieś wyczytałem że czas zmiany biegu w tej skrzyni to 200ms wiec zapadła decyzja zetka dostanie takową skrzynie, wstępne pasowanie z blokiem zetki wypadło pozytywnie obecnie Turbo lamik dorabia adapter między blok a skrzynie , ![]() ![]() -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ale locha.n ile to wazy? 100kg?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Robi furorę temat tej skrzyni.
Znam opinie użytkownika, przeciąg straszny. |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
I to nie bedzie jedyna taka fura z taka podobna skrzynia
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na cwiartke to idealna sprawa
rozmawiałem kiedys z Łukaszem na temat 8HP ale ja odpusciłem bo wole manual -------------------- |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
na cwiartke to idealna sprawa rozmawiałem kiedys z Łukaszem na temat 8HP ale ja odpusciłem bo wole manual jeszcze sie przekonasz ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
dawno nic nie pisałem zetka jeżdzi bezawaryjnie , ostatnio byłem z wizytą roboczą u Łukasza Turbo lamik zaproponował mi przejażdzke nissanem 200zx zz właśnie z 8 biegową skrzynią automatyczną No myślę że to bardzo dobra decyzja z tą skrzynią, jechałem tym 200zx zz, i rzeczywiście robi to szał..., na wykresie z racelogica przyspiesza liniowo,auto niema żadnych strat w napędzaniu,przy zmianie biegu, a biegi są tak krótkie że w zasadzie wystarczy 1300 obrotów zakres użyteczny jak by ktoś miał mega duże turbo Na przyszły sezon szykuje się prawdziwy wysyp automatów :-) -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 21:14 |