![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Auto ma na wykresie wyżej 454KM i 607nm, chyba, że był jakiś UP.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#102
|
![]() |
Autor ma w podpisie 499/688, wykres widzialem.
Ciekaw jestem czy to czas na te parametry jedne badz drugie. |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
obecnie jest 450km i 607nm z wydechem , te 499 to jest max jakie uzyskałem z tego silnika bez tłumnika końcowego
niestety charakterystyka silnika jest jaka jest i przy max prm momęt mocno opada co w sprincie nie pomaga -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to mała aktualizacja - Fabryczne ECU zainfekowane zostało dnia dziś ![]() Oto efekt naszego drugiego spotkania (pierwsze dawno temu przy przekazywaniu kucizny): ![]() + 80Nm w środkowym zakresie, zdjęta tona paliwa no i zdjęty niut przy wchodzeniu na boost. Górą stukało jak cholera i trzeba było zdjąć nieco zapłonu - seryjny końcowy tłumik trzyma te spaliny oj trzyma ![]() Na tym lata teraz zetka. Jeszcze wydechu się nie doczekała kurcze no ![]() Należy się jej wreszcie 3" przelocik - może z mojej rudej będę mieć do oddania w dobrych pieniążkach... Przymierzam się do wydechu puszczonego na jedną stronę coby łatwiej było lewarować tył auta... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#105
|
![]() |
ok, to wyjątkowo marnie to jeździ jak na te parametry. czas 100-200 przy aucie rwd z żadnymi oporami powietrza przy 450/600 to raczej porażka. w czym tkwi problem?
moje auto z napędem 4x4 o mocy 380/570 jedzie na zwykłym paliwie 98 10,4 a są sztuki które ocierają się o równe 10 sek. |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
ok, to wyjątkowo marnie to jeździ jak na te parametry. czas 100-200 przy aucie rwd z żadnymi oporami powietrza przy 450/600 to raczej porażka. w czym tkwi problem? moje auto z napędem 4x4 o mocy 380/570 jedzie na zwykłym paliwie 98 10,4 a są sztuki które ocierają się o równe 10 sek. Kwestia podstawowa jest taka jak ten pomiar 100-200 jest wykonywany ,bo pomiar pomiarowi nie równy... Dla przykładu robiłem eksperymenty na mojej s4 na setupie 720 hp jak startuje na 1/4 mili i lecę od 0 to robię 100-200 w 6,0-6,1s ,bo wtedy przebijam z 2 biegu na 3 i potem z 3 na 4 a jak bym chciał zrobić tylko pomiar 100-200 to startuje sobie spokojnie i zaczynam pomiar na 3 biegu i przebijam tylko na 4 to wychodzi 5,4-5,5s także różnica bardzo duża ale dla mnie taki pomiar jest nic niewart w przypadku gdy auto jest robione typowo do 1/4 inna sprawa że Jarkowi w tej Ztce pewnie te małe turbinki mocno puchną w górnym zakresie obrotów co też nie pomaga w przedziale 100-200 -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
co to za tor na zdjęciach?
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
co to za tor na zdjęciach? Wygrales tam, a nie poznajesz? Bydźgoszcz ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#109
|
![]() |
Kwestia podstawowa jest taka jak ten pomiar 100-200 jest wykonywany ,bo pomiar pomiarowi nie równy... Dla przykładu robiłem eksperymenty na mojej s4 na setupie 720 hp jak startuje na 1/4 mili i lecę od 0 to robię 100-200 w 6,0-6,1s ,bo wtedy przebijam z 2 biegu na 3 i potem z 3 na 4 a jak bym chciał zrobić tylko pomiar 100-200 to startuje sobie spokojnie i zaczynam pomiar na 3 biegu i przebijam tylko na 4 to wychodzi 5,4-5,5s także różnica bardzo duża ale dla mnie taki pomiar jest nic niewart w przypadku gdy auto jest robione typowo do 1/4 inna sprawa że Jarkowi w tej Ztce pewnie te małe turbinki mocno puchną w górnym zakresie obrotów co też nie pomaga w przedziale 100-200 myślę, że jak podajesz czasy z RL na forum to podajesz najlepsze co auto podało, niezależnie jak mierzone pokazujesz najlepsze, jak auto o tych parametrach robi takie czasy to ja jestem ciekaw gdzie jest ono popsute bo to po prostu nie możliwe, żeby zdrowe jeździło takie czasy. albo ten wykres to pobożne życzenia wymalowane w paint'ie bo żadne czasy ani 0-100, 100-200 czy 0-200 ani 1/4 nie pokazują nawet zbliżonych parametrów - czy jest w tym jakaś magia? |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
ech , auto było hamowane u lamika to raz później u coobcia więc nie zażucaj mi oszustwa
auto jest normalnym drogowym autem z lpg nawet klimą 6 poduszkami i waży ponad 1600kg cudów niema , wynik jest taki z rużnych przyczyn np żeby osiągnąc 200 trzeba wbić 5 bieg żeby osiągnąć 100 trzeba wbić 3 bieg to jest amatorski projekt robiony dla własnej satysfakcji we własnym garażu i po pracy jeżdzi świetnie bezawaryjnie nie robi 100-200 10,5s i co z tego teraz niejeżdzi a na wiosne będzie szybszy -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
jarek trzeba brać poprawkę...
myślę, że jak podajesz czasy z RL na forum to podajesz najlepsze co auto podało, niezależnie jak mierzone pokazujesz najlepsze, jak auto o tych parametrach robi takie czasy to ja jestem ciekaw gdzie jest ono popsute bo to po prostu nie możliwe, żeby zdrowe jeździło takie czasy. albo ten wykres to pobożne życzenia wymalowane w paint'ie bo żadne czasy ani 0-100, 100-200 czy 0-200 ani 1/4 nie pokazują nawet zbliżonych parametrów - czy jest w tym jakaś magia? CYTAT ja mam nadzieję, że już więcej nas nie obdarzysz żadną prawdą objawioną.
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Osiągi osiągami, bardzo pomogł by tu długi dyfer zarówno z trakcją jak i mniej tych zmian biegów by było co znacząco powinno poprawić czasy do 0 do 100 jak i 100-200 bo by tylko było 3 na 4...
No i koniecznie ten wydech rób od Y-pipa 3" w cichym przelocie, podejrzewam że więcej przybędzie jak 50KM i 100Nm a do tego mocno obniży się temperatura spalin... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Przejrzałem od A do Z - kurcze fajny pomysł z tym biturbo, więcej rzeźby niż w moich projektach no ale ten brak turbo dziury...
W moim Turbo infiniti w tym sezonie czas na grube zmiany, mialem w nim silnik na 3,73L robić ale jednak pójdę w bituro ![]() 16T kołka kompresji z Volvo no i wirniki TDSowe albo podfrezować albo zmienić na L-kowe. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ale tej góry to na prawdę duży żal, jeśli jest to wina spedzenia w garażu z TIGiem jednego popołudnia...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
u kolegi nie ma góry bo ma koncowy tlumik fabryczny komorowy fi60mm
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
User Dołączył: Tue, 17 January 2012 ![]() |
Też mam (w sumie to miałem) biturbo na tych turbosprężarkach tylko nie w 3.5 litowym silniku a 2 litrowym, taki śmieszny kontrast
![]() ![]() -------------------- E46 Turbo
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
dla COOBCIO tu masz wpasowany wirnik 15 w muszle z 13 mysle że 18 też wejdzie bezproblemowo
![]() dawno nic nie aktualizowałem z nowych żeczy na jesień wpadł długi most w polączeniu z odcinka na 7tys prm pozwala osiągnąć na 2 biegu 100km/h i 200 na 4 czasow niezanam niemieżyłem z ciekawych zeczy tak wygląda przekroj fabrycznego tloka ![]() a tak teraz nyska wyglada ![]() -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
18T dolną podstawę tą większą ma taką samą jak 15T za to strone widoczną o 3mm większą.
Wirnik wydechowy jakbyś mi zwymiarował - długość i średnice oski. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Z Saaba wirnik pomeirzyłem TD04L:
![]() ![]() Średnica ośki gdzie są łożyska to 7,5mm a tu gdzie wchodzi koło kompresji 5mm Średnica wirnika wydechowego ta widoczna 41.5mm a ta większa 47mm -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W sieci takie ciekawe rozpiski znalazłem:
TD04 Exducer Diameter 1.575" Inducer Diameter 1.858" turbine b-width 0.268" TD04L Exducer Diameter 1.622" Inducer Diameter 1.842" turbine b-width 0.303" TD04H Exducer Diameter 1.732" Inducer Diameter 2.047" turbine b-width 0.303" TD04HL Exducer Diameter 1.795" Inducer Diameter 2.047" turbine b-width 0.350" -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 16:06 |