Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 350z BITURBO, amatorski projekt 408km 575nm
dawidd3
post Wed, 30 Sep 2015 - 19:46
Post #101


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Auto ma na wykresie wyżej 454KM i 607nm, chyba, że był jakiś UP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 30 Sep 2015 - 19:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_gucior_*
post Wed, 30 Sep 2015 - 21:59
Post #102









Autor ma w podpisie 499/688, wykres widzialem.
Ciekaw jestem czy to czas na te parametry jedne badz drugie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Wed, 30 Sep 2015 - 22:54
Post #103


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





obecnie jest 450km i 607nm z wydechem , te 499 to jest max jakie uzyskałem z tego silnika bez tłumnika końcowego
niestety charakterystyka silnika jest jaka jest i przy max prm momęt mocno opada co w sprincie nie pomaga




--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 30 Sep 2015 - 23:35
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Coobcio @ Sat, 27 Jun 2015 - 21:13) *
No to mała aktualizacja - Fabryczne ECU zainfekowane zostało dnia dziś smile.gif
Oto efekt naszego drugiego spotkania (pierwsze dawno temu przy przekazywaniu kucizny):


+ 80Nm w środkowym zakresie, zdjęta tona paliwa no i zdjęty niut przy wchodzeniu na boost.
Górą stukało jak cholera i trzeba było zdjąć nieco zapłonu - seryjny końcowy tłumik trzyma te spaliny oj trzyma tongue.gif

Na tym lata teraz zetka.
Jeszcze wydechu się nie doczekała kurcze no tongue.gif
Należy się jej wreszcie 3" przelocik - może z mojej rudej będę mieć do oddania w dobrych pieniążkach... Przymierzam się do wydechu puszczonego na jedną stronę coby łatwiej było lewarować tył auta...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Thu, 01 Oct 2015 - 11:02
Post #105









ok, to wyjątkowo marnie to jeździ jak na te parametry. czas 100-200 przy aucie rwd z żadnymi oporami powietrza przy 450/600 to raczej porażka. w czym tkwi problem?
moje auto z napędem 4x4 o mocy 380/570 jedzie na zwykłym paliwie 98 10,4 a są sztuki które ocierają się o równe 10 sek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Thu, 01 Oct 2015 - 13:30
Post #106


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





CYTAT(gucior @ Thu, 01 Oct 2015 - 11:02) *
ok, to wyjątkowo marnie to jeździ jak na te parametry. czas 100-200 przy aucie rwd z żadnymi oporami powietrza przy 450/600 to raczej porażka. w czym tkwi problem?
moje auto z napędem 4x4 o mocy 380/570 jedzie na zwykłym paliwie 98 10,4 a są sztuki które ocierają się o równe 10 sek.


Kwestia podstawowa jest taka jak ten pomiar 100-200 jest wykonywany ,bo pomiar pomiarowi nie równy...
Dla przykładu robiłem eksperymenty na mojej s4 na setupie 720 hp jak startuje na 1/4 mili i lecę od 0 to robię 100-200 w 6,0-6,1s ,bo wtedy przebijam z 2 biegu na 3 i potem z 3 na 4

a jak bym chciał zrobić tylko pomiar 100-200 to startuje sobie spokojnie i zaczynam pomiar na 3 biegu i przebijam tylko na 4 to wychodzi 5,4-5,5s także różnica bardzo duża
ale dla mnie taki pomiar jest nic niewart w przypadku gdy auto jest robione typowo do 1/4
inna sprawa że Jarkowi w tej Ztce pewnie te małe turbinki mocno puchną w górnym zakresie obrotów co też nie pomaga w przedziale 100-200


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Thu, 01 Oct 2015 - 16:00
Post #107


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





co to za tor na zdjęciach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 01 Oct 2015 - 16:03
Post #108


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(sebalenk @ Thu, 01 Oct 2015 - 16:00) *
co to za tor na zdjęciach?


Wygrales tam, a nie poznajesz? Bydźgoszcz biggrin.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Thu, 01 Oct 2015 - 16:28
Post #109









QUOTE (lukfk @ Thu, 01 Oct 2015 - 14:30) *
Kwestia podstawowa jest taka jak ten pomiar 100-200 jest wykonywany ,bo pomiar pomiarowi nie równy...
Dla przykładu robiłem eksperymenty na mojej s4 na setupie 720 hp jak startuje na 1/4 mili i lecę od 0 to robię 100-200 w 6,0-6,1s ,bo wtedy przebijam z 2 biegu na 3 i potem z 3 na 4

a jak bym chciał zrobić tylko pomiar 100-200 to startuje sobie spokojnie i zaczynam pomiar na 3 biegu i przebijam tylko na 4 to wychodzi 5,4-5,5s także różnica bardzo duża
ale dla mnie taki pomiar jest nic niewart w przypadku gdy auto jest robione typowo do 1/4
inna sprawa że Jarkowi w tej Ztce pewnie te małe turbinki mocno puchną w górnym zakresie obrotów co też nie pomaga w przedziale 100-200


myślę, że jak podajesz czasy z RL na forum to podajesz najlepsze co auto podało, niezależnie jak mierzone pokazujesz najlepsze,
jak auto o tych parametrach robi takie czasy to ja jestem ciekaw gdzie jest ono popsute bo to po prostu nie możliwe, żeby zdrowe jeździło takie czasy.

albo ten wykres to pobożne życzenia wymalowane w paint'ie bo żadne czasy ani 0-100, 100-200 czy 0-200 ani 1/4 nie pokazują nawet zbliżonych parametrów - czy jest w tym jakaś magia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Thu, 01 Oct 2015 - 23:05
Post #110


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





ech , auto było hamowane u lamika to raz później u coobcia więc nie zażucaj mi oszustwa
auto jest normalnym drogowym autem z lpg nawet klimą 6 poduszkami i waży ponad 1600kg
cudów niema , wynik jest taki z rużnych przyczyn np żeby osiągnąc 200 trzeba wbić 5 bieg żeby osiągnąć 100 trzeba wbić 3 bieg
to jest amatorski projekt robiony dla własnej satysfakcji we własnym garażu i po pracy jeżdzi świetnie bezawaryjnie nie robi 100-200
10,5s i co z tego teraz niejeżdzi a na wiosne będzie szybszy







--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Fri, 02 Oct 2015 - 08:07
Post #111


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





jarek trzeba brać poprawkę...

CYTAT(gucior @ Thu, 01 Oct 2015 - 16:28) *
myślę, że jak podajesz czasy z RL na forum to podajesz najlepsze co auto podało, niezależnie jak mierzone pokazujesz najlepsze,
jak auto o tych parametrach robi takie czasy to ja jestem ciekaw gdzie jest ono popsute bo to po prostu nie możliwe, żeby zdrowe jeździło takie czasy.

albo ten wykres to pobożne życzenia wymalowane w paint'ie bo żadne czasy ani 0-100, 100-200 czy 0-200 ani 1/4 nie pokazują nawet zbliżonych parametrów - czy jest w tym jakaś magia?


CYTAT
ja mam nadzieję, że już więcej nas nie obdarzysz żadną prawdą objawioną.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 02 Oct 2015 - 09:49
Post #112


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Osiągi osiągami, bardzo pomogł by tu długi dyfer zarówno z trakcją jak i mniej tych zmian biegów by było co znacząco powinno poprawić czasy do 0 do 100 jak i 100-200 bo by tylko było 3 na 4...
No i koniecznie ten wydech rób od Y-pipa 3" w cichym przelocie, podejrzewam że więcej przybędzie jak 50KM i 100Nm a do tego mocno obniży się temperatura spalin...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 21 Feb 2016 - 23:49
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przejrzałem od A do Z - kurcze fajny pomysł z tym biturbo, więcej rzeźby niż w moich projektach no ale ten brak turbo dziury...
W moim Turbo infiniti w tym sezonie czas na grube zmiany, mialem w nim silnik na 3,73L robić ale jednak pójdę w bituro biggrin.gif
16T kołka kompresji z Volvo no i wirniki TDSowe albo podfrezować albo zmienić na L-kowe.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 22 Feb 2016 - 11:11
Post #114


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ale tej góry to na prawdę duży żal, jeśli jest to wina spedzenia w garażu z TIGiem jednego popołudnia...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 22 Feb 2016 - 11:18
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





u kolegi nie ma góry bo ma koncowy tlumik fabryczny komorowy fi60mm


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adddam
post Mon, 22 Feb 2016 - 14:31
Post #116


User
Dołączył: Tue, 17 January 2012





Też mam (w sumie to miałem) biturbo na tych turbosprężarkach tylko nie w 3.5 litowym silniku a 2 litrowym, taki śmieszny kontrast biggrin.gif 0.5bar od 3200rpm i wg hamowni deta 250whp. Teraz chwilowo jest 2.5l n/a ale jak znajdę trochę wolnego czasu to włożę osprzęt turbo i opisze tutaj biggrin.gif


--------------------
E46 Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Mon, 22 Feb 2016 - 14:53
Post #117


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





dla COOBCIO tu masz wpasowany wirnik 15 w muszle z 13 mysle że 18 też wejdzie bezproblemowo


dawno nic nie aktualizowałem z nowych żeczy na jesień wpadł długi most w polączeniu z odcinka na 7tys prm pozwala osiągnąć na 2
biegu 100km/h i 200 na 4 czasow niezanam niemieżyłem
z ciekawych zeczy tak wygląda przekroj fabrycznego tloka
a tak teraz nyska wyglada


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 22 Feb 2016 - 15:50
Post #118


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





18T dolną podstawę tą większą ma taką samą jak 15T za to strone widoczną o 3mm większą.
Wirnik wydechowy jakbyś mi zwymiarował - długość i średnice oski.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 22 Feb 2016 - 22:45
Post #119


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Z Saaba wirnik pomeirzyłem TD04L:




Średnica ośki gdzie są łożyska to 7,5mm a tu gdzie wchodzi koło kompresji 5mm
Średnica wirnika wydechowego ta widoczna 41.5mm a ta większa 47mm


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 22 Feb 2016 - 22:46
Post #120


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W sieci takie ciekawe rozpiski znalazłem:
TD04
Exducer Diameter 1.575"
Inducer Diameter 1.858"
turbine b-width 0.268"

TD04L
Exducer Diameter 1.622"
Inducer Diameter 1.842"
turbine b-width 0.303"

TD04H
Exducer Diameter 1.732"
Inducer Diameter 2.047"
turbine b-width 0.303"

TD04HL
Exducer Diameter 1.795"
Inducer Diameter 2.047"
turbine b-width 0.350"


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 16:06