![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Małe update..
Po wymianie uszczelki pod głowicą i znalezieniu przyczyny jaką okazała się chłodnica wody, która miała obieg tylko w słupku, a na rdzeń nie puszczało. Nowa chłodnica Valeo wleciała i się unormowała sytuacja z temperaturą płynu chłodzącego. Tyle, że w międzyczasie okazało się, że turbo ładuje jak szalone nawet przy otwartej klapce WG - problem wyszedł po uszczelnieniu całego dolotu i zmianie opasek GBS na markowe ślimaki. Został przerobiony down pipe, delikatnie się poprawiło ale nie tyle ile chcieliśmy więc trzeba było zmienić muszlę wydechową z .64 na .86, używki nie udało się znaleźć więc wleciała nowa i jak ręką odjął... turbo na samej sprężynie ładuje ok. 1b co daje spokojną mapę (334KM i 391Nm) oraz doładowanie w okolicach 1,5b na którym wypluło 411KM i 509Nm. Foto chłodnicy: ![]() ![]() Wykres: ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
Późno wstaje ta turbina, a do 2500 nic się nie dzieje. Nie dało się tego lepiej poprowadzić?
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Jest i tak dużo lepiej niż w pierwszym wykresie w temacie. Ten typ tak ma
![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Odświeżę trochę kotleta
![]() Cały sezon 2016 auto przelatało praktycznie bezawaryjnie, dostało odnowioną skrzynię w Walas MotorSport z zmiksowanymi przełożeniami pod auto, która była owocem wielogodzinnych dyskusji i klepania na kalkulatorze ![]() doszły drobne zmiany wizualne (dodatkowe elementy poszły w hydro), wleciał guzik odpalania z 20VT PLUS, pozmieniały się zegary, doszły dodatkowe lekkie felgi z R888 na lotniska i pewnie wiele pierdół, o których już nie pamiętam. Został także odpalony tablet z Vems Display oraz aktywowany LC i Flat shift ![]() Sezon miał zlecieć na testowaniu, upalaniu i wjeżdżeniu się w auto, co do końca nie udało się przez brak czasu, a aktualnie kolejne modyfikacje ![]() https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t31....amp;oe=59887423 https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t31....amp;oe=598E2B94 Jedyna awaria to uszkodzony przegub zewnętrzny, ale swoje lata miał, a i tak dzielnie znosił starty z LC ![]() Na oCoupacji 2016 jedynie został pokonany przez FC Damaga czyli Strokera 2.5 z mocą 5xxKM (po dokoksowaniu nie zmierzone, a poprzednio było 501KM), ale też nie była to drastyczna porażka ![]() Żółtek także został wytypowany na "Ślicznotkę zlotu" https://youtu.be/tgnUbz0NzRY https://youtu.be/ssGjNQOljYo https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0...amp;oe=5958063C Helix, który miał nie wytrzymać poprzednich mocy ma się jeszcze OK i znosi 509Nm ![]() Fotki dodam jak się dokopię do archiwum bo coś mi wcięło ![]() Aktualnie trwają prace, ale o tym niedługo Zapraszam też tu: https://www.facebook.com/PabLO.FC20VT/ -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
jaki czas to auto robi?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Czasów realnych brak. W ubiegłym sezonie było "Auto gwizda, ale kierowca pi.." - brak wjeżdżenia i ogarniania maszyny, przez brak możliwości testowania na nowej skrzyni - ciężko się przestawić z przełożeń niemal jak w dieslu na mega krótkie jak się więcej czasu nie poświęci
![]() kilka fotek: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Na chwilę obecną wleciał nowy kolektor ssący zrobiony przez WST-Garaż. Produkt Sebastiana nie tylko dobrze wygląda, ale robi też robotę co widać na wykresie (mapa do porównań - doładowanie do 1b, wykres przed i po montażu kolektora z większą przepustnicą bez dotykania softu)
Przepustnica 71-72mm (seria ma poniżej 60mm) Montaż i testy Walas MotorSport ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Ciekawy ten kolektorek szczelinowy
![]() Nic nie popsuł na dole za to góra ładnie zareagowała. Bardzo ciekawy projekt i kompleksowo zrobione auto. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Dawno nic nie uaktualniałem więc się zebrałem i jest wpis
![]() Z dalszych zmian to: - Nowe lżejsze popychacze - Regulowane koła rozrządu FuelTech - Turbo GARRETT GT3071r - Zmiana oleju z Millersa 10W60NT na Xado Rally Sport 10W60 - Nowy zawór MAC (poprzedni ubił metanol) - Przebudowa dolotu (kolejna i zmiana położenia dyszy wtrysku metanolu, żeby nie ubić kolejnego MAC-a) Ostatecznie wyszło 483KM i 544Nm ![]() Także dorzucam wykres porównania GT2871r z aktualnym GT3071r w połączeniu z kółkami rozrządu, które poprawiły wstawanie. Wykres GT2871r vs. GT3071r ![]() Wykres nowych 2 MAP ![]() Turbo ![]() Koła ![]() Popychacze ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Z jakiegoś konkretnego powodu odszedłeś od Millers'a?
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Piekielny wynik jak na drogowe fwd. Trakcja kiedyś się pojawia?
Pięknie zbudowane auto! |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
tez dopytam, cisnienie lepsze? Xado Rally Sport 10W60 ?
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Trakcja? Jest i to przyzwoita - dobre strojenie w WalasMotorsport - boost by gear i daje radę
![]() Millers hmmm ZAZNACZĘ, ŻE JEST TO MOJE SUBIEKTYWNE ZDANIE. Jak pewnie większość wie wprowadzony został nowy CFS NT "+" zamiast starego NT, który defacto jest minusem, a nie plusem. Dlaczego? Ten nowy olej, który podrożał w stosunku do poprzednika według kart charakterystyki ma gorszą lepkość kinematyczną przy 100st. C czyli to co mnie obchodzi - przy ostrzejsze i jeździe w tych okolicach mam olej. XADO natomiast ma wyższą. Ciśnienie niewiele wyższe od pierwotnego NT, ale na granicy błędu więc uznaję za jednakowe. Ale podejrzewam, że NT+ może wypaść gorzej. A dodatkowo ok. połowa ceny za XADO w stosunku do nowego NT+. Dodatkowo zalewając NT z silnika chłopaki zauważyli jakiś dziwne czarne smugi w oleju (olej zalany po ok. 2-3tys. km, a silnik ma poniżej 8tys.) -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Trakcja? Jest i to przyzwoita - dobre strojenie w WalasMotorsport - boost by gear i daje radę ![]() Millers hmmm ZAZNACZĘ, ŻE JEST TO MOJE SUBIEKTYWNE ZDANIE. Jak pewnie większość wie wprowadzony został nowy CFS NT "+" zamiast starego NT, który defacto jest minusem, a nie plusem. Dlaczego? Ten nowy olej, który podrożał w stosunku do poprzednika według kart charakterystyki ma gorszą lepkość kinematyczną przy 100st. C czyli to co mnie obchodzi - przy ostrzejsze i jeździe w tych okolicach mam olej. XADO natomiast ma wyższą. Ciśnienie niewiele wyższe od pierwotnego NT, ale na granicy błędu więc uznaję za jednakowe. Ale podejrzewam, że NT+ może wypaść gorzej. A dodatkowo ok. połowa ceny za XADO w stosunku do nowego NT+. Dodatkowo zalewając NT z silnika chłopaki zauważyli jakiś dziwne czarne smugi w oleju (olej zalany po ok. 2-3tys. km, a silnik ma poniżej 8tys.) testowales wczesniej inne ? mam rozumiec teraz masz najlepsze cisnienie na cieplym w najtanszej i najbardziej istotnej dla ciebie opcji tak? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Ciśnienie porównywalne z starą wersją Millers NT, a nawet na korzyść XADO ale to ok. 0.05-0.1bara wahania więc przyjmuję to samo. Może na następną zmianę zaleję Penrite (tylko problem bo tylko w 5l bańkach - brak 1l) lub Motula, na którego Kamil Walas mnie namawiał. Ciśnienie mierzone na Innovate MTX-D
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Odgrzebię starego kotleta...
Od ostatniej aktualizacji minęło sporo czasu i wiele zmian, i pewnie większości już nie pamiętam ![]() ![]() 2018r: Wleciał Pneumatic Lift System od Stanceparts - czyli zestaw Air Cup podnoszących zawieszenie gdy trzeba przjechać leżącego policjanta albo oczyścić opony na zawodach ![]() Założony został też relokator filtra oleju ( kolano DP było zbyt blisko puszki filtra) Porobiłem nowe fragmenty instalacji elektrycznej do wtryskiwaczy i cewek + cewki P65 Doszedł spliter przedniego zderzaka z kierownicą na FMIC Wleciał Big Brake Kit - Tarcze 330x28mm i zaciski duże Brembo z AR159 na tłoczkach 42mm (było 305x28 i zaciski z tłokami 38mm) Duże hamulce wymusiły przejście z kół 16" na 17" do 1/4 mili i tym samym przesiadka z R888 na Race GC Najlepszy czas z Race Festiwalu na Śniatowie 12.380 Sezon zakończony z 3 miejscem na Śniatowie (RaceFestival) i 3 miejscem na Chojnie. Było jeszcze trochę zmian wyglądowych ale to nie Stance Forum przecież ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
2019r.
Rok zaczął się z wielkimi planami i realizacja poszła lepiej niż się spodziewałem. Na pierwszy rzut poszedł układ paliwowy. Fabryczny był zbudowany z plastikowych przewodów, fragmentu rurek i gumowych wężyków idących do i z listwy paliwowej. Wiadomo jak wygląda gumowy przewód po 20 latach ![]() ![]() ![]() Auto tak poskładane pojechało oczywiście do Walas MotorSport na strojenie. I!!! I robota chłopaków przekroczyła moje oczekiwania. Auto wypluło 531KM i 627Nm ![]() YellowProject zapodawał niesamowicie! Przyszedł więc czas sprawdzenia setupu czyli pierwsze zawody w Pile (GP). Podjarany nową mocą z chęcią na nowy rekord ustawiony w kolejkę... przychodzi czas podjazdu, grzanie opon, ustawiony, zielone - ogień... przepięcie 1-2 bieg i jeb.... ukręcony przegub zewnętrzny ![]() Szybka organizacja przegubu i wymiana w Gumiś Garage. Następna impreza Race Festival na Śniatowie. Miałem dobre wspomnienia z tym lotniskiem - liczyłem na dobry czas. Znowu ustawiony w kolejce, grzanie opon, auto w fotokomórkach, pompowanie na LC, zielone i ogień... Przepinka 1-2 i JEB... zjechałem pędem na bok... wyłażę, głowa pod przód... przeguby całe... wsiadam... rusza jak koła prosto... skręcone nie bardzo... zjechałem do parku maszyn i zaczęła lać się oliwa... Żaba i auto w górę.. leje się ze skrzyni, ale dziury nie widać... Organizacja lawety na lotnisku - dzięki wielkie wszystkim za szybką pomoc i odstawienie auta "za miedzę" do Walas MotorSport. Zdjęcia w tygodniu rozebranej skrzyni... Rozerwało satelity w mechanizmie różnicowym, które zrobiły dziurę w obudowie różnicówki i dalej w dzwonie i olej szedł przez dzwon. Reszta skrzyni nie ucierpiała, ale poszła odbudowa na Torsenie, żeby wyeliminować słabe ogniwo tych skrzyń, zmienione trochę przełożenia przy okazji. Szybki serwis w Walas MotorSport (Bardzo Wam chłopaki dziękuję za obsługę auta w kolejce i w kryzysowych sytuacjach !!! ) Impreza nr 3 - Lotnisko Chojna. Auto przytargane już na lawecie (po 2 lawetowaniach kupiłem swoją przyczepę ![]() ![]() Staję w kolejkę, grzanie gum, ustawiony, zielone - ogień... Przepięcie 1-2 i JEB!!! Auto jedzie, ale strasznie słabo... myślę sobie sprzęgło oddało albo torsen nie jest taki mocny albo.. albo... Lewe koło w górze, w skrzyni zapięty bieg a tu się kręci.. Auto na lawetę i do Gumiś Garage bo w środę wyjazd na zlot ( oCoupacja). Auto na lawetę - kręcenie wciągarki grzechotką bo ktoś zaj**ał rączkę korby... W drodze telefon "Gumiś, wracam, otwieraj warsztat za godzinę" Okazuje się, że kielich ukręcił się na frezie w torsenie. Szybka organizacja drugiego (dzięki Damag) i auto odebrane we wtorek, umyte, nawoskowane i na zlot poleciało na kołach ![]() Tak skończyły się 3 imprezy w 2019r. Rozmowy przy piwie na zlocie szalony pomysł rzucony ze 2 lata wcześniej przez Kamila Walasa... Trochę mierzenia, namawianie Kamila i Rafała na szalony projekt ale przecież to Walas MotorSport... to Oni upalają 1000kone audi z nieotwieranym 4.2!! I się zaczęło... analizowanie danych, tabelek, wymiarów, kodów skrzyń, robienie spisu części, stworzenie planu i zgodnie z ustaleniami poszedł projekt zimowy czyli budowa setupu YellowProject 2020 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Fajny post, fajne auto, ale co z tym dsg
![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
a czyli dsg. fajnie. jakie to koszta? mi chodzi po glowie skrzynia Getrag 7dct300 z alpiny a110s bo najlzszejsze dsg chyba na rynku (67kg) do swojego autka ale boje sie ze to kwota lacznie 20tys zl za przerobke.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
a czyli dsg. fajnie. jakie to koszta? mi chodzi po glowie skrzynia Getrag 7dct300 z alpiny a110s bo najlzszejsze dsg chyba na rynku (67kg) do swojego autka ale boje sie ze to kwota lacznie 20tys zl za przerobke. Dołóż ![]() Koszta nie są małe ale za to jaki banan na gębie ![]() To, że ta skrzynia jest lekka nie jest wcale dobrą wiadomością bo te biegi są za lekkie jak na 7 ![]() ![]() Jak dzisiaj znajdę dłuższą chwilę to zrobię aktualizację. tu na bieżąco są wrzucane filmy i relacje z czasów -> https://www.facebook.com/FiatCoupe.YellowProject/ -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 10:02 |