![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Sat, 09 April 2011 Skąd: Siedlce ![]() |
Czyli na seryjnym 1.8t można mieć 300+ bez odpręzania?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
i to samo co w Garrettach
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
To samo, bo to turbo jest na licencji Garetta.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
czyli generalnie jeden ch... każde pęka
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Sat, 09 April 2011 Skąd: Siedlce ![]() |
[quote name='damianomen7' date='Thu, 17 Oct 2013 - 00:24' post='1080712']
jak widać można. Hamowane na dwoch hamowniach, wyniki pokrywaly sie z dokladnoscia co do 2KM. Zawsze myślałe że do takiej mocy trzeba ten silnik dodatkowo odpręzyć, miłe to dla mnie zaskoczenie ![]() Od jakich obrotów zaczyna pojawiać się doładowanie? Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Czyli na seryjnym 1.8t można mieć 300+ bez odpręzania? ja mam 340 ![]() ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Sat, 09 April 2011 Skąd: Siedlce ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
ja mam 340 ![]() ![]() Sa tycy co maja jeszcze troche wiecej na zupelnie seryjnym motorze i jezdza juz bardzo dlugo ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Toldi tak szczerze CI powiem ,że mi się wydaje iż troszkę mogło CI uciec . Leon Przetaka ma pewnie ze 230-240 a tutaj nie było widać tych 100km
http://www.youtube.com/watch?v=KecJuni4jFk...se7CJufmXsn6W4w http://www.youtube.com/watch?v=KecJuni4jFk...se7CJufmXsn6W4w Wiem ,że Toledo cięższe i + ja ale mimo wszystko ostatnio Przetak nie mógł oblecieć seryjnego golfa 2.0 gti który ma tylko 200km;/ Poza tym sam wtedy przyznałeś ,że albo turbo się kończy albo silnik co zresztą było widać jak się za Tobą jechało . Nie jest to atak tylko taka sugestia ,że z biegiem lat mogło już coś ubyć tym bardziej to dosyć duża moc z danego setupu... |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
poddymialo cos wtedy ale nie wiem co co tyło, aktualnie w ogóle nic nie dymi, może po prostu było ciepło i się zgrzał biedak, albo nie wiem co.
Poza tym jeśli różnica 3-4 długości to jest mało dla Ciebie....to i ja od M5 też dostawałem ciut ciut ![]() Moje auto robi 13.5 na 1/4 wiec mysle ze jest to przyzwoity wnik jak na taka moc w takim aucie. Poza tym ostateczny setup na 1,5 roku wiec nie miało co ucekac ![]() auto jest troszkę szybsze niż 2.0TSI z STAGE III ~ 360KM Nie ma co gdybac, każdy robi jak uważa, ja się ciesze ze mój motor nie wciąga ani grama oleju, turbo ładuje 1,5 bara i jeździ ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
poddymialo cos wtedy ale nie wiem co co tyło, aktualnie w ogóle nic nie dymi, może po prostu było ciepło i się zgrzał biedak, albo nie wiem co. Poza tym jeśli różnica 3-4 długości to jest mało dla Ciebie....to i ja od M5 też dostawałem ciut ciut ![]() Moje auto robi 13.5 na 1/4 wiec mysle ze jest to przyzwoity wnik jak na taka moc w takim aucie. Poza tym ostateczny setup na 1,5 roku wiec nie miało co ucekac ![]() auto jest troszkę szybsze niż 2.0TSI z STAGE III ~ 360KM Nie ma co gdybac, każdy robi jak uważa, ja się ciesze ze mój motor nie wciąga ani grama oleju, turbo ładuje 1,5 bara i jeździ ![]() Fakt, projekt, ciekawy, od dawna śledziłem ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
oficjalnych czasów z RL nie mam, w dowodzie mam wbite 1250kg ale to na 15" było kiedyś, mysle ze 1300 będzie plus ja z 90kg
![]() z rolki auto również jest troszeczkę szybsze niż RS4 b5 zrobione na 420KM ![]() EOT - temat jest o innym aucie. -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
in progress:
-blok AWT passat B5 FL na nowo osiowany i podwójnie honowany na drobną choinke -nowa uszczelka ori podstawy filtra oleju + nowy filtr oleju -chłodniczka oleju ori -wał BPY nominalny ze zmienioną zebatką napedu pompy oleju -panewki główne i korbowe KS nominały -korbowody kute -nowe śruby korbowodów arp -tłoki ori pin 20mm odprężone hemicentrycznie na CR 8,5-8,6:1 wyważone do 0,1 grama -nowe pierscienie tłokowe NIPPON -denka tłoków, komora spalanie, grzybki zaworowe, kanały wydechowe w ceramice; trzonki dwusiarczek -tylny simmering wału ori teflon -przedni simmering wału teflon VR -nowy łancuch pompy oleju -nowy napinacz łańcucha oleju -zmodyfikowana pompa olej -nowa miska olejowa -czujnik poziomu oleju ori -głowica ADR szeroki kanał po portingu pasowana pod uszczalki kolektorów -nowa uszczelka pokrywy zaworów VR + pokrywa AWM -nowe prowadnice 20sztuk -nowe zawory wydechowe wzmocnione 8sztuk -nowe zawory ssące cieniowane wzmacniane 12sztuk -nowe uszczelniacze zaworowe VR -uszczelka głowicy i śruby VR -nowy fazator rozrządu prawie ori-chinczyk z allegro + uszczelki nastawnika VR -simmeringi walków teflonowe -nowy pasek rozrzadu DAYCO, nowa rolka napinająca NTN -napinacz paska, mała rolka, pompa wody oryginały po przebiegu 7200km -nowy termostat Calorstat + obudowa termostatu ori -tylny króciec głowicy nowy ori -czujnik położenia wału + 2x stukówki -czujnik wałka rozrządu -wałki + łańcuch + popychacze z BFB ( przebieg około 75 tyś km ) |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
pewnie na dotarciu to się bałeś wczoraj ze mną ściąć
![]() oczywiście JOKE ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
no no poszedłeś ciekawie
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Silnik w poprzednim setupie nie dał rady?
Czy tak dla sportu zrobiłeś generalny remont i wzmocnienie motorowni? Turbo z wirnikiem CNC czy seryjnym? -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
Silnik w poprzednim setupie nie dał rady? Czy tak dla sportu zrobiłeś generalny remont i wzmocnienie motorowni? Turbo z wirnikiem CNC czy seryjnym? ten silnik jeszcze wisi na stojaku, obecny jeździ i ma sie dobrze, ale swoje już zrobił-przelatane 45tys przy podwojonej serii, a nowy zrobiony bo 400KM seria raczej nie pociągnie ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
User Dołączył: Sat, 09 April 2011 Skąd: Siedlce ![]() |
45tys, ładnie juz przejechalo na takiej mocy. Może to nie jest pytanie na to forum, ale ile to pali? skoro jeżdzisz tym na codzeń łatwiej to oszacować
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 13:24 |