![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Wrzuć no pare fotek, bo twoje lepszej jakości niz moje
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
no to ja coś znalazłem
http://www.fotosik.pl/zdjecie/5ddcfd78fd0dd483 http://www.fotosik.pl/zdjecie/4f1d131ed65acba8 |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
Wrzucę razem z editem pierwszej strony i wykresem. Jeszcze nie skończone wszystko
![]() |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Mega fajny ten kolektorek razem z DP...był wygrzewany? Nie ma problemu z pękaniem?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Mega fajny ten kolektorek razem z DP...był wygrzewany? Nie ma problemu z pękaniem? 16 godzin kolektor leżał w piecu w sumie, a czy będzie pekał to jeszcze nie wiadomo, ale stawiam że ten co go spawał roześmiał by się na to pytanie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
Fakt, kolektor jest pierwsza klasa, póki co problemów z pękaniem nie ma, myślę też że nie będzie w ogole. Chłopaki tego trochę już zrobili i nie słychać żeby komuś pękały, więc może będzie dobrze
![]() |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
liga wykonanie !
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 March 2013 ![]() |
Przyszedł mi jeszcze jeden pomysł do głowy
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ktos ladnie spawa .... dp pulsem ladnej teczy dostalo po pulsie
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
tęcza potęguje się jadąc pulsem? Jakies podstawowe parametry na kwasa 1,5mm ścianka mógłbys podrzucić?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 June 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
Ważne Rafał że w miarę schludnie to wygląda
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 11 March 2016 ![]() |
widziałem na żywo, brałem sie na prostej, było ku...sko ciężko, auto robi robotę jak mało kto !
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 January 2016 Skąd: LPU/LUB ![]() |
Takie pytanko, jakbyś miał znów robić swój motor na 300km tak jak miałeś w pierwszej wersji, też być wybrał td04-19t? Podobno to turbo jest "bardzo niestabilne" i lepiej pakować k04 TFSI. Jakieś opinie/sugestie?
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 April 2011 Skąd: PZNmiastodoznań ![]() |
DDobre pytanie. Również czekam na odpowiedź
![]() |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 November 2009 ![]() |
Takie pytanko, jakbyś miał znów robić swój motor na 300km tak jak miałeś w pierwszej wersji, też być wybrał td04-19t? Podobno to turbo jest "bardzo niestabilne" i lepiej pakować k04 TFSI. Jakieś opinie/sugestie? na 300HP śmiało bym drugi raz włożył td04. Dokładniej td04 19t. Sprężarka jest pancerna, ładnie wstająca. boost na drodze był bardzo wczesnie, w dodatku generuje to ładny NM. O niestabilnosci raczej tylko słyszałem, i myślę że dotyczy to tylko chinczyków, lub zle wystrojonego seta. |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 January 2016 Skąd: LPU/LUB ![]() |
na 300HP śmiało bym drugi raz włożył td04. Dokładniej td04 19t. Sprężarka jest pancerna, ładnie wstająca. boost na drodze był bardzo wczesnie, w dodatku generuje to ładny NM. O niestabilnosci raczej tylko słyszałem, i myślę że dotyczy to tylko chinczyków, lub zle wystrojonego seta. chinczyków kiepskiej jakości przypuszczam? turbo chcialem od k64 brać... |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
TD04 niestabilne? Nie tam, niestabilny to jest HX35 w 1.8T przy 2b sterowany N75.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
na 300HP śmiało bym drugi raz włożył td04. Dokładniej td04 19t. Sprężarka jest pancerna, ładnie wstająca. boost na drodze był bardzo wczesnie, w dodatku generuje to ładny NM. O niestabilnosci raczej tylko słyszałem, i myślę że dotyczy to tylko chinczyków, lub zle wystrojonego seta. przy takich cenach używek i możliwościach regeneracji/hybryd aż szkoda by mi było siana na chińczyka.. ACZKOLWIEK wracając do kwestii wyboru - na 300KM bardzo mocno zastanowiłbym się jednak nad hybrydą seryjnej K04, bo znam opinie o TD04-16 z Ibizy Zachara i z odczuć budzi się MOCNO później, dopiero przy okolicach 4k. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 01:12 |