Shoutbox 0 nowych PW 


41 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> V10 rozleciał się w drobny mak
George 540
post Mon, 10 Nov 2014 - 18:18
Post #221


Rookie
Dołączył: Fri, 28 June 2013





Doprecyzuję tylko że auto nie było z programu Audi Select Plus.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 10 Nov 2014 - 18:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
burski
post Wed, 12 Nov 2014 - 07:53
Post #222


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(MadeInPoland @ Mon, 10 Nov 2014 - 09:04) *
Trzeba zmienić prawo, za takie przekręty powinna być kara rzędu 1 mln złotych na korzyść oszukanego i się okaże, że nikt nie musi cofać przebiegu.

Moim zdaniem, skoro rozleciał się silnik, to oni teraz powinni oddać poszkodowanemu samolot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George 540
post Wed, 12 Nov 2014 - 09:15
Post #223


Rookie
Dołączył: Fri, 28 June 2013





CYTAT(cowboy @ Mon, 22 Jul 2013 - 10:43) *
moze oczekuje, ze mu wstawią sprawny silnik uzywany za który zapłaci ASO i ze ten uzywnay silnik przeswietlą i dadzą np 6 miesiecy gwarancji

mysle ze takie podejscie ASO byłoby uczciwe i do zaakceptowania

Dokładnie tego oczekiwałem. Koszt robocizny, płynów i drobnych dupereli, chciałem wziąć na klatę.
Postaram się zrobić dziś zdjęcia foteli przednich. Mam nadzieję że nie żerowały w nich jakieś korniki, bo nie byłem już tam naście miesięcy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Wed, 12 Nov 2014 - 09:48
Post #224


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(George 540 @ Mon, 10 Nov 2014 - 18:18) *
Doprecyzuję tylko że auto nie było z programu Audi Select Plus.

Ok, trochę błędnie zrozumiałem wzmiankę o tym programie Audi Select Plus we wcześniejszym poście.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George 540
post Wed, 12 Nov 2014 - 19:14
Post #225


Rookie
Dołączył: Fri, 28 June 2013





Jest trochę inaczej niż sądziłem. Fotel pasażera jest wytarty od strony drzwi, a fotel kierowcy jest jak nowy. Nic już z tego nie rozumiem, zawsze jest przecież odwrotnie.
Sądzę że coś tam jednak przy fotelu kierowcy było kombinowane, bo w historii jest wpis o jego wyjmowaniu i naprawiekorekta3
Z drugiej strony jak kierownica, która była przecież obszywana, może być bardziej zużyta od fotela kierowcy.
Co ciekawe 5 miesięcy po sprzedaży i miesiąc po awarii, samochód był ciągle oferowany do sprzedaży na stronie audi.plOferta
Zwracam uwagę na na przebieg niezgodny z wcześniejszymi wpisami w historii napraw oraz cenę. Ale samochód w salonie ASO VW musi kosztować, bo ma sprawdzony stan techniczny, był
właściwie serwisowany i co najważniejsze ma nie cofany licznik. To nie może być taka sama cena, jak u jakiegoś przekręciarza w przydrożnym autokomisie.
Jak się pojawi jakiś biegły i coś ustali to dam znać. Póki co, wygląda na to ze od 3 miesięcy sąd nie może znaleźć chętnego.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Wed, 12 Nov 2014 - 19:20
Post #226


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Na koniec się okaże, że to anglik tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Majkelll
post Mon, 17 Nov 2014 - 09:19
Post #227


Rookie
Dołączył: Wed, 30 May 2012





CYTAT(peerbe111 @ Wed, 12 Nov 2014 - 19:20) *
Na koniec się okaże, że to anglik tongue.gif



Z przebitymi numerami wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LAWNOWERMAN
post Mon, 17 Nov 2014 - 09:28
Post #228


User
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: 3-Miasto





kradziony po powodzi z USA z niespłaconym leasingiem biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George 540
post Mon, 02 Feb 2015 - 10:04
Post #229


Rookie
Dołączył: Fri, 28 June 2013





Witam !
Ponieważ często jestem pytany o koszty sądowe w sprawach "samochodowych", dopowiem tylko że biegły sądowy oszacował koszt sporządzenia opinii na kwotę 10530,38 zł.
Oczywiście z rozbrojeniem silnika w ASO na czynniki pierwsze. Czekamy teraz aż sprzedawca wpłaci powyższą kwotę , a później będziemy rozbierać smile.gif
Jasne, że przygotuję z rozbiórki fotorelację.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 02 Feb 2015 - 11:46
Post #230


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





grubo ta ekspertyza ....koszt zaczyna sie zblizac do ceny uzywanych silników V10
widać ze komus brakło wyobraźni bo juz dawno mogła byc sprawa załatwiona


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Mon, 02 Feb 2015 - 11:54
Post #231


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(George 540 @ Mon, 02 Feb 2015 - 10:04) *
Czekamy teraz aż sprzedawca wpłaci powyższą kwotę

Biorąc pod uwagę to, jak bardzo sprzedawcy zależy na wyjaśnieniu tej sprawy, to radzę uzbroić się w cierpliwość...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George 540
post Mon, 02 Feb 2015 - 13:05
Post #232


Rookie
Dołączył: Fri, 28 June 2013





CYTAT(burski @ Mon, 02 Feb 2015 - 11:54) *
Biorąc pod uwagę to, jak bardzo sprzedawcy zależy na wyjaśnieniu tej sprawy, to radzę uzbroić się w cierpliwość...

Akurat cierpliwości mi nie brakuje. Mało tego, mogę nawet powiedzieć że wcale mi się nie śpieszy.
Dokładnej przyczyny póki co nie znam. Mogę jedynie podejrzewać panewki korbowodowe albo wału, czy też normalne
pęknięcie korbowodu lub tłoka. Na 100% jestem pewien że poziom oleju i płynu chłodzącego był w dniu awarii ciut poniżej max.
Również tego, że olej i oryginalny filtr był wymieniony 3,5 miesiąca wcześniej. Sam olej zakupiłem osobiście, opakowanie (również plomba)
było przeze mnie otwierane i zawartość przy mnie wlewana. Poziom po wlaniu sprawdzałem osobiście.
Jasne że jakości oleju nie sprawdzałem. Dlatego tą pozycję oceniam na 99% (olej kupiony w hurtowni olejów)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malyfiat125p
post Mon, 02 Feb 2015 - 16:28
Post #233


Rookie
Dołączył: Sat, 01 March 2014





CYTAT(George 540 @ Mon, 02 Feb 2015 - 13:05) *
Akurat cierpliwości mi nie brakuje. Mało tego, mogę nawet powiedzieć że wcale mi się nie śpieszy.
Dokładnej przyczyny póki co nie znam. Mogę jedynie podejrzewać panewki korbowodowe albo wału, czy też normalne
pęknięcie korbowodu lub tłoka. Na 100% jestem pewien że poziom oleju i płynu chłodzącego był w dniu awarii ciut poniżej max.
Również tego, że olej i oryginalny filtr był wymieniony 3,5 miesiąca wcześniej. Sam olej zakupiłem osobiście, opakowanie (również plomba)
było przeze mnie otwierane i zawartość przy mnie wlewana. Poziom po wlaniu sprawdzałem osobiście.
Jasne że jakości oleju nie sprawdzałem. Dlatego tą pozycję oceniam na 99% (olej kupiony w hurtowni olejów)


Jeszcze jak była kwestia tylko tego silnika to można było domniemywać różne dziwne rzeczy... ale teraz po kręceniu czy historii. Z jednej strony współczuje, że Ci takiego bubla wcisnęli ale z drugiej strony dobrze, masz dowody.

Życzę powodzenia, znam ten salon, wpłaciłem zaliczkę na auto i zwodzili mnie z terminem dostawy. To było lat naście temu i skala problemu w ogóle nie ta co twoja.
Kupiłem to samo auto w innym salonie (chyba różnica była tylko w fotelach, u Bursiaka zamówiłem alcantarę a kupiłem skórę w innym salonie) i potem sobie listownie dochodziłem zwrotu zaliczki od Bursiaka, nie chcieli oddać itp itd. ale już nie pamiętam gdzie to pisałem, ale jak Ty, cierpliwie bez nerwów, tu list do importera, tu do Dojczlandu itp itd.
I mi w końcu oddali zaliczkę razem z darmowym przeglądem olejowym w wybranym aso na terenie PL - jako przeprosiny wink.gif
Najlepsze to, że sam nie wierzyłem, że odzyskam zaliczkę i sobie tak pisałem z nudów bo to nic nie kosztowało biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George 540
post Wed, 04 Feb 2015 - 10:08
Post #234


Rookie
Dołączył: Fri, 28 June 2013





Tak trochę na marginesie sprawy. Dziwi traktowanie "Historii napraw" w tym wypadku przez AUDI, jako danych "tylko do użytku służbowego".
Nie ma tam przecież żadnych danych osobowych i innych super tajnych informacji. Dlatego gdyby każdy zainteresowany konkretnym samochodem, po podaniu numeru VIN mógł otrzymać
(oczywiście za jakąś niezbyt dużą opłatą) taki kompletny wydruk wykonanych napraw i obsługi, to w moim przekonaniu zakup używanego samochodu byłby bezpieczniejszy.
Wtedy siedząc wygodnie w fotelu, można taką historię spokojnie przeanalizować punkt po punkcie oraz dowiedzieć się różnych ciekawych rzeczy.
A może nawet zwiększyłyby się obroty autoryzowanych warsztatów. Bo przyszli sprzedający używane i w miarę młode auta, chętniej by korzystali z ich usług, wiedząc że każdy potencjalny
zainteresowany kupnem może sobie wydrukować w dowolnej ASO historię auta, które chce kupić.
I tak na przykład analizując historię napraw mojego samochodu okazuje się, że wymiana oleju w silniku była w dniu 23.11.2009 przy stanie licznika 40757 km a następna w dniu 1.12.2010
przy stanie licznika 76551 km. Daje to przebieg na oleju bez wymiany - uwaga- 35794 km Mówiąc delikatnie dużo za dużo.
Nie wiem jak Wy, ale ja gdybym był autoryzowanym dealerem jakiejkolwiek marki, tak serwisowanego samochodu bym nie odkupił. A tym bardziej nie odsprzedałbym go następnemu klientowi,
z informacją że pojazd był właściwie serwisowany. Bo może to być przecież taka bomba z już cykającym, tylko trochę opóźnionym zapalnikiem. Jak już wszyscy czytający temat wiedzą, zapalnik
spowodował reakcję niecałe 4 miesiące po zakupie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Wed, 04 Feb 2015 - 10:25
Post #235


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





Jak dla mnie dystans pomiędzy wymianami może równie dobrze oznaczać, że ktoś zrobił jedną albo dwie wymiany poza ASO - ty nigdy nie robiłeś? To, co piszesz o danych do wglądu ma sens, jednak wystarczy robić poważne naprawy poza ASO i nie będzie ich już w historii pojazdu. Pomijam już inną kwestię, że jakość usługi wykonanej poza ASO może być zarówno na niższym, jak też i na dużo wyższym poziomie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George 540
post Wed, 04 Feb 2015 - 11:03
Post #236


Rookie
Dołączył: Fri, 28 June 2013





CYTAT(PioterW @ Wed, 04 Feb 2015 - 10:25) *
Jak dla mnie dystans pomiędzy wymianami może równie dobrze oznaczać, że ktoś zrobił jedną albo dwie wymiany poza ASO - ty nigdy nie robiłeś? To, co piszesz o danych do wglądu ma sens, jednak wystarczy robić poważne naprawy poza ASO i nie będzie ich już w historii pojazdu. Pomijam już inną kwestię, że jakość usługi wykonanej poza ASO może być zarówno na niższym, jak też i na dużo wyższym poziomie.

Jeżeli sprawa dochodzi przed oblicze Wysokiego Sądu, to słowo "może" nie ma żadnego znaczenia, bo liczą się tylko i wyłącznie dowody. A tych dealer nie posiada. Jednym słowem odkupił samochód bez udokumentowania przez sprzedającego, że były jakieś dodatkowe wymiany, albo po prostu "na gębę". Nawiasem mówiąc, samochód we wskazanym okresie był w leasingu (Volkswagen Leasing Polska) i korzystający miał obowiązek korzystania z usług ASO. Ja oczywiście również często wymieniałem olej poza ASO. Mało tego, w dawniejszych czasach wymieniałem go osobiście bo jestem nawet teraz przekonany, że nikt nie zrobi tego dokładniej od właściciela. Gdyby tu na forum byli jacyś wściekli ekolodzy, to od razu zaznaczam że było to w okresie, kiedy na stacjach CPN można było pozostawić zużyty olej.
Ale ja sprzedawałem swoje auta jako zwykły Kowalski a nie sprzedawca profesjonalny i nikogo nie okłamywałem, że serwisowałem auto tylko w ASO. Z pozostałymi stwierdzeniami się zgadzam, tyle
że ja miałem na myśli auta paroletnie, które jednak choćby z racji gwarancji, są częściej serwisowane w ASO.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malyfiat125p
post Wed, 04 Feb 2015 - 13:10
Post #237


Rookie
Dołączył: Sat, 01 March 2014





CYTAT(PioterW @ Wed, 04 Feb 2015 - 10:25) *
Jak dla mnie dystans pomiędzy wymianami może równie dobrze oznaczać, że ktoś zrobił jedną albo dwie wymiany poza ASO - ty nigdy nie robiłeś? To, co piszesz o danych do wglądu ma sens, jednak wystarczy robić poważne naprawy poza ASO i nie będzie ich już w historii pojazdu. Pomijam już inną kwestię, że jakość usługi wykonanej poza ASO może być zarówno na niższym, jak też i na dużo wyższym poziomie.


Dlaczego masz potrzebę niesłusznie, bezpodstawnie i bezcelowo szukać dziury w całym, pracujesz u bursiaka?
Czy po prostu taki typ charakteru? Ktoś ma źle to jeszcze mu dołożę cegiełkę, hmm ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioterW
post Wed, 04 Feb 2015 - 13:33
Post #238


Administrator
Dołączył: Wed, 17 August 2005
Skąd: go brać, skąd go brać?





George540, przed sądem to osoba, która powołuje się na dana okoliczność, musi ją udowodnić - temu będzie jak rozumiem służyła twoja ekspertyza i żeby nie było wątpliwości, mam nadzieję, że sprawa zakończy się po Twojej myśli.
Moja uwaga dotyczy raczej zgłoszonego przez Ciebie postulatu dot. historii pojazdu - sam napisałeś, że to było "na marginesie".

Co do kolegi małyfiat125, to ile ty masz lat? Jak będziesz nadal trollował, to się będziesz musiał z pożegnać z forum.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George 540
post Wed, 04 Feb 2015 - 15:29
Post #239


Rookie
Dołączył: Fri, 28 June 2013





[quote name='PioterW' date='Wed, 04 Feb 2015 - 13:33' post='1156939']
George540, przed sądem to osoba, która powołuje się na dana okoliczność, musi ją udowodnić - temu będzie jak rozumiem służyła twoja ekspertyza i żeby nie było wątpliwości, mam nadzieję, że sprawa zakończy się po Twojej myśli.
Tak, ja powołałem się na zapisy historii napraw i to jest mój dowód, a sprzedający aby go obalić musi przedstawić dowody że było inaczej. Takimi dowodami mogą być na przykład faktury, które to potwierdzą, wystawione na poprzedniego właściciela. Póki co ich nie przedstawił.
Generalnie, to w tej sprawie sprzedawca musi udowodnić moją jednoznaczną winę za awarię. Tak jak pisałem parę postów wcześniej, ja nic o tym nie wiem. Auto ma czujniki poziomu i temperatury zarówno oleju jak i płynu. Na wydrukach serwisowych rejestrujących moment awarii nie ma żadnych nieprawidłowych wskazań. Temperatura pracy silnika wynosi 91oC a prędkość 59 km/h. Samo znalezienie przyczyn awarii układu tłokowo-korbowego też nie jest takie proste. Tym bardziej że dwa tłoki i korbowody rozleciały a może przemieliły się, na setki !! okruchów. Na dokładkę ostatecznie zostało udowodnione dokumentami, że dealer sprzedał auto bez wykonania przeglądu z wymianą oleju, z przekroczeniem o 51 dni oraz z fałszywymi informacjami na tą okoliczność. W takiej sytuacji absolutnie nie mogę przecież sprawy odpuścić.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Wed, 04 Feb 2015 - 16:37
Post #240


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





George540, nie wiem dlaczego się dziwisz takim okresom pomiędzy wymianami oleju, widocznie tak wskazywał komputer i klient się do tego stosował tak więc teoretycznie olej był wymieniany prawidłowo.
U mnie w aucie czasami pokazuje wymianę co 40tyś km biggrin.gif .... tylko ja wymieniam co 7-8...a przeciętny kowalski ma to gdzieś i postępuje wg zaleceń ASO/producenta a nie widzimisie jak my ;-)


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 22:20