Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Golf 2 1.8T TrackDay Edition, kolejne mk2
chrzanos
post Sat, 30 Mar 2013 - 09:16
Post #61


Frequent User
Dołączył: Sat, 15 April 2006
Skąd: Łomża





I co najważniejsze wszystko na K03s!!! Wcześniej chyba rekord był około 252 km smile.gif . Jaki dokładnie model tego turbo jest? K03-052 ,053,058??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 30 Mar 2013 - 09:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szymonrs
post Sat, 30 Mar 2013 - 09:29
Post #62


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





Jak widać Witek przechodzi sam siebie;-))) turbo jest zwykle seryjne AUQ i szczerze nie wiem jaki ma numer, jedynie co to zostało zdjęte z kolektorem i poskładane na nowych uszczelkach i szpilkach na DP bo były pourywane.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 30 Mar 2013 - 10:19
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





k03-052.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakubekk88
post Sat, 30 Mar 2013 - 16:40
Post #64


Rookie
Dołączył: Tue, 30 June 2009





Piekny wynik ! Witek znowu zaskoczył wink.gif)

Jak jest z wydechem jeśli chodzi o głośność ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pablo911
post Sat, 30 Mar 2013 - 18:51
Post #65


User
Dołączył: Wed, 16 November 2011
Skąd: trojmiasto





piekne podejsciedo tematu...super auto...czekam na zdjecia wnetrza...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macienty
post Sat, 30 Mar 2013 - 23:01
Post #66


User
Dołączył: Thu, 19 January 2012





CYTAT(cichyg60 @ Sat, 23 Mar 2013 - 16:31) *
to było mk2 5d fwd i inny silnik wink.gif



CYTAT(wladas @ Sat, 23 Mar 2013 - 22:25) *
a ten silnik mam ja w MKI biggrin.gif



Ja za to miałem cale wyzej opisane auto ale N/A. Swoja droga, wolnossacy VR i tak byl za mocny do tej budy. Na szczescie cala tą skorupa juz sie golimy bo tylko do tego sie nadawało...


--------------------
Golf II VRT 404@570
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Tue, 02 Apr 2013 - 12:19
Post #67


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





Co do głosności wydechu to z silencerem jest miło i powinno zmieścić się w limicie 96dB. Bez silencera jest troszkę gorzej ale bez tragedii. Myślę że dość małe turbo jakim jest K03s działa dobrze jako pierwszy tłumik;-)

jak pisałem wcześniej hamulce G60 na tarczy 280 nie dają rady na ulicy a co dopiero na poznaniu wiec od razu wejdzie duży kaliber

zaciski już odświeżone i poskładane



a adaptery już wycięte i splanowane


jutro/pojutrze frezowanie i skręcanie do kupy

kwestia kiedy to wszystko testować jak nie ma pogody i co bedzie 7.04??


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maniek mz
post Tue, 02 Apr 2013 - 12:43
Post #68


Rookie
Dołączył: Sun, 14 November 2010





Przeczytałem cały temat i powiem krótko: mistrz!

Ciekaw jestem przejazdów z Poznania. Zróbcie jakieś Video!

Tylko pytanie nasuwa mi się jedno: napewno chcecie wyjeżdżać tak wyczyszczonym i odnowionym autem? tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Tue, 02 Apr 2013 - 13:03
Post #69


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(maniek mz @ Tue, 02 Apr 2013 - 12:43) *
Przeczytałem cały temat i powiem krótko: mistrz!

Ciekaw jestem przejazdów z Poznania. Zróbcie jakieś Video!

Tylko pytanie nasuwa mi się jedno: napewno chcecie wyjeżdżać tak wyczyszczonym i odnowionym autem? tongue.gif


na TrackDay i na ulice TAK, ale na KJS czy inne szutry nie bedzie używany, po prostu szkoda pracy.

co do onboardów z poznania to napewno coś nakręcimy (jak się event odbędzie) ale nie nastawiam się narazie na jakąś mega jazde. Plan to być na przedostatnim miejscu w swojej klasie tongue.gif


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Tue, 02 Apr 2013 - 15:46
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





to sa zaciski z alfy 166,jaka srednica tarczy


--------------------
GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car
GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Tue, 02 Apr 2013 - 16:20
Post #71


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





si senior zaciski są z alfy i są po prostu tańszym zamiennikiem biggrin.gif

tarcza 334mm z golfa 4 R32 ;-)


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Tue, 02 Apr 2013 - 18:55
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





wiem ze tanszy zamiennik bo mam takie u siebie smile.gif tylko ze na 324 i widze ze u Ciebie tez nie cala powierzchnia klocek ciagnie , teraz jakbym robil to zacisk bym dal z 607 bo przystosowany na wieksza tarcze niz 166 ,ale w takich puszkach jak mk2 to i tak spokojnie to ogarnie wink.gif


--------------------
GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car
GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Tue, 02 Apr 2013 - 21:51
Post #73









zacisk z 607 jest identyczny jak ze 166.. wiem, bo porównywałem oba suwmiarką smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Wed, 03 Apr 2013 - 18:40
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





na pewno to samo 607 v6 ma 330mm a 166 v6 310mm i jak zakladalem zacisk z alfy 166 na tarcze z 607 {poczatkowo taka mialem zamiar zapodac do golfa } to jeszcze gorzej to wygladalo dry.gif


--------------------
GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car
GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Wed, 03 Apr 2013 - 19:38
Post #75


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





tym czy czerwonym zawitasz na majowke do uleza a moze 2 autkami bo w tym roku mysle ze masz ta impreze w planie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Fri, 05 Apr 2013 - 15:08
Post #76


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





adaptery zrobione i wyszło iż juz nie bedzie dylematów jakie koła, bo 17tki to minimum biggrin.gif




jeszcze nie zamontowałem bo felga zostawia farbę na zacisku, jest dosłownie na styk. Jakiś minimalny dystans trzeba bedzie zapodać.

Poznań 7.04 odwołany więc mamy więcej czasu na ogarnięcie.

na majówkę wpadniemy napewno i wcale nie jest wykluczone że oboma sprzętami tongue.gif


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sun, 07 Apr 2013 - 10:23
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





pamiętam jak u siebie włożyłem te zaciski, gdy kartkę papieru złożyłem na 4 to już nie chciała wchodzić ;/ Po prostej było ok ale na ostrych zakrętach zadrapało lakier na zaciskach więc zdrapanie farby z felgi od wewnątrz pomogło. Golf będzie latał po torze więc wypadało by żeby między felgą a ramionami felg było przynajmniej ze 2-3mm przerwy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
montana2
post Sun, 07 Apr 2013 - 10:40
Post #78


Rookie
Dołączył: Mon, 12 July 2010
Skąd: Bełchatów





czemu w tych zaciskach nie ma na dole metalowych rurek które doprowadzają płyn na drugą stronę zacisku? czyżby pracowały tylko 2 tłoczki w zacisku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Sun, 07 Apr 2013 - 16:40
Post #79


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(montana2 @ Sun, 07 Apr 2013 - 10:40) *
czemu w tych zaciskach nie ma na dole metalowych rurek które doprowadzają płyn na drugą stronę zacisku? czyżby pracowały tylko 2 tłoczki w zacisku?

brawo za spostrzegawczość ;-)
Jak napisałem jeszcze nie zamontowałem hamulcy na gotowo, te zdjęcia przedstawają przymiarki podczas frezowania adapterów. Rurek nie ma ale oczywiście bedą. W sumie sam nie wiem dlaczego ich jeszcze nie wkreciliśmy ale do przymiarek nie były potrzebne tongue.gif do ostatecznego montażu od razu założymy tylne aluminiowe zaciski z mk4(bo z mk2 jakoś słabo ręczny działa) i nie wiem czy od razu pompy nie dać większej aby to zrobić za jednym podejsciem.


CYTAT(Pawel-2005 @ Sun, 07 Apr 2013 - 10:23) *
pamiętam jak u siebie włożyłem te zaciski, gdy kartkę papieru złożyłem na 4 to już nie chciała wchodzić ;/ Po prostej było ok ale na ostrych zakrętach zadrapało lakier na zaciskach więc zdrapanie farby z felgi od wewnątrz pomogło. Golf będzie latał po torze więc wypadało by żeby między felgą a ramionami felg było przynajmniej ze 2-3mm przerwy

no tu jest problem iż kołem mogę zakrecić ręką ale zostaje ślad farby więc kartka papieru nie wejdzie. Chyba jedynym wyjsciem bedzie zrobienie/kupienie customowych dystansów powiedzmy 5mm od razu z centrowaniem 57mm wewnatrz na piaste i 70mm na zewnątrz w felge aby pominąc ten plastikowy pierscień centrujący. Bynajmniej do tego rozwiązania jestem najbardziej przekonany.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafaelii
post Sun, 07 Apr 2013 - 19:33
Post #80


Rookie
Dołączył: Tue, 05 February 2013





Nieźle wam to wyszło, gratulacje fajne autko i niezły wykres pozdrowienia dla ciebie i Nawrota. Mam nadzieje że się zobaczymy na majówce
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04