![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 15 April 2006 Skąd: Łomża ![]() |
I co najważniejsze wszystko na K03s!!! Wcześniej chyba rekord był około 252 km
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Jak widać Witek przechodzi sam siebie;-))) turbo jest zwykle seryjne AUQ i szczerze nie wiem jaki ma numer, jedynie co to zostało zdjęte z kolektorem i poskładane na nowych uszczelkach i szpilkach na DP bo były pourywane.
-------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
k03-052.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 30 June 2009 ![]() |
Piekny wynik ! Witek znowu zaskoczył
![]() Jak jest z wydechem jeśli chodzi o głośność ? |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 16 November 2011 Skąd: trojmiasto ![]() |
piekne podejsciedo tematu...super auto...czekam na zdjecia wnetrza...
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
User Dołączył: Thu, 19 January 2012 ![]() |
to było mk2 5d fwd i inny silnik ![]() a ten silnik mam ja w MKI ![]() Ja za to miałem cale wyzej opisane auto ale N/A. Swoja droga, wolnossacy VR i tak byl za mocny do tej budy. Na szczescie cala tą skorupa juz sie golimy bo tylko do tego sie nadawało... -------------------- Golf II VRT 404@570
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Co do głosności wydechu to z silencerem jest miło i powinno zmieścić się w limicie 96dB. Bez silencera jest troszkę gorzej ale bez tragedii. Myślę że dość małe turbo jakim jest K03s działa dobrze jako pierwszy tłumik;-)
jak pisałem wcześniej hamulce G60 na tarczy 280 nie dają rady na ulicy a co dopiero na poznaniu wiec od razu wejdzie duży kaliber zaciski już odświeżone i poskładane ![]() ![]() a adaptery już wycięte i splanowane jutro/pojutrze frezowanie i skręcanie do kupy kwestia kiedy to wszystko testować jak nie ma pogody i co bedzie 7.04?? -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 November 2010 ![]() |
Przeczytałem cały temat i powiem krótko: mistrz!
Ciekaw jestem przejazdów z Poznania. Zróbcie jakieś Video! Tylko pytanie nasuwa mi się jedno: napewno chcecie wyjeżdżać tak wyczyszczonym i odnowionym autem? ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Przeczytałem cały temat i powiem krótko: mistrz! Ciekaw jestem przejazdów z Poznania. Zróbcie jakieś Video! Tylko pytanie nasuwa mi się jedno: napewno chcecie wyjeżdżać tak wyczyszczonym i odnowionym autem? ![]() na TrackDay i na ulice TAK, ale na KJS czy inne szutry nie bedzie używany, po prostu szkoda pracy. co do onboardów z poznania to napewno coś nakręcimy (jak się event odbędzie) ale nie nastawiam się narazie na jakąś mega jazde. Plan to być na przedostatnim miejscu w swojej klasie ![]() -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
to sa zaciski z alfy 166,jaka srednica tarczy
-------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
si senior zaciski są z alfy i są po prostu tańszym zamiennikiem
![]() tarcza 334mm z golfa 4 R32 ;-) -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
wiem ze tanszy zamiennik bo mam takie u siebie
![]() ![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#73
|
![]() |
zacisk z 607 jest identyczny jak ze 166.. wiem, bo porównywałem oba suwmiarką
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
na pewno to samo 607 v6 ma 330mm a 166 v6 310mm i jak zakladalem zacisk z alfy 166 na tarcze z 607 {poczatkowo taka mialem zamiar zapodac do golfa } to jeszcze gorzej to wygladalo
![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
tym czy czerwonym zawitasz na majowke do uleza a moze 2 autkami bo w tym roku mysle ze masz ta impreze w planie
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
adaptery zrobione i wyszło iż juz nie bedzie dylematów jakie koła, bo 17tki to minimum
![]() ![]() ![]() jeszcze nie zamontowałem bo felga zostawia farbę na zacisku, jest dosłownie na styk. Jakiś minimalny dystans trzeba bedzie zapodać. Poznań 7.04 odwołany więc mamy więcej czasu na ogarnięcie. na majówkę wpadniemy napewno i wcale nie jest wykluczone że oboma sprzętami ![]() -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
pamiętam jak u siebie włożyłem te zaciski, gdy kartkę papieru złożyłem na 4 to już nie chciała wchodzić ;/ Po prostej było ok ale na ostrych zakrętach zadrapało lakier na zaciskach więc zdrapanie farby z felgi od wewnątrz pomogło. Golf będzie latał po torze więc wypadało by żeby między felgą a ramionami felg było przynajmniej ze 2-3mm przerwy
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 July 2010 Skąd: Bełchatów ![]() |
czemu w tych zaciskach nie ma na dole metalowych rurek które doprowadzają płyn na drugą stronę zacisku? czyżby pracowały tylko 2 tłoczki w zacisku?
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
czemu w tych zaciskach nie ma na dole metalowych rurek które doprowadzają płyn na drugą stronę zacisku? czyżby pracowały tylko 2 tłoczki w zacisku? brawo za spostrzegawczość ;-) Jak napisałem jeszcze nie zamontowałem hamulcy na gotowo, te zdjęcia przedstawają przymiarki podczas frezowania adapterów. Rurek nie ma ale oczywiście bedą. W sumie sam nie wiem dlaczego ich jeszcze nie wkreciliśmy ale do przymiarek nie były potrzebne ![]() pamiętam jak u siebie włożyłem te zaciski, gdy kartkę papieru złożyłem na 4 to już nie chciała wchodzić ;/ Po prostej było ok ale na ostrych zakrętach zadrapało lakier na zaciskach więc zdrapanie farby z felgi od wewnątrz pomogło. Golf będzie latał po torze więc wypadało by żeby między felgą a ramionami felg było przynajmniej ze 2-3mm przerwy no tu jest problem iż kołem mogę zakrecić ręką ale zostaje ślad farby więc kartka papieru nie wejdzie. Chyba jedynym wyjsciem bedzie zrobienie/kupienie customowych dystansów powiedzmy 5mm od razu z centrowaniem 57mm wewnatrz na piaste i 70mm na zewnątrz w felge aby pominąc ten plastikowy pierscień centrujący. Bynajmniej do tego rozwiązania jestem najbardziej przekonany. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 05 February 2013 ![]() |
Nieźle wam to wyszło, gratulacje fajne autko i niezły wykres pozdrowienia dla ciebie i Nawrota. Mam nadzieje że się zobaczymy na majówce
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04 |