Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> Golf 2 1.8T TrackDay Edition, kolejne mk2
noorec
post Mon, 06 May 2013 - 14:43
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Nie ma, mozna posadzic na oem lapach i poduszkach.
Magia mk.II, kazdy silnik tam wchodzi smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 May 2013 - 14:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szymonrs
post Mon, 06 May 2013 - 14:46
Post #102


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(siewcu @ Mon, 06 May 2013 - 13:55) *
Ile rzeźby z łapami i poduchami jest, żeby wsadzić 1.8t do mk2?

jeśli chciałbyś skrzynie 5biegów to jest wsio P&P na fabrycznych łapach i poduszkach, przy 6biegowej juz trzeba mieć customową łapę skrzyni biegów (masz na fotkach na pierwszej stronie) i modyfikować przednią łapę.
noorec to jest 6tka wiec nie bylo P&P ;-P


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Mon, 06 May 2013 - 15:25
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Świetny projekt.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Mon, 06 May 2013 - 20:21
Post #104


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





CYTAT(szymonrs @ Mon, 06 May 2013 - 14:46) *
jeśli chciałbyś skrzynie 5biegów to jest wsio P&P na fabrycznych łapach i poduszkach, przy 6biegowej juz trzeba mieć customową łapę skrzyni biegów (masz na fotkach na pierwszej stronie) i modyfikować przednią łapę.
noorec to jest 6tka wiec nie bylo P&P ;-P

łapy do kupienia na ebay'u i w Polsce chyba też


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 07 May 2013 - 22:01
Post #105


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(szymonrs @ Mon, 06 May 2013 - 09:26) *
Geometria jest ustawiona bez kierownika bo w aucie bedziemy na zawodach w dwie osoby, więc bedzie niejako wyrównoważenie.


To trzeba było obciążyć równo obie strony, chyba że masz tak niewielkie ugięcie wstępne, że zmiana geometrii między odciążonym, a obciążonym będzie niewielka.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 14 May 2013 - 11:58
Post #106


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(mat13por @ Tue, 02 Apr 2013 - 21:51) *
zacisk z 607 jest identyczny jak ze 166.. wiem, bo porównywałem oba suwmiarką smile.gif


Zacisk 607 jest identyczny jak do 166... ale do przedliftowego 607. Poliftowy 607 ma inne, wieksze zaciski.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Tue, 14 May 2013 - 22:13
Post #107









przedlifcie siedzi na tarczy 310mm 4ry tłoczki brembo. po lifcie jest tarcza 330mm i zacisk na jednym dużym tłoczku smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapcio
post Wed, 29 May 2013 - 16:07
Post #108


User
Dołączył: Thu, 01 May 2003
Skąd: Stalowa Wola





Witam
Czy auto na Majóvwce miało 260km jak na wykresie? Akurat miałem okazje się spróbować z tym Golfem na 1/4 mili i wjechaliśmy na mete równo. Moje auto to Corrado 2.8 174km seria + krótka skrzynia z VR5. Moc zmierzona tego samego dnia na zlocie - 180km i 226Nm . Z tego co pamiętam to czasy na 1/4 robiliśmy podobne (najlepszy miałem ET 14.8) dlatego mnie to ciekawi czy tak to auto chodzi czy miało jakiś problem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Wed, 29 May 2013 - 19:00
Post #109


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(Rapcio @ Wed, 29 May 2013 - 16:07) *
Witam
Czy auto na Majóvwce miało 260km jak na wykresie? Akurat miałem okazje się spróbować z tym Golfem na 1/4 mili i wjechaliśmy na mete równo. Moje auto to Corrado 2.8 174km seria + krótka skrzynia z VR5. Moc zmierzona tego samego dnia na zlocie - 180km i 226Nm . Z tego co pamiętam to czasy na 1/4 robiliśmy podobne (najlepszy miałem ET 14.8) dlatego mnie to ciekawi czy tak to auto chodzi czy miało jakiś problem.

Wiec jest kilka rzeczy które to wpłyneły na czas na imprezie.
Auto pojechalo dla funu i jezdzili nim moi kumple, wiec nie mieli za bardzo mozliwośxci wczesniej się wjeździć auto. Ja na Bemowie zrobiłem nim 14,2 do poprawienia bo auto przy każdej zmianie biegow wchodzilo w launcha o czym wcześniej pisalem. Do wymiany jest też N75. Przez większość tych zawodów jeździł ze zwężką w wydechu fi 30mm;-)))) juz chyba na stałe wyleci bo aż takiej róznicy w hałasie nie robi. Po wyjęciu zrobiło 14,5 co i tak pozwoliło zająć 2 miejsce w FWD Turbo

na VAG Racing poprawie pewne drobne niedociagnięcia i sam zrobie nim kilka przejazdów i sprawdzimy realne możliwości auta.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal02
post Wed, 29 May 2013 - 19:18
Post #110


User
Dołączył: Thu, 15 April 2010





Swoją drogą słyszałem że na majóvwce czerwony golf wykręcił najlepszy czas ogólnie, czy źle słyszałem? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Wed, 29 May 2013 - 19:29
Post #111


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(michal02 @ Wed, 29 May 2013 - 19:18) *
Swoją drogą słyszałem że na majóvwce czerwony golf wykręcił najlepszy czas ogólnie, czy źle słyszałem? smile.gif

tak ja byłem zajęty ujeżdżaniem Red Devil'a i udało się zrobić jedyne 10tki na imprezie. Zupełnie niewystrojonym i zalanym setupem 2013 na damskim booscie wiec jest miło.



a Białas prezentował się w akcji tak



i tak





--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal02
post Wed, 29 May 2013 - 19:34
Post #112


User
Dołączył: Thu, 15 April 2010





Czyli można gratulować smile.gif
I strach pomyśleć co będzie na wyższym booście skoro ten jak mówisz jest "damski" smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erwim12
post Fri, 31 May 2013 - 01:13
Post #113


Rookie
Dołączył: Fri, 31 May 2013





Siema Szymon! Potrzebuje Twojej pomocy, robie u siebie swapa w golfie 2 na 1,8t AUQ. Chcialbym u siebie tez zostawic orginalną skrzynie ale nie wiem jak z łapami mocującymi. Ja zastanawialem sie nad tymi z leona, zeby je wykorzystac u siebie w golfie ale widze ze Ty zrobiles na łapach z golfa. Skad miales mocowanie skrzyni i tego z tyłu silnika ? Sam zrobiłes?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 01 Jun 2013 - 21:22
Post #114


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





No więc jak z tymi zaciskami z 607, które lepsze przed czy po lifty? polifty jeden tłoczek? huh.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Sat, 01 Jun 2013 - 23:25
Post #115









Przedlift 607 mial brembo 4ry tloczki ( takie jak alfa 166) na tarczy 310mm. Polift mial dwa tloczki na plywajacym zacisku na tarczy 330mm. Wczesniej pomylilem z 407.. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 02 Jun 2013 - 17:37
Post #116


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





No więc polift to raczej lipa, mimo że tarcza większa. A da się do sklecić tak, że zacisk przedlift, a tarcza polift?


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
filipwwa
post Sun, 02 Jun 2013 - 18:16
Post #117


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 April 2010
Skąd: Warszawa





Czysto, schludnie i szybko. Dobra robota.


--------------------
https://www.facebook.com/HypertechRacing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Sun, 02 Jun 2013 - 18:59
Post #118









ja skladam teraz hamulce z rcz/508gt 340mm na zacisku z przedlifta właśnie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 02 Jun 2013 - 20:38
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Rozumiem, że to tylko kwestia jarzma jakie się dorobi i można odsunąć zacisk jak się chce. A sam zacisk nie będzie protestował jaka tarcza w niego wejdzie.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muon67
post Tue, 11 Jun 2013 - 02:45
Post #120


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 November 2011
Skąd: Zabrze







Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:54