![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 ![]() |
Trzy kwartały wcześniej...
W tym aucie wydech i program dają 230-240km robiąc z niego cichociemnego zapi...dalacza Przeceniłes pierwotny stan silnika i przekombinowałeś z modami. Grzebanie przy dolocie w T4 dla takich mocy jest niepotrzebną rzeźbą. Jeśli chcesz eksploatowac na codzień i na drzewie w ogórdku nie rosną Ci dewizy, to polep na serię, zrób wydech + program i na tym zakończ. Dasz radę! ![]() -------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Ale z tym silnikiem jest chyba coś nie tak ? Może przerobiłeś coś nie potrzebnie ? Sam mam silnik w którym nie przerabiałem seryjnej odmy tylko wypuściłem ją w atmosferę przy montażu turbosprężarki było seryjnie 125ps teraz jest minimum 2 x tyle
![]() -------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
No to zostaje opcja o której wspominałem. M50 turbo, V8 z Audi albo B2x4 z Saaba
![]() |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Grzesi(E30)k, w tym setapie silnik volvo.
RobertGTI, KFAS co po co i dlaczego rozkminiałem tutaj: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=112684 Odpowietrzenie tego silnika jest skonstruowane totalnie z dupy Dlatego, że seryjna rurka odmy ma średnicę 10mm i jest zakończona grzałką odmy o średnicy 3mm pinin, cała modyfikacja miała na celu puszczenie 1calowego silikonu od bloku w atmosferę. Po drodze zmodyfikowana pucha odmy. Pisałem o tym tutaj: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=112097 -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
No zobaczymy jaki będzie efekt, dzięki bogu w bmw nie mieli takich głupich pomysłów, do wolnossącego dołożyłem turbo i mieli skrzynie, półosie i sprzęgła notorycznie a pod maską nie ma wszystkich kolorów "homopropagandy"
![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Czekaj, chcesz mi powiedzieć, że masz problemy z odmą w silniku, który sam odbudowałeś od podstaw, a jest on na chwilę obecne silnikiem seryjnym, który ma moc jak seria po chipie? I w dodatku serie latają bez problemów z wywalaniem oleju.
Chcesz mi powiedzieć, że sprężynka jest pudrowaniem syfa, a już naście silikonów pod maską nie? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Pinin, chcę mieć auto w którym kuta korba nie wyjdzie bokiem jak u Tomka, który miał patent ze sprężynką. W tym silniku bagnet strzela nawet w 2.0T 170KM na mbc przy większym niutku. Mnie osobiście nie przeszkadzają góry silikonów pod maską. Mój silnik został wyleczony, ze strzelania bagnetem w setapie 2. Strzelał w setapie 1 i to tak, że nie szło go spokojnie wystroić.
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Pinin, chcę mieć auto w którym kuta korba nie wyjdzie bokiem jak u Tomka, który miał patent ze sprężynką. W tym silniku bagnet strzela nawet w 2.0T 170KM na mbc przy większym niutku. Mnie osobiście nie przeszkadzają góry silikonów pod maską. Mój silnik został wyleczony, ze strzelania bagnetem w setapie 2. Strzelał w setapie 1 i to tak, że nie szło go spokojnie wystroić. Nie wiem co Ty masz z tym silnikiem, ale w 1.9TDI w setupie na 300KM nie wywala mi bagnetu. Mam skromne 2.4 bara doładowania i płaskie 490Nm miedzy 3000 a 4000 obrotów i naprawdę nie wiem co to znaczy mieć przedmuchy w silniku. Pytanie numer 2. Czy dałby radę wsadzić jeszcze metr silikonu pod maską. Patrząc na komorę silnika w Twoim aucie zastanawiam się, co Ci to biedne Volvo zrobiło, że je tak skrzywdziłeś. Największym fenomenem jest dla mnie to że to auto jest na tym forum. Moc jak w serii po programie, zawias i heble nie ruszone. Wiec co jest w tym racingowego? No chyba że każde 10cm niebieskiego silikonu daje 10KM, wtedy miałbyś jakieś 800KM pod maską. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
1.9TDI to 1.9TDI, tutaj jest volvo.
Sylikon kwestia gustu, lepsze to niż sztukowanie z rurek wziętych ze szrotu, czy ogrodowych - a ludzie też tak potrafią. Jedyna rzecz która mi nie pasuje to ten korek wlewu oleju. Uszczelkę można było dołożyć drugą - dwie uszczelki razem na jednym korku. Nie dziurawiłbym go, nic poza dołożeniem drugiej uszczelki, lub dorobioną jedną grubszą bym nie robił, a jeśli nic nie ciekło to wogóle zostawiłbym to w spokoju. A odpowietrzenie to zrobiłbym po prostu z dekla zaworowego - kolanko aluminiowe wspawane i od niego rurka. I już jeden drut patent, który zadziała lub nie byłby pominięty. A tak poza tym gratki samodzielnego i pierwszego w życiu tak rozległego remontu. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Lukkoz01, każdy oże jak może. Forum w moim rozumieniu służy do wymiany myśli, koncepcji, nauki na błędach, niekoniecznie swoich, itp. Cieszę się, że nie masz problemów z silnikiem ale w volvo niestety są a nikt tutaj wcześniej nie pochwalił się skuteczny przygotowaniem do sportu tego auta. Jeżeli chodzi o moc i kreski z hamowni przy TD04HL-20T, które mam pod maską to trzeba trochę poczekać, bo jestem na etapie docierania silnika i usuwania drobnych usterek w moim bolidzie, któremu stuknie 16latek.
Mój temat w projektach w streszczeniu to setap 1 zakończony wysraniem silnika z mocą jak po chipie, odbudowa i wzmocnienie motorowni, przygotowanie do sportu: wtrysk wody metanolu na dwie dysze, ecumaster, wydech, sztywny zamach zamiast dwumasy, porting głowicy, kolektorów, sportowy szlif zaworów, zmniejszeni przylgni, poszerzenie gniazd, większe turbo i wiele więcej poważnych modyfikacji, gdzie zawias i hebel zostawiłem na deser jak się okaże, że wszystko hula. Silikony od odmy są tak mało istotne przy innych moich modach, aż dziwię się, że wzbudziły taką sensację. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ech, Tomkowi kuta korba nie strzeliła. A fabryczna korba nie strzela przez odmę
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
a mi sie wydaje że ten samochód ma jechać a nie wyglądać
![]() Kakao weź usuń z opisu te dane mocy i momentu bo wszyscy myślą że to wynik po zaszłych modyfikacjach ![]() trzymam kciuki, już jest bliżej niż dalej ;D skoro jest tyle węży pod maską to znaczy że mają one spełniać zadanie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
skoro jest tyle węży pod maską to znaczy że mają one spełniać zadanie ![]() ![]() Nie sztuką jest zrobić auto z kilometrami niebieskiego silikonu pod maską. Można zrobić tak że pod maską wszystko będzie wyglądało prawie jak seria, a mocy będzie dwa razy więcej. Natomiast są ludzi co niedobór mocy rekompensują kilometrem drut silikonów. R32 na 500KM wygląda pod maską jak seria. Mój 1.9TDI pod masą wygląda jak seria. RS4 B5 zrobione na 500KM pod maską wygląda jak seria. Volvo z ambicją na 300+ pod maską wygląda jak po promocji silikonów z allegro. Filtr powietrza to jakieś jedno wielkie nieporozumienie- łapie kurz i wodę. Dolot zdrutowany na 700KM+, tylko po co? |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Filtr powietrza to jakieś jedno wielkie nieporozumienie- łapie kurz i wodę. Dolot zdrutowany na 700KM+, tylko po co? Mylisz się i to bardzo. Stożek ITG ma warstwę nieprzepuszczalną dla wody. Umieszczenie filtra w zderzaku jest rozwiązaniem stosowanym przez wielu doświadczonych userów tutaj np.: ![]() http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 Stosują to nawet pro firmy tuningowe zza oceanu: ![]() więcej tu: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 Odnośnie koniojebstwa to pisałem tutaj o 700KM+: http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...t&p=1091620 Mój projekt jest nisko budżetowym hand made dlatego priorytetem jest funkcjonalność a czy pod maską wygląda na serie jest dla mnie bez znaczenia. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
pinin, rozumiem, że silniki do wyścigów nie są nastawione na żywotność ale ta blokada bagnetu wydaje się średnim pomysłem i to nie tylko moje zdanie:
moim zdaniem im bardziej odpowietrzysz dół i niedoprowadzisz do wywalania bagnetu itd, tym dłużej pojeździsz, jak zablokujesz bagnet i odme to ci pozostaną uszczelniacze do wypchnięcia na wale (da sie je wypchnąć...) http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...t&p=1070487 casej, dzięki za kibicowanie. E30 owner, przy najbliższej okazji ściągania dekla przewiercę odpowietrzenie tam gdzie pisałeś. Jak miałem pokrywę zoworów zdjętą nie pomyślałem o tym. Odpowietrzenie w korku oleju ukradłem z tąd: ![]() Volvo pięć-io cylindrowe, ten sam problem http://volvospeed.com/vs_forum/topic/12348...-cooler/page-11 -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
przekombinowałeś z tą odmą, wystarczyło odpowiednio połączyć dwa zawory jednokierunkowe tak aby podczas jazdy na podciśnieniu robiła sie próżnia w skrzyni korbowej a podczas jazdy w nadciśnieniu leciało gdzie tam sobie życzysz. można tak sie wpiąć przed turbine że mimo pałowania będziesz miał podciśnienie w skrzyni korbowej.
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Zastanawiałem się jakiś czas nad takimi zaworkami ale wolałem to wykonać jak najprościej, żeby w przypadku awarii takich zaworków nie mieć problemów.
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Mylisz się i to bardzo. Stożek ITG ma warstwę nieprzepuszczalną dla wody. Umieszczenie filtra w zderzaku jest rozwiązaniem stosowanym przez wielu doświadczonych userów tutaj np.: ![]() http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 Stosują to nawet pro firmy tuningowe zza oceanu: ![]() więcej tu: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 Odnośnie koniojebstwa to pisałem tutaj o 700KM+: http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...t&p=1091620 Mój projekt jest nisko budżetowym hand made dlatego priorytetem jest funkcjonalność a czy pod maską wygląda na serie jest dla mnie bez znaczenia. Niskobudżetowy po kapitalce z kutymi korbami... Wiele projektów o większych mocach nie miało nawet ruszanego dołu- VR6, V8 z audi, czy M50. Kakao masz na wszystko chore patenty. Ten filtr przy setupie 350KM daje tyle co nic. Przy męskim doładowaniu 2,4bara daje rade seryjny filtr (dość mały) i seryjna pucha z dolotem. Chcesz mi powiedzieć że przy damskim doładowaniu super sportowy filtr coś da. Odpowiem nic nie da, poza drobinkami piasku w dolocie. To nie auto na tor że można jeździć bez filtra lub z filtrem w nadkolu. Dupowóz cechuje wszechstronność i pełna użyteczność na co dzień. Zapraszam Cię w rejony Wesołej lub Anina w czasie obfitych opadów deszczu. Co roku wiosną i jesienią na ul. Kajki powstają wielkie kałuże o głębokości 30cm. Jadąc 20km/h wspomnianą ulicą Twój super dolot wciągnie pół kałuży do silnika. Wówczas nawet kuta korba nie pomoże. Najważniejsze dupowóz ma cały czas jeździć, a nie stać rok w garażu. |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Niskobudżetowy po kapitalce z kutymi korbami... Kakao masz na wszystko chore patenty. Ten filtr przy setupie 350KM daje tyle co nic. Przy męskim doładowaniu 2,4bara daje rade seryjny filtr (dość mały) i seryjna pucha z dolotem. Chcesz mi powiedzieć że przy damskim doładowaniu super sportowy filtr coś da. Odpowiem nic nie da, poza drobinkami piasku w dolocie. To nie auto na tor że można jeździć bez filtra lub z filtrem w nadkolu. Części są ułamkiem budżetu w porównaniu do rachunku jaki generują pro firmy przygotowujące auto do sportu. Uważasz, że stożkowy filtr nic nie daje poniżej doładowania 2,4 bara? Możesz podać źródło tego info? Połowa projektów tutaj zdemontuje ten bezużyteczny badziew. Najważniejsze dupowóz ma cały czas jeździć, a nie stać rok w garażu. Własnoręczna odbudowa jest czasochłonna. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Więcej niż połowa samochodów z tego forum nie jest dupowozami. Miałem wątpliwą przyjemność sprawdzenia na własnej skuże jak świetnie filtruje filtr gąbkowy. Oczywiście filtr daje moc, ale zabawa z filtrem ma sens przy dużych mocach. Nawet 2.0 TFSI na beznadziejnym filtrze seryjnym robi te 330KM.
Gdyby to auto nie miało być dupowozem to spoko, ale skoro ma być dupowozem to wielu patentom stosowanym w funcarach należy powiedzieć stanowczo NIE. Rozumiem Cię, też w większości sam składałem auto, robiłem to tak żebym w razie czego mógł bezpiecznie pojechać do Chorwacji i z powrotem. Patrzą na Twoje przedziwne patenty, bałbym się nawet pojechać tym autem do Radomia i miałbym obawy o to czy wrócę na kołach do Warszawy, a przecież nie o to chodzi w dupowozie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:07 |