![]() ![]() |
Wed, 10 Jun 2015 - 15:23
Post
#941
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
W kwestii podsterowności, to na mokrym bardzo trudno było mi ją wywołać. Pod tym względem byłem miło zaskoczony
|
|
|
|
Wed, 10 Jun 2015 - 15:53
Post
#942
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Na torze nie jeździłem, ale kolega stwierdził, że jedzie jak po szynach, aż trochę nudno
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Wed, 10 Jun 2015 - 17:17
Post
#943
|
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 January 2009 |
-------------------- Subaru Legacy 3.0R '2004
Golf 5 GTI '2006 Seat Leon FR '2013 |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Wed, 10 Jun 2015 - 17:35
Post
#944
|
|
|
Mozna z efektywnosci zrobic zarzut, z tym sie nie da dyskutowac tak samo jak z cena ktora dla jednego jest odlotem a dla drugiego daje performance auta o 300k drozszego.
fajne jest 1000 hp rwd bo angazuje kierowce ja kazdym kroku gdzie auto na kazdym kroku chce cie zabic. W przypadku auta na co dzien wole dobre osiagi i moc ktora efektywnie da sie przeniesc na asfalt niz w podobnej cenie zakup dwuletniego c63 ktore jest totalnym autem i co zakret zastanawiac sie czy moge dac 35 czy 37% gazu zebym nie misial sprawdzac zrecznosci w kontrze na trzypasmowej drodze obok tirow, autobusow i huyndai i20 z "L" na dachu |
|
|
|
Wed, 10 Jun 2015 - 21:13
Post
#945
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Oj przesadzasz z tym c63, bardzo proste w prowadzeniu auto, bardzo je lubię. Ale fakt, nie można mieć pretensji do dobrego prowadzenia, jak ktoś chce bezkompromisowe auto to ma dużo innnych albo może zbudować swoje dzikie, dużo łatwiej to zrobić niż coś zrównoważonego.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Wed, 10 Jun 2015 - 22:43
Post
#946
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
Oj przesadzasz z tym c63, bardzo proste w prowadzeniu auto, bardzo je lubię. Ale fakt, nie można mieć pretensji do dobrego prowadzenia, jak ktoś chce bezkompromisowe auto to ma dużo innnych albo może zbudować swoje dzikie, dużo łatwiej to zrobić niż coś zrównoważonego. Wiesz co?? Kiedyś też tak myślałem... Ot taka historia - jeździłem sls amg, musiałem zatankować, a jak wiadomo stacja benzynowa to jego naturalne środowisko (nie jest to za bardzo prawdą, bo spalanie niewiele wyższe niż w a45amg Generalnie nie ma dla mnie lepiej brzmiących silników od 6,3amg - tylko szkoda, że nie było nigdy wersji 4X4 |
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 00:00
Post
#947
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Zgadzam się co do brzmienia. Ale najnowsze C63 AMG ma w opcji AWD.
Dzieki wszystkim za opisy. No ale to właśnie dopiero na torze wlasnie mozna ocenić jak auto naprawdę sie prowadzi i jak wytrzymuje ekstremalne warunki, temperatury i przeciążenia. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 00:07
Post
#948
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
Zgadzam się co do brzmienia. Ale najnowsze C63 AMG ma w opcji AWD. Dzieki wszystkim za opisy. No ale to właśnie dopiero na torze wlasnie mozna ocenić jak auto naprawdę sie prowadzi i jak wytrzymuje ekstremalne warunki, temperatury i przeciążenia. Chyba coś Ci się pomyliło W dodatku nowe silniki 6,3 to już nie prawdziwe poczciwe 6,2l |
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 09:46
Post
#949
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
|
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 09:55
Post
#950
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Wiesz co?? Kiedyś też tak myślałem... Ot taka historia - jeździłem sls amg, musiałem zatankować, a jak wiadomo stacja benzynowa to jego naturalne środowisko (nie jest to za bardzo prawdą, bo spalanie niewiele wyższe niż w a45amg Generalnie nie ma dla mnie lepiej brzmiących silników od 6,3amg - tylko szkoda, że nie było nigdy wersji 4X4 Ja mialem okazje jezdzic M3 4.0 dkg. Nie moglem wylaczyc ESP, wiec nie bylo funu. Probowalem jednak auto zmusic do obrocenia sie, dajac gaz w podloge na zakrecie jak malolat - nic poza delikatnym piskiem opon nie uzyskalem Nowoczesne samochody maja taka elektronike, ze naprawde ciezko sie rozbic. Zreszta nie wyobrazam sobie jezdzic po drogach publicznych z amatorami, ktorzy maja 600 koni na tylnej osi i nie maja systemow bezpieczenstwa. Ja mam obecnie 300 konne rwd i jezdze non stop z dodatkowym TCSem (cos ala racelogic). Bez tego bym sie bal, bo nawet na suchym, lekko zabrudzonym asfalcie potrafi stawiac auto bokiem na 2-ce. O ile ESP nie jest jakos specjalnie potrzebne, to ucinanie mocy przy poslizgu jak dla mnie to mus do auta jezdzacego po publicznych drogach. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 10:09
Post
#951
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
Ja mialem okazje jezdzic M3 4.0 dkg. Nie moglem wylaczyc ESP, wiec nie bylo funu. Probowalem jednak auto zmusic do obrocenia sie, dajac gaz w podloge na zakrecie jak malolat - nic poza delikatnym piskiem opon nie uzyskalem Spróbuj zrobić to samo w 1M - wcale nie musi być w podlogę. Nawet nie będzie czasu na kontre -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 10:21
Post
#952
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 November 2004 Skąd: Warszawa |
jak do tej pory i ja nie miałam jeszcze szansy sprawdzić go na torze...
jak dla mnie jest jednak mocno ucywilizowany, dużo elektroniki, systemy, niby które moza porozlączać... ale nigdy nie będzie to ani evo IX, ani GT3 dla mnie największym mankamentem jest układ kierowniczy... po ostatnim moim samochodzie FN2 ze szperą, być może mam za duże wymagania... mam wrażenie, że kierownica bardziej lata niz w G klasie |
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 10:32
Post
#953
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa |
Nowoczesne samochody maja taka elektronike, ze naprawde ciezko sie rozbic. Jemu to powiedz YT, zdecydowanie bezpieczniejszy jest napęd na 4 koła niezależnie od warunków. Nie bez powodu AMG w E63 wprowadziło wersję 4matic, która bardzo dobrze się sprzedaję, szczególnie w tej części Europy... |
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 11:01
Post
#954
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: O-22 |
Miałem okazję pojeździć a45 po torze, mokrych drogach i dla mnie to najlepsza wersja haldex-a jakim jeździłem = b. mało podsterowna w stosunku do np. poprzedniego s3. Oczywiście jak się chce, to na pokaz można ryć przodem, ale to już na własne życzenie. Jako daily + polskie warunki, dla kogoś kto lubi mieć trakcję- brałbym. Z drugiej strony sam jeżdzę mocniejszym rwd i wolę w trudnych warunkach pojechać trochę wolniej, ale mieć fun factor pod prawą stopą
-------------------- TP: 1:51.7 (e46 180KM RWD)
M135i & e46 track only było: M5 e39 & ep3 & e90 330d LCI |
|
|
|
| gość_pontony_* |
Thu, 11 Jun 2015 - 11:06
Post
#955
|
|
|
Ten dzwon Mclaren'a nie wynika ze specyfiki samochodu tylko braku umiejetnosci i niedostosowania ich do panujacych warunkow.
|
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 11:31
Post
#956
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 |
I gdyby ten maclaren miał 4x4 to pewnie w 95% nie doszłoby do tego zdarzenia.... Miałem s3,s4 i jak przychodził ciepły dzień to wpadałem na pomysł kupna m3 jednak zawsze mi przechodziło kiedy spadł śnieg/deszcz.
|
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 13:37
Post
#957
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Ja mialem okazje jezdzic M3 4.0 dkg. Nie moglem wylaczyc ESP, wiec nie bylo funu. Probowalem jednak auto zmusic do obrocenia sie, dajac gaz w podloge na zakrecie jak malolat - nic poza delikatnym piskiem opon nie uzyskalem Nowoczesne samochody maja taka elektronike, ze naprawde ciezko sie rozbic. Zreszta nie wyobrazam sobie jezdzic po drogach publicznych z amatorami, ktorzy maja 600 koni na tylnej osi i nie maja systemow bezpieczenstwa. Ja mam obecnie 300 konne rwd i jezdze non stop z dodatkowym TCSem (cos ala racelogic). Bez tego bym sie bal, bo nawet na suchym, lekko zabrudzonym asfalcie potrafi stawiac auto bokiem na 2-ce. O ile ESP nie jest jakos specjalnie potrzebne, to ucinanie mocy przy poslizgu jak dla mnie to mus do auta jezdzacego po publicznych drogach. to w M3 E90 nie można całkowicie wyłączyć ESP ? |
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 13:43
Post
#958
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
Można - przytrzymujesz guzik DTC kilka sekund. Chyba że byla jakaś testówka z zablokowaną opcją.
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 13:59
Post
#959
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
to w M3 E90 nie można całkowicie wyłączyć ESP ? Można, wszystkie latają bokami aż miło także nie wiem co u jackpl się stało I to, że komuś przechodzi RWD jak spada deszcz czy śnieg to nie znaczy, że nie ma z tym funu. Zarówno AWD jak i RWD dają pewien fun....jestem ciekaw, kiedy na tym forum ludzie do tego dorosną zamiast cały czas pisać o wyższości AWD nad RWD. Bo co dla kogo znaczy "lepsze". Ci co robią ronda, ślimaki (wjazdy na mosty) itd. M3-kami nie widzą zabawy w AWD, choć AWD zazwyczaj pojedzie szybciej - a dokładnie to częściej Jeden woli brunteki, inny blondynki (a jescze inny rude - karać swoim batem za to że są wredne |
|
|
|
Thu, 11 Jun 2015 - 14:06
Post
#960
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
tak myślałem
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 03:12 |