Shoutbox 0 nowych PW 


160 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy?
TJung
post Wed, 10 Jun 2015 - 15:23
Post #941


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





W kwestii podsterowności, to na mokrym bardzo trudno było mi ją wywołać. Pod tym względem byłem miło zaskoczony
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 10 Jun 2015 - 15:53
Post #942


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Na torze nie jeździłem, ale kolega stwierdził, że jedzie jak po szynach, aż trochę nudno wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shindo
post Wed, 10 Jun 2015 - 17:17
Post #943


Rookie
Dołączył: Thu, 08 January 2009





http://youtu.be/WvSHUfwveBU

A propos powyższych


--------------------
Subaru Legacy 3.0R '2004
Golf 5 GTI '2006
Seat Leon FR '2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Wed, 10 Jun 2015 - 17:35
Post #944









Mozna z efektywnosci zrobic zarzut, z tym sie nie da dyskutowac tak samo jak z cena ktora dla jednego jest odlotem a dla drugiego daje performance auta o 300k drozszego.
fajne jest 1000 hp rwd bo angazuje kierowce ja kazdym kroku gdzie auto na kazdym kroku chce cie zabic.
W przypadku auta na co dzien wole dobre osiagi i moc ktora efektywnie da sie przeniesc na asfalt niz w podobnej cenie zakup dwuletniego c63 ktore jest totalnym autem i co zakret zastanawiac sie czy moge dac 35 czy 37% gazu zebym nie misial sprawdzac zrecznosci w kontrze na trzypasmowej drodze obok tirow, autobusow i huyndai i20 z "L" na dachu smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 10 Jun 2015 - 21:13
Post #945


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Oj przesadzasz z tym c63, bardzo proste w prowadzeniu auto, bardzo je lubię. Ale fakt, nie można mieć pretensji do dobrego prowadzenia, jak ktoś chce bezkompromisowe auto to ma dużo innnych albo może zbudować swoje dzikie, dużo łatwiej to zrobić niż coś zrównoważonego.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Wed, 10 Jun 2015 - 22:43
Post #946


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





CYTAT(Kajman @ Wed, 10 Jun 2015 - 21:13) *
Oj przesadzasz z tym c63, bardzo proste w prowadzeniu auto, bardzo je lubię. Ale fakt, nie można mieć pretensji do dobrego prowadzenia, jak ktoś chce bezkompromisowe auto to ma dużo innnych albo może zbudować swoje dzikie, dużo łatwiej to zrobić niż coś zrównoważonego.



Wiesz co?? Kiedyś też tak myślałem... Ot taka historia - jeździłem sls amg, musiałem zatankować, a jak wiadomo stacja benzynowa to jego naturalne środowisko (nie jest to za bardzo prawdą, bo spalanie niewiele wyższe niż w a45amg smile.gif ). Pech chciał, że akurat padał deszcz, wyjeżdżając spod dystrybutora, (oczywiście tryb skrzyni s+) musnąłem gaz i obróciło mnie o 90 stopni, laugh.gif szkoda, że nie pamiętałem o kostce na stacji, która mega śliska po deszczu laugh.gif A myślałem, że taki as kierownicy jestem laugh.gif laugh.gif

Generalnie nie ma dla mnie lepiej brzmiących silników od 6,3amg - tylko szkoda, że nie było nigdy wersji 4X4 cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Thu, 11 Jun 2015 - 00:00
Post #947


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Zgadzam się co do brzmienia. Ale najnowsze C63 AMG ma w opcji AWD.

Dzieki wszystkim za opisy.
No ale to właśnie dopiero na torze wlasnie mozna ocenić jak auto naprawdę sie prowadzi
i jak wytrzymuje ekstremalne warunki, temperatury i przeciążenia.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Thu, 11 Jun 2015 - 00:07
Post #948


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





CYTAT(mAbZ @ Thu, 11 Jun 2015 - 00:00) *
Zgadzam się co do brzmienia. Ale najnowsze C63 AMG ma w opcji AWD.

Dzieki wszystkim za opisy.
No ale to właśnie dopiero na torze wlasnie mozna ocenić jak auto naprawdę sie prowadzi
i jak wytrzymuje ekstremalne warunki, temperatury i przeciążenia.



Chyba coś Ci się pomyliło wink.gif c63 nie ma napędu awd.
W dodatku nowe silniki 6,3 to już nie prawdziwe poczciwe 6,2l biggrin.gif tylko 4l bi turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Thu, 11 Jun 2015 - 09:46
Post #949


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(Drzewo @ Thu, 11 Jun 2015 - 00:07) *
Chyba coś Ci się pomyliło wink.gif c63 nie ma napędu awd.
W dodatku nowe silniki 6,3 to już nie prawdziwe poczciwe 6,2l biggrin.gif tylko 4l bi turbo

C63 AMG w wersji 4x4 ma być po lifcie 2017r wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 11 Jun 2015 - 09:55
Post #950


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Drzewo @ Wed, 10 Jun 2015 - 22:43) *
Wiesz co?? Kiedyś też tak myślałem... Ot taka historia - jeździłem sls amg, musiałem zatankować, a jak wiadomo stacja benzynowa to jego naturalne środowisko (nie jest to za bardzo prawdą, bo spalanie niewiele wyższe niż w a45amg smile.gif ). Pech chciał, że akurat padał deszcz, wyjeżdżając spod dystrybutora, (oczywiście tryb skrzyni s+) musnąłem gaz i obróciło mnie o 90 stopni, laugh.gif szkoda, że nie pamiętałem o kostce na stacji, która mega śliska po deszczu laugh.gif A myślałem, że taki as kierownicy jestem laugh.gif laugh.gif

Generalnie nie ma dla mnie lepiej brzmiących silników od 6,3amg - tylko szkoda, że nie było nigdy wersji 4X4 cool.gif


Ja mialem okazje jezdzic M3 4.0 dkg. Nie moglem wylaczyc ESP, wiec nie bylo funu. Probowalem jednak auto zmusic do obrocenia sie, dajac gaz w podloge na zakrecie jak malolat - nic poza delikatnym piskiem opon nie uzyskalem smile.gif.
Nowoczesne samochody maja taka elektronike, ze naprawde ciezko sie rozbic. Zreszta nie wyobrazam sobie jezdzic po drogach publicznych z amatorami, ktorzy maja 600 koni na tylnej osi i nie maja systemow bezpieczenstwa.

Ja mam obecnie 300 konne rwd i jezdze non stop z dodatkowym TCSem (cos ala racelogic). Bez tego bym sie bal, bo nawet na suchym, lekko zabrudzonym asfalcie potrafi stawiac auto bokiem na 2-ce. O ile ESP nie jest jakos specjalnie potrzebne, to ucinanie mocy przy poslizgu jak dla mnie to mus do auta jezdzacego po publicznych drogach.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Thu, 11 Jun 2015 - 10:09
Post #951


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT(jackkpl @ Thu, 11 Jun 2015 - 09:55) *
Ja mialem okazje jezdzic M3 4.0 dkg. Nie moglem wylaczyc ESP, wiec nie bylo funu. Probowalem jednak auto zmusic do obrocenia sie, dajac gaz w podloge na zakrecie jak malolat - nic poza delikatnym piskiem opon nie uzyskalem smile.gif


Spróbuj zrobić to samo w 1M - wcale nie musi być w podlogę. Nawet nie będzie czasu na kontre wink.gif


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inka
post Thu, 11 Jun 2015 - 10:21
Post #952


User
Dołączył: Fri, 19 November 2004
Skąd: Warszawa





jak do tej pory i ja nie miałam jeszcze szansy sprawdzić go na torze...
jak dla mnie jest jednak mocno ucywilizowany, dużo elektroniki, systemy, niby które moza porozlączać... ale nigdy nie będzie to ani evo IX, ani GT3
dla mnie największym mankamentem jest układ kierowniczy... po ostatnim moim samochodzie FN2 ze szperą, być może mam za duże wymagania... mam wrażenie, że kierownica bardziej lata niz w G klasie dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubi91
post Thu, 11 Jun 2015 - 10:32
Post #953


Super User
Dołączył: Fri, 17 June 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(jackkpl @ Thu, 11 Jun 2015 - 09:55) *
Nowoczesne samochody maja taka elektronike, ze naprawde ciezko sie rozbic.

Jemu to powiedz YT, zdecydowanie bezpieczniejszy jest napęd na 4 koła niezależnie od warunków.
Nie bez powodu AMG w E63 wprowadziło wersję 4matic, która bardzo dobrze się sprzedaję, szczególnie w tej części Europy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
domeq
post Thu, 11 Jun 2015 - 11:01
Post #954


User
Dołączył: Mon, 25 April 2005
Skąd: O-22





Miałem okazję pojeździć a45 po torze, mokrych drogach i dla mnie to najlepsza wersja haldex-a jakim jeździłem = b. mało podsterowna w stosunku do np. poprzedniego s3. Oczywiście jak się chce, to na pokaz można ryć przodem, ale to już na własne życzenie. Jako daily + polskie warunki, dla kogoś kto lubi mieć trakcję- brałbym. Z drugiej strony sam jeżdzę mocniejszym rwd i wolę w trudnych warunkach pojechać trochę wolniej, ale mieć fun factor pod prawą stopą wink.gif


--------------------
TP: 1:51.7 (e46 180KM RWD)
M135i & e46 track only
było: M5 e39 & ep3 & e90 330d LCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_pontony_*
post Thu, 11 Jun 2015 - 11:06
Post #955









Ten dzwon Mclaren'a nie wynika ze specyfiki samochodu tylko braku umiejetnosci i niedostosowania ich do panujacych warunkow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rwtnt
post Thu, 11 Jun 2015 - 11:31
Post #956


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012





I gdyby ten maclaren miał 4x4 to pewnie w 95% nie doszłoby do tego zdarzenia.... Miałem s3,s4 i jak przychodził ciepły dzień to wpadałem na pomysł kupna m3 jednak zawsze mi przechodziło kiedy spadł śnieg/deszcz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Thu, 11 Jun 2015 - 13:37
Post #957


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(jackkpl @ Thu, 11 Jun 2015 - 09:55) *
Ja mialem okazje jezdzic M3 4.0 dkg. Nie moglem wylaczyc ESP, wiec nie bylo funu. Probowalem jednak auto zmusic do obrocenia sie, dajac gaz w podloge na zakrecie jak malolat - nic poza delikatnym piskiem opon nie uzyskalem smile.gif.
Nowoczesne samochody maja taka elektronike, ze naprawde ciezko sie rozbic. Zreszta nie wyobrazam sobie jezdzic po drogach publicznych z amatorami, ktorzy maja 600 koni na tylnej osi i nie maja systemow bezpieczenstwa.

Ja mam obecnie 300 konne rwd i jezdze non stop z dodatkowym TCSem (cos ala racelogic). Bez tego bym sie bal, bo nawet na suchym, lekko zabrudzonym asfalcie potrafi stawiac auto bokiem na 2-ce. O ile ESP nie jest jakos specjalnie potrzebne, to ucinanie mocy przy poslizgu jak dla mnie to mus do auta jezdzacego po publicznych drogach.

to w M3 E90 nie można całkowicie wyłączyć ESP ? ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Thu, 11 Jun 2015 - 13:43
Post #958


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Można - przytrzymujesz guzik DTC kilka sekund. Chyba że byla jakaś testówka z zablokowaną opcją.


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 11 Jun 2015 - 13:59
Post #959


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(skandaloo @ Thu, 11 Jun 2015 - 13:37) *
to w M3 E90 nie można całkowicie wyłączyć ESP ? ohmy.gif

Można, wszystkie latają bokami aż miło także nie wiem co u jackpl się stało smile.gif

I to, że komuś przechodzi RWD jak spada deszcz czy śnieg to nie znaczy, że nie ma z tym funu.

Zarówno AWD jak i RWD dają pewien fun....jestem ciekaw, kiedy na tym forum ludzie do tego dorosną zamiast cały czas pisać o wyższości AWD nad RWD. Bo co dla kogo znaczy "lepsze". Ci co robią ronda, ślimaki (wjazdy na mosty) itd. M3-kami nie widzą zabawy w AWD, choć AWD zazwyczaj pojedzie szybciej - a dokładnie to częściej smile.gif

Jeden woli brunteki, inny blondynki (a jescze inny rude - karać swoim batem za to że są wredne wink.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Thu, 11 Jun 2015 - 14:06
Post #960


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





tak myślałem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

160 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 03:12