Shoutbox 0 nowych PW 


160 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy?
Drzewo
post Sat, 21 Feb 2015 - 23:32
Post #541


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





CYTAT(Lincoln e30ix @ Sat, 21 Feb 2015 - 23:10) *
Taaa, a A-klasse z chińskim "ipadem" dokładanym przez Mietka w szopie jest pełen uroku?



Yyyy, bo jest najtańszy z gamy AMG?



A c klasa i inne modele nie mają tego ipada??
Sam go dokładałeś, że wiesz gdzie był dokładany?

Nie bo jest najtańszy, tyko wszystkie inne auta amg też są na torze academy, a a klasa spisuje się świetnie w ciasnych zakrętach i krótkich prostych, więc dlatego nie może jej zabraknąć....

Mam prośbę, aby ludzie, którzy nie jeździli tym autem nie wypowiadali się w tym temacie.


Linoln, cieszę się, że jesteś zadowolony z designu wnętrza w evo.Przynajmniej Tobie się podoba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sun, 22 Feb 2015 - 08:59
Post #542


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Drzewo @ Sat, 21 Feb 2015 - 21:32) *
A c klasa i inne modele nie mają tego ipada??
Sam go dokładałeś, że wiesz gdzie był dokładany?

Nie bo jest najtańszy, tyko wszystkie inne auta amg też są na torze academy, a a klasa spisuje się świetnie w ciasnych zakrętach i krótkich prostych, więc dlatego nie może jej zabraknąć....

Mam prośbę, aby ludzie, którzy nie jeździli tym autem nie wypowiadali się w tym temacie.


Linoln, cieszę się, że jesteś zadowolony z designu wnętrza w evo.Przynajmniej Tobie się podoba.

A czy Ty jeździłeś Evo, bądź siedzialeś w nim, że mówisz o jakimś "kasztaniarstwie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sun, 22 Feb 2015 - 09:47
Post #543


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(skandaloo @ Sat, 21 Feb 2015 - 17:26) *
Ja daje ostro w palnik i nic się nie przegrzewa

Na którym torze? Opisałem, w jakich warunkach się auto przegrzało.

Podobna różnica zdań była, gdy w Focusie RS odkryłem, że zawór przytrzymywał pedał
sprzęgła w podłodze, nie pozwalając na wystarczająco szybką zmianę biegów.
Inni tego "nie mieli". Okazało się, że po prostu zbyt powoli zmieniali biegi by to zauważyć.
Gdy upłynął okres gwarancyjny pierwszego rocznika, Ford przyznał się do błędu konstrukcyjnego
i zaczął wymieniać pedały w RS-ach na pedały z ST.

CYTAT(gucior @ Sat, 21 Feb 2015 - 17:27) *
Mabz - podobne pytanie jak do kolegi TJunga, tylko szczerze - swoja teorie powtarzasz w kolko jak pada haslo 45 amg.
Ile znasz sztuk ktore wykazaly sie tym problemem? Ile sztuk konkretnie widziales? Bo cos czuje, ze wyciagasz generalne wnioski po spotkaniu jednej, niewoadomo jak bardzo zmeczonej sztuki.

Nie teoria lecz praktyka niestety. To było nowe auto z paroma tys na liczniku.
Seryjne auto prasowe, nie jakiś niedorobiony egzemplarz przedprodukcyjny.
Z tym że być może od wtedy (jesień 2013) MB coś zmienił w oprogramowaniu czy hamulcach- wiadomo Wam coś o tym?


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Sun, 22 Feb 2015 - 10:39
Post #544


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(mAbZ @ Sun, 22 Feb 2015 - 09:47) *
Na którym torze? Opisałem, w jakich warunkach się auto przegrzało.

Podobna różnica zdań była, gdy w Focusie RS odkryłem, że zawór przytrzymywał pedał
sprzęgła w podłodze, nie pozwalając na wystarczająco szybką zmianę biegów.
Inni tego "nie mieli". Okazało się, że po prostu zbyt powoli zmieniali biegi by to zauważyć.
Gdy upłynął okres gwarancyjny pierwszego rocznika, Ford przyznał się do błędu konstrukcyjnego
i zaczął wymieniać pedały w RS-ach na pedały z ST.


Nie teoria lecz praktyka niestety. To było nowe auto z paroma tys na liczniku.
Seryjne auto prasowe, nie jakiś niedorobiony egzemplarz przedprodukcyjny.
Z tym że być może od wtedy (jesień 2013) MB coś zmienił w oprogramowaniu czy hamulcach- wiadomo Wam coś o tym?


na torze w Poznaniu

POWTARZAM : HAMULCE SĄ BARDZO DOBRE .


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Sun, 22 Feb 2015 - 10:56
Post #545


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





CYTAT(TJung @ Sun, 22 Feb 2015 - 08:59) *
A czy Ty jeździłeś Evo, bądź siedzialeś w nim, że mówisz o jakimś "kasztaniarstwie?



Nie jeździłem ale siedziałem w nim i widziałem środek. Nie twierdzę, że evo ma kiepskie właściwości jezdne. Mi osobiście nie podoba się desingn i wykończenie wnętrza, stąd moje stwierdzenie.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Sun, 22 Feb 2015 - 10:59
Post #546


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(TJung @ Sun, 22 Feb 2015 - 08:59) *
A czy Ty jeździłeś Evo, bądź siedzialeś w nim, że mówisz o jakimś "kasztaniarstwie?

środek jest straszny w tym samochodzie ale to ma małe znaczenie w EVO bo właściwości jezdne są bardzo dobre + fun z jazdy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sun, 22 Feb 2015 - 11:01
Post #547


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Środek w evo to kupa, u mnie odklejają sie jakieś srebrne plastikowe decory no ale nie jest to jakiś poważny problem. Za to ma zaje... fikoły


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEFTRONIC
post Sun, 22 Feb 2015 - 13:25
Post #548


User
Dołączył: Sun, 05 January 2014





To ja - żeby uspokoić trochę dyskusję smile.gif - dodam od siebie, że dwa dni temu otrzymałem wezwanie z serwisu w związku z problemami z turbiną. Znaczy się, u mnie nic się nie dzieje, wszystko OK. Zostałem jednak wytypowany do sprawdzenia. Przy okazji piszą że za darmo wymienią olej w silniku i fltr. Super. Akurat miałem umawiać się na 1szy przegląd. smile.gif

Przy okazji, potwierdzam, że A45 ma b.dobre hamulce. Jak przesiadłem się po po przerwie do GTRa to sie zdziwiłem, że "coś słabo" hamuje. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 22 Feb 2015 - 16:52
Post #549


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Merc jakoś sprawnie operuje ciśnieniem w układzie hamulcowym, po przesiadce z ML w każdym aucie jakoś słabiej działąją.
Co do hebli, poznań wcale nie jest wybitnie wymagający jeśli o nie chodzi. To moje zdanie.
Co do wnętrza w evo, no cóż, początki obecnego wieku w kraju kwitnącej wiśni, nie porywa,ale też nie robi na mnie żadnego negatywnego wrażenia, po prostu jest. Za to kur... to że takie auto nie ma komputera pokładowego i choćby TERMOMETRU, to skandal smile.gif Zegarek identyczny miał tata w colcie w 1990r, chyba za dużo ich wyprodukowali wtedy wink.gif
Wnętrze A jest git, nie ma się co dopier..., jedyn problem, to wsiadanie i wysiadanie przy wysokim wzroście, fotel wtedy ustawia się oparciem za słupkiem, co skutkuje małą wygodą. No i potem masz go na swoim ramieniu cały czas. Żona auto skreśliła, bo przy małym wzroście zza tych dużych foteli nic nie widziała z tyłu sad.gif
Co by nie mówić, auta dzieli de facto dekada no i autor A45 to inny segment, więc starał się chociaż cokolwiek w środku. Tablety na stałe w desce to ostatnio jakaś moda i trza się z tym pogodzić, nie rozumiem czemu to nie może wyjeżdżać z deski jak to miało miejsce w C63AMG.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Sun, 22 Feb 2015 - 19:37
Post #550


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(DEFTRONIC @ Sun, 22 Feb 2015 - 13:25) *
To ja - żeby uspokoić trochę dyskusję smile.gif - dodam od siebie, że dwa dni temu otrzymałem wezwanie z serwisu w związku z problemami z turbiną. Znaczy się, u mnie nic się nie dzieje, wszystko OK. Zostałem jednak wytypowany do sprawdzenia. Przy okazji piszą że za darmo wymienią olej w silniku i fltr. Super. Akurat miałem umawiać się na 1szy przegląd. smile.gif

Przy okazji, potwierdzam, że A45 ma b.dobre hamulce. Jak przesiadłem się po po przerwie do GTRa to sie zdziwiłem, że "coś słabo" hamuje. smile.gif

z jakiego roku i miesiąca masz auto ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Sun, 22 Feb 2015 - 20:20
Post #551









QUOTE (mAbZ @ Sun, 22 Feb 2015 - 10:47) *
Na którym torze? Opisałem, w jakich warunkach się auto przegrzało.

Podobna różnica zdań była, gdy w Focusie RS odkryłem, że zawór przytrzymywał pedał
sprzęgła w podłodze, nie pozwalając na wystarczająco szybką zmianę biegów.
Inni tego "nie mieli". Okazało się, że po prostu zbyt powoli zmieniali biegi by to zauważyć.
Gdy upłynął okres gwarancyjny pierwszego rocznika, Ford przyznał się do błędu konstrukcyjnego
i zaczął wymieniać pedały w RS-ach na pedały z ST.


Nie teoria lecz praktyka niestety. To było nowe auto z paroma tys na liczniku.
Seryjne auto prasowe, nie jakiś niedorobiony egzemplarz przedprodukcyjny.
Z tym że być może od wtedy (jesień 2013) MB coś zmienił w oprogramowaniu czy hamulcach- wiadomo Wam coś o tym?


Rozumiem, czyli na bazie jednej sztuki wyciagasz generalny wniosek. Nie chce atakowac ani bronic za wszelka cene MB bo dostrzegam i slabsze strony jak trzeszczace wnetrze ale nie wiem czy miales wczesniej cokolwiek wspolnego z autami z parkow prasowych - ja dwa lata pracujac w mediach motoryzacyjnych mialem sporo, wierz mi, nawet auta z paroma tysiacami km potrafily byc smietnikami.

Odnosnie Poznania - ja w Evo bylem na Kielcach, NMnP, Ulezu i w Poznaniu wlasniee, w zadnym z miejsc poza Poznaniem nie mialem takiej masakry z hamulcami wiec albo zle jezdzilem albo jednak Poznan hamulce potrafi przymeczyc smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 22 Feb 2015 - 20:28
Post #552


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jakie masz heble? I swoją drogą jakie ma A45 że tak wielu na nie narzeka?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Sun, 22 Feb 2015 - 20:51
Post #553









ja w evo miałem gładkie brembo + rc6
w MB mam serię - to wg mnie jest zestaw 350mm taki jak w EX.

i póki co tylko jedna osoba tu narzeka, ta sama która mówi, że napęd jest słaby bo widział jedną testówkę z parku smile.gif
chyba, że jeszcze masa innych osób narzeka ale ja akurat dosyć mocno śledzę opinię o 45 amg.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Sun, 22 Feb 2015 - 22:43
Post #554


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





CYTAT(Kajman @ Sun, 22 Feb 2015 - 20:28) *
Jakie masz heble? I swoją drogą jakie ma A45 że tak wielu na nie narzeka?



w 45amg heble są 350 mm z przodu i 330 z tyłu. Ja nie znam właściciela tego auta, który by narzekał na heble.
Jeździłem i mocniejszymi amg i wcale nie twierdze, że mają lepsze heble od 45amg.Jak dla mnie hamulce w 45amg są jego jedną z mocniejszych stron.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 22 Feb 2015 - 22:45
Post #555


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja w CL mam 360mm i działa, więc jestem przekonany że 350 w A klasie jest ok.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sun, 22 Feb 2015 - 22:59
Post #556


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Zróbcie sobie na początek pełny serwis hamulców, z wyjęciem smarowaniem tłoczków uszczelnieniami gumkami, nowym płynem i dobrym odpowietrzaniem. W landku zrobiłem hamulec kompleksowo hamowało tak ze masakra, jak kupił go facet na polowania to stwierdził ze ma lepsze hamulce niż jego range za pół banki...
W evo przed sezonem tez mam plan na taki zabieg.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 22 Feb 2015 - 23:03
Post #557


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Takie operacje robię co klocki smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sun, 22 Feb 2015 - 23:13
Post #558


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





A mogę wiedzieć, z czym porównujecie hamulce A45 AMG? Konkretnie, jakie modele? Oczywiście seryjne?

Ktoś pisał o GTR. Co to znaczy, że "nie hamuje" w porownaniu?
Że trzeba mocno naciskać pedał, a może odwrotnie że pedał jest gumowy, a może długi dystans hamowania, fading czy co?


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Sun, 22 Feb 2015 - 23:32
Post #559


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





CYTAT(mAbZ @ Sun, 22 Feb 2015 - 23:13) *
A mogę wiedzieć, z czym porównujecie hamulce A45 AMG? Konkretnie, jakie modele? Oczywiście seryjne?

Ktoś pisał o GTR. Co to znaczy, że "nie hamuje" w porownaniu?
Że trzeba mocno naciskać pedał, a może odwrotnie że pedał jest gumowy, a może długi dystans hamowania, fading czy co?


a45amg zatrzymuje się po 32,9m ze 100km/h. Więc czego tu szukać.

Porównuje z hamulcami innych amg (sls, c63) i uważam, że w 45 wcale nie są one gorsze, nawet mogę pokusić się o stwierdzenie, że sls na zimnych hamulcach miał dłuższą drogę hamowania (z prędkości do 140km/h).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Mon, 23 Feb 2015 - 01:17
Post #560


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Komputer w sls odcina hamulce jak są nie dogrzane...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

160 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 08:42