![]() ![]() |
Sat, 21 Feb 2015 - 23:32
Post
#541
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
Taaa, a A-klasse z chińskim "ipadem" dokładanym przez Mietka w szopie jest pełen uroku? Yyyy, bo jest najtańszy z gamy AMG? A c klasa i inne modele nie mają tego ipada?? Sam go dokładałeś, że wiesz gdzie był dokładany? Nie bo jest najtańszy, tyko wszystkie inne auta amg też są na torze academy, a a klasa spisuje się świetnie w ciasnych zakrętach i krótkich prostych, więc dlatego nie może jej zabraknąć.... Mam prośbę, aby ludzie, którzy nie jeździli tym autem nie wypowiadali się w tym temacie. Linoln, cieszę się, że jesteś zadowolony z designu wnętrza w evo.Przynajmniej Tobie się podoba. |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 08:59
Post
#542
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
A c klasa i inne modele nie mają tego ipada?? Sam go dokładałeś, że wiesz gdzie był dokładany? Nie bo jest najtańszy, tyko wszystkie inne auta amg też są na torze academy, a a klasa spisuje się świetnie w ciasnych zakrętach i krótkich prostych, więc dlatego nie może jej zabraknąć.... Mam prośbę, aby ludzie, którzy nie jeździli tym autem nie wypowiadali się w tym temacie. Linoln, cieszę się, że jesteś zadowolony z designu wnętrza w evo.Przynajmniej Tobie się podoba. A czy Ty jeździłeś Evo, bądź siedzialeś w nim, że mówisz o jakimś "kasztaniarstwie? |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 09:47
Post
#543
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Ja daje ostro w palnik i nic się nie przegrzewa Na którym torze? Opisałem, w jakich warunkach się auto przegrzało. Podobna różnica zdań była, gdy w Focusie RS odkryłem, że zawór przytrzymywał pedał sprzęgła w podłodze, nie pozwalając na wystarczająco szybką zmianę biegów. Inni tego "nie mieli". Okazało się, że po prostu zbyt powoli zmieniali biegi by to zauważyć. Gdy upłynął okres gwarancyjny pierwszego rocznika, Ford przyznał się do błędu konstrukcyjnego i zaczął wymieniać pedały w RS-ach na pedały z ST. Mabz - podobne pytanie jak do kolegi TJunga, tylko szczerze - swoja teorie powtarzasz w kolko jak pada haslo 45 amg. Ile znasz sztuk ktore wykazaly sie tym problemem? Ile sztuk konkretnie widziales? Bo cos czuje, ze wyciagasz generalne wnioski po spotkaniu jednej, niewoadomo jak bardzo zmeczonej sztuki. Nie teoria lecz praktyka niestety. To było nowe auto z paroma tys na liczniku. Seryjne auto prasowe, nie jakiś niedorobiony egzemplarz przedprodukcyjny. Z tym że być może od wtedy (jesień 2013) MB coś zmienił w oprogramowaniu czy hamulcach- wiadomo Wam coś o tym? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 10:39
Post
#544
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Na którym torze? Opisałem, w jakich warunkach się auto przegrzało. Podobna różnica zdań była, gdy w Focusie RS odkryłem, że zawór przytrzymywał pedał sprzęgła w podłodze, nie pozwalając na wystarczająco szybką zmianę biegów. Inni tego "nie mieli". Okazało się, że po prostu zbyt powoli zmieniali biegi by to zauważyć. Gdy upłynął okres gwarancyjny pierwszego rocznika, Ford przyznał się do błędu konstrukcyjnego i zaczął wymieniać pedały w RS-ach na pedały z ST. Nie teoria lecz praktyka niestety. To było nowe auto z paroma tys na liczniku. Seryjne auto prasowe, nie jakiś niedorobiony egzemplarz przedprodukcyjny. Z tym że być może od wtedy (jesień 2013) MB coś zmienił w oprogramowaniu czy hamulcach- wiadomo Wam coś o tym? na torze w Poznaniu POWTARZAM : HAMULCE SĄ BARDZO DOBRE . |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 10:56
Post
#545
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
A czy Ty jeździłeś Evo, bądź siedzialeś w nim, że mówisz o jakimś "kasztaniarstwie? Nie jeździłem ale siedziałem w nim i widziałem środek. Nie twierdzę, że evo ma kiepskie właściwości jezdne. Mi osobiście nie podoba się desingn i wykończenie wnętrza, stąd moje stwierdzenie. |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 10:59
Post
#546
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
|
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 11:01
Post
#547
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Środek w evo to kupa, u mnie odklejają sie jakieś srebrne plastikowe decory no ale nie jest to jakiś poważny problem. Za to ma zaje... fikoły
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 13:25
Post
#548
|
|
|
User Dołączył: Sun, 05 January 2014 |
To ja - żeby uspokoić trochę dyskusję
Przy okazji, potwierdzam, że A45 ma b.dobre hamulce. Jak przesiadłem się po po przerwie do GTRa to sie zdziwiłem, że "coś słabo" hamuje. |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 16:52
Post
#549
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Merc jakoś sprawnie operuje ciśnieniem w układzie hamulcowym, po przesiadce z ML w każdym aucie jakoś słabiej działąją.
Co do hebli, poznań wcale nie jest wybitnie wymagający jeśli o nie chodzi. To moje zdanie. Co do wnętrza w evo, no cóż, początki obecnego wieku w kraju kwitnącej wiśni, nie porywa,ale też nie robi na mnie żadnego negatywnego wrażenia, po prostu jest. Za to kur... to że takie auto nie ma komputera pokładowego i choćby TERMOMETRU, to skandal Wnętrze A jest git, nie ma się co dopier..., jedyn problem, to wsiadanie i wysiadanie przy wysokim wzroście, fotel wtedy ustawia się oparciem za słupkiem, co skutkuje małą wygodą. No i potem masz go na swoim ramieniu cały czas. Żona auto skreśliła, bo przy małym wzroście zza tych dużych foteli nic nie widziała z tyłu Co by nie mówić, auta dzieli de facto dekada no i autor A45 to inny segment, więc starał się chociaż cokolwiek w środku. Tablety na stałe w desce to ostatnio jakaś moda i trza się z tym pogodzić, nie rozumiem czemu to nie może wyjeżdżać z deski jak to miało miejsce w C63AMG. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 19:37
Post
#550
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
To ja - żeby uspokoić trochę dyskusję Przy okazji, potwierdzam, że A45 ma b.dobre hamulce. Jak przesiadłem się po po przerwie do GTRa to sie zdziwiłem, że "coś słabo" hamuje. z jakiego roku i miesiąca masz auto ? |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Sun, 22 Feb 2015 - 20:20
Post
#551
|
|
|
Na którym torze? Opisałem, w jakich warunkach się auto przegrzało. Podobna różnica zdań była, gdy w Focusie RS odkryłem, że zawór przytrzymywał pedał sprzęgła w podłodze, nie pozwalając na wystarczająco szybką zmianę biegów. Inni tego "nie mieli". Okazało się, że po prostu zbyt powoli zmieniali biegi by to zauważyć. Gdy upłynął okres gwarancyjny pierwszego rocznika, Ford przyznał się do błędu konstrukcyjnego i zaczął wymieniać pedały w RS-ach na pedały z ST. Nie teoria lecz praktyka niestety. To było nowe auto z paroma tys na liczniku. Seryjne auto prasowe, nie jakiś niedorobiony egzemplarz przedprodukcyjny. Z tym że być może od wtedy (jesień 2013) MB coś zmienił w oprogramowaniu czy hamulcach- wiadomo Wam coś o tym? Rozumiem, czyli na bazie jednej sztuki wyciagasz generalny wniosek. Nie chce atakowac ani bronic za wszelka cene MB bo dostrzegam i slabsze strony jak trzeszczace wnetrze ale nie wiem czy miales wczesniej cokolwiek wspolnego z autami z parkow prasowych - ja dwa lata pracujac w mediach motoryzacyjnych mialem sporo, wierz mi, nawet auta z paroma tysiacami km potrafily byc smietnikami. Odnosnie Poznania - ja w Evo bylem na Kielcach, NMnP, Ulezu i w Poznaniu wlasniee, w zadnym z miejsc poza Poznaniem nie mialem takiej masakry z hamulcami wiec albo zle jezdzilem albo jednak Poznan hamulce potrafi przymeczyc |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 20:28
Post
#552
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Jakie masz heble? I swoją drogą jakie ma A45 że tak wielu na nie narzeka?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
| gość_gucior_* |
Sun, 22 Feb 2015 - 20:51
Post
#553
|
|
|
ja w evo miałem gładkie brembo + rc6
w MB mam serię - to wg mnie jest zestaw 350mm taki jak w EX. i póki co tylko jedna osoba tu narzeka, ta sama która mówi, że napęd jest słaby bo widział jedną testówkę z parku chyba, że jeszcze masa innych osób narzeka ale ja akurat dosyć mocno śledzę opinię o 45 amg. |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 22:43
Post
#554
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
Jakie masz heble? I swoją drogą jakie ma A45 że tak wielu na nie narzeka? w 45amg heble są 350 mm z przodu i 330 z tyłu. Ja nie znam właściciela tego auta, który by narzekał na heble. Jeździłem i mocniejszymi amg i wcale nie twierdze, że mają lepsze heble od 45amg.Jak dla mnie hamulce w 45amg są jego jedną z mocniejszych stron. |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 22:45
Post
#555
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ja w CL mam 360mm i działa, więc jestem przekonany że 350 w A klasie jest ok.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 22:59
Post
#556
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Zróbcie sobie na początek pełny serwis hamulców, z wyjęciem smarowaniem tłoczków uszczelnieniami gumkami, nowym płynem i dobrym odpowietrzaniem. W landku zrobiłem hamulec kompleksowo hamowało tak ze masakra, jak kupił go facet na polowania to stwierdził ze ma lepsze hamulce niż jego range za pół banki...
W evo przed sezonem tez mam plan na taki zabieg. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 23:03
Post
#557
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Takie operacje robię co klocki
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 23:13
Post
#558
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
A mogę wiedzieć, z czym porównujecie hamulce A45 AMG? Konkretnie, jakie modele? Oczywiście seryjne?
Ktoś pisał o GTR. Co to znaczy, że "nie hamuje" w porownaniu? Że trzeba mocno naciskać pedał, a może odwrotnie że pedał jest gumowy, a może długi dystans hamowania, fading czy co? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
Sun, 22 Feb 2015 - 23:32
Post
#559
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 |
A mogę wiedzieć, z czym porównujecie hamulce A45 AMG? Konkretnie, jakie modele? Oczywiście seryjne? Ktoś pisał o GTR. Co to znaczy, że "nie hamuje" w porownaniu? Że trzeba mocno naciskać pedał, a może odwrotnie że pedał jest gumowy, a może długi dystans hamowania, fading czy co? a45amg zatrzymuje się po 32,9m ze 100km/h. Więc czego tu szukać. Porównuje z hamulcami innych amg (sls, c63) i uważam, że w 45 wcale nie są one gorsze, nawet mogę pokusić się o stwierdzenie, że sls na zimnych hamulcach miał dłuższą drogę hamowania (z prędkości do 140km/h). |
|
|
|
Mon, 23 Feb 2015 - 01:17
Post
#560
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik |
Komputer w sls odcina hamulce jak są nie dogrzane...
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 08:42 |