![]() ![]() |
Thu, 17 Apr 2014 - 15:23
Post
#341
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ |
Zapowiada się wyścig zbrojeń jak w wyższych klasach.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
|
Thu, 17 Apr 2014 - 15:32
Post
#342
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE |
|
|
|
|
Fri, 18 Apr 2014 - 10:11
Post
#343
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 |
Vw ostatnio testuje też bardziej radykalnego Golfa GTI czyli weersje CLub Sport
https://www.youtube.com/watch?v=W1_QnqYJQrA -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
|
Tue, 22 Apr 2014 - 22:53
Post
#344
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
No i jest konkurent - już pokazany live, a co ważniejsze, produkcja POTWIERDZONA!
CYTAT "It’s going to be built, the confirmation of which we received directly from VW research and development chief Heinz-Jakob Neusser." ![]() http://blog.caranddriver.com/confirmed-vws...jing-auto-show/ -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
Tue, 22 Apr 2014 - 22:59
Post
#345
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2005 Skąd: Wałcz / Londyn |
u jezdzi ich sporo w uk. mowa o amg, z daleka bialy,ladny , potem widzisz dlugi zwis z przodu a na koniec kiepski, bardzo kiepski dzwiek...w niedziele startowaly razem z focusem rs ze swiatel i jak dla mnie fosus miazdzy go wygladem i dzwiekiem
-------------------- jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -
skaleczone 328i oraz e39 M5 _http://www.beemka-klub.pl |
|
|
|
Wed, 23 Apr 2014 - 08:51
Post
#346
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
dźwięk rs'a miażdży większość aut, 5cyl to 5cyl
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Wed, 23 Apr 2014 - 09:25
Post
#347
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
jest w tym aucie dla osób większego kalibru ciasnawo. Bo to nie jest limuzyna. I jeśli chodzi o fotele to przecież o to chodzi w kubełkach Problemem natomiast jest wyjątkowo marna jakość montażu Focusa RS i wiele chorób wrodzonych: powolny pedał sprzęgła, odkręcająca się belka przednia, opadające windy szyb bocznych itp itd -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Wed, 23 Apr 2014 - 14:26
Post
#348
|
|
|
u jezdzi ich sporo w uk. mowa o amg, z daleka bialy,ladny , potem widzisz dlugi zwis z przodu a na koniec kiepski, bardzo kiepski dzwiek...w niedziele startowaly razem z focusem rs ze swiatel i jak dla mnie fosus miazdzy go wygladem i dzwiekiem porównywanie dźwięku 4 cyl. to 5 cyl. są na poziomie jeszcze kilku mądrości z tego wątku w kwestii stylistyki a45 - jest wersja dla ludzi którzy nie lubią bardzo zwracać uwagi i masz klasyczne body - mogłeś wziąć pakiet edition1 które przy focusie wygląda podobnie krzykliwie choć nie a45 nie wystpęuję w tonacji "wściekła zieleń" czyli w podstawówkach aż takie szału nie będzie odnośnie VW R400 - ciekawe, że wg pierwszych informacji ma być tylko 6b manual |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Wed, 23 Apr 2014 - 14:45
Post
#349
|
|
|
Edit:
http://www.vwgolf.pl/2014/04/22/golf-r400/ Tu mowia o dsg choc zdjecia sa manuala tak jak w prasowych informacjach VW |
|
|
|
Wed, 23 Apr 2014 - 15:30
Post
#350
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Bo to nie jest limuzyna. I jeśli chodzi o fotele to przecież o to chodzi w kubełkach Evo, RS czy M3 to też nie limo, a miejsca znacznie więcej. Jestem ogromnym zwolennikiem tego auta, nawet poważnie rozważałem zakup, ale muszę przyznać, że z uwagi na ciasnotę (szerokość) obecnie temat odpadł. Tak samo jak GLA niestety. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Wed, 23 Apr 2014 - 16:39
Post
#351
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Za duży jesteś. Normalne osoby się mieszczą.
Ps. Ja też nie -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Wed, 23 Apr 2014 - 18:03
Post
#352
|
|
|
Evo, RS czy M3 to też nie limo, a miejsca znacznie więcej. Jestem ogromnym zwolennikiem tego auta, nawet poważnie rozważałem zakup, ale muszę przyznać, że z uwagi na ciasnotę (szerokość) obecnie temat odpadł. Tak samo jak GLA niestety. ale Ty piszesz o Focusie RS czy o a45? ja mam 195 cm i mieszczę się w budzie MB czy CLA czy A bez kłopotu. |
|
|
|
Wed, 23 Apr 2014 - 19:42
Post
#353
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Piszę o nich wszystkich w odniesieniu, w barkach jest wąsko, drzwi cisną. Kolega co jest połową mnie też nie był zachwycony.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
| gość_gucior_* |
Wed, 23 Apr 2014 - 20:17
Post
#354
|
|
|
Dla mnie w porownaniu do e6 jest wygodnie ale ja to chudy jestem - seryjny fotel w a/cla wyglada niezle ale trzymanie ma raczej srednie - ten z pakietu performance do wyglupow lepiej sie sprawdzi
A Tobie pozostaje nowa S - tam miejsca dostatek ;-) |
|
|
|
Wed, 23 Apr 2014 - 20:28
Post
#355
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Zostaje przy E9 do wygłupów i M na codzień
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 24 Apr 2014 - 00:32
Post
#356
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2003 |
Evo X ma bardzo dużą wadę: 5 biegowa skrzynie i to dość krótko zestopniowana. Trudno się nim jeździ w trasie. Poza tym, jest bardzo dobre i w kwestii prowadzenia i przyjemności z jazdy może nie mieć sobie równych w tej cenie. Atutem jest też modyfikowalnosc. Remap plus wydech i mamy blisko 400 koni i ponad 500 Nm. Panowie, mam przecietną wiedzę nt. aut, szczególnie od strony technicznej. Ale mogę coś powiedzieć nt. temat wrażeń, tych subiektywnych. Mam do czynienia na co dzień z autami, głównie luksusowymi, które owszem cenię za komfort.. Ale w mojej krwi płynie 'nieco' benzyny z dużym prawdopodobieństwem. A ja poszukuję w autach czegoś odmiennego, niekoniecznie z komfortem i eksluzywnoscią zbieżnego. Odnośnie EVO X - miałem do dyspozycji w ubiegłym roku egzemplarz ze skrzynią SST. Notabene już po zmianie sprzęgieł i rzekomym upgradzie. Skrzynia działała poprawnie oraz szybko, szczególnie jak auto było już w ruchu. Ale wrażenie ogólne, które wyniosłem z tego auta było ledwie przeciętne. Co z tego że tam było Brembo, żółty Bilstein i Recaro oraz 300KM, skoro jako 'całość' ten pakiet mi nie odpowiadał. Frajda z jazdy, oraz emocje dla mnie ledwie przeciętne. Mam teraz starego lecz bardzo zdrowego Civica Type R'a ep-3 z jdm-owa skrzynią i paroma kosmetycznymi poprawkami. Wcześniej przeszły przez moje ręce 3 szt. Clio Sport 197/200 i powiem szczerze że te auta wywoływały/wywołują u mnie więcej emocji niż taki EVO X, szczególnie w automacie dwusprzęgłowym made by Mitsu. Jednakże czas upływa, starzeję się , stresu przybywa, a ja mam co raz mniej chwil 'dla siebie' . Dlatego myślę o takim aucie, które będzie względnie 'prestiżowe' (okres Civica czy Clio Sporta raczej upłynął). Ale jednocześnie na tyle sprawne, przyjemne w prowadzeniu (niekoniecznie najszybsze spod świateł) i dostarczające emocji/dostatecznej porcji adrenaliny by w tych krótkich momentach, które z coraz większa trudnością znajduję dla siebie - dawało maximum frajdy. Tego wyłącznie poszukuję. Stąd moje zainteresowanie A klasą AMG oraz powyższym watkiem , ale także Golfem R które zbiera coraz bardziej pochlebne opinie. Jak uważacie, gdzie pieniądze mogłyby być jeszcze dobrze ulokowane w przedziale 150-200 tys i klasie kompakt/średniej ? Może 235i + opcjonalna szpera ? |
|
|
|
Thu, 24 Apr 2014 - 06:16
Post
#357
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Kiedy w 2008 roku jeździłem przez kilka dni Evo X (a miałem wtedy prywatnie Evo 9), powiedziałem, że X to już nie Evo. Owszem, potrafi być szybkie, ale w serii wydaje się zbyt ciche i komfortowe jak na Evo
Właśnie takie podobne odczucie mam co do A45, chociaż strasznie mi się to auto podoba. Musiałbym nim trochę dłużej pojeździć, bo zrobiłem raptem 40 km. PS. Teraz nowe STi kosztuje około 185 tys. Ciekawe, jak ono jeździ. |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Thu, 24 Apr 2014 - 07:51
Post
#358
|
|
|
Panowie, mam przecietną wiedzę nt. aut, szczególnie od strony technicznej. Ale mogę coś powiedzieć nt. temat wrażeń, tych subiektywnych. Mam do czynienia na co dzień z autami, głównie luksusowymi, które owszem cenię za komfort.. Ale w mojej krwi płynie 'nieco' benzyny z dużym prawdopodobieństwem. A ja poszukuję w autach czegoś odmiennego, niekoniecznie z komfortem i eksluzywnoscią zbieżnego. Odnośnie EVO X - miałem do dyspozycji w ubiegłym roku egzemplarz ze skrzynią SST. Notabene już po zmianie sprzęgieł i rzekomym upgradzie. Skrzynia działała poprawnie oraz szybko, szczególnie jak auto było już w ruchu. Ale wrażenie ogólne, które wyniosłem z tego auta było ledwie przeciętne. Co z tego że tam było Brembo, żółty Bilstein i Recaro oraz 300KM, skoro jako 'całość' ten pakiet mi nie odpowiadał. Frajda z jazdy, oraz emocje dla mnie ledwie przeciętne. Mam teraz starego lecz bardzo zdrowego Civica Type R'a ep-3 z jdm-owa skrzynią i paroma kosmetycznymi poprawkami. Wcześniej przeszły przez moje ręce 3 szt. Clio Sport 197/200 i powiem szczerze że te auta wywoływały/wywołują u mnie więcej emocji niż taki EVO X, szczególnie w automacie dwusprzęgłowym made by Mitsu. Jednakże czas upływa, starzeję się , stresu przybywa, a ja mam co raz mniej chwil 'dla siebie' . Dlatego myślę o takim aucie, które będzie względnie 'prestiżowe' (okres Civica czy Clio Sporta raczej upłynął). Ale jednocześnie na tyle sprawne, przyjemne w prowadzeniu (niekoniecznie najszybsze spod świateł) i dostarczające emocji/dostatecznej porcji adrenaliny by w tych krótkich momentach, które z coraz większa trudnością znajduję dla siebie - dawało maximum frajdy. Tego wyłącznie poszukuję. Stąd moje zainteresowanie A klasą AMG oraz powyższym watkiem , ale także Golfem R które zbiera coraz bardziej pochlebne opinie. Jak uważacie, gdzie pieniądze mogłyby być jeszcze dobrze ulokowane w przedziale 150-200 tys i klasie kompakt/średniej ? Może 235i + opcjonalna szpera ? Za wymieniona kwote bedziesz mial gole a45 lub 135 - 235 afaik startuje od 220k, tak samo jak cla amg. W wymienionych kwotach masz wyposazonego we wszystko golfa r lub niezle skonfigurowane audi s3 sb tyle, ze to ostatnie to raczej porazka. |
|
|
|
Thu, 24 Apr 2014 - 20:22
Post
#359
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko |
Dlaczego S3 to porażka?
|
|
|
|
Fri, 25 Apr 2014 - 13:43
Post
#360
|
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 |
Też to stwierdzenie mnie zaciekawiło ...
Jakieś objaśnienie bo może o czymś nie wiemy ;>? |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 22:06 |