Shoutbox 0 nowych PW 


160 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy?
GIB
post Thu, 17 Apr 2014 - 15:23
Post #341


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Zapowiada się wyścig zbrojeń jak w wyższych klasach.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzyku_flashi
post Thu, 17 Apr 2014 - 15:32
Post #342


Frequent User
Dołączył: Tue, 05 July 2011
Skąd: ZabrzE





Go to the top of the page
 
+Quote Post
lovwelas
post Fri, 18 Apr 2014 - 10:11
Post #343


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 December 2009





Vw ostatnio testuje też bardziej radykalnego Golfa GTI czyli weersje CLub Sport
https://www.youtube.com/watch?v=W1_QnqYJQrA


--------------------
@CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 22 Apr 2014 - 22:53
Post #344


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





No i jest konkurent - już pokazany live, a co ważniejsze, produkcja POTWIERDZONA!

CYTAT
"It’s going to be built, the confirmation of which we received directly from VW research and development chief Heinz-Jakob Neusser."




http://blog.caranddriver.com/confirmed-vws...jing-auto-show/


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slawo
post Tue, 22 Apr 2014 - 22:59
Post #345


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2005
Skąd: Wałcz / Londyn





u jezdzi ich sporo w uk. mowa o amg, z daleka bialy,ladny , potem widzisz dlugi zwis z przodu a na koniec kiepski, bardzo kiepski dzwiek...w niedziele startowaly razem z focusem rs ze swiatel i jak dla mnie fosus miazdzy go wygladem i dzwiekiem


--------------------
jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -


skaleczone 328i oraz e39 M5

_http://www.beemka-klub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Apr 2014 - 08:51
Post #346


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





dźwięk rs'a miażdży większość aut, 5cyl to 5cyl tongue.gif Ja muszę przyznać, że inny problem pojawia się po chwili jak emocje opadną, jest w tym aucie dla osób większego kalibru ciasnawo.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Wed, 23 Apr 2014 - 09:25
Post #347


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(Kajman @ Wed, 23 Apr 2014 - 08:51) *
jest w tym aucie dla osób większego kalibru ciasnawo.


Bo to nie jest limuzyna. I jeśli chodzi o fotele to przecież o to chodzi w kubełkach rolleyes.gif

Problemem natomiast jest wyjątkowo marna jakość montażu Focusa RS i wiele chorób wrodzonych:
powolny pedał sprzęgła, odkręcająca się belka przednia, opadające windy szyb bocznych itp itd


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Wed, 23 Apr 2014 - 14:26
Post #348









CYTAT(slawo @ Tue, 22 Apr 2014 - 23:59) *
u jezdzi ich sporo w uk. mowa o amg, z daleka bialy,ladny , potem widzisz dlugi zwis z przodu a na koniec kiepski, bardzo kiepski dzwiek...w niedziele startowaly razem z focusem rs ze swiatel i jak dla mnie fosus miazdzy go wygladem i dzwiekiem


porównywanie dźwięku 4 cyl. to 5 cyl. są na poziomie jeszcze kilku mądrości z tego wątku smile.gif

w kwestii stylistyki a45 - jest wersja dla ludzi którzy nie lubią bardzo zwracać uwagi i masz klasyczne body - mogłeś wziąć pakiet edition1 które przy focusie wygląda podobnie krzykliwie choć nie a45 nie wystpęuję w tonacji "wściekła zieleń" czyli w podstawówkach aż takie szału nie będzie

odnośnie VW R400 - ciekawe, że wg pierwszych informacji ma być tylko 6b manual rolleyes.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Wed, 23 Apr 2014 - 14:45
Post #349









Edit:
http://www.vwgolf.pl/2014/04/22/golf-r400/
Tu mowia o dsg choc zdjecia sa manuala tak jak w prasowych informacjach VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Apr 2014 - 15:30
Post #350


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(mAbZ @ Wed, 23 Apr 2014 - 09:25) *
Bo to nie jest limuzyna. I jeśli chodzi o fotele to przecież o to chodzi w kubełkach rolleyes.gif


Evo, RS czy M3 to też nie limo, a miejsca znacznie więcej. Jestem ogromnym zwolennikiem tego auta, nawet poważnie rozważałem zakup, ale muszę przyznać, że z uwagi na ciasnotę (szerokość) obecnie temat odpadł. Tak samo jak GLA niestety.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 23 Apr 2014 - 16:39
Post #351


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Za duży jesteś. Normalne osoby się mieszczą.
Ps. Ja też nie


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Wed, 23 Apr 2014 - 18:03
Post #352









CYTAT(Kajman @ Wed, 23 Apr 2014 - 19:30) *
Evo, RS czy M3 to też nie limo, a miejsca znacznie więcej. Jestem ogromnym zwolennikiem tego auta, nawet poważnie rozważałem zakup, ale muszę przyznać, że z uwagi na ciasnotę (szerokość) obecnie temat odpadł. Tak samo jak GLA niestety.


ale Ty piszesz o Focusie RS czy o a45?
ja mam 195 cm i mieszczę się w budzie MB czy CLA czy A bez kłopotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Apr 2014 - 19:42
Post #353


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Piszę o nich wszystkich w odniesieniu, w barkach jest wąsko, drzwi cisną. Kolega co jest połową mnie też nie był zachwycony.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Wed, 23 Apr 2014 - 20:17
Post #354









Dla mnie w porownaniu do e6 jest wygodnie ale ja to chudy jestem - seryjny fotel w a/cla wyglada niezle ale trzymanie ma raczej srednie - ten z pakietu performance do wyglupow lepiej sie sprawdzi
A Tobie pozostaje nowa S - tam miejsca dostatek ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 23 Apr 2014 - 20:28
Post #355


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Zostaje przy E9 do wygłupów i M na codzień smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkk13
post Thu, 24 Apr 2014 - 00:32
Post #356


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 May 2003





CYTAT(TJung @ Wed, 16 Apr 2014 - 17:00) *
Evo X ma bardzo dużą wadę: 5 biegowa skrzynie i to dość krótko zestopniowana. Trudno się nim jeździ w trasie. Poza tym, jest bardzo dobre i w kwestii prowadzenia i przyjemności z jazdy może nie mieć sobie równych w tej cenie. Atutem jest też modyfikowalnosc. Remap plus wydech i mamy blisko 400 koni i ponad 500 Nm.


Panowie, mam przecietną wiedzę nt. aut, szczególnie od strony technicznej. Ale mogę coś powiedzieć nt. temat wrażeń, tych subiektywnych. Mam do czynienia na co dzień z autami, głównie luksusowymi, które owszem cenię za komfort.. Ale w mojej krwi płynie 'nieco' benzyny z dużym prawdopodobieństwem. A ja poszukuję w autach czegoś odmiennego, niekoniecznie z komfortem i eksluzywnoscią zbieżnego.
Odnośnie EVO X - miałem do dyspozycji w ubiegłym roku egzemplarz ze skrzynią SST. Notabene już po zmianie sprzęgieł i rzekomym upgradzie. Skrzynia działała poprawnie oraz szybko, szczególnie jak auto było już w ruchu. Ale wrażenie ogólne, które wyniosłem z tego auta było ledwie przeciętne. Co z tego że tam było Brembo, żółty Bilstein i Recaro oraz 300KM, skoro jako 'całość' ten pakiet mi nie odpowiadał. Frajda z jazdy, oraz emocje dla mnie ledwie przeciętne. Mam teraz starego lecz bardzo zdrowego Civica Type R'a ep-3 z jdm-owa skrzynią i paroma kosmetycznymi poprawkami. Wcześniej przeszły przez moje ręce 3 szt. Clio Sport 197/200 i powiem szczerze że te auta wywoływały/wywołują u mnie więcej emocji niż taki EVO X, szczególnie w automacie dwusprzęgłowym made by Mitsu. Jednakże czas upływa, starzeję się , stresu przybywa, a ja mam co raz mniej chwil 'dla siebie' . Dlatego myślę o takim aucie, które będzie względnie 'prestiżowe' (okres Civica czy Clio Sporta raczej upłynął). Ale jednocześnie na tyle sprawne, przyjemne w prowadzeniu (niekoniecznie najszybsze spod świateł) i dostarczające emocji/dostatecznej porcji adrenaliny by w tych krótkich momentach, które z coraz większa trudnością znajduję dla siebie - dawało maximum frajdy. Tego wyłącznie poszukuję. Stąd moje zainteresowanie A klasą AMG oraz powyższym watkiem , ale także Golfem R które zbiera coraz bardziej pochlebne opinie. Jak uważacie, gdzie pieniądze mogłyby być jeszcze dobrze ulokowane w przedziale 150-200 tys i klasie kompakt/średniej ?
Może 235i + opcjonalna szpera ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 24 Apr 2014 - 06:16
Post #357


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Kiedy w 2008 roku jeździłem przez kilka dni Evo X (a miałem wtedy prywatnie Evo 9), powiedziałem, że X to już nie Evo. Owszem, potrafi być szybkie, ale w serii wydaje się zbyt ciche i komfortowe jak na Evo wink.gif. I to jest trochę problem tego auta. Bo skoro mogłoby być autem do jazdy na codzień, to 5-biegowy manual temu przeczy, a skoro mogłoby być sportowe, wrażeń niektórym może być za mało. Jeśli chodzi o skrzynię SST, to w ogóle ją pomijam, ale tak - ma 6 biegów.
Właśnie takie podobne odczucie mam co do A45, chociaż strasznie mi się to auto podoba. Musiałbym nim trochę dłużej pojeździć, bo zrobiłem raptem 40 km.
PS. Teraz nowe STi kosztuje około 185 tys. Ciekawe, jak ono jeździ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Thu, 24 Apr 2014 - 07:51
Post #358









CYTAT(kkk13 @ Thu, 24 Apr 2014 - 01:32) *
Panowie, mam przecietną wiedzę nt. aut, szczególnie od strony technicznej. Ale mogę coś powiedzieć nt. temat wrażeń, tych subiektywnych. Mam do czynienia na co dzień z autami, głównie luksusowymi, które owszem cenię za komfort.. Ale w mojej krwi płynie 'nieco' benzyny z dużym prawdopodobieństwem. A ja poszukuję w autach czegoś odmiennego, niekoniecznie z komfortem i eksluzywnoscią zbieżnego.
Odnośnie EVO X - miałem do dyspozycji w ubiegłym roku egzemplarz ze skrzynią SST. Notabene już po zmianie sprzęgieł i rzekomym upgradzie. Skrzynia działała poprawnie oraz szybko, szczególnie jak auto było już w ruchu. Ale wrażenie ogólne, które wyniosłem z tego auta było ledwie przeciętne. Co z tego że tam było Brembo, żółty Bilstein i Recaro oraz 300KM, skoro jako 'całość' ten pakiet mi nie odpowiadał. Frajda z jazdy, oraz emocje dla mnie ledwie przeciętne. Mam teraz starego lecz bardzo zdrowego Civica Type R'a ep-3 z jdm-owa skrzynią i paroma kosmetycznymi poprawkami. Wcześniej przeszły przez moje ręce 3 szt. Clio Sport 197/200 i powiem szczerze że te auta wywoływały/wywołują u mnie więcej emocji niż taki EVO X, szczególnie w automacie dwusprzęgłowym made by Mitsu. Jednakże czas upływa, starzeję się , stresu przybywa, a ja mam co raz mniej chwil 'dla siebie' . Dlatego myślę o takim aucie, które będzie względnie 'prestiżowe' (okres Civica czy Clio Sporta raczej upłynął). Ale jednocześnie na tyle sprawne, przyjemne w prowadzeniu (niekoniecznie najszybsze spod świateł) i dostarczające emocji/dostatecznej porcji adrenaliny by w tych krótkich momentach, które z coraz większa trudnością znajduję dla siebie - dawało maximum frajdy. Tego wyłącznie poszukuję. Stąd moje zainteresowanie A klasą AMG oraz powyższym watkiem , ale także Golfem R które zbiera coraz bardziej pochlebne opinie. Jak uważacie, gdzie pieniądze mogłyby być jeszcze dobrze ulokowane w przedziale 150-200 tys i klasie kompakt/średniej ?
Może 235i + opcjonalna szpera ?


Za wymieniona kwote bedziesz mial gole a45 lub 135 - 235 afaik startuje od 220k, tak samo jak cla amg.

W wymienionych kwotach masz wyposazonego we wszystko golfa r lub niezle skonfigurowane audi s3 sb tyle, ze to ostatnie to raczej porazka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Thu, 24 Apr 2014 - 20:22
Post #359


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





Dlaczego S3 to porażka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Fri, 25 Apr 2014 - 13:43
Post #360


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





Też to stwierdzenie mnie zaciekawiło ...


Jakieś objaśnienie bo może o czymś nie wiemy ;>?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

160 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 22:06