Shoutbox 0 nowych PW 


160 Stron V  « < 121 122 123 124 125 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mercedes A 45 AMG, Nowy król super hot-hatchy?
Ralf01
post Sun, 14 Feb 2016 - 18:16
Post #2441


User
Dołączył: Thu, 11 February 2016
Skąd: Kraków





CYTAT(micky @ Sun, 14 Feb 2016 - 14:24) *
Dokładnie tak.Jezdzilem chwile na samym boxie, po czasie ok 3kkm zapakowalem dolot 4" i wyraźnie auto lepiej jechało w zakresie 5-6krpm.
Do tego lepszy spool ,reakcja na gaz. Do tego dźwięki które są słyszalne z jednego kilometra smile.gif
Jedno jest pewne dolot nie daje mega przyrostow ale z boxem na lepszym paliwie możemy liczyć na te +/- 10hp.

U mnie w poprzednim aucie 6MPS - program + 3"downpipe + większy IC, po dołożeniu kompletnego dolotu doszło 17 KM i 21NM i lepszy ciąg w górnym zakresie obrotów. W sumie na końcu wypluło 338 KM i 487 NM.
Micky jaki masz box? Dolot robiłeś u Daniela (TTC)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Sun, 14 Feb 2016 - 18:59
Post #2442


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(gucior @ Fri, 29 Jan 2016 - 12:23) *
Daruj sobie dolot i nie wierz w marketing AMS czy Mishimoto.
Praktyk czyli Dominik z ECU Performance wprost stwierdzil po zrobieniu ich X ze nie daja nic lub praktycznie nic.

Jak chcesz dlubac to rob dp z decatem - to rzeczywiscie da wymierne przyrosty wraz z urata gwarancji w pakiecie jak cos sie wysra

Go to the top of the page
 
+Quote Post
micky
post Sun, 14 Feb 2016 - 19:20
Post #2443


Super User
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(Ralf01 @ Sun, 14 Feb 2016 - 18:16) *
U mnie w poprzednim aucie 6MPS - program + 3"downpipe + większy IC, po dołożeniu kompletnego dolotu doszło 17 KM i 21NM i lepszy ciąg w górnym zakresie obrotów. W sumie na końcu wypluło 338 KM i 487 NM.
Micky jaki masz box? Dolot robiłeś u Daniela (TTC)?

Boxa mam od CPA model nitro (do tego box jest lekko podkrecony) Dolot robił mi Dominik z TTC wierna kopia tego od AMS ze stozkiem K&N.

Nie chce negować tego co mówią w ECU ale wystarczy zobaczyć seryjna redukcję która ma 2,6" żeby zrozumieć ze dolot napewno coś poprawi.
Pisanie ze dolot nie daje NIC jest mocno nie na miejscu, bo ja jestem pewien ze napewno daje choćby 5hp lub więcej biggrin.gif


--------------------
CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45
M5 F10 710/900 było
GTR MY17 jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Sun, 14 Feb 2016 - 19:57
Post #2444


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(micky @ Sun, 14 Feb 2016 - 19:20) *
Boxa mam od CPA model nitro (do tego box jest lekko podkrecony) Dolot robił mi Dominik z TTC wierna kopia tego od AMS ze stozkiem K&N.

Nie chce negować tego co mówią w ECU ale wystarczy zobaczyć seryjna redukcję która ma 2,6" żeby zrozumieć ze dolot napewno coś poprawi.
Pisanie ze dolot nie daje NIC jest mocno nie na miejscu, bo ja jestem pewien ze napewno daje choćby 5hp lub więcej biggrin.gif

5ps wyczujesz ? biggrin.gif efekt placebo biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
micky
post Sun, 14 Feb 2016 - 20:19
Post #2445


Super User
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Kraków





Napisałem 5 ale moim skromnym zdaniem daje conajmniej 10hp.

Anglicy twierdzą że w połączeniu z boxem i wacha RON100 napewno daje nawet do 20hp.
Widziałem wykresy z MAHA na których zdrowe a45 w tym zestawie plulo 430hp a tego samego dnia inne a45 box + dolot + downpipe od Rebellion'a tez na RON100 dawało 450hp wiec różnica raptem 20hp. Był to jakiś dynoday u jakiegoś tunera w UK.Prawda jest też taka ze seria serii nie równa s tad tez mogą rowniez wynikać różnice po modach.
Najlepiej byłoby przeprowadzić test na hamowni z OEM dolotem vs custom na jednym wozie wtedy wątpliwości byłyby rozwiane.


--------------------
CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45
M5 F10 710/900 było
GTR MY17 jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Sun, 14 Feb 2016 - 20:30
Post #2446


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(micky @ Sun, 14 Feb 2016 - 20:19) *
Napisałem 5 ale moim skromnym zdaniem daje conajmniej 10hp.

Anglicy twierdzą że w połączeniu z boxem i wacha RON100 napewno daje nawet do 20hp.
Widziałem wykresy z MAHA na których zdrowe a45 w tym zestawie plulo 430hp a tego samego dnia inne a45 box + dolot + downpipe od Rebellion'a tez na RON100 dawało 450hp wiec różnica raptem 20hp. Był to jakiś dynoday u jakiegoś tunera w UK.Prawda jest też taka ze seria serii nie równa s tad tez mogą rowniez wynikać różnice po modach.
Najlepiej byłoby przeprowadzić test na hamowni z OEM dolotem vs custom na jednym wozie wtedy wątpliwości byłyby rozwiane.

cyt :Praktyk czyli Dominik z ECU Performance wprost stwierdzil po zrobieniu ich X ze nie daja nic lub praktycznie nic.

przecież już sprawdzali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
micky
post Sun, 14 Feb 2016 - 20:51
Post #2447


Super User
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Kraków





Niedługo z Nicram100 wybieramy się na MAHA a ja mam opanowany szybki demontaż dolotu wiec może przeprowadzimy testy biggrin.gif


--------------------
CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45
M5 F10 710/900 było
GTR MY17 jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ralf01
post Sun, 14 Feb 2016 - 20:59
Post #2448


User
Dołączył: Thu, 11 February 2016
Skąd: Kraków





CYTAT(skandaloo @ Sun, 14 Feb 2016 - 20:30) *
cyt :Praktyk czyli Dominik z ECU Performance wprost stwierdzil po zrobieniu ich X ze nie daja nic lub praktycznie nic.

przecież już sprawdzali

Panowie jeżeli ktoś twierdzi, że auto lepiej jeździ z dolotem to niech zakłada, z kolei dla kogoś innego nic nie daje to sprawę olewa.
Ja wiem na własnym przykładzie, że w poprzednim aucie dolot dawał konkretny wynik i dlatego pewnie i tu go założę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bob.dsk
post Sun, 14 Feb 2016 - 21:44
Post #2449


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 December 2012
Skąd: Trójmiasto





CYTAT(skandaloo @ Sun, 14 Feb 2016 - 18:00) *
Z tego co pamiętam to chyba to był rok 2014


Przejrzałem 2014/2015 i niżej niż 1:54 niestety nie ma.

Zastanawiam sie czy jest sens lecieć na inauguracje tptd bo nie wiadomo jaka bedzie pogoda. Ktos sie wybiera ??


--------------------
Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6
BMW 318is CUP - 1:51.8
Mercedes A45 AMG - 1:52.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poolak
post Sun, 14 Feb 2016 - 22:40
Post #2450


User
Dołączył: Sun, 26 October 2008
Skąd: Białystok





1.54 osobiście uzyskałem. Umiejętności niewielkie, a znajomość toru żadna...
w dobrych rękach poniżej 1.50 jest jak najbardziej osiągalne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 14 Feb 2016 - 23:25
Post #2451


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A na jakiej oponie? 1:54 to juz dobry czas.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Mon, 15 Feb 2016 - 04:37
Post #2452









QUOTE (Ralf01 @ Sun, 14 Feb 2016 - 19:16) *
U mnie w poprzednim aucie 6MPS - program + 3"downpipe + większy IC, po dołożeniu kompletnego dolotu doszło 17 KM i 21NM i lepszy ciąg w górnym zakresie obrotów. W sumie na końcu wypluło 338 KM i 487 NM.
Micky jaki masz box? Dolot robiłeś u Daniela (TTC)?


u mnie w 6mps po dołożeniu dp 3", usunięciu dwóch cat'ów, zrobieniu reszty wydechu 2,75" + pełnego dolotu w obudowie doszło mniej więcej tyle ile Tobie po samym dolocie - nieźle wink.gif

a wracając do tematu - odnosimy się do a45 amg - tu modyfikacja dolotu daje różnice pomijalne rzędu może 5 hp wg kogoś kto to sprawdzał a nie kieruje się odczuciami dźwiękowymi - mi po założeniu zaworu upustowego i dużego stożka w 6 mps wydawało się, że auto ma na początku z 500 - niestety hamownia to zweryfikowała. .nie ma szans na żadne zbliżone przyrosty do tych o których pisze Mishimoto czy AMS. w dodatku sam przyrost 5 czy 8 koni przy mocy 400 hp też nie może być odczuwalny. sprawdzała to poważna firma z poważnym człowiekiem czyli Dominik z ECU.

to co może realnie coś powiedzieć to to samo auto schamowane w krótkim odstępie czasu na dolocie serii i customowym czy aftermarketowym i nałożenie dwóch wykresów na siebie. Micky - jak masz dostęp do hamowni oraz masz dwa doloty to poświęc się w imie nauki biggrin.gif jak wyjdzie, że coś to daje to kupie nowego AMS'a z większym airductem - do tego czasu wole kilka dni dłużej posiedzieć w azji niż wydawać hajs na czary mary smile.gif

QUOTE (bob.dsk @ Sat, 13 Feb 2016 - 21:39) *
Dam znac jak będę jechał na poznan to moze uda sie wyskoczyć większa ekipa


daj znać koniecznie - chętnie też się wybiorę sprawdzić jak auto zachowuje się w Poznaniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
micky
post Mon, 15 Feb 2016 - 07:08
Post #2453


Super User
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Kraków





Dla tych co mają boxy : http://www.aclassclub.co.uk/forum/mb-detec..._topic3130.html wink.gif


--------------------
CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45
M5 F10 710/900 było
GTR MY17 jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Mon, 15 Feb 2016 - 07:40
Post #2454


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Jestem 6 marca na TPTD i chętnie zaopiekuję się kolegami którzy chcą lepiej poznać linię i poprawić technikę. A dla 4x4 pogoda nie ma znaczenia przecież biggrin.gif

I żeby nie było OT, duzo widzę A45 w Poznaniu, jest tu ktoś z Pyrlandii ??


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Mon, 15 Feb 2016 - 08:26
Post #2455









QUOTE (lagadula @ Mon, 15 Feb 2016 - 08:40) *
Jestem 6 marca na TPTD i chętnie zaopiekuję się kolegami którzy chcą lepiej poznać linię i poprawić technikę. A dla 4x4 pogoda nie ma znaczenia przecież biggrin.gif

I żeby nie było OT, duzo widzę A45 w Poznaniu, jest tu ktoś z Pyrlandii ??


jak jest event tego dnia to ja się zapisuję biggrin.gif
a tak btw - jako osoba z doświadczeniem, jak oceniasz to auto właśnie w warunkach TP? krąży mit, głównie rozsiewany przez ludzi którzy nie mieli z nim nic wspólnego, że nadaje się do jazdy tylko na wprost. jakie jest Twoje zdanie?

QUOTE (micky @ Mon, 15 Feb 2016 - 08:08) *


większy śmietnik w tym wątku z linka niż tu w wątkach o projekcie Rafałka.. nic właściwie z niego nie wynika poza tym, że wybrałeś złego boxa. wink.gif moje auto było w serwisie na przeglądzie gdzie stwierdzono dwie awarie systemów cyfrowych - nic nie mówiono o gwaracji i boxie a ten zdjęty został na 4 km przed wjazdem do salonu, obywie rzeczy zostały naprawione na gwarancji, przekonanie Rebellion o niewykrywalności ich produktu zdaje się ten przypadek to potwierdzać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 15 Feb 2016 - 09:15
Post #2456


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Kolega który jest bardzo dobrym kierowcą na Poznaniu powiedział po jeździe że A45 jest tylko nudne, jedzie jak po szynach, spokojnie, bez emocji, ale dość sprawnie. Ani nadsterowne, ani podsterowne. Ale on zboczony jest wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Mon, 15 Feb 2016 - 10:09
Post #2457


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Z jednej strony, że niby nie skręca, z drugiej strony niby dobry balans. Ciekawe to jest.
A tak nawiasem mówiąc to czy nie wydaje się Wam, że ktoś kto mówi, że samochód jest albo podsterowny albo nadsterowny to nigdy chyba nie doświadczył jeszcze tego jak na typową karoserię samochodu działa aerodynamika i samochód w miarę wzrostu prędkości staje się nadsterowny nawet jeżeli przy niskich prędkościach jest podsterowny? Tak czytam i się zastanawiam poza tematem na ile dobrym kierowcą jest kolega Kajmana skoro tak twierdzi.

A45 ma przecież dobre przeciążenia boczne, więc dlaczego ma sobie nie poradzić w zakręcie na torze?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
micky
post Mon, 15 Feb 2016 - 10:30
Post #2458


Super User
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(gucior @ Mon, 15 Feb 2016 - 08:26) *
jak jest event tego dnia to ja się zapisuję biggrin.gif
a tak btw - jako osoba z doświadczeniem, jak oceniasz to auto właśnie w warunkach TP? krąży mit, głównie rozsiewany przez ludzi którzy nie mieli z nim nic wspólnego, że nadaje się do jazdy tylko na wprost. jakie jest Twoje zdanie?



większy śmietnik w tym wątku z linka niż tu w wątkach o projekcie Rafałka.. nic właściwie z niego nie wynika poza tym, że wybrałeś złego boxa. wink.gif moje auto było w serwisie na przeglądzie gdzie stwierdzono dwie awarie systemów cyfrowych - nic nie mówiono o gwaracji i boxie a ten zdjęty został na 4 km przed wjazdem do salonu, obywie rzeczy zostały naprawione na gwarancji, przekonanie Rebellion o niewykrywalności ich produktu zdaje się ten przypadek to potwierdzać.

Gucior ja i Nicram100 tez juz po przeglądzie u mnie 0 problemów, boxa i dolot wymontowalem na spokojnie tydzień przed przeglądem.

Jesli chodzi o linka z forum UK to faktycznie panuje tam chaos ale między wierszami można coś wyczytac.
O problemach z boxami od Rebellion'a również. Zresztą na mój gust te wszystkie boxy działają na tej samej zasadzie i zawsze po czasie w serwisie pokaże komunikat o PRZEKROCZENIU MOMENTU OBROTOWEGO !!!
Tylko wszystko zależy od tego jak ASO podejdzie do tego tematu.

PS. Znajomy teraz zamówił boxa od Racechip ten nowy model sterowany ze smartfona. Podobno 440KM daje smile.gif
Ustawie się z nim tak dla porównania wink.gif


--------------------
CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45
M5 F10 710/900 było
GTR MY17 jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 15 Feb 2016 - 11:17
Post #2459


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(MadeInPoland @ Mon, 15 Feb 2016 - 10:09) *
Tak czytam i się zastanawiam poza tematem na ile dobrym kierowcą jest kolega Kajmana skoro tak twierdzi.


Jak już ci pisałem, wicemistrz w WSMP 2015, wierzę mu, bo to bardzo dobry kierowca jest. Może ciut wymagający względem samochodów, ale wierzę że wie co mówi.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 15 Feb 2016 - 11:22
Post #2460


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(micky @ Sun, 14 Feb 2016 - 19:20) *
Boxa mam od CPA model nitro (do tego box jest lekko podkrecony) Dolot robił mi Dominik z TTC wierna kopia tego od AMS ze stozkiem K&N.

Nie chce negować tego co mówią w ECU ale wystarczy zobaczyć seryjna redukcję która ma 2,6" żeby zrozumieć ze dolot napewno coś poprawi.
Pisanie ze dolot nie daje NIC jest mocno nie na miejscu, bo ja jestem pewien ze napewno daje choćby 5hp lub więcej biggrin.gif


redukcja 2,6" to mało ? Przez to można przepuścić 800KM...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

160 Stron V  « < 121 122 123 124 125 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 00:42