![]() ![]() |
Sun, 14 Feb 2016 - 18:16
Post
#2441
|
|
|
User Dołączył: Thu, 11 February 2016 Skąd: Kraków |
Dokładnie tak.Jezdzilem chwile na samym boxie, po czasie ok 3kkm zapakowalem dolot 4" i wyraźnie auto lepiej jechało w zakresie 5-6krpm. Do tego lepszy spool ,reakcja na gaz. Do tego dźwięki które są słyszalne z jednego kilometra Jedno jest pewne dolot nie daje mega przyrostow ale z boxem na lepszym paliwie możemy liczyć na te +/- 10hp. U mnie w poprzednim aucie 6MPS - program + 3"downpipe + większy IC, po dołożeniu kompletnego dolotu doszło 17 KM i 21NM i lepszy ciąg w górnym zakresie obrotów. W sumie na końcu wypluło 338 KM i 487 NM. Micky jaki masz box? Dolot robiłeś u Daniela (TTC)? |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 18:59
Post
#2442
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Daruj sobie dolot i nie wierz w marketing AMS czy Mishimoto. Praktyk czyli Dominik z ECU Performance wprost stwierdzil po zrobieniu ich X ze nie daja nic lub praktycznie nic. Jak chcesz dlubac to rob dp z decatem - to rzeczywiscie da wymierne przyrosty wraz z urata gwarancji w pakiecie jak cos sie wysra |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 19:20
Post
#2443
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
U mnie w poprzednim aucie 6MPS - program + 3"downpipe + większy IC, po dołożeniu kompletnego dolotu doszło 17 KM i 21NM i lepszy ciąg w górnym zakresie obrotów. W sumie na końcu wypluło 338 KM i 487 NM. Micky jaki masz box? Dolot robiłeś u Daniela (TTC)? Boxa mam od CPA model nitro (do tego box jest lekko podkrecony) Dolot robił mi Dominik z TTC wierna kopia tego od AMS ze stozkiem K&N. Nie chce negować tego co mówią w ECU ale wystarczy zobaczyć seryjna redukcję która ma 2,6" żeby zrozumieć ze dolot napewno coś poprawi. Pisanie ze dolot nie daje NIC jest mocno nie na miejscu, bo ja jestem pewien ze napewno daje choćby 5hp lub więcej -------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 19:57
Post
#2444
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Boxa mam od CPA model nitro (do tego box jest lekko podkrecony) Dolot robił mi Dominik z TTC wierna kopia tego od AMS ze stozkiem K&N. Nie chce negować tego co mówią w ECU ale wystarczy zobaczyć seryjna redukcję która ma 2,6" żeby zrozumieć ze dolot napewno coś poprawi. Pisanie ze dolot nie daje NIC jest mocno nie na miejscu, bo ja jestem pewien ze napewno daje choćby 5hp lub więcej 5ps wyczujesz ? |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 20:19
Post
#2445
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
Napisałem 5 ale moim skromnym zdaniem daje conajmniej 10hp.
Anglicy twierdzą że w połączeniu z boxem i wacha RON100 napewno daje nawet do 20hp. Widziałem wykresy z MAHA na których zdrowe a45 w tym zestawie plulo 430hp a tego samego dnia inne a45 box + dolot + downpipe od Rebellion'a tez na RON100 dawało 450hp wiec różnica raptem 20hp. Był to jakiś dynoday u jakiegoś tunera w UK.Prawda jest też taka ze seria serii nie równa s tad tez mogą rowniez wynikać różnice po modach. Najlepiej byłoby przeprowadzić test na hamowni z OEM dolotem vs custom na jednym wozie wtedy wątpliwości byłyby rozwiane. -------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 20:30
Post
#2446
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań |
Napisałem 5 ale moim skromnym zdaniem daje conajmniej 10hp. Anglicy twierdzą że w połączeniu z boxem i wacha RON100 napewno daje nawet do 20hp. Widziałem wykresy z MAHA na których zdrowe a45 w tym zestawie plulo 430hp a tego samego dnia inne a45 box + dolot + downpipe od Rebellion'a tez na RON100 dawało 450hp wiec różnica raptem 20hp. Był to jakiś dynoday u jakiegoś tunera w UK.Prawda jest też taka ze seria serii nie równa s tad tez mogą rowniez wynikać różnice po modach. Najlepiej byłoby przeprowadzić test na hamowni z OEM dolotem vs custom na jednym wozie wtedy wątpliwości byłyby rozwiane. cyt :Praktyk czyli Dominik z ECU Performance wprost stwierdzil po zrobieniu ich X ze nie daja nic lub praktycznie nic. przecież już sprawdzali |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 20:51
Post
#2447
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
Niedługo z Nicram100 wybieramy się na MAHA a ja mam opanowany szybki demontaż dolotu wiec może przeprowadzimy testy
-------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 20:59
Post
#2448
|
|
|
User Dołączył: Thu, 11 February 2016 Skąd: Kraków |
cyt :Praktyk czyli Dominik z ECU Performance wprost stwierdzil po zrobieniu ich X ze nie daja nic lub praktycznie nic. przecież już sprawdzali Panowie jeżeli ktoś twierdzi, że auto lepiej jeździ z dolotem to niech zakłada, z kolei dla kogoś innego nic nie daje to sprawę olewa. Ja wiem na własnym przykładzie, że w poprzednim aucie dolot dawał konkretny wynik i dlatego pewnie i tu go założę. |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 21:44
Post
#2449
|
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 December 2012 Skąd: Trójmiasto |
Z tego co pamiętam to chyba to był rok 2014 Przejrzałem 2014/2015 i niżej niż 1:54 niestety nie ma. Zastanawiam sie czy jest sens lecieć na inauguracje tptd bo nie wiadomo jaka bedzie pogoda. Ktos sie wybiera ?? -------------------- Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6 BMW 318is CUP - 1:51.8 Mercedes A45 AMG - 1:52.0 |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 22:40
Post
#2450
|
|
|
User Dołączył: Sun, 26 October 2008 Skąd: Białystok |
1.54 osobiście uzyskałem. Umiejętności niewielkie, a znajomość toru żadna...
w dobrych rękach poniżej 1.50 jest jak najbardziej osiągalne |
|
|
|
Sun, 14 Feb 2016 - 23:25
Post
#2451
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A na jakiej oponie? 1:54 to juz dobry czas.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
| gość_gucior_* |
Mon, 15 Feb 2016 - 04:37
Post
#2452
|
|
|
U mnie w poprzednim aucie 6MPS - program + 3"downpipe + większy IC, po dołożeniu kompletnego dolotu doszło 17 KM i 21NM i lepszy ciąg w górnym zakresie obrotów. W sumie na końcu wypluło 338 KM i 487 NM. Micky jaki masz box? Dolot robiłeś u Daniela (TTC)? u mnie w 6mps po dołożeniu dp 3", usunięciu dwóch cat'ów, zrobieniu reszty wydechu 2,75" + pełnego dolotu w obudowie doszło mniej więcej tyle ile Tobie po samym dolocie - nieźle a wracając do tematu - odnosimy się do a45 amg - tu modyfikacja dolotu daje różnice pomijalne rzędu może 5 hp wg kogoś kto to sprawdzał a nie kieruje się odczuciami dźwiękowymi - mi po założeniu zaworu upustowego i dużego stożka w 6 mps wydawało się, że auto ma na początku z 500 - niestety hamownia to zweryfikowała. .nie ma szans na żadne zbliżone przyrosty do tych o których pisze Mishimoto czy AMS. w dodatku sam przyrost 5 czy 8 koni przy mocy 400 hp też nie może być odczuwalny. sprawdzała to poważna firma z poważnym człowiekiem czyli Dominik z ECU. to co może realnie coś powiedzieć to to samo auto schamowane w krótkim odstępie czasu na dolocie serii i customowym czy aftermarketowym i nałożenie dwóch wykresów na siebie. Micky - jak masz dostęp do hamowni oraz masz dwa doloty to poświęc się w imie nauki Dam znac jak będę jechał na poznan to moze uda sie wyskoczyć większa ekipa daj znać koniecznie - chętnie też się wybiorę sprawdzić jak auto zachowuje się w Poznaniu. |
|
|
|
Mon, 15 Feb 2016 - 07:08
Post
#2453
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
-------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
|
Mon, 15 Feb 2016 - 07:40
Post
#2454
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań |
Jestem 6 marca na TPTD i chętnie zaopiekuję się kolegami którzy chcą lepiej poznać linię i poprawić technikę. A dla 4x4 pogoda nie ma znaczenia przecież
I żeby nie było OT, duzo widzę A45 w Poznaniu, jest tu ktoś z Pyrlandii ?? -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
|
| gość_gucior_* |
Mon, 15 Feb 2016 - 08:26
Post
#2455
|
|
|
Jestem 6 marca na TPTD i chętnie zaopiekuję się kolegami którzy chcą lepiej poznać linię i poprawić technikę. A dla 4x4 pogoda nie ma znaczenia przecież I żeby nie było OT, duzo widzę A45 w Poznaniu, jest tu ktoś z Pyrlandii ?? jak jest event tego dnia to ja się zapisuję a tak btw - jako osoba z doświadczeniem, jak oceniasz to auto właśnie w warunkach TP? krąży mit, głównie rozsiewany przez ludzi którzy nie mieli z nim nic wspólnego, że nadaje się do jazdy tylko na wprost. jakie jest Twoje zdanie? Dla tych co mają boxy : http://www.aclassclub.co.uk/forum/mb-detec..._topic3130.html większy śmietnik w tym wątku z linka niż tu w wątkach o projekcie Rafałka.. nic właściwie z niego nie wynika poza tym, że wybrałeś złego boxa. |
|
|
|
Mon, 15 Feb 2016 - 09:15
Post
#2456
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Kolega który jest bardzo dobrym kierowcą na Poznaniu powiedział po jeździe że A45 jest tylko nudne, jedzie jak po szynach, spokojnie, bez emocji, ale dość sprawnie. Ani nadsterowne, ani podsterowne. Ale on zboczony jest
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Mon, 15 Feb 2016 - 10:09
Post
#2457
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Z jednej strony, że niby nie skręca, z drugiej strony niby dobry balans. Ciekawe to jest.
A tak nawiasem mówiąc to czy nie wydaje się Wam, że ktoś kto mówi, że samochód jest albo podsterowny albo nadsterowny to nigdy chyba nie doświadczył jeszcze tego jak na typową karoserię samochodu działa aerodynamika i samochód w miarę wzrostu prędkości staje się nadsterowny nawet jeżeli przy niskich prędkościach jest podsterowny? Tak czytam i się zastanawiam poza tematem na ile dobrym kierowcą jest kolega Kajmana skoro tak twierdzi. A45 ma przecież dobre przeciążenia boczne, więc dlaczego ma sobie nie poradzić w zakręcie na torze? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
|
Mon, 15 Feb 2016 - 10:30
Post
#2458
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Kraków |
jak jest event tego dnia to ja się zapisuję a tak btw - jako osoba z doświadczeniem, jak oceniasz to auto właśnie w warunkach TP? krąży mit, głównie rozsiewany przez ludzi którzy nie mieli z nim nic wspólnego, że nadaje się do jazdy tylko na wprost. jakie jest Twoje zdanie? większy śmietnik w tym wątku z linka niż tu w wątkach o projekcie Rafałka.. nic właściwie z niego nie wynika poza tym, że wybrałeś złego boxa. Gucior ja i Nicram100 tez juz po przeglądzie u mnie 0 problemów, boxa i dolot wymontowalem na spokojnie tydzień przed przeglądem. Jesli chodzi o linka z forum UK to faktycznie panuje tam chaos ale między wierszami można coś wyczytac. O problemach z boxami od Rebellion'a również. Zresztą na mój gust te wszystkie boxy działają na tej samej zasadzie i zawsze po czasie w serwisie pokaże komunikat o PRZEKROCZENIU MOMENTU OBROTOWEGO !!! Tylko wszystko zależy od tego jak ASO podejdzie do tego tematu. PS. Znajomy teraz zamówił boxa od Racechip ten nowy model sterowany ze smartfona. Podobno 440KM daje Ustawie się z nim tak dla porównania -------------------- CLA 45 AMG stage 2 Performance Package
_https://m.facebook.com/MercedesCLA45 M5 F10 710/900 było GTR MY17 jest |
|
|
|
Mon, 15 Feb 2016 - 11:17
Post
#2459
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Tak czytam i się zastanawiam poza tematem na ile dobrym kierowcą jest kolega Kajmana skoro tak twierdzi. Jak już ci pisałem, wicemistrz w WSMP 2015, wierzę mu, bo to bardzo dobry kierowca jest. Może ciut wymagający względem samochodów, ale wierzę że wie co mówi. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Mon, 15 Feb 2016 - 11:22
Post
#2460
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
Boxa mam od CPA model nitro (do tego box jest lekko podkrecony) Dolot robił mi Dominik z TTC wierna kopia tego od AMS ze stozkiem K&N. Nie chce negować tego co mówią w ECU ale wystarczy zobaczyć seryjna redukcję która ma 2,6" żeby zrozumieć ze dolot napewno coś poprawi. Pisanie ze dolot nie daje NIC jest mocno nie na miejscu, bo ja jestem pewien ze napewno daje choćby 5hp lub więcej redukcja 2,6" to mało ? Przez to można przepuścić 800KM... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 00:42 |