![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Wiesz co, wydaje mi sie, ze ten motor jest w pieknym stanie i szkoda by go bylo...
Poza tym chcemy ostatecznie wycisnac max jaki jest w stanie dac to turbo i chce sie czuc bezpieczniej. -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Dokladnie tak, podobno był LC , ale to był LC jako limiter obrotow z tego co pisano bo mieli boost 0 przy starcie (tak wlasiciel pisal swego czasu), chyba ze przerobili na ALS LC to wtedy ALS pomogło tak jak piszesz sporą kapke ![]() eot. Ostatecznie mial LC z podtrzymaniem ![]() Cuper13 - no nareszcie , teraz na dobre pozegnasz sie z trakcja ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Ze tak zrobię jednego posta nie na temat, o jakim aucie mówicie ? bodajrze S3 z pomorza... -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Czołem!
Auto przejezdzilo caly sezon bezawaryjnie (tfu, tfu) Jako, ze pozbieralem praktycznie wszystkie graty - we wtorek/srode wprowadzimy kilka zmian w Ibizce... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -Korbowody Eagle -Tłoki BAM -Głowica AEB -Panewki ASO APY -Uszczelka pod glowice ASO -Uszczelka pokrywa zaworow Elring -Uszczelka kolektor ssacy Elring -Sruby glowica ASO -Pierscienie prawdopodobnie KolbenSchmidt -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A co ma na celu ten upgrade? 360 koni na serii , to ta inwestycja wydaje sie nie miec sensu. Przy 1.8 i wiekszej mocy bedzie do 5 tys rpm <200nm, czyli auto na kreski.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Wydaje mi sie, ze jednak ma sens.
Pewnie bedzie wstawac troszke wyzej, ale bez przesady. Wydaje mi sie, ze powinnien wstawac 200-300 obr wyzej, ale za to gora nadrobi - a tego mu wczesniej brakowalo. Osobiscie wole miec mocniejsza gore niz dol, jakbym chcial miec "straszny" dol - kupilbym sobie diesla. Poza tym chcialem zmienic korby juz wczesniej = dla swietego spokoju, a jak wszystko jest "na wierzchu" to czemu by nie zmienic glowicy, a i tloki dadza otwarta droge do troszke wiekszego pola manewru zaplonami. -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ale z jakiego powodu zestaw ma gorzej wstawać? Zmiany głowicy?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Ale z jakiego powodu zestaw ma gorzej wstawać? Zmiany głowicy? taaa, teoretycznie moze wstawac ciutke gorzej - ale bez przesady ![]() -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
taaa, teoretycznie moze wstawac ciutke gorzej - ale bez przesady ![]() Ja zalozylem,ze kucizna wlatuje,zeby robic znacznie wieksze moce (jak np projekt od tomsona) -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Ja zalozylem,ze kucizna wlatuje,zeby robic znacznie wieksze moce (jak np projekt od tomsona) hehe, nie tutaj sprezarka zostaje ciagle ta sama - wiec o uliczny charakter nie ma sie co martwic ![]() ![]() To jest oska, wiec uwazam ze nie ma co przesadzac z parametrami i raczej jest to ostatnie slowo w sprawie "mocy". -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Fajnie mody na plus. Co do sensowności kucia to ma to sens bo z tej sprężarki na szerokim kanale i dobrze podlanym paliwkiem można z 380-390 ogarnąć. A jak bedzie kucizna to i świadomość bezpieczeństwa bedzie wieksza. A w przyszłości jak będzie mało na te same flansze można zarzucić jakiegoś FP Wite i robić 400+
Ps Na jaki luz pasowałeś te korby ? |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
taaa, teoretycznie moze wstawac ciutke gorzej - ale bez przesady ![]() no wlasnie - bez kurde przesady...jak odkręcisz sobie spręzarke na maksa to pewnie wlasnie okolice 390 sie pojawia i jak na ośkę bez sterowania boostem po biegach będzie to już optimum. Bardzo fajny zestaw ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Ps Na jaki luz pasowałeś te korby ? jeszcze nic nie bylo "pasowane", bo jeszcze wszystko w "czesciach" no wlasnie - bez kurde przesady...jak odkręcisz sobie spręzarke na maksa to pewnie wlasnie okolice 390 sie pojawia i jak na ośkę bez sterowania boostem po biegach będzie to już optimum. Bardzo fajny zestaw ![]() Co do zawodow - nie mowie nie, ale tez nie obiecuje ze sie pojawie ![]() -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ps Na jaki luz pasowałeś te korby ? A na jaki luz sie pasuje korby ?? ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
pierscionki
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Chodzi mi o luz pomiedzy panewka a korba bo np ja swoje korby musialem pod nominalna panewke zaciesniac bo bylo ponad 15 setek luzu stad moje pytanie jak to sie ma dla korb egla
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Sorry, ale nic nie zakumałem. Jak zacieśniasz korby?
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 16:50 |