Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ibiza Cupra R
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3
Cuper13
Czołem! Chcialem wam przedstawic moj projekt Ibiza Cupra R. Autko sprowadzone od pierwszego wlasciciela ze Szwajcarii. Dosyc rzadki model, autko produkowane tylko przez pewien okres czasu w 2001r. wyprodukowali tylko 200szt. Samochod przechodzil kilka setupow w moich rekach: k03(207km 290nm) K04 (~270km 380nm) i teraz aktualny:


Silnik:

Kute Korbowody Eagle
Tłoki BAM
Panewki S3 APY ASO
Pierścienie KolbenSchmidt
Głowica na szerokim kanale AEB
Świece Ori. RS4
Cewki ori. 1.8T
Wałki ADR/AGN
Chlodnica oleju 15rzędowa(saab 9000) + Podstawka Mocal z termostatem


Układ Dolotowy:

IHI TD05 16G6 10.5T
Tip 3'' by Digitun.pl
Przepływka 3''
Stozek ITG do 550ps
DV Forge fmdv008
Intercooler 600x300x76 + orurowanie nierdzewka 2,5''


Układ Wydechowy:

Wydech Koncowy INOTEC 3'' + reszta wydechu Dominik "Xoln" 3''
Kolektor "Baran" pod TwinScroll by Digitun.pl
DP 3'' by Digitun.pl


Układ Paliwowy:

4bar Regulator ciśnienia Paliwa
Wtryski Bosch 550cc
Pompa Paliwa Walbro 255

Elektronika:

Apexi AVCR
Boost STRI X-line XS5201W
EGT STRI SLM5206 (warn i peak):
Oil Temp. VDO
Voltomierz VDO


Układ Napędowy:

Skrzynia seria 5biegów
Sprzęgło G60
Jednomas G60


Zawieszenie:

H&R CupKit
Rozpórka przednia górna


Układ Hamulcowy:

Seria Cupra R czyli 4tłoczek Brembo
Tarcza 305mm Gładka ATE, Klocki ATE


Koła:

Koła Mak R-Action
Yokohama S.drive - tył
Federal 595RS-R - przód 205/45/16


Środek:

Kierownica RRS
Naba Momo
Fotele Mirco XL
Pasy Sparco 4pkt.


Inne:

Osłona Termiczna na cewki
Kolanka i akcesoria Samco oraz Fmic.pl
Korek oleju R8 V10 tongue.gif


















Autko strojone przez GTO Digitun.pl

Podziękowania:

Firmie Digitun.pl i przedewszystkim Krzyskowi za strojenie, spawanie kolektora, downpipa, dolotow, ogarniecie wtryskow, czyli generalnie za "wrzucenie" calego aktualnego setupu pod maske cool.gif
Radek1985 za pomoc i porady.
Tacie za pomoc w "budowie" samochodu, bo wiele rzeczy robimy sami (np. orurowanie + montaz calego coolera itp. itd.) w garazu i bez niego napewno auto nie bylo by w takim stanie w jakim jest.

Jak cos sobie jeszcze przypomne to dopisze dry.gif
Rafalek114
Bardzo fajnie wyszlo to autko . Namawialem Krzyska zeby nei sciagal boostu ... happy.gif
quli
lubie tą bude ibizy ;-)
zacnie ;-)
Cuper13
CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 16 Jan 2013 - 16:21) *
Bardzo fajnie wyszlo to autko . Namawialem Krzyska zeby nei sciagal boostu ... happy.gif


nic straconego, pojezdze chwile tak jak jest zobaczymy jak to bedzie sie spisywac i najwyzej sie podjedzie na przywrocenie boostu z dolu, daleko nie mam tongue.gif
ale jest szansa, ze uda sie wrzucic kuta korbe itp. wtedy by bylo 1.35 w calym zakresie z glowa "spokojna" wink.gif
Toldi
najsss smile.gif

ciekawe jak przeniesiesz to na asfalt biggrin.gif
RADEK1985
ile 1.35 na kuciznie nie nie musi byc 1.5 bar w całym zakresie smile.gifsmile.gifsmile.gif
Rapix
no no moc wyszła fajna wink.gif
Maggu
Widzę że zmiany na duży plus smile.gif już przy wcześniejszym setupie auto jechało.
Pozdrowienia z Krakowa wink.gif
DoLeCk
Krechy wyszły bardzo interesujące smile.gif
Dodatkowym plusem, że za wiele auto sobą nie zdradza.

Kiedy plany chcesz zacząć urzeczywistniać?
januszek1206
Jechalem tym autem przed setupem evo i juz wtedy podawalo to niemilosiernie a teraz to juz nie mowie:) mega projekt, piekna sztuka:) gratki auta Cuper i do zobaczenia
rOBERTO795
Gratulacje projektu.Widzialem autko na zywo.
Sev
Małe, czarne i daje kopa. Jak dobre espresso smile.gif
tyle niuta na seryjnym dole, fiu fiu

Jakaś szpera by się przydała smile.gif
Konrad20vt
Już Ci mówiłem, mega kozak tongue.gif I mega kreski, przy tej masie musi być mega przeciąg biggrin.gif
Cuper13
CYTAT(DoLeCk @ Thu, 17 Jan 2013 - 09:49) *
Kiedy plany chcesz zacząć urzeczywistniać?


jak tylko fundusze na to pozwola wink.gif tongue.gif
Glowica to narazie odlegle plany, pewnie dopiero na kolejny sezon.
Jezeli chodzi o korby, przy dobrych wiatrach moze okolice maja...

CYTAT(Sev @ Thu, 17 Jan 2013 - 10:32) *
tyle niuta na seryjnym dole, fiu fiu


Aktualnie do ~5400obr sciagniety boost do ok. 1.2b, zeby korby mialy lzej, moment zdjety z 463nm do ok. 430nm
powyzej wszystko jak widac boost 1.35b az do limitera, ktory ustawiony jest na 7000.
Rafalek114
Jak ibi bedzie miala pod 400hp ,a jest to do osiagniecia przy w miare rozsadnym nakladzie finansowym to ten samochod stanie sie mocnym zawodnikiem przy tej wadze . Smiem twierdzic ze teraz jest juz calkiem ciekawie .
luk9753
jakie jest egt na tym setupie ?
Cuper13
egt pod koniec 4biegu 900c
luk9753
Fajnie wyszło. Masz turbo o troszeńkę większym potencjale niż moje. Powiedz mi przy jakich rpm było 1,35bar dołądowania na tej 10,5 T
ROBI 81
Ile waży twoja Ibiza ?
Cuper13
CYTAT(luk9753 @ Fri, 18 Jan 2013 - 02:52) *
Fajnie wyszło. Masz turbo o troszeńkę większym potencjale niż moje. Powiedz mi przy jakich rpm było 1,35bar dołądowania na tej 10,5 T


ciezko powiedziec dlatego, ze jak wracalem autem z Czechowic droga byla sucha moze przez 15min zanim zaczelo padac dry.gif
ale wydaje mi sie, ze to bylo 3700obr...


CYTAT(ROBI 81 @ Fri, 18 Jan 2013 - 08:43) *
Ile waży twoja Ibiza ?


Ibiza z prawie pelnym bakiem wazy ~1140kg
Pawel-2005
skoro właściciel planuje zmienić korby bo nie lepiej przy okazji podmienić i głowicę? po co co chwila ją ścigać...Ja bym wolał poczekać i zrobić to za jednym zamachem. Wyjdzie taniej i mniej zabawy.
Przyjemne kreski jak na tak małe auto:)
Cuper13
to ze lepiej nie ulega zadnej watpliwosci.
zobaczymy jak bedzie, przynajmniej mozna stopniowac sobie doznania laugh.gif
freestyler
czy to ta ibi co była w kamieniu i robiła niskie 14s (przy 270km) ?
ładnie sie prezentuje i w sumie to sleeper niezły teraz jak na ta moc smile.gif
Cuper13
CYTAT(freestyler @ Fri, 18 Jan 2013 - 10:13) *
czy to ta ibi co była w kamieniu i robiła niskie 14s (przy 270km) ?
ładnie sie prezentuje i w sumie to sleeper niezły teraz jak na ta moc smile.gif



nie, nie ta. Ten samochod z tamtym nie ma nic wspolnego smile.gif
Tamta Ibiza to wersja sport i jest to samochod niejakiego Grzesia. Jego auto stroil Compsport i jest opisany na forum seatracing.
KKK VAG
pomacana... dobra sztuka ... i wynik mnie przeraził jak an seryjne graty tongue.gif .. jest dobrze smile.gif
gieteier
Gratulacje ładnej ibizy i ładnej mocy.A dobrze widze na foto tablice rej KS...U?
Cuper13
gieteier
taa dobrze widzisz smile.gif
gieteier
cuper to jak bedziesz przejezdzał przes Sułkowice to daj znać to chętnie oglądne ibize.Ustawimy sie na nocne kiedyś.Pozdro
odcinka
z naszych stron?? Cuper13, gieteier, jak coś to dajcie znać bo ja zazwyczaj chętny i obecny smile.gif

ibiza ma przyczepność na suchym z tymi federalami ??
Cuper13
CYTAT(odcinka @ Sat, 19 Jan 2013 - 16:36) *
z naszych stron?? Cuper13, gieteier, jak coś to dajcie znać bo ja zazwyczaj chętny i obecny smile.gif

ibiza ma przyczepność na suchym z tymi federalami ??



federal jest totalnie do dupska jezeli chodzi o cwiartke, z reszta nigdy ten samochod nie byl "budowany" z przeznaczeniem 1/4.
lubie poprostu szybko sie przemieszczac cool.gif
a glowna zaleta federala jest to, ze tam gdzie r888 plynie w zakrecie fedek zaczyna kleic.
aa i przedewszystkim sciera sie 4x wolniej tongue.gif

p.s. bylem autem w krk w zeszly poniedzialek niby sucho, a trakcji prawie na calej 3 brak...
RADEK1985
Tomcio zbieraj graty i działamy smile.gif
raich
CYTAT(Cuper13 @ Wed, 16 Jan 2013 - 16:12) *
DP 3'' pod TwinScroll by Digitun.pl

downpipe pod twinscroll?
Cuper13
literowka, nie ma co sie czepiac, za duzo kopiuj, wklej wink.gif
tukan2000
No no ładnie wyszlo ale teraz to trzeba wstawic 4x4 biggrin.gif Pojezdzimy jak zejdzie snieg
Cuper13
Jako, ze temperatury w dolocie wygladaly slabo, podczas hamowania na zewnatrz bylo 5 stopni, a w dolocie przekraczala 24stopnie na koncu 3ciego biegu 180km/h.
Dzis przyszedl nowy intercooler "chinol" 600x300x76 z Fmic.pl.
W najblizszym czasi bede sie z nim zmagal, zobaczymy jak uda sie go w sensowny sposob upchac cool.gif

Rafciu
Ładna ta seacinka smile.gif
Turbo jak u nas w astrze, tylko u Ciebie ciut mniejsza pojemność. Jak sądzisz ile z tej turbiny da się wycisnąć?
Cuper13
liczymy, ze po zalozeniu czapy na szerokim kanale da sie jeszcze ugrac jakies 30km wink.gif
Cuper13
male spy-photo... w oczekiwaniu na silikony...




gieteier
widze ze prace idą pełną para. Pozdrawiam
gieteier
widze ze prace idą pełną para. Pozdrawiam
rOBERTO795
Wreszcie Ibi bedzie miala chlodno :-).
Cuper13
Cooler wszedl mega opornie, sporo podcinania zderzaka i belki.
Teraz tylko musze wymyslic jak i gdzie umiescic rejestracje sleep.gif rolleyes.gif




w0wacik
Wygląda tragicznie... Pomaluj ten IC na czarno. A rejestrację powieś gdzie była, tylko kapkę wyżej, albo z lewej strony zderzaka (vide Alfa Romeo / Lancer EVO)
kakao
Mam już kupione takie turbo jak Twoje i planuję je wsadzić pod maskę. Jakie masz wrażenia z jazdy po mieście. Czy można trochę pohulać od świateł do świateł? Wiadomo, że im wcześniej wstaje tym lepiej ale czy do dupowozu to turbo nie wstaje za późno?
Cuper13
CYTAT(w0wacik @ Fri, 08 Mar 2013 - 22:18) *
Wygląda tragicznie... Pomaluj ten IC na czarno. A rejestrację powieś gdzie była, tylko kapkę wyżej, albo z lewej strony zderzaka (vide Alfa Romeo / Lancer EVO)


zycze Ci, zebys kiedys sprobowal zmiescic tej wielkosci cooler do 6k2 ibizy w lepszy sposob biggrin.gif cool.gif

CYTAT(kakao @ Fri, 08 Mar 2013 - 22:23) *
Mam już kupione takie turbo jak Twoje i planuję je wsadzić pod maskę. Jakie masz wrażenia z jazdy po mieście. Czy można trochę pohulać od świateł do świateł? Wiadomo, że im wcześniej wstaje tym lepiej ale czy do dupowozu to turbo nie wstaje za późno?


Oczywiscie, ze da sie "pochulac" po miescie... full boost mniej wiecej 3500-3800obr.
zabba88
trzeba bylo poprzesuwac chlodnice:)
Co do wstawania. Ta turbina jest bardzo fajna do miasta. Ladny dol, mocna gora:)
3500-3800 powinna isc pelnym ogniem
Cuper13
CYTAT(zabba88 @ Sat, 09 Mar 2013 - 18:31) *
trzeba bylo poprzesuwac chlodnice:)
Co do wstawania. Ta turbina jest bardzo fajna do miasta. Ladny dol, mocna gora:)
3500-3800 powinna isc pelnym ogniem


dokladnie to mialem na mysli. Co do przesuwania chlodnicy, tutaj problemem nie bylo zmiescic go za zderzakiem tylko wypuscic go na tyle zeby byl odsloniety, cos za cos.
Dzis chwile pojezdzilem auto jeszcze troche mocniej zaczelo jechac w calym zakresie, czyli "chinczyk" spelnij swoje zadanie.
Musze jakos na dniach posprawdzac o ile poprawily sie temperatury w dolocie, ale napewno jest duuuzo lepiej smile.gif
w0wacik
CYTAT(w0wacik @ Fri, 08 Mar 2013 - 22:18) *
Wygląda tragicznie... Pomaluj ten IC na czarno. A rejestrację powieś gdzie była, tylko kapkę wyżej, albo z lewej strony zderzaka (vide Alfa Romeo / Lancer EVO)


CYTAT(Cuper13 @ Fri, 08 Mar 2013 - 22:40) *
zycze Ci, zebys kiedys sprobowal zmiescic tej wielkosci cooler do 6k2 ibizy w lepszy sposob biggrin.gif cool.gif


Ale ja nie piszę, że go w zły sposób umieściłeś. Jak byś miał srebrną Ibizę, to bym się nie czepiał. Ten zestaw "kolorystyczny" jest tragiczny... Czytaj ze zrozumieniem. No chyba, że to znów coś nie tego. Jak z większymi kanałami i zaworami co spowodują większego laga...
Cuper13
CYTAT(w0wacik @ Sat, 09 Mar 2013 - 21:04) *
No chyba, że to znów coś nie tego. Jak z większymi kanałami i zaworami co spowodują większego laga...


??
chrzanos
ja tam nie widzę sensu go malować smile.gif auto jest typowo streetowe z konkretną mocą więc pasuje!
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.