Czołem! Chcialem wam przedstawic moj projekt Ibiza Cupra R. Autko sprowadzone od pierwszego wlasciciela ze Szwajcarii. Dosyc rzadki model, autko produkowane tylko przez pewien okres czasu w 2001r. wyprodukowali tylko 200szt. Samochod przechodzil kilka setupow w moich rekach: k03(207km 290nm) K04 (~270km 380nm) i teraz aktualny:
Silnik:
Kute Korbowody Eagle
Tłoki BAM
Panewki S3 APY ASO
Pierścienie KolbenSchmidt
Głowica na szerokim kanale AEB
Świece Ori. RS4
Cewki ori. 1.8T
Wałki ADR/AGN
Chlodnica oleju 15rzędowa(saab 9000) + Podstawka Mocal z termostatem
Układ Dolotowy:
IHI TD05 16G6 10.5T
Tip 3'' by Digitun.pl
Przepływka 3''
Stozek ITG do 550ps
DV Forge fmdv008
Intercooler 600x300x76 + orurowanie nierdzewka 2,5''
Układ Wydechowy:
Wydech Koncowy INOTEC 3'' + reszta wydechu Dominik "Xoln" 3''
Kolektor "Baran" pod TwinScroll by Digitun.pl
DP 3'' by Digitun.pl
Układ Paliwowy:
4bar Regulator ciśnienia Paliwa
Wtryski Bosch 550cc
Pompa Paliwa Walbro 255
Elektronika:
Apexi AVCR
Boost STRI X-line XS5201W
EGT STRI SLM5206 (warn i peak):
Oil Temp. VDO
Voltomierz VDO
Układ Napędowy:
Skrzynia seria 5biegów
Sprzęgło G60
Jednomas G60
Zawieszenie:
H&R CupKit
Rozpórka przednia górna
Układ Hamulcowy:
Seria Cupra R czyli 4tłoczek Brembo
Tarcza 305mm Gładka ATE, Klocki ATE
Koła:
Koła Mak R-Action
Yokohama S.drive - tył
Federal 595RS-R - przód 205/45/16
Środek:
Kierownica RRS
Naba Momo
Fotele Mirco XL
Pasy Sparco 4pkt.
Inne:
Osłona Termiczna na cewki
Kolanka i akcesoria Samco oraz Fmic.pl
Korek oleju R8 V10
Autko strojone przez GTO Digitun.pl
Podziękowania:
Firmie Digitun.pl i przedewszystkim Krzyskowi za strojenie, spawanie kolektora, downpipa, dolotow, ogarniecie wtryskow, czyli generalnie za "wrzucenie" calego aktualnego setupu pod maske
Radek1985 za pomoc i porady.
Tacie za pomoc w "budowie" samochodu, bo wiele rzeczy robimy sami (np. orurowanie + montaz calego coolera itp. itd.) w garazu i bez niego napewno auto nie bylo by w takim stanie w jakim jest.
Jak cos sobie jeszcze przypomne to dopisze