![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Specu zawsze słabo rozgrzewa opony bo szkoda mu gumy dlatego dla niego lepiej kleją markgumy ![]() Głupoty gadasz ![]() Porównuje obie rozgrzane ale autor już wybrał z tych dwóch S1 i słusznie -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
barthezz2 w końcu ibiza opisana, świetny projekt i ładnie to jeździ
![]() Konkurencja przez zimę nie próżnuje i sezon 2013 się w naszej klasie zapowiada bardzo ciekawie, o ile będzie gdzie jeździć ![]() Pozdrawiam i do zobaczenia na zawodach tym razem mam nadzieje, że conajmniej łeb w łeb będzie z lekkim wskazaniem na niebieską ![]() -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
barthezz2 w końcu ibiza opisana, świetny projekt i ładnie to jeździ ![]() Konkurencja przez zimę nie próżnuje i sezon 2013 się w naszej klasie zapowiada bardzo ciekawie, o ile będzie gdzie jeździć ![]() Pozdrawiam i do zobaczenia na zawodach tym razem mam nadzieje, że conajmniej łeb w łeb będzie z lekkim wskazaniem na niebieską ![]() No ja mam nadzieje że konkurencja nie śpi , dlatego ja również nie zostaje w miejscu ![]() ![]() Oczywiście czas dla mnie jest też ważny żeby nie było ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Fido jak nie widzisz naszych aut to juz twoj problem:) Na tym forum sa 2 270+. Lukasza ibi 280 i golf mk2 ktorego ja robilem 270+ i czeka na walek+ssacy+nitro:) A aut 240+ jest wiecej na tym forum od nas:) Juz nie mowiac o jakichs marnych 220+ w tdi na GTB2260Vk. Bo tych jest na forum conajmniej 15. Wiec nie kpij z nas przez pryzmat czasu i twoja historie sprzed kilku lat z dariem i muminem. Sory za OT ale nie lubie jak ktos nie majacy dostatecznej wiedzy na temat aut od nas pisze w taki sposob:)
PS odnosnie opon ja uwazam ze r888 lepiej kleja. I przede wszystkim nie halasuja tak jak margumy:/ -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
PROJECTXYZ.
Wcale nie sa takie same walki:) Do PD sa 3 rodzaje walkow. TDI SDI TDI+DPF Pozdrawiam -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
User Dołączył: Fri, 02 March 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Aaaa chyba ze tak:) Poprostu sie nie zrozumielismy
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Dziś zostały sprawdzone Wtryski - po ponad 30tys przebiegu poza jednym wtryskiem który na jałowym biegu delikatnie mniej leje to wszystkie dawki na średnich i wysokich obrotach w pełni sprawne - nawet mniejsza rozbieżność niż przy zakładaniu - wcześniej rozbieżność 86 do 91 - aktualnie 88-90(przy max wydajności) . jak widać po 30tyś. race783 mogą być dalej w formie
![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
jakie masz EGT?
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
jakie masz EGT? Chwilke przed odcinką na 4biegu(około 195km/h) 980stopni bez metanolu , z metanolem 920 . Na 1/4 mili mniej wiecej 20-30stopni mniej na mecie Po zmianie głowicy wartości na pewno mocno spadną (chociaz metanol pewnie juz niewiele da - ale wyjmować go nie bede) -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Możesz spodziewać się że EGT po wymianie głowicy spadnie o sto stopni. U mnie (przy mocy wyższej o 30KM i odcince na 5200) ruszając pełnym ogniem, na czwórce nie przekraczam 900 stopni. Do końca piątki (245-250)km/h EGT oscyluje w okolicach 920 stopni.
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Z nowości :
Samochód od 2 tygodni stoi w warsztacie , pierwszy tydzień stał tylko dlatego że jechałęm do Płocka sprawdzić Pompowtryski - Bo według różnych opinie wycierają sie bardzo szybko a ja mialem przejechane na nich prawie 30tyś km . Okazało się że poza zgubieniem delikatnie dawki na jednym wtrysku na biegu jałowym Pompki Podają Idealnie - nawet Równiejsze Dawki niż po założeniu ![]() W tym tygodniu wypadł już silnik z Samochodu żeby go rozebrać i przy okazji zrobić Rewizje ![]() ![]() Niestety Pomimo tego ża silnik nie brał ani grama oleju , moc trzymał to po rozebraniu okazało się że nie jest tak malinowo ![]() Coś wpadło w dolot i rozerwało troche wirnik ssący (wiem nawet kiedy się to stało - Dnia którego urwałem górną łape silnika czyli początek listopada - nastepnego dnia turbo zaczeło "gwizdać" ale ładowało bez problemu) Niestety to co sie rozleciało wpadło do silnika ![]() ![]() ![]() Widać rysy na Cylindrach (na jednym cylindrze wyczuwalne wyżłobienie pod palcem - niestety zdjecie mi wyszło nie ostre) Na tłokach widać że powbijały się odłamki ![]() ![]() ![]() Także na chwile obecną Blok idzie na Honowanie i wpadają Tłoki nadwymiar (także bedzie minimalnie wieksza pojemność) Miałem w głowie oczywiście wstawienie tłoków od 2.0 ale niechce mieć aż tak dużo NM które z wiekszej pojemności bedzie na pewno - od NM mam nitro także zostaje przy 1.9 . Z dobrych wieści to takie że wał wygląda na idealny , panewki nietkniete , same tłoki niepopękane także widać chłoste na nitro i duże EGT (nawet jak przez część sezonu nie było Metanolu) zniosły dzielnie . Głowica delikatnie popękała ale w graniacach normy(tylko tam gdzie każde 1.9tdi) . Wałek w zasadzie można by było wsadzać z powrotem bo jest tylko bardzo delikatnie złuszczony ale nie porysowany - ale niechce potem szukać przyczyny braku mocy także wpada nowy razem z panewki i szklankami. Także Widać że 1.9Tdi jest wytrzymałe - gdyby nie "coś" co wpadło w dolot to zapewne można bybyło powiedzieć że można śmiało jeździć na 300KM w 1.9tdi a tak to niestety Drugi remont silnika - Tym razem moge powiedzieć że bede miał praktycznie wszystko nowe także może za rok bedzie można stwierdzić czy silnik bedzie miał oznaki zużycia. -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
widze ze przygotowania na przyszły sezon w pełni !! i ze bardzo profi podchodzisz do zagadnienia rzadko kto rozbiera silnik dla sprawdzenia czy na pewno wszystko w nim oka większość ludzi upala do póki sie cos nie podda
![]() 3mam kciuki za wyniki w sezonie ![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Z nudów wrzuce kilka zdjęć Samochodu bo w sumie i tak mało jest zdjęć z zewnątrz Auta - z Dajtek oraz "najnowsze" z Wilczych lasek :
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Będziesz dążył do 3 z przodu bez dodatków czy zostajes przy N2O? Ile ogólnie przelotu ma silnik? widać ze w przypadku starego PD jeszcze nie zostało powiedziane ostatnie słowo. Od czego bedzie wałek? Czy jakis custom?
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Będziesz dążył do 3 z przodu bez dodatków czy zostajes przy N2O? Ile ogólnie przelotu ma silnik? widać ze w przypadku starego PD jeszcze nie zostało powiedziane ostatnie słowo. Od czego bedzie wałek? Czy jakis custom? Chce 275-280km bez dodatków - nie mam napiecia na cyferki bo od KM/NM mam Nitro - a tak na codzień bedzie bezpieczniej a i tak mocy wystarcza ![]() ![]() ![]() Przelot niby 192tys km . Wałek bedzie seryjny Rouville . Jakiś ostrzejszy zostawiam sobie na przyszły sezon bo to już bedzie jedyna rzecz którą bede mógł zrobić w zasadzie ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
To ma być najszybsze FWD diesel - nie musi być najmocniejsze bo nie o moc sie rozchodzi tylko na 1/4 ![]() To masz 0.4 sek prawie do nadrobienia ![]() ![]() A coś czuje, że bardzo niskie 12 w FWD diesel w tym sezonie będzie ![]() -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
To masz 0.4 sek prawie do nadrobienia ![]() ![]() A coś czuje, że bardzo niskie 12 w FWD diesel w tym sezonie będzie ![]() i właśnie o te 0,4 chce walczyć ![]() ![]() Tak czy inaczej regularne wysokie 12 Myśle bede w stanie kręcić ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
i właśnie o te 0,4 chce walczyć ![]() ![]() Tak czy inaczej regularne wysokie 12 Myśle bede w stanie kręcić ![]() I tych wysokich 12 i Tobie i sobie życzę ![]() -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
I tych wysokich 12 i Tobie i sobie życzę ![]() To byś zrobił Update w twoim temacie bo jestem mega ciekaw co tam szykujesz a nie tak w tajemnicy - ja gram w otwarte karty ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28 |