![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
No to by się zgadzało, że ciut wolniej od mojej...musze założyć R888 albo markguma
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
przy 251km na bemowie 14,2 , potem 13,99 w wilczych laska (bodajże dokladnie tego samego dnia zrobiles 13,6 hondą ![]() Hmm jeździ kilka ibiza po świecie i krecą sie 5200 i wyżej - zresztą tak jak wyżej napisał lukkoz on ma wszystko seryjne poza głowicą i kreci normalnie do 5200 ale przy strojeniu bede sluchał w razie czego bo nie słyszałem o takiej opini (a akurat przy krótkiej skrzyni nie musze wyżej wcale krecić) ![]() Dymi z metanolem i to strasznie , wytwornica dymu jest mocna ![]() Co do wstawania Turbiny to wywnioskowałem tylko na zasadzie że przy wiekszych kanałach poprostu mniejsze ciśnienie przy wstawaniu turbiny bo tak to nie miałem wcześniej doczynienia z przerobionymi głowicami także w tym temacie sie nie wypowiadam ![]() Co do markgum mam doświadczenie bo i w golfie i w ibize na markgumach jeździłem a potem R888 czy kleją lepiej to może bym sie nie zgodził jak dla mnie margumy kleją identycznie ale mają ten wielki plus że nie trzeba ich tak rozgrzewać jak R888 które dopiero jak złapią odpowiednią temperatury to sie przyklejają fajnie. W tym sezonie raczej padnie na markgumy bo planuje na codzień jeździć na innych oponach i zmieniać na zawodach felgi z oponami (gdzie w zeszłym sezonie jeździłem cały czas na margumach a potem na r888) Nie wiem na jakiej mieszance markgum latałeś ? Bo na pewno S1 duzo lepiej klei niż R888. Powodzenia -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
i w Golfie i w ibize na S1 właśnie , To są moje osobiste odczucia może w lżejszej Corsie Markgumy lepiej kleją bo jednak samochody różne
![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Przy obecnych modach. Wkladaj jeszcze walek+Przerob kolektor ssacy na bardziej wydajny. Na wiosne zapewne bedziemy rownierz wkladac taki bonus to kilku tdi mocniejszych ktore obecnie jezdza z moca 270+ bez gazu. I mysle ze na takim zestawie:
-glowica po portingu+wieksze zawory -race 783 badz firady -walek -kolektor ssacy wiekszy -Wydech 2,75-3" -doloty fi60 -gtb2260vk badz hybryda wieksza I realne do osiagniecia 300+ bez gazow Pozdrawiam -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Przy obecnych modach. Wkladaj jeszcze walek+Przerob kolektor ssacy na bardziej wydajny. Na wiosne zapewne bedziemy rownierz wkladac taki bonus to kilku tdi mocniejszych ktore obecnie jezdza z moca 270+ bez gazu. I mysle ze na takim zestawie: -glowica po portingu+wieksze zawory -race 783 badz firady -walek -kolektor ssacy wiekszy -Wydech 2,75-3" -doloty fi60 -gtb2260vk badz hybryda wieksza I realne do osiagniecia 300+ bez gazow Pozdrawiam ja wcale niechce mieć 300+ ![]() ![]() ![]() Co do wałka tak jak już wyżej sie poprostu boje odnośnie ich wycierania a chce żeby samochód cały czas jeździł jak w poprzednim sezonie ![]() Ale nad ssącym wiekszym sie zastanawiałem tylko nie wiem skąd takie coś wziąć , Robicie takie coś na zamówienie ? -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
Mi sie wydaje ze walek z SDI ma bardzo kozystne fazy! Skoro walek z SDI w silniku VP daje przyrost to dla czego w SDI PD nie??
Zawory mozna zamowic u parodowscy.pl -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Mi sie wydaje ze walek z SDI ma bardzo kozystne fazy! Skoro walek z SDI w silniku VP daje przyrost to dla czego w SDI PD nie?? Zawory mozna zamowic u parodowscy.pl Hmm, a nie jest tak, że wałek od vp nie podejdzie do pd? Kojarzy mi się hasło "napęd pompek", lecz mogę się mylić ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
No co Ty! to sa rozne walki dlugosci, srednice itp..
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Pinin pewnie nie wiesz ze wychodziły SDI na pompkach w np. Caddy
![]() -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Pinin pewnie nie wiesz ze wychodziły SDI na pompkach w np. Caddy ![]() O widzisz - nigdy nie leżało to w sferze moich zainteresowań ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Nie wiem jak przy takiej mocy się sprawdzi ale może warto pomyśleć o kolektorze dolotowym z sdi chodzi mi o takie coś http://allegro.pl/vw-skoda-seat-kolektor-d...2910655882.html. Wystarczy dorobić wspawać wyjście na rure do IC.
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
Zaba ja bym chcial zobaczyc te wasze auta na 270+ bo jakos ich nie widac
![]() Łukasz Gratulacje ja niedługo przyprowadzam swojego to beda 2 mocne fwd tdi na jednym podworku gratki ![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
ja wcale niechce mieć 300+ ![]() ![]() ![]() Co do wałka tak jak już wyżej sie poprostu boje odnośnie ich wycierania a chce żeby samochód cały czas jeździł jak w poprzednim sezonie ![]() Ale nad ssącym wiekszym sie zastanawiałem tylko nie wiem skąd takie coś wziąć , Robicie takie coś na zamówienie ? To ciekawe co piszesz. Mając 280KM nigdy nie miałem problemu żeby na suchym ruszyć z 2500-3000 obrotów. Co więcej jako amator w dziedzinie 1/4, na zwykłych oponach nie miałem problemu z pokonaniem aut mających 5,5 do paki. Śmiem twierdzić że 300KM z mega ogarniętym kierownikiem + dobre opony i odcinka na 5300- pozwoli na zejście poniżej magicznych 5 sekund do 100. Fido: Moje auto było robione w CTR u Darka i strojone przez Mumina, wynik 280KM. Jest też golfik II który kiedyś miał 267KM teraz pewnie mam więcej. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 31 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
a co z tym wałkiem i kolektorem ssącym od SDI PD?
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
User Dołączył: Fri, 02 March 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Specu zawsze słabo rozgrzewa opony bo szkoda mu gumy dlatego dla niego lepiej kleją markgumy
![]() -------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
To ciekawe co piszesz. Mając 280KM nigdy nie miałem problemu żeby na suchym ruszyć z 2500-3000 obrotów. Co więcej jako amator w dziedzinie 1/4, na zwykłych oponach nie miałem problemu z pokonaniem aut mających 5,5 do paki. Śmiem twierdzić że 300KM z mega ogarniętym kierownikiem + dobre opony i odcinka na 5300- pozwoli na zejście poniżej magicznych 5 sekund do 100. Fido: Moje auto było robione w CTR u Darka i strojone przez Mumina, wynik 280KM. Jest też golfik II który kiedyś miał 267KM teraz pewnie mam więcej. Ja wiem że brzydzisz sie 1/4mili ale miedzy 1/4mili a Streetem jest przepaść wiec dla mnie to nie wyznacznik ![]() ![]() ![]() Zaba ja bym chcial zobaczyc te wasze auta na 270+ bo jakos ich nie widac ![]() Łukasz Gratulacje ja niedługo przyprowadzam swojego to beda 2 mocne fwd tdi na jednym podworku gratki ![]() Już pisałem na innym Forum że czekam na porównianie na wiosne ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Z czystej ciekawości - konwersja na AWD jest możliwa w Twoim autku ?
Super mody i fajnie że jeździsz nim na codzień ;-) |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Z czystej ciekawości - konwersja na AWD jest możliwa w Twoim autku ? Super mody i fajnie że jeździsz nim na codzień ;-) Konwersja jest zawsze możliwa ![]() ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
nieźle... gratuluje auta bo naprawdę robi wrażenie
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:07 |