![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
masz kontrole trakcji ktora ogranicza ci przyspieszanie silnika po czasie czy predkosci kol, czy chodzi wam o ograniczenie obrotow na samym starcie czyli procedura startu Procedura startu jest plus "kontrola trakcji" zależna od prędkości i obrotów silnika i tylko ogranicza paliwo. -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Nie myślałeś zamontować podpory 4 biegu? Bo u nas dwie skrzynie już bez tego poleciały
![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=JHJF5n9c1rQ https://www.youtube.com/watch?v=DSKTC_yHowE |
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Nie myślałeś zamontować podpory 4 biegu? Bo u nas dwie skrzynie już bez tego poleciały ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=JHJF5n9c1rQ https://www.youtube.com/watch?v=DSKTC_yHowE Skrzynia już miała jechać przed montażem do ibizy na podpore ale nie wyszło bo Cieplak miał urlop ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Nigdy nie publikowany wykres z hamowni jeszcze na starym silniku z mniejszymi wtryskami i turbiną hybrydą , pomiar na dyszach mało męskich na jakies 60-65KM na wiecej nie starczyło jaj bo ibiza prawie wyskoczyła z hamowni , niedługo Ibiza wjedzie na hamownie z obecnymi wtryskami i Turbo i na męskich dyszach z nitro , powinno być ciekawie
![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
jaki peak, nie wierze
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#346
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
jest moc przez te 150obr/min
|
|
|
![]()
Post
#347
|
|
User Dołączył: Thu, 19 January 2012 ![]() |
Chyba dlatego nie był publikowany
![]() -------------------- Golf II VRT 404@570
|
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Czytam i czytam i wiem, że wielokrotnie pisałeś, że taka charakterystyka Tobie niby odpowiada na ćwiartkę itd.
Ale tam jest źle geometria ustawiona/przerobiona, ewidentnie. Moim zdaniem jak się robi mocne setupy to powinno być wszystko na tip-top. Podziwiam za upór walki z autem i osprzętem oraz czasami jak poprzednicy. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#349
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
Ale ten wykres to jeszcze na starej turbinie teraz jest vklr z tego co można z tematu wywnioskować, co nie zmienia faktu że ta hybryda to jakaś lipa, nie wstaje jak trzeba, tak jak pisze Mis geo źle ustawiona
|
|
|
![]()
Post
#350
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
3300-3350 zaczyna się coś dziać... fajne turbo
![]() |
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Czytam i czytam i wiem, że wielokrotnie pisałeś, że taka charakterystyka Tobie niby odpowiada na ćwiartkę itd. Ale tam jest źle geometria ustawiona/przerobiona, ewidentnie. Moim zdaniem jak się robi mocne setupy to powinno być wszystko na tip-top. Podziwiam za upór walki z autem i osprzętem oraz czasami jak poprzednicy. ![]() jakbyś czytał kilka postów wcześniej moich to byś przeczytał że to nie wina Geometri a samej turbiny że nie wstaje ( geometria była przestawiana ) tak czy inaczej wrzuciłem ten wykres bo teraz bedzie wykres na VKLR i wiekszych wtryskach ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
No offence z mojej strony.
Po prostu robiąc gruby setup bałbym się o korby przy takim nagłym strzale niuta, a nie da się go uniknąć przy źle przerobionym turbo. Zdaję sobie sprawę, że nie potrzeba Ci dołu, ale potrzeba Ci błyskawicznego wstawania po zmianie biegu, a do zrobienia grubego setupu dobrze przerobione i wyregulowane geo to podstawa, inaczej strojenie to męka i niepotrzebne obciążanie korb itd. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
No offence z mojej strony. Po prostu robiąc gruby setup bałbym się o korby przy takim nagłym strzale niuta, a nie da się go uniknąć przy źle przerobionym turbo. Zdaję sobie sprawę, że nie potrzeba Ci dołu, ale potrzeba Ci błyskawicznego wstawania po zmianie biegu, a do zrobienia grubego setupu dobrze przerobione i wyregulowane geo to podstawa, inaczej strojenie to męka i niepotrzebne obciążanie korb itd. Tamto turbo nie wstawało i tyle ![]() ![]() ![]() co do dużego przyrostu NM i KM to dużym strzale z nitro zawsze bedzie nagły przyrost NM i mocy - takie uroki Nitro ale za to bardzo fajne jeżeli chodzi o odczucia ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Bartezz teraz masz seryjnego VKLR czy już hybryda?
Wtryski 160% ladujesz? |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Bartezz teraz masz seryjnego VKLR czy już hybryda? Wtryski 160% ladujesz? Seryjny VKLR , Wtryski 100% Żadnych zmian nie bedzie , z mocy i osiągów jestem zadowolony na chwile obecną ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Niech po prostu wreszcie trochę pojeździ bezawaryjnie, bo przeszedłeś z kolejnym już autem chyba aż za dużo
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
12.2 to grubo powiedziane
![]() |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Warunki w końcu pozwoliły wiec Ibiza w końcu zhamowana na obecnym Setupie :
Najpierw Soft na "miasto" vs Soft na "ćwiartke" Moc bez szału wieksza bo soft zrobiony pod nitro i mocno otwarty zawór N75 wiec doładowanie praktycznie identyczne jak na sofcie na miasto czyli 2.5bar . Na sofcie na "miasto" EGT max 880 Stopni także bezpiecznie ![]() ![]() Soft na "ćwiartke" vs soft na "ćwiartke" Plus Nitro strzał od 3300-3400 ![]() Niestety ale Pompa Metanolu odmówiła posłuszeństwa także pomiary tylko na Ropie i na Ropie + Nitro do tego na już pustawej Butli wiec przyrosty też nie takie jakie powinny być , moim zdaniem z Metanolem i pełną butlą powinno być w okolicach 335KM/600NM na Ropie z metką i około 420KM/750NM z Nitro . Na wiosne bedzie -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
jest sztos
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
raczej nie
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 23:54 |