Shoutbox 0 nowych PW 


21 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 6L 1.9Diesel Power ASZ 1/4mile + Daily Car
barthezz2
post Wed, 11 Nov 2015 - 21:13
Post #341


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(LamaDawid @ Wed, 11 Nov 2015 - 18:06) *
masz kontrole trakcji ktora ogranicza ci przyspieszanie silnika po czasie czy predkosci kol, czy chodzi wam o ograniczenie obrotow na samym starcie czyli procedura startu


Procedura startu jest plus "kontrola trakcji" zależna od prędkości i obrotów silnika i tylko ogranicza paliwo.


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 11 Nov 2015 - 21:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
norbivr6
post Fri, 13 Nov 2015 - 19:33
Post #342


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Nie myślałeś zamontować podpory 4 biegu? Bo u nas dwie skrzynie już bez tego poleciały smile.gif Co do LC zawsze też chciałem zrobić taki, który by dobrze pracował a nie tylko dawał efekt szczekania ale zawsze był brak czasu a później haldex to walić mogłem z popcorna smile.gif

https://www.youtube.com/watch?v=JHJF5n9c1rQ
https://www.youtube.com/watch?v=DSKTC_yHowE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Fri, 13 Nov 2015 - 20:09
Post #343


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(norbivr6 @ Fri, 13 Nov 2015 - 18:33) *
Nie myślałeś zamontować podpory 4 biegu? Bo u nas dwie skrzynie już bez tego poleciały smile.gif Co do LC zawsze też chciałem zrobić taki, który by dobrze pracował a nie tylko dawał efekt szczekania ale zawsze był brak czasu a później haldex to walić mogłem z popcorna smile.gif

https://www.youtube.com/watch?v=JHJF5n9c1rQ
https://www.youtube.com/watch?v=DSKTC_yHowE


Skrzynia już miała jechać przed montażem do ibizy na podpore ale nie wyszło bo Cieplak miał urlop smile.gif także bede jeździł bez podpory póki co bo skrzynia świeża i biegi wchodzą idealnie smile.gif poprzednia była zmęczona już od kiedy ją zamontowałem ( dostałem ją za darmo wiec nie wybrzydzałem smile.gif ) , ja ustawiłem Launcha na 0,4-0,5bar przy VKLR jest to w zupełności wystarczające na R888 smile.gif wiadomo że przy 4x4 to już z Nitro trzeba ruszać smile.gif bo bez to za małe moce żeby sie bawić w LC smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Sat, 21 Nov 2015 - 19:07
Post #344


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





Nigdy nie publikowany wykres z hamowni jeszcze na starym silniku z mniejszymi wtryskami i turbiną hybrydą , pomiar na dyszach mało męskich na jakies 60-65KM na wiecej nie starczyło jaj bo ibiza prawie wyskoczyła z hamowni , niedługo Ibiza wjedzie na hamownie z obecnymi wtryskami i Turbo i na męskich dyszach z nitro , powinno być ciekawie



--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 22 Nov 2015 - 00:12
Post #345


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





jaki peak, nie wierze laugh.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomasz76
post Sun, 22 Nov 2015 - 12:18
Post #346


User
Dołączył: Thu, 31 July 2014





jest moc przez te 150obr/min
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macienty
post Sun, 22 Nov 2015 - 13:10
Post #347


User
Dołączył: Thu, 19 January 2012





Chyba dlatego nie był publikowany smile.gif


--------------------
Golf II VRT 404@570
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 22 Nov 2015 - 13:54
Post #348


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Czytam i czytam i wiem, że wielokrotnie pisałeś, że taka charakterystyka Tobie niby odpowiada na ćwiartkę itd.
Ale tam jest źle geometria ustawiona/przerobiona, ewidentnie. Moim zdaniem jak się robi mocne setupy to powinno być wszystko na tip-top.
Podziwiam za upór walki z autem i osprzętem oraz czasami jak poprzednicy. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomasz76
post Sun, 22 Nov 2015 - 14:00
Post #349


User
Dołączył: Thu, 31 July 2014





Ale ten wykres to jeszcze na starej turbinie teraz jest vklr z tego co można z tematu wywnioskować, co nie zmienia faktu że ta hybryda to jakaś lipa, nie wstaje jak trzeba, tak jak pisze Mis geo źle ustawiona
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 22 Nov 2015 - 14:14
Post #350


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





3300-3350 zaczyna się coś dziać... fajne turbo biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Sun, 22 Nov 2015 - 15:29
Post #351


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(Mis @ Sun, 22 Nov 2015 - 12:54) *
Czytam i czytam i wiem, że wielokrotnie pisałeś, że taka charakterystyka Tobie niby odpowiada na ćwiartkę itd.
Ale tam jest źle geometria ustawiona/przerobiona, ewidentnie. Moim zdaniem jak się robi mocne setupy to powinno być wszystko na tip-top.
Podziwiam za upór walki z autem i osprzętem oraz czasami jak poprzednicy. smile.gif


jakbyś czytał kilka postów wcześniej moich to byś przeczytał że to nie wina Geometri a samej turbiny że nie wstaje ( geometria była przestawiana ) tak czy inaczej wrzuciłem ten wykres bo teraz bedzie wykres na VKLR i wiekszych wtryskach smile.gif dołu dalej nie bedzie dla tych co kochają "mocny" dół bedzie kolejny zawód ale na ćwiartke dołem sie nie jeździ smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 24 Nov 2015 - 18:49
Post #352


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





No offence z mojej strony.
Po prostu robiąc gruby setup bałbym się o korby przy takim nagłym strzale niuta, a nie da się go uniknąć przy źle przerobionym turbo.
Zdaję sobie sprawę, że nie potrzeba Ci dołu, ale potrzeba Ci błyskawicznego wstawania po zmianie biegu, a do zrobienia grubego setupu dobrze przerobione i wyregulowane geo to podstawa, inaczej strojenie to męka i niepotrzebne obciążanie korb itd.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Wed, 25 Nov 2015 - 16:53
Post #353


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(Mis @ Tue, 24 Nov 2015 - 17:49) *
No offence z mojej strony.
Po prostu robiąc gruby setup bałbym się o korby przy takim nagłym strzale niuta, a nie da się go uniknąć przy źle przerobionym turbo.
Zdaję sobie sprawę, że nie potrzeba Ci dołu, ale potrzeba Ci błyskawicznego wstawania po zmianie biegu, a do zrobienia grubego setupu dobrze przerobione i wyregulowane geo to podstawa, inaczej strojenie to męka i niepotrzebne obciążanie korb itd.


Tamto turbo nie wstawało i tyle smile.gif na VKLR jest bardziej problem z surgem a nie wstawaniem smile.gif wstaje mega a przy okazji wydobywają sie z niej ciekawe dla ucha różnorodne dźwieki smile.gif

co do dużego przyrostu NM i KM to dużym strzale z nitro zawsze bedzie nagły przyrost NM i mocy - takie uroki Nitro ale za to bardzo fajne jeżeli chodzi o odczucia smile.gif na błyskawiczne wstawanie po zmianie biegów mam juz rozwiązanie co dało efekty w śniatowie - w czechach jeszcze sie bałem testować . Działa znakomicie i jest mega mocna przepinka biegów z nitro smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Wed, 25 Nov 2015 - 18:57
Post #354


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Bartezz teraz masz seryjnego VKLR czy już hybryda?
Wtryski 160% ladujesz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Wed, 25 Nov 2015 - 21:30
Post #355


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(Synek @ Wed, 25 Nov 2015 - 17:57) *
Bartezz teraz masz seryjnego VKLR czy już hybryda?
Wtryski 160% ladujesz?


Seryjny VKLR , Wtryski 100%

Żadnych zmian nie bedzie , z mocy i osiągów jestem zadowolony na chwile obecną smile.gif jak bedzie za mało to zapas na wtryskach jest jeszcze na 20-30KM . najpierw hamownia musi powiedzieć ile jest faktycznie teraz mocy. ale tak czy inaczej poczatek sezonu bede jeździł na tym co jest teraz nie wazne ile hamownia pokaże bo uważam że ten setup powinien w dobrych warunkach zrobić 12.2 .


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 26 Nov 2015 - 07:30
Post #356


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Niech po prostu wreszcie trochę pojeździ bezawaryjnie, bo przeszedłeś z kolejnym już autem chyba aż za dużo smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Thu, 26 Nov 2015 - 11:54
Post #357


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





12.2 to grubo powiedziane tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Sat, 19 Dec 2015 - 16:32
Post #358


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





Warunki w końcu pozwoliły wiec Ibiza w końcu zhamowana na obecnym Setupie :


Najpierw Soft na "miasto" vs Soft na "ćwiartke" Moc bez szału wieksza bo soft zrobiony pod nitro i mocno otwarty zawór N75 wiec doładowanie praktycznie identyczne jak na sofcie na miasto czyli 2.5bar . Na sofcie na "miasto" EGT max 880 Stopni także bezpiecznie smile.gif



Soft na "ćwiartke" vs soft na "ćwiartke" Plus Nitro strzał od 3300-3400


Niestety ale Pompa Metanolu odmówiła posłuszeństwa także pomiary tylko na Ropie i na Ropie + Nitro do tego na już pustawej Butli wiec przyrosty też nie takie jakie powinny być , moim zdaniem z Metanolem i pełną butlą powinno być w okolicach 335KM/600NM na Ropie z metką i około 420KM/750NM z Nitro . Na wiosne bedzie


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 20 Dec 2015 - 16:26
Post #359


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





jest sztos smile.gif I na dodatek bardzo ladne te wykresy w przebiegu, jak na 'dragowy' zestaw. Najmocniejsze 1.9 w PL?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Sun, 20 Dec 2015 - 16:40
Post #360


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





raczej nie


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 23:54