Shoutbox 0 nowych PW 


21 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 6L 1.9Diesel Power ASZ 1/4mile + Daily Car
barthezz2
post Sat, 18 Jul 2015 - 22:26
Post #321


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





znowu dawno nic nie pisałem ale niestety Ciąg dalszy "Klątwy" bo myśle że juz teraz moge to tak nazwać... po wymianie głowicy w końcu problem z laniem oleju w układ chłodzenia poszedł w zapomnienie - aktualnie Głowica jest na seryjnych zaworach tylko z obrobionymi kanałami ( EGT jest na spoko poziomie pomimo że wydaje sie że jest mocniej ) niestety dwa dni później korba wyszła mi bokiem... i to na słabszym programie na miasto i na drugim biegu wyszła... niestety woda w komorze spalania zostawiła piętno...

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphoto...amp;oe=56548436
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphoto...amp;oe=5620C764

po 3 dniach pracy w warsztacie wymienilem blok silnika na ARL w ładnym stanie . niestety na zawodach w pile 1/4 mili sprzegło się ślizgało ale tym razem z winy mojej bo sprzegło zupełnie inaczej łapie ( stare sprzegło łapało na samym dole - to dla odmiany na samej górze ) i nie pojechałem nic ( 13,5 na najmniejszej dyszy i zmianie biegów "po bułki" - na 3 przejazd nie zdążyłem bo zamkneli eliminacje ) :

https://www.youtube.com/watch?v=GOxyzoPKtfU

ale teraz z racji że mam seryjne zawory nie boje sie zakręcić wyżej wiec odcinka ustawiona pod limiter :

https://www.youtube.com/watch?v=fFPEDKEDMQI


niestety dwa dni później gdzie przetestowałem sprzegło że klei ( pomogło przesuniecie fotela w tył o trzy ząbki ) Turbo rozerwało na dwie części dosłownie :/ zdążyłem tylko nagrać filmik 100-200 z nadwagą na aucie (turbo klękło później o 2 w nocy kiedy wracałem z pracy do domu na samym wjeździe "pod dom" ) :

https://www.youtube.com/watch?v=m33gSouV06E

na chwile obecną bedzie zmiana z niewstającej Hybrydy GTB2260vk na zwykłą turbine VKLR robioną i zakładaną przez Fiodora także zobaczymy ile ta turbina rzeczywiście może wykreszać bo jako że sam stroje samochód to nie bedzie pół środków smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 18 Jul 2015 - 22:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Sun, 19 Jul 2015 - 17:30
Post #322


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





jayebie, nie wierze...na prawdę podziwiam Cie za wytrwalość biggrin.gif Moje problemy przy tym powyżej sa niczym...szkoda, że na początku setupów auto było, jak dobrze pamiętam, praktycznie że bezawaryjne, a po ponownym kupnie zacząłeś psuć smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujek_kamil
post Sun, 19 Jul 2015 - 18:25
Post #323


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





Jak patrzę na 100-200 to się zaczynam nad rechotnikiem jako DD zastanawiać...


--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Mon, 20 Jul 2015 - 03:18
Post #324


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





Nie łam się, większość mocniejszych projektów trapią awarie, tylko ludzie o tym rzadko piszą, u mnie przez rok miałem dwie wystrzelone turbiny i jeden urwany zawór (wymiana całego slupka bo korby pogięte a głowica rozbita), skrzynia ledwo zipiąca . A było duuuużo słabiej niż u Ciebie, zdarza się
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Sat, 24 Oct 2015 - 19:05
Post #325


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





bardzo dawno nic nie pisałem , troche z braku czasu troche z tego że niechce mi sie opisywać wszystkich fuckupów juz bo ten sezon na prawde to tylko pasmo problemów i w zasadzie skończył sie wymianą wszystkiego czego sie dało pod maską... ale że jest koniec sezonu ćwiartkowego i sama końcówka sezonu okazała sie udana to trzeba napisać jakiegoś posta.

Także po tym jak rozłupałem pod domem Turbo na dwie części byłem na 1/4 mili w ełku gdzie warunki są dobre do robienia czasu to niestety okazało się że sprzegło na pełnej mocy rzeczywiście sie ślizga jak złapie pełną trakcje z nitro ( niestety deszcze popadywał cały czas i nie było trakcji ) ale i tak 12,7 udało się osiągnąć - oczywiście impreza jak zwykle denna i nagrody jak w szkole ale nie po to pojechałem. same przejazdy szły dobrze wiec mi to nie przeszkadzało mocno.

Jeszcze może dwa słowa o Turbo bo teraz wisi GTB2260VKLR ( montowane w Fmotors) wstaje to jak szalone , reakcja na gaz jest lepsza niż na zwykłym VK i walke przy strojeniu mialem z Surgem a nie z późnym wstawaniem turbo smile.gif zrobilem sobie delikatnego softa na miasto ( moc nieznana coś koło 290-300KM i EGT na poziomie 870stopni na doladowaniu 2.5bar) na ćwiartke softy zmieniają sie co zawody bo auto ciągle jest w fazie testów smile.gif oczywiście w góre smile.gif ale doladowanie stałe cały czas 2.6bar z nitro 2.8-3.0bar smile.gif ogólnie moge sobie w brode pluć że jednak sie zdecydowałem na hybryde ( ze wzgledów finansowych ) niż na VKLR od poczatku - może to by zmniejszyło pasmo awari.

Po ełku pojechałem jeszcze na Śniatowo ( na tym samym sprzęgle ) przy fajnych warunkach i mocno zdjetym paliwie oraz mniejszej dyszy z nitro znowu udało się wykrećić 12,7 co akurat było dobrym wynikiem moim zdaniem.

https://www.youtube.com/watch?v=j_XBfLy0Oyc

Po Śniatowie było troche czasu wiec sprzegło zostało zmienione i został wstawiony spiek 4 łopatkowy ( był 5 ) plus mocniejszy docisk ( to raczej była przyczyna śligania z nitro gdzie jest NM w okolicach 700) . Sprzegło stało sie twardsze i mocniejsze na testach z nitro nic sie nie ślizgało . pojechałem do czech potestować sprzęt - dokładniej do Kamen , trakcja bez szału ale na mocnym sprzegle i średniej trakcji ( gorszej niż w śniatowie ) kompletnie nie umialem ruszyć i 60ft z dupy znowu zrobilem 12,7 co akurat uznaje za słaby wynik - z plusów zrobilem sporo przejazdów i mialem sporo czasu na podstrojenie auta w tym czasie wiec jako "testy" wyjazd był bardzo dobry smile.gif .

https://www.youtube.com/watch?v=V6GVIH93MmU


Także po czechach a tuż przed ostatnią rundą GP 1/4 w olsztynie zapadła decyzja że musze wziąc sie do kupy i zrobić to co chciałem czyli Launch control + "kontrola trakcji" na 1biegu . na cały tydzień założyłem R888 i zabrałem sie do roboty początkowo było cięzko bo o ile sama kontrola trakcji nie była ciężka do ogarniecia to sam start był ciężki bo chciałem żeby to działało na strzał ze sprzegła a nie ślizgać wiec ciężko było ogarnąć odpowiednie doładowanie do idealnego startu , po kilku dniach ( codziennie w sumie spędzałem godzinke na tym ) udało sie to zrobić tak jak chciałem starty wychodziły na prawde mocno na idealnej trakcji ( czyli lekki poślizg ) wszystko zapowiadało się dobrze , dzień przed olsztynem widzialem prognoze pogody że ma być średnia pogoda wiec pojechałem troszke zmniejszyć LC i kontrole trakcji żeby w gorszych warunkach mieć pełną trakcje co oczywiście sie udało bez problemu niestety trafiłem na nowe Audi S5 wracjąc już po testach do domu i był wyścig który w moim wypadku zakończył sie rozwalonym sprzegłem i jak sie okazało już potem rozwaloną skrzynią biegów (4 bieg zmielony ) o tyle byłem zawiedziony że walczyłem o 2 miejsce w generalce a czas jakiby był potrzebny do tego (czyli 12,9) był bez problemu osiągalny nawet przy 1przjeździe jaki był ze względu na aure :






Znowu sprzegło zostało zmienione tym razem na sztywną tarcze co poskutkowało że sprzegło zaczeło dzialać mocno 0/1 skrzynia została zmieniona z najdłuższej FJW na skrzynie z bardzo małym przebiegiem z ibizy Cupry o oznaczeniu GUC czyli 1 bieg bardzo długi 2 i 3 krótszy i 4 i 5 bardzo krótkie

po tym zabiegu zostały ostatnie dwie możliwości pojechania "czegoś" w tym sezonie czyli Hoskovice i Śniatowo . pojechałem na hoskovice z myślą o życiówce bo wszystko fajnie działało - udało sie wykręcić 12,45 z pełnym wnętrzem czyli w klasie street ( 0,1 sek na pewno by było lepiej bez wnętrza ) do tego na miejscu były poprawki kontroli trakcji i samej mocy bo trakcja była na prawde dobra smile.gif niestety 4 przejazdy eliminacyjne to za mało pod testy wiec nic lepiej sie nie udało pojechać a czułem że przejazdy można było poprawić chociaż samo 60ft na poziomie 2,11 i 1/8 mili 8,2 były ok to dalej zmiany biegów można było poprawić tak czy inaczej 12,3 dało rade by pojechać jak łącznik by zrobić wszystko jak trzeba smile.gif


https://www.youtube.com/watch?v=j_XBfLy0Oyc

https://www.youtube.com/watch?v=10XmHs2TWM0

Ostatnia próba to Śniatowo po raz drugi tym razem już bez wnętrza (-50kg ) do tego słabsza kontrola trakcji bo niestety pogoda nie pozwoliła na mocniej czyli około 10 stopni i ogólnie zimno smile.gif i udało się wykrećić 12,51 tym razem już łącznik ogarniał i poprostu nie dało sie pojechać szybciej smile.gif i ogólnie byłem bardziej zadowolony niż po hoskovicach gdzie można było pojechać lepiej . jako ciekawostke powiem że byłem najszybszą ośką na całych zawodach a i tak dopiero zająłem 4 miejsce w klasie Diesel - to tylko pokazuje jak klasa diesel jest źle podzielone (a raczej nie podzielona ) .

Póki co Ibiza została postawiona na zime w garażu - kupiłem drugie auto do jazdy na codzień , mam w planach wyjechać tylko na hamownie bo wiem że jest już 4XX z przodu smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Sat, 24 Oct 2015 - 19:21
Post #326


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





Gratuluje występów w Hoskovicach i w Śniatowie smile.gif
mega lubie tego Diesla i Bartheza - pozytywny człowiek smile.gif
ps. ja byłem na 5 miejscu też ośką ale biedną ośką biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Sat, 07 Nov 2015 - 22:31
Post #327


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





https://www.youtube.com/watch?v=MAhwiZpsHuQ

śniatowo na koniec sezonu z innej perspektywy smile.gif fajnei widać LC + Kontrole trakcji na 1 bieg smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Sat, 07 Nov 2015 - 23:22
Post #328


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





ruszasz z dwójki, czy skrzynia z cupry daje możliwości startu z jedynki?


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Sun, 08 Nov 2015 - 09:32
Post #329


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Launch control + "kontrola trakcji" na 1biegu

Czytałeś co napisał czy tak z dupy pytania zadajesz?

Jaka by to skrzynia manualna nie była da się zawsze wystartować z dwójki co jest bez sensu bo palisz gumę a gdy myślisz już ze jest zajebiscie i zmieniasz na 3 spada fura z busta lag się robi a czas taki że 300 konny klekot bez nitra podobne robi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Mon, 09 Nov 2015 - 19:31
Post #330


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





nie wiem jak, ale nie doczytałem blink.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter250
post Mon, 09 Nov 2015 - 20:30
Post #331


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 November 2005
Skąd: Wawa





Dużą czuć różnicę w jeździe po zmianie skrzyni na krótszą? Chodzi mi o dupohamownię.
Mam wrażenie, że nawet przy tak wysokiej mocy i dużym niutonie jest to dobry ruch..


--------------------
XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Mon, 09 Nov 2015 - 21:28
Post #332


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(peter250 @ Mon, 09 Nov 2015 - 19:30) *
Dużą czuć różnicę w jeździe po zmianie skrzyni na krótszą? Chodzi mi o dupohamownię.
Mam wrażenie, że nawet przy tak wysokiej mocy i dużym niutonie jest to dobry ruch..


zawsze chciałem spróbowac skrzynie od Cupry ze względu na najdłuższy 1bieg ale zawsze mnie przerażały kolejne biegi ( że bedą za krótkie ) ale nie jest tak źle bo wróciłem już do formy ze szybkim zmienianiem biegów wiec nie ma z tym problemu chociaż skrzynia moim zdaniem przydałaby sie dłuższa zwłaszcza 4 i 5 bieg bo są naprawde krótkie - 5 bieg jest do 200... co do samej jedynki tez nie jest już tak bardzo potrzebna długa ze względu na "kontrole trakcji" chociaż nie powiem że fajnie mieć 60km/h na 1 w Dieslu smile.gif

Co do mocy okaże sie w tym lub przyszłym tygodniu bo wybieram sie na Hamownie i zobaczymy co wyjdzie bo w teori powinna być dobra koniowość smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Mon, 09 Nov 2015 - 23:49
Post #333


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





to może sklecić hybrydę.jedynka z cupry, reszta z normalnej 6stki?


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 10 Nov 2015 - 08:48
Post #334


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





TC ogarnia seryjny komp czyli ingerowanie z ręki w parametry cięcia czy to jakiś aftermarket? Mega fajnie to wygląda z pozycji oglądającego smile.gif Chyba pierwszy diesel latający po odcince jak benzyna, tylko poziom obrotów ciut niższy. Na prawdę jeździłbym biggrin.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Tue, 10 Nov 2015 - 11:45
Post #335


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Jest takich z 5 także nie pierwszy i nie ostatni smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Tue, 10 Nov 2015 - 23:37
Post #336


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(sadam55 @ Mon, 09 Nov 2015 - 22:49) *
to może sklecić hybrydę.jedynka z cupry, reszta z normalnej 6stki?


Mam dość sciągania i rozbierania czegokolwiek w ibizie na najbliższy rok smile.gif tak jak teraz jest dobrze , moc jest , czasy też przyzwoite jak tylko warunki pozwolą w nowym sezonie to bedą życiówki z mojej strony smile.gif


CYTAT(Fawor @ Tue, 10 Nov 2015 - 07:48) *
TC ogarnia seryjny komp czyli ingerowanie z ręki w parametry cięcia czy to jakiś aftermarket? Mega fajnie to wygląda z pozycji oglądającego smile.gif Chyba pierwszy diesel latający po odcince jak benzyna, tylko poziom obrotów ciut niższy. Na prawdę jeździłbym biggrin.gif


Seryjny sterownik smile.gif o tyle lipnie że jest to sztywne TC wiec trzeba robić poprawki na samych zawodach ale to na szczeście nie problem smile.gif



CYTAT(Synek @ Tue, 10 Nov 2015 - 10:45) *
Jest takich z 5 także nie pierwszy i nie ostatni smile.gif



ale mój jako jedyny nie kopci w sumie tongue.gif jedynie na 2 biegu troche , na jedynce ruszam bezdymnie smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Wed, 11 Nov 2015 - 10:15
Post #337


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Zgadza się ty delikatnie ale może i ja zmniejsze poziom zadymienia w sumie nic nie nadający.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 11 Nov 2015 - 13:27
Post #338


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Fawor @ Tue, 10 Nov 2015 - 08:48) *
Chyba pierwszy diesel latający po odcince jak benzyna, tylko poziom obrotów ciut niższy. Na prawdę jeździłbym biggrin.gif

odcinka w dieslu to od dobrych kilku lat funkcjonuje, 4 lata temu ponad widziałem szczekające diesle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Wed, 11 Nov 2015 - 19:06
Post #339


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





masz kontrole trakcji ktora ogranicza ci przyspieszanie silnika po czasie czy predkosci kol, czy chodzi wam o ograniczenie obrotow na samym starcie czyli procedura startu


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Wed, 11 Nov 2015 - 19:15
Post #340


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





To i to..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 23:54