![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
znowu dawno nic nie pisałem ale niestety Ciąg dalszy "Klątwy" bo myśle że juz teraz moge to tak nazwać... po wymianie głowicy w końcu problem z laniem oleju w układ chłodzenia poszedł w zapomnienie - aktualnie Głowica jest na seryjnych zaworach tylko z obrobionymi kanałami ( EGT jest na spoko poziomie pomimo że wydaje sie że jest mocniej ) niestety dwa dni później korba wyszła mi bokiem... i to na słabszym programie na miasto i na drugim biegu wyszła... niestety woda w komorze spalania zostawiła piętno...
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphoto...amp;oe=56548436 https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphoto...amp;oe=5620C764 po 3 dniach pracy w warsztacie wymienilem blok silnika na ARL w ładnym stanie . niestety na zawodach w pile 1/4 mili sprzegło się ślizgało ale tym razem z winy mojej bo sprzegło zupełnie inaczej łapie ( stare sprzegło łapało na samym dole - to dla odmiany na samej górze ) i nie pojechałem nic ( 13,5 na najmniejszej dyszy i zmianie biegów "po bułki" - na 3 przejazd nie zdążyłem bo zamkneli eliminacje ) : https://www.youtube.com/watch?v=GOxyzoPKtfU ale teraz z racji że mam seryjne zawory nie boje sie zakręcić wyżej wiec odcinka ustawiona pod limiter : https://www.youtube.com/watch?v=fFPEDKEDMQI niestety dwa dni później gdzie przetestowałem sprzegło że klei ( pomogło przesuniecie fotela w tył o trzy ząbki ) Turbo rozerwało na dwie części dosłownie :/ zdążyłem tylko nagrać filmik 100-200 z nadwagą na aucie (turbo klękło później o 2 w nocy kiedy wracałem z pracy do domu na samym wjeździe "pod dom" ) : https://www.youtube.com/watch?v=m33gSouV06E na chwile obecną bedzie zmiana z niewstającej Hybrydy GTB2260vk na zwykłą turbine VKLR robioną i zakładaną przez Fiodora także zobaczymy ile ta turbina rzeczywiście może wykreszać bo jako że sam stroje samochód to nie bedzie pół środków ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
jayebie, nie wierze...na prawdę podziwiam Cie za wytrwalość
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Jak patrzę na 100-200 to się zaczynam nad rechotnikiem jako DD zastanawiać...
-------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie łam się, większość mocniejszych projektów trapią awarie, tylko ludzie o tym rzadko piszą, u mnie przez rok miałem dwie wystrzelone turbiny i jeden urwany zawór (wymiana całego slupka bo korby pogięte a głowica rozbita), skrzynia ledwo zipiąca . A było duuuużo słabiej niż u Ciebie, zdarza się
|
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
bardzo dawno nic nie pisałem , troche z braku czasu troche z tego że niechce mi sie opisywać wszystkich fuckupów juz bo ten sezon na prawde to tylko pasmo problemów i w zasadzie skończył sie wymianą wszystkiego czego sie dało pod maską... ale że jest koniec sezonu ćwiartkowego i sama końcówka sezonu okazała sie udana to trzeba napisać jakiegoś posta.
Także po tym jak rozłupałem pod domem Turbo na dwie części byłem na 1/4 mili w ełku gdzie warunki są dobre do robienia czasu to niestety okazało się że sprzegło na pełnej mocy rzeczywiście sie ślizga jak złapie pełną trakcje z nitro ( niestety deszcze popadywał cały czas i nie było trakcji ) ale i tak 12,7 udało się osiągnąć - oczywiście impreza jak zwykle denna i nagrody jak w szkole ale nie po to pojechałem. same przejazdy szły dobrze wiec mi to nie przeszkadzało mocno. Jeszcze może dwa słowa o Turbo bo teraz wisi GTB2260VKLR ( montowane w Fmotors) wstaje to jak szalone , reakcja na gaz jest lepsza niż na zwykłym VK i walke przy strojeniu mialem z Surgem a nie z późnym wstawaniem turbo ![]() ![]() ![]() ![]() Po ełku pojechałem jeszcze na Śniatowo ( na tym samym sprzęgle ) przy fajnych warunkach i mocno zdjetym paliwie oraz mniejszej dyszy z nitro znowu udało się wykrećić 12,7 co akurat było dobrym wynikiem moim zdaniem. https://www.youtube.com/watch?v=j_XBfLy0Oyc Po Śniatowie było troche czasu wiec sprzegło zostało zmienione i został wstawiony spiek 4 łopatkowy ( był 5 ) plus mocniejszy docisk ( to raczej była przyczyna śligania z nitro gdzie jest NM w okolicach 700) . Sprzegło stało sie twardsze i mocniejsze na testach z nitro nic sie nie ślizgało . pojechałem do czech potestować sprzęt - dokładniej do Kamen , trakcja bez szału ale na mocnym sprzegle i średniej trakcji ( gorszej niż w śniatowie ) kompletnie nie umialem ruszyć i 60ft z dupy znowu zrobilem 12,7 co akurat uznaje za słaby wynik - z plusów zrobilem sporo przejazdów i mialem sporo czasu na podstrojenie auta w tym czasie wiec jako "testy" wyjazd był bardzo dobry ![]() https://www.youtube.com/watch?v=V6GVIH93MmU Także po czechach a tuż przed ostatnią rundą GP 1/4 w olsztynie zapadła decyzja że musze wziąc sie do kupy i zrobić to co chciałem czyli Launch control + "kontrola trakcji" na 1biegu . na cały tydzień założyłem R888 i zabrałem sie do roboty początkowo było cięzko bo o ile sama kontrola trakcji nie była ciężka do ogarniecia to sam start był ciężki bo chciałem żeby to działało na strzał ze sprzegła a nie ślizgać wiec ciężko było ogarnąć odpowiednie doładowanie do idealnego startu , po kilku dniach ( codziennie w sumie spędzałem godzinke na tym ) udało sie to zrobić tak jak chciałem starty wychodziły na prawde mocno na idealnej trakcji ( czyli lekki poślizg ) wszystko zapowiadało się dobrze , dzień przed olsztynem widzialem prognoze pogody że ma być średnia pogoda wiec pojechałem troszke zmniejszyć LC i kontrole trakcji żeby w gorszych warunkach mieć pełną trakcje co oczywiście sie udało bez problemu niestety trafiłem na nowe Audi S5 wracjąc już po testach do domu i był wyścig który w moim wypadku zakończył sie rozwalonym sprzegłem i jak sie okazało już potem rozwaloną skrzynią biegów (4 bieg zmielony ) o tyle byłem zawiedziony że walczyłem o 2 miejsce w generalce a czas jakiby był potrzebny do tego (czyli 12,9) był bez problemu osiągalny nawet przy 1przjeździe jaki był ze względu na aure : ![]() ![]() Znowu sprzegło zostało zmienione tym razem na sztywną tarcze co poskutkowało że sprzegło zaczeło dzialać mocno 0/1 skrzynia została zmieniona z najdłuższej FJW na skrzynie z bardzo małym przebiegiem z ibizy Cupry o oznaczeniu GUC czyli 1 bieg bardzo długi 2 i 3 krótszy i 4 i 5 bardzo krótkie po tym zabiegu zostały ostatnie dwie możliwości pojechania "czegoś" w tym sezonie czyli Hoskovice i Śniatowo . pojechałem na hoskovice z myślą o życiówce bo wszystko fajnie działało - udało sie wykręcić 12,45 z pełnym wnętrzem czyli w klasie street ( 0,1 sek na pewno by było lepiej bez wnętrza ) do tego na miejscu były poprawki kontroli trakcji i samej mocy bo trakcja była na prawde dobra ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=j_XBfLy0Oyc https://www.youtube.com/watch?v=10XmHs2TWM0 Ostatnia próba to Śniatowo po raz drugi tym razem już bez wnętrza (-50kg ) do tego słabsza kontrola trakcji bo niestety pogoda nie pozwoliła na mocniej czyli około 10 stopni i ogólnie zimno ![]() ![]() Póki co Ibiza została postawiona na zime w garażu - kupiłem drugie auto do jazdy na codzień , mam w planach wyjechać tylko na hamownie bo wiem że jest już 4XX z przodu ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#326
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Gratuluje występów w Hoskovicach i w Śniatowie
![]() mega lubie tego Diesla i Bartheza - pozytywny człowiek ![]() ps. ja byłem na 5 miejscu też ośką ale biedną ośką ![]() |
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=MAhwiZpsHuQ
śniatowo na koniec sezonu z innej perspektywy ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
ruszasz z dwójki, czy skrzynia z cupry daje możliwości startu z jedynki?
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Launch control + "kontrola trakcji" na 1biegu
Czytałeś co napisał czy tak z dupy pytania zadajesz? Jaka by to skrzynia manualna nie była da się zawsze wystartować z dwójki co jest bez sensu bo palisz gumę a gdy myślisz już ze jest zajebiscie i zmieniasz na 3 spada fura z busta lag się robi a czas taki że 300 konny klekot bez nitra podobne robi |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
nie wiem jak, ale nie doczytałem
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#331
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Dużą czuć różnicę w jeździe po zmianie skrzyni na krótszą? Chodzi mi o dupohamownię.
Mam wrażenie, że nawet przy tak wysokiej mocy i dużym niutonie jest to dobry ruch.. -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Dużą czuć różnicę w jeździe po zmianie skrzyni na krótszą? Chodzi mi o dupohamownię. Mam wrażenie, że nawet przy tak wysokiej mocy i dużym niutonie jest to dobry ruch.. zawsze chciałem spróbowac skrzynie od Cupry ze względu na najdłuższy 1bieg ale zawsze mnie przerażały kolejne biegi ( że bedą za krótkie ) ale nie jest tak źle bo wróciłem już do formy ze szybkim zmienianiem biegów wiec nie ma z tym problemu chociaż skrzynia moim zdaniem przydałaby sie dłuższa zwłaszcza 4 i 5 bieg bo są naprawde krótkie - 5 bieg jest do 200... co do samej jedynki tez nie jest już tak bardzo potrzebna długa ze względu na "kontrole trakcji" chociaż nie powiem że fajnie mieć 60km/h na 1 w Dieslu ![]() Co do mocy okaże sie w tym lub przyszłym tygodniu bo wybieram sie na Hamownie i zobaczymy co wyjdzie bo w teori powinna być dobra koniowość ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#333
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
to może sklecić hybrydę.jedynka z cupry, reszta z normalnej 6stki?
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
TC ogarnia seryjny komp czyli ingerowanie z ręki w parametry cięcia czy to jakiś aftermarket? Mega fajnie to wygląda z pozycji oglądającego
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#335
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Jest takich z 5 także nie pierwszy i nie ostatni
![]() |
|
|
![]()
Post
#336
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
to może sklecić hybrydę.jedynka z cupry, reszta z normalnej 6stki? Mam dość sciągania i rozbierania czegokolwiek w ibizie na najbliższy rok ![]() ![]() TC ogarnia seryjny komp czyli ingerowanie z ręki w parametry cięcia czy to jakiś aftermarket? Mega fajnie to wygląda z pozycji oglądającego ![]() ![]() Seryjny sterownik ![]() ![]() Jest takich z 5 także nie pierwszy i nie ostatni ![]() ale mój jako jedyny nie kopci w sumie ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Zgadza się ty delikatnie ale może i ja zmniejsze poziom zadymienia w sumie nic nie nadający.
|
|
|
![]()
Post
#338
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
masz kontrole trakcji ktora ogranicza ci przyspieszanie silnika po czasie czy predkosci kol, czy chodzi wam o ograniczenie obrotow na samym starcie czyli procedura startu
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
To i to..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 23:54 |