Shoutbox 0 nowych PW 


21 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 6L 1.9Diesel Power ASZ 1/4mile + Daily Car
ZUCZEKTT
post Mon, 02 Sep 2013 - 22:14
Post #281


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Przyłączam się, ogarniasz niuton w ośce koncertowo, tak trzymać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 02 Sep 2013 - 22:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ROBI 81
post Tue, 03 Sep 2013 - 05:21
Post #282


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 April 2006
Skąd: Żory





Gratuluje czasu cool.gif Seat robi wrażenie , ale tak czy inaczej życzę w niedalekiej przyszłości et 11.9 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Tue, 03 Sep 2013 - 05:34
Post #283


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Wow, gratuluje! I mam nadzieję że nie spotkam twojego klekota na światłach biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Wed, 08 Oct 2014 - 21:13
Post #284


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





Dobra , czas na mały update bo Ibiza wróciła w moje posiadanie po 10 miesiącach przerwy - nie chwaliłem sie na forum bo były małe problemy z nią na początku ale aktualnie wróciła do formy choć rzutem na taśme w czechach na 1/4 mili . także na szybko co zostało zmienione od powrotu :

- Pompowtryski HF80 na korpusach AL ( ja miałem gorsze na słabszych korpusach
- Nowa wiązka elektryczna do pompek ( ASO smile.gif )
- Nowe sprzegło kevlarowe ( stare powiedziało papa po użyciu nitro )
- Nowe turbo GTB2260Vk + nowy spływ oleju w oplocie stalowym
- Pospawany na nowo kolektor wydechowy ( niestety nie zdażyliśmy zrobić portingu sad.gif )
- nowa łapa silnika od strony rozrządu
- Metanol razem na przycisk z Nitro ( poprzednio było na sterowniku od metanolu )
- powrót do skrzyni FJW ( czyli najdłuższej w TDI ) - niestety moja skrzynia sie rozsypała...



Co do zmian na plus od zeszłego własciciela to jest Duży Fmic ( wiekszego nie ma ) wiec problemu z temperaturą w dolocie już nie ma - jedynie spadały doloty ale ten temat mam już chyba za sobą.


Nie bede pisał co sie wydarzyło itp. bo na prawde można by było napisać książke o awariach i problemach po powrocie do ibizy ( zwłaszcza na zawodach ) ale byłem w Słupsku na nightpower gdzie zająłem 4 miejsce - niestety nowe wtryski strojenie dzień przed wyjazdem i okazało sie że ibiza kompletnie nie jedzie bo było za mało paliwa ( max 295-300KM juz z nitro ) , wyjazd na wilcze laski 1/4 - zająłem 2 miejsce w klasie z bardzo słabym czasem ale kumulacja awari - pekł kolektor wydechowy do końca ( był już pękniety rok temu smile.gif ) sprzegło sie skończyło i na koniec w eliminacjach urwana łapa silnika wiec nie było szans na walke o 1 miejsce nawet . w weekend Olsztyn Nigthpower 1/4 mili gdzie testowałem nowy Nabytek czyli Dragowe Opony M/H ( 8,5cala czyli 215) niestety kompletnie nie kleiły i do tego auto sie nie prowadziło i najlepszy czas wykreciłem na oponach na których jeżdże na codzień czyli Profile 185/55/15 - 13,03 i to o 22 już na wilgoci dużej i temperaturze 12 stopni . tak czy inaczej zająłem 2 miejsce w klasie Drag i jako ciekawostke po wymianie sprzegła i turbo auto wyjechało o 4:30 z warsztatu w sobote a o 9 już byłem w olsztynie smile.gif także docieranie sprzegła było na trasie okazało sie że była źle wyregulowana Gruszka i turbo wstawało gorzej niż na peknietym kolektorze smile.gif . odwiedziłem też Ułęż gdzie zająłem 1 miejsce w klasie Drag FWD ale z powodu moich błędów - za duża od nitra (+100KM i samochod gorzej jechał niż na dyszach +75KM bo było ciągle za mało paliwa + założone opony 225/45/17 które razem z najdłuższą skrzynią zmuliło auto ) wykreciłem czas 13,22 który po raz kolejny był poprostu tragiczny biorąc pod uwage jakie czasy kreciłem rok temu... Zapadła szybka decyzja że jade na czechy do hoskovic żeby w końcu pojechać jakiś dobry czas - dzień przed dostał kolejną korekte paliwową żeby można było troche wiecej podlać z nitro ( na Maha wyszło 296KM/520NM przed korektą ) tym razem na pewniaka pojechałem na Profilach 185/55/15 żeby mieć pewność że mnie nie zmuli skrzynia ( ale tak czy inaczej uważam że troche za mało mocy jest do tej skrzyni ) i udało sie w końcu wykrecić czas 12,601 bez idealnego przejazdu i do tego z pełnym wnętrzem i pół zbiornika paliwa ( jechałem w klasie Street i nie chciałem w czechach tankować ) także Ibiza póki co wróciła na 1 miejsce w FWD w dieslu w polsce smile.gif

Co do mocy aktualnej :


i jak mniejwiecej wyglada ibiza teraz :






i co do aktualnej mocy szacuje 360KM z nitro bo na maha wyszło 352KM ( ale nie dokończony pomiar bo łapał notlauf ale wiecej i tak nie wysżło bo pomiar był do 4400 ) ale po korekcie paliwowej Ibiza zaczeła w końcu męsko kopcić wiec powinno być troszke wiecej ale na chwile obecną to jest max co silnik przepalil bo max moc jest na dyszach +75KM - na wiekszych (+90KM) samochód już słabiej "ciągnie" u góry

Na przyszły sezon plan jest krótki :

Zmiana turbiny - najprawdopodobniej GTB2260VZK bo najmniej przeróbek , w końcu porting kolektora wydechowego ( bo z braku czasu przed zawodami nie został zrobiony ) + do tego zmiana kolektora ssącego ( teraz jest ciągle seryjny ) i tyle... szacuje że powinno się ugrać około 20-30KM i odblokowanie "góry" gdzie jest już wysokie EGT.



--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Thu, 09 Oct 2014 - 01:01
Post #285


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Gratulacje. Sporo lepiej niż leonem który miał 535 KM biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Thu, 09 Oct 2014 - 18:43
Post #286


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia







Timeslip z najlepszego przejazdu w czechach - po czasie na 1/8 mili widać że sporo do poprawy ( przy rekordzie 12,4 zrobilem 8,22 ) i bedą czasy na rekord - ale to za wolno biegi zmieniam i mam delikatne lagi po zmianie biegu smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Thu, 09 Oct 2014 - 18:45
Post #287


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





Słabe 60 feet masz


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 09 Oct 2014 - 18:51
Post #288


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Dla mnie to jest niezłe 60ft


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Thu, 09 Oct 2014 - 19:13
Post #289


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





jak na opony 185/55/15 myśle że lepszego 60ft nie można mieć przy dużej wilgotności i 14,5stopniach na zewnątrz smile.gif bedą lepsze opony to bedzie poniżej 2,1 a to przy fwd już dobry czas bez kleju i na oponie z "E" i wadze 1230KG

tdik jakie mialeś najlepsze 60ft że wnioskujesz że słabe ?


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Thu, 09 Oct 2014 - 19:13
Post #290


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(barthezz2 @ Thu, 09 Oct 2014 - 18:43) *


Timeslip z najlepszego przejazdu w czechach - po czasie na 1/8 mili widać że sporo do poprawy ( przy rekordzie 12,4 zrobilem 8,22 ) i bedą czasy na rekord - ale to za wolno biegi zmieniam i mam delikatne lagi po zmianie biegu smile.gif


dobrze zapina smile.gif widzialem i prawie pomacałem smile.gif)


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Thu, 09 Oct 2014 - 20:12
Post #291


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





ktoś podpowie, jak normalnie podejrzeć zdjęcie?
ze swojej strony zaproponuje imgur.com
nie bedziesz ruszał hydrauliki głowicy?


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Thu, 09 Oct 2014 - 20:15
Post #292


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Mnie zastanawia czemu 1.8t 530km robilo gorszy czas niz 1.9tdi 360km?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Thu, 09 Oct 2014 - 20:16
Post #293


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





tutaj masz fajnie rozpisane przejazdy(ale pewnie to widziałeś smile.gif :
http://www.automotosprint.cz/info/details....=277&id=128
jeszcze raz miales praktycznie to samo 60ft, ale potem niewyszło smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Thu, 09 Oct 2014 - 20:25
Post #294


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(sadam55 @ Thu, 09 Oct 2014 - 19:12) *
ktoś podpowie, jak normalnie podejrzeć zdjęcie?
ze swojej strony zaproponuje imgur.com
nie bedziesz ruszał hydrauliki głowicy?


Głowica zostaje bez zmian póki działa smile.gif co najwyżej zamierzam zakrecić 100obrotów wyżej wiec seria ogarnie bez problemu ( bo już jeździłem chwile na 5100 )



CYTAT(Messik @ Thu, 09 Oct 2014 - 19:15) *
Mnie zastanawia czemu 1.8t 530km robilo gorszy czas niz 1.9tdi 360km?


Bo ciągle były problemy ze sprzegłem/Skrzynią lub inne problemy - jakby by wszystko dzialalo jak należy to czas by był lepszy niż ibizy bo Auto było dużo szybsze... Teraz ibiza z nitro na mnie nie robi wrażenia :/


CYTAT(Mickey @ Thu, 09 Oct 2014 - 19:16) *
tutaj masz fajnie rozpisane przejazdy(ale pewnie to widziałeś smile.gif :
http://www.automotosprint.cz/info/details....=277&id=128
jeszcze raz miales praktycznie to samo 60ft, ale potem niewyszło smile.gif


Wiem , byłem cały czas na bierząco na mecie gdzie się siedziało bez celu smile.gif dla mnie wyniki online to mega sprawa tymbardziej jak sie nie widzi przejazdów innych tylko na mecie wszyscy sie spotykają smile.gif i można sledzić czasy znajomych lub konkurencji w klasie smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Fri, 10 Oct 2014 - 01:11
Post #295


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





Głowica seria? Wałek też? Jakie EGT? Ile dał metanol? smile.gif Gratuluję świetnych czasów, sam miałem chrapkę pojechać do Czech na zawody, niestety się nie udało sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Fri, 10 Oct 2014 - 05:12
Post #296


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(norbivr6 @ Fri, 10 Oct 2014 - 00:11) *
Głowica seria? Wałek też? Jakie EGT? Ile dał metanol? smile.gif Gratuluję świetnych czasów, sam miałem chrapkę pojechać do Czech na zawody, niestety się nie udało sad.gif


Głowica z wiekszymi zaworami wydechowymi + obróbka kanałów , wałek SDI ( ale do dziś nie wiem czy coś dał czy nie bo został wstawiony razem pompkami firad ) , EGT bardzo wysokie smile.gif , metanol zbija EGT o 50-60stopni sam w sobie daje 8KM/30NM.


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Fri, 10 Oct 2014 - 22:43
Post #297


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





w 2.0TDI BMM wałek SDI nic nie dal na TDi było więcej. Było hamowane przed i po. Wiec jeśli włożysz z powrotem zdrowy wałek TDI być może będzie lepszy efekt. W razie czego ma ori wałek TDI w idealnym stanie happy.gif
po co w tdi wyrzucać hydraulikę?? skoro hydraulika w 1.8T daje rady to czemu w TDi do 5rpm a nawet do 6 nie da rady?!


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Fri, 10 Oct 2014 - 23:52
Post #298


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





Bo mechanika przy duzym booscie dziala nieporównywalnie lepiej jak hydro z seryjna sprezynka i talezykami


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Sat, 11 Oct 2014 - 00:32
Post #299


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





A wałek z motoru z DPF podobno inny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fiodor
post Sat, 11 Oct 2014 - 09:13
Post #300


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





No właśnie ten TDI był z DPF i podmieniali wałek na SDI. Na HF50 i VKLR było 270koni. Teraz podmienili słupek bo tam ten skończył swój żywot. Zobaczymy czy na nowym słupku będzie przyrost.


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28