![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Przyłączam się, ogarniasz niuton w ośce koncertowo, tak trzymać.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 April 2006 Skąd: Żory ![]() |
Gratuluje czasu
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Wow, gratuluje! I mam nadzieję że nie spotkam twojego klekota na światłach
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Dobra , czas na mały update bo Ibiza wróciła w moje posiadanie po 10 miesiącach przerwy - nie chwaliłem sie na forum bo były małe problemy z nią na początku ale aktualnie wróciła do formy choć rzutem na taśme w czechach na 1/4 mili . także na szybko co zostało zmienione od powrotu :
- Pompowtryski HF80 na korpusach AL ( ja miałem gorsze na słabszych korpusach - Nowa wiązka elektryczna do pompek ( ASO ![]() - Nowe sprzegło kevlarowe ( stare powiedziało papa po użyciu nitro ) - Nowe turbo GTB2260Vk + nowy spływ oleju w oplocie stalowym - Pospawany na nowo kolektor wydechowy ( niestety nie zdażyliśmy zrobić portingu ![]() - nowa łapa silnika od strony rozrządu - Metanol razem na przycisk z Nitro ( poprzednio było na sterowniku od metanolu ) - powrót do skrzyni FJW ( czyli najdłuższej w TDI ) - niestety moja skrzynia sie rozsypała... Co do zmian na plus od zeszłego własciciela to jest Duży Fmic ( wiekszego nie ma ) wiec problemu z temperaturą w dolocie już nie ma - jedynie spadały doloty ale ten temat mam już chyba za sobą. Nie bede pisał co sie wydarzyło itp. bo na prawde można by było napisać książke o awariach i problemach po powrocie do ibizy ( zwłaszcza na zawodach ) ale byłem w Słupsku na nightpower gdzie zająłem 4 miejsce - niestety nowe wtryski strojenie dzień przed wyjazdem i okazało sie że ibiza kompletnie nie jedzie bo było za mało paliwa ( max 295-300KM juz z nitro ) , wyjazd na wilcze laski 1/4 - zająłem 2 miejsce w klasie z bardzo słabym czasem ale kumulacja awari - pekł kolektor wydechowy do końca ( był już pękniety rok temu ![]() ![]() ![]() ![]() Co do mocy aktualnej : ![]() i jak mniejwiecej wyglada ibiza teraz : ![]() ![]() i co do aktualnej mocy szacuje 360KM z nitro bo na maha wyszło 352KM ( ale nie dokończony pomiar bo łapał notlauf ale wiecej i tak nie wysżło bo pomiar był do 4400 ) ale po korekcie paliwowej Ibiza zaczeła w końcu męsko kopcić wiec powinno być troszke wiecej ale na chwile obecną to jest max co silnik przepalil bo max moc jest na dyszach +75KM - na wiekszych (+90KM) samochód już słabiej "ciągnie" u góry Na przyszły sezon plan jest krótki : Zmiana turbiny - najprawdopodobniej GTB2260VZK bo najmniej przeróbek , w końcu porting kolektora wydechowego ( bo z braku czasu przed zawodami nie został zrobiony ) + do tego zmiana kolektora ssącego ( teraz jest ciągle seryjny ) i tyle... szacuje że powinno się ugrać około 20-30KM i odblokowanie "góry" gdzie jest już wysokie EGT. -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Gratulacje. Sporo lepiej niż leonem który miał 535 KM
![]() |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
![]() Timeslip z najlepszego przejazdu w czechach - po czasie na 1/8 mili widać że sporo do poprawy ( przy rekordzie 12,4 zrobilem 8,22 ) i bedą czasy na rekord - ale to za wolno biegi zmieniam i mam delikatne lagi po zmianie biegu ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
Słabe 60 feet masz
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Dla mnie to jest niezłe 60ft
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
jak na opony 185/55/15 myśle że lepszego 60ft nie można mieć przy dużej wilgotności i 14,5stopniach na zewnątrz
![]() tdik jakie mialeś najlepsze 60ft że wnioskujesz że słabe ? -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
![]() Timeslip z najlepszego przejazdu w czechach - po czasie na 1/8 mili widać że sporo do poprawy ( przy rekordzie 12,4 zrobilem 8,22 ) i bedą czasy na rekord - ale to za wolno biegi zmieniam i mam delikatne lagi po zmianie biegu ![]() dobrze zapina ![]() ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
ktoś podpowie, jak normalnie podejrzeć zdjęcie?
ze swojej strony zaproponuje imgur.com nie bedziesz ruszał hydrauliki głowicy? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#292
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 September 2012 ![]() |
Mnie zastanawia czemu 1.8t 530km robilo gorszy czas niz 1.9tdi 360km?
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
tutaj masz fajnie rozpisane przejazdy(ale pewnie to widziałeś
![]() http://www.automotosprint.cz/info/details....=277&id=128 jeszcze raz miales praktycznie to samo 60ft, ale potem niewyszło ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
ktoś podpowie, jak normalnie podejrzeć zdjęcie? ze swojej strony zaproponuje imgur.com nie bedziesz ruszał hydrauliki głowicy? Głowica zostaje bez zmian póki działa ![]() Mnie zastanawia czemu 1.8t 530km robilo gorszy czas niz 1.9tdi 360km? Bo ciągle były problemy ze sprzegłem/Skrzynią lub inne problemy - jakby by wszystko dzialalo jak należy to czas by był lepszy niż ibizy bo Auto było dużo szybsze... Teraz ibiza z nitro na mnie nie robi wrażenia :/ tutaj masz fajnie rozpisane przejazdy(ale pewnie to widziałeś ![]() http://www.automotosprint.cz/info/details....=277&id=128 jeszcze raz miales praktycznie to samo 60ft, ale potem niewyszło ![]() Wiem , byłem cały czas na bierząco na mecie gdzie się siedziało bez celu ![]() ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Głowica seria? Wałek też? Jakie EGT? Ile dał metanol?
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Głowica seria? Wałek też? Jakie EGT? Ile dał metanol? ![]() ![]() Głowica z wiekszymi zaworami wydechowymi + obróbka kanałów , wałek SDI ( ale do dziś nie wiem czy coś dał czy nie bo został wstawiony razem pompkami firad ) , EGT bardzo wysokie ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
w 2.0TDI BMM wałek SDI nic nie dal na TDi było więcej. Było hamowane przed i po. Wiec jeśli włożysz z powrotem zdrowy wałek TDI być może będzie lepszy efekt. W razie czego ma ori wałek TDI w idealnym stanie
![]() po co w tdi wyrzucać hydraulikę?? skoro hydraulika w 1.8T daje rady to czemu w TDi do 5rpm a nawet do 6 nie da rady?! -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
Bo mechanika przy duzym booscie dziala nieporównywalnie lepiej jak hydro z seryjna sprezynka i talezykami
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#299
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
A wałek z motoru z DPF podobno inny?
|
|
|
![]()
Post
#300
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
No właśnie ten TDI był z DPF i podmieniali wałek na SDI. Na HF50 i VKLR było 270koni. Teraz podmienili słupek bo tam ten skończył swój żywot. Zobaczymy czy na nowym słupku będzie przyrost.
-------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28 |