![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Możesz powiedzieć ile taka Ibiza Ci pali przy NORMALNEJ jeździe w mieście, korku, albo na obwodnicy? Wiem że to nie pytanie na to forum, ale jest ciekaw ![]() korkow nie uzywam wiec nie wiem . jak jade rano do pracy gdynia - westerplatte i jade mega powoli to 7.5l , normalnie jezdzac i co jakis dotykam gaz to 8.5l . trasa z niedzieli wyszla 8l (ale to wina krotszej skrzyni ) -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
3 filmy z moich przejazdów :
http://www.youtube.com/watch?v=u2nHi81nvzU http://www.youtube.com/watch?v=jamASmr8xLE http://www.youtube.com/watch?v=nOdHENRf0D8 Nic wiecej na razie nie znalazłem. -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Taki mały Update - Tym razem nie mechaniczny a Optyczny
![]() ![]() Pare fotek : ![]() ![]() ![]() ![]() Plus nowy Gałgan tym razem Depo do 3bar tak żeby doładowanie w końcu było widoczne w pełni ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Rozmawiając już o optyce, to przydałaby sie bardziej 'zwiewna' felga..strasznie to coś z Audi wygląda
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Może i nie jest ładna ale za to lekka i pewnie dlatego jeździ w tym aucie .
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Rozmawiając już o optyce, to przydałaby sie bardziej 'zwiewna' felga..strasznie to coś z Audi wygląda ![]() W sumie to kamil już prawidłowo odpisał , ale jak znajdziesz mi ładniejsze Felgi ważące poniżej 6kg/szt za 300zł/komplet to biore od ręki ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Bartek, naklejki na aucie konieczne?
![]() |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Lukasz, nie Bartek, oszukal Cie
![]() naklejki konieczne, sponsoring potrzebny ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Wczoraj Odwiedziłem Majóvwke w ułężu jako że w zeszłym roku byłem w Ułężu i byłem zadowolony z przyczepnej nawierzchni (aczkolwiek pod górke
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i oczywiście zająłem 1miejsce w klasie Diesel ![]() ![]() jeden film z przejazdu finałowego : http://www.youtube.com/watch?v=B0vZggNk2dM...eature=youtu.be Z najlepszego przejazdu mojego nie bedzie raczej Filmu bo było to już pod koniec "wolnych przejazdów" ![]() Ogólnie jestem zadowolony bo czuje że w tym setupie i przy wczorajszych warunkach było to max co mogłem pojechać bo po bemowie czułem mocny nie dosyt ale w Ułężu miałem czas na to żeby poćwiczyć z przerwami . -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, w dniach 1-2.06.2013r. w Kamieniu będziesz, chętnie bym zobaczył samochód na żywca?
Pozdrawiam. |
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#191
|
![]() |
Fajne auto, z zewnątrz wygląda jak taka zwykła fura cioci. Gdyby jeszcze bez tych naklejek to byłby ideał.
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Witam, w dniach 1-2.06.2013r. w Kamieniu będziesz, chętnie bym zobaczył samochód na żywca? Pozdrawiam. Jak w Olsztynie nic sie nie popsuje i prognoza pogody nie bedzie mówiła o jakiś wielkich opadach to bede ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Rozumiem oczywiście.
![]() |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Gratuluje super czas!!!
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 02 November 2011 Skąd: Zabrze ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Długo oczekiwany kolejny "stage" :
Niestety długo to wszystko trwało ale w końcu moge się "pochwalić" zmianami w samochodzie których było kilka przez ostatnie miesiąc ![]() - Drugi komplet pompowtrysków z Końcówkami Firad +80% - Kolektor ssący custom z dużym plenum by Vrservice - Wałek rozrządu z 2.0 SDI PD - Oil Catch Tank (żeby mi tak nie pluło w dolot mocno olejem:) ) - Nowe opony Toyo R888 215/50/15 ( Milion monet :/ ) - nowy zegarek EGT Depo (żeby było czytelniej w końcu ) - Kierownica od ibizy FR (to akurat kosmetyczna zmiana tylko ) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trwało to tak długo bo niestety co chwile były trudności napotykane, najpierw kolektor ssący (który zostało założony już dawno temu) po założeniu okazał się nieszczelny przy głowicy na 4 cylindrze - przez to też nie wiem czy cokolwiek zmiana dała bo hamownia pokazała gorsze kreski... Też sie przez to bałem że czwarty cylinder dostał po "dupie" na szczescie Kompresja na wszystkich czterech cylindrach równo jest po 30 więc wciąż jak nowy. Następnie to co pisałem wcześniej czyli pekł kolektor wydechowy w kamieniu śląskim , został pospawany i od razu po pospawaniu pojechałem na montaż wałka + pompek i niestety po zamontowaniu i wyjechaniu na "strojenie" wyszło że turbina się rozszczelniła na oringu i znowu były przedmuchy na wydechu i zero wstawania turbiny i na prawde wielki dym(taki dym tylko na YT wcześniej widziałem ![]() 3bieg : ![]() Słabszy sama ropa - 296KM/494NM , mocniejszy z metanolem. 299,9KM/501NM ( Metanol niewiele daje ale fajnie spłaszcza i wydłuża kreski co czuć w Aucie) 4bieg: ![]() Słabszy sama ropa - 291KM/513NM , mocniejszy metanol + nitro(odpalone przy 3500obrotow) 340KM/570NM Odcinka została zmniejszona z 5100 na 5000 ( stwierdziłem że na krótkiej skrzyni którą mam krecenie "wyżej" i tak nic mi nie daje a mi. Wiecej mocy na chwile obecną szczerze mówiąc nie ma sensu robić bo na kondonach Federalach RS-R (niby semislick) samochod potrafi na suchym zgubić trakcje na 3 biegu wiec najpierw trzeba pojechać na zawody na nowych Oponach(dlatego zostały zakupione R888 za milion monet bo nie tylko moc trzeba zwiekszać ale też trakcje ![]() Podziekowania dla SOFT-CAR za ogarniecie turbiny na moim urlopie i za zarwanie kilku nocek dla strojeń/pomiarów ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
nieżle idziesz do przodu
gratuluje samozaparcia możesz zapodać info w sprawie pompek gdzie dostałeś i jaka cena? |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
co tam sie dzieje na dole ze taka lipa? na takim setupie powinno byc ok 400nm przy 2 tys
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
piękny wykres pogratulować teraz widać ile blokuje głowica i pompki
![]() |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
nieżle idziesz do przodu gratuluje samozaparcia możesz zapodać info w sprawie pompek gdzie dostałeś i jaka cena? Końcówki brałem od muszki.d nigdzie indziej nie znalazłem dostępnych od ręki :/ co tam sie dzieje na dole ze taka lipa? na takim setupie powinno byc ok 400nm przy 2 tys Dół od wizyty u was rok temu nie był ruszany bo nie widze potrzeby wzmacniać dołu samochód , przyspiesza dobrze nawet przy 2tys , swoją drogą spool mam teraz gorszy wiec i "dół" jest gorszy ale za to wszystko nadrabia góra ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:39 |