![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
na żywo wygląda bardzo ładnie i zapina nieżle
a najlepszy tekst prowadzącego, ""auto doładowane potrójnie"" gratuluje |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
No nie do końca na pełnym slicku pewnie bym trakcje miał ale póki jeżdże w klasie Street to tyle mocy jest nawet bez sensu
![]() ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Będzie brak trakcji czyli kompletny bezsens ![]() Gratki Łukasz i do zobaczenia wkrótce ![]() To ciekawe co piszesz. Ibiza Jemiała (380KM), czy Saaby 400+ też są z napędem fwd i dają radę. |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
To ciekawe co piszesz. Ibiza Jemiała (380KM), czy Saaby 400+ też są z napędem fwd i dają radę. no teraz to żeś wyskoczył z przykładem , Jemioła ibiza wykręciła 12,6 a samochód lżejszy pewnie o 150-200kg(miał problemy z trakcją) A z przykładem saaba to już nie wiem skad wziąłeś bo kojarze Coobcia Saaba z Ułeża 13,2 przy mocy 400KM. -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Dodajcie do tego jeszcze ilośc Nm, czyli rozłożenie KM w funkcji obrotów...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
+1 Przykladowe 250 ps przy 4k rpm,bedzie sie inaczej przenosic.Niz 250 przy np 7k rpm Nie ma to znaczenia, tylko efekt na kolach. 250ps przy 4k rpm @ 100km/h bedzie tak samo napedzac jak 250ps przy 16k rpm @ 100km/h. Liczy sie to,zeby moment byl jak najbardziej plasko (moment na kolach) i chyba to przedmowca mial na mysli. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Nie zgodzę się z przedmówcą. Im niżej jest Nm tym gorzej złapać trakcję. Miałem sam przykład w swojej ośce A4 B5 260KM. Nm był nisko bo przy 2800-specyficzne turbo. A w innym 1.8T z większą dmuchawką, turbo później wstawało i było więcej Nm ale wyżej i trakcja była lepsza. Diesle mają ten problem, że Nm jest bardzo nisko. Jak jest więcej KM to i sporo Nm, mega strzał z Nm w bardzo krótkim zakresie i wystarczy, że turbo wstanie i już mieli i nie łatwo to opanować. To niekiedy takie błędne koło. Bo zakładając szerokie kapcie nie zawsze to się przełoży na zysk czasowy, bo na początku nie będzie mielić, ale potem opory toczenia go spowolnią. A zaś jak boost ograniczy się na pierwszych 2 biegach to zaś się okazuje, że ten czas wcale nie jest lepszy bo traci się przyśpieszenia na starcie.
Moim zdaniem założyć dobre gumy nie przesadzając i opanować starty bez większego mielenia, to sztuka. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Nie zgodzę się z przedmówcą. Im niżej jest Nm tym gorzej złapać trakcję. Miałem sam przykład w swojej ośce A4 B5 260KM. Nm był nisko bo przy 2800-specyficzne turbo. A w innym 1.8T z większą dmuchawką, turbo później wstawało i było więcej Nm ale wyżej i trakcja była lepsza. Diesle mają ten problem, że Nm jest bardzo nisko. Jak jest więcej KM to i sporo Nm i wystarczy, że turbo wstanie i już mieli i nie łatwo to opanować. To niekiedy takie błędne koło. Bo zakładając szerokie kapcie nie zawsze to się przełoży na zysk czasowy, bo na początku nie będzie mielić, ale potem opory toczenia go spowolnią. A zaś jak boost ograniczy się na pierwszych 2 biegach to zaś się okazuje, że ten czas wcale nie jest lepszy bo traci się przyśpieszenia na starcie. Moim zdaniem założyć dobre gumy nie przesadzając i opanować starty bez większego mielenia, to sztuka. To jeszcze napisz, jak ruszales, z jakich obrotow. Majac duzy NM z dolu powinienes ruszac z niskich obrotow i ten moment wykorzystac. Jak strzelisz ze sprzegla, to i 1.2 N/A spalisz start. Jak masz za malo mocy w stosunku do dostepnej trakcji, to ruszasz z wysokich ,zeby nadrobic start. Jak masz nadmiar mocy, to musisz ruszac z niskich obrotow,zeby nie spalic . Zgoda? DLatego tak jak autor watku pisal, 1-ka nie powala, bo woli ruszyc "slabiej" ,ale pewniej zapiac 2 gi bieg i tam zrobic przeciag, nz zmieniac bieg na poslizgu i po zmianie miec laga , bo obroty zbyt mocno spadna. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Gdzieś się tam w połowie racji spotkamy
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
no teraz to żeś wyskoczył z przykładem , Jemioła ibiza wykręciła 12,6 a samochód lżejszy pewnie o 150-200kg(miał problemy z trakcją) A z przykładem saaba to już nie wiem skad wziąłeś bo kojarze Coobcia Saaba z Ułeża 13,2 przy mocy 400KM. ale różnica w masie pewnie około 300kg była. Ibiza waży pewnie z tonę, Saab ponad 1300kg -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
ale różnica w masie pewnie około 300kg była. Ibiza waży pewnie z tonę, Saab ponad 1300kg Moja ibiza tak jak stała na bemowie waży 1180-1190kg także lekka nie jest ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
No tak tak ale Jemioła waży raczej mniej.
Ja jak wezmę kogoś na pokład kto waży 100kg to mi się wydaje, że fura nie jedzie -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
no teraz to żeś wyskoczył z przykładem , Jemioła ibiza wykręciła 12,6 a samochód lżejszy pewnie o 150-200kg(miał problemy z trakcją) A z przykładem saaba to już nie wiem skad wziąłeś bo kojarze Coobcia Saaba z Ułeża 13,2 przy mocy 400KM. Mój zrobił 13.2 przy 345KM, a poprzedni Coobciowy saab 556KM zrobił 13.4. Wysoka moc maksymalna pozwala uzyskać dużą prędkość na mecie, ale zwykle uzyskiwana jest dzięki dużej turbosprężarce, przez co po zmianie biegu musi od nowa budować boost więc czas na 1/4 mimo wszystko jest gorszy. |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Ibi Jemioła waży 1000+
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
mi wcale nie chodzilo o atak na ibize jemiola czy tez saaby tylko lukkoz podal te dwa przyklady jako mocniejsze FWD ktore jakos daja rade a moim zdaniem poprostu przyklady nie trafione , saaby wolniejsze bo ciezsze i tak jak adam napisal nie zdarza sie napedzic a jemiola ibiza ma duze problemy z trakcja - a chodzilo zebym ja zwiekszyl znacznie moc - Moja ibiza zostaje w klasie street w tym sezonie wiec problem trakcji bedzie zawsze. W weekend ztestuje slick fedimy i bez wnetrza (-50kg) na 1/4 mili
-------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Obniż moment obrotowy na pierwszych 2 biegach i zapomnisz o problemach z trakcją
![]() -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Bez dwóch zdań [---] ta ibiza. 12.88 ET najlepsze. Jak na dupowóz i diesla FWD to jest moim zdaniem dobry wynik.
Ten post został edytowany przez k11: Tue, 23 Apr 2013 - 20:37
Powód Edycji: GUKPiW
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Moim zdaniem wynik rewelacyjny gratuluje!!!
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Możesz powiedzieć ile taka Ibiza Ci pali przy NORMALNEJ jeździe w mieście, korku, albo na obwodnicy? Wiem że to nie pytanie na to forum, ale jest ciekaw
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:25 |