Shoutbox 0 nowych PW 


21 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 6L 1.9Diesel Power ASZ 1/4mile + Daily Car
apogeum
post Mon, 22 Apr 2013 - 04:49
Post #161


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





na żywo wygląda bardzo ładnie i zapina nieżle
a najlepszy tekst prowadzącego, ""auto doładowane potrójnie""
gratuluje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 22 Apr 2013 - 04:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
barthezz2
post Mon, 22 Apr 2013 - 10:13
Post #162


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





No nie do końca na pełnym slicku pewnie bym trakcje miał ale póki jeżdże w klasie Street to tyle mocy jest nawet bez sensu smile.gif Niedługo troszke wiecej bedzie ale to max 10KM co nie przełoży się na kompletny brak trakcji ale czas delikatnie powinien sie poprawić smile.gif Nitro zawsze można założyć wieksze dysze i spróbować wtedy jaki czas - Nitro i tak od 3 biegu leci wiec można już mocno z mocą pojechać ale póki co ja chce pojeździć a czas z zawodów na zawody poprawiać smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Mon, 22 Apr 2013 - 15:53
Post #163


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Shymek @ Mon, 22 Apr 2013 - 09:59) *
Będzie brak trakcji czyli kompletny bezsens smile.gif Każde FWD ma swoje granice i nie ma co robić kupy koni jak nie przeniesie się tego na asfalt.

Gratki Łukasz i do zobaczenia wkrótce smile.gif

To ciekawe co piszesz. Ibiza Jemiała (380KM), czy Saaby 400+ też są z napędem fwd i dają radę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Mon, 22 Apr 2013 - 16:35
Post #164


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(lukkoz01 @ Mon, 22 Apr 2013 - 15:53) *
To ciekawe co piszesz. Ibiza Jemiała (380KM), czy Saaby 400+ też są z napędem fwd i dają radę.


no teraz to żeś wyskoczył z przykładem , Jemioła ibiza wykręciła 12,6 a samochód lżejszy pewnie o 150-200kg(miał problemy z trakcją)

A z przykładem saaba to już nie wiem skad wziąłeś bo kojarze Coobcia Saaba z Ułeża 13,2 przy mocy 400KM.






--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 22 Apr 2013 - 19:53
Post #165


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Dodajcie do tego jeszcze ilośc Nm, czyli rozłożenie KM w funkcji obrotów...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Mon, 22 Apr 2013 - 21:27
Post #166


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(Fawor @ Mon, 22 Apr 2013 - 19:53) *
Dodajcie do tego jeszcze ilośc Nm, czyli rozłożenie KM w funkcji obrotów...



+1

Przykladowe 250 ps przy 4k rpm,bedzie sie inaczej przenosic.Niz 250 przy np 7k rpm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 22 Apr 2013 - 21:49
Post #167


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(addam24 @ Mon, 22 Apr 2013 - 21:27) *
+1

Przykladowe 250 ps przy 4k rpm,bedzie sie inaczej przenosic.Niz 250 przy np 7k rpm


Nie ma to znaczenia, tylko efekt na kolach. 250ps przy 4k rpm @ 100km/h bedzie tak samo napedzac jak 250ps przy 16k rpm @ 100km/h.

Liczy sie to,zeby moment byl jak najbardziej plasko (moment na kolach) i chyba to przedmowca mial na mysli.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 22 Apr 2013 - 22:04
Post #168


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Nie zgodzę się z przedmówcą. Im niżej jest Nm tym gorzej złapać trakcję. Miałem sam przykład w swojej ośce A4 B5 260KM. Nm był nisko bo przy 2800-specyficzne turbo. A w innym 1.8T z większą dmuchawką, turbo później wstawało i było więcej Nm ale wyżej i trakcja była lepsza. Diesle mają ten problem, że Nm jest bardzo nisko. Jak jest więcej KM to i sporo Nm, mega strzał z Nm w bardzo krótkim zakresie i wystarczy, że turbo wstanie i już mieli i nie łatwo to opanować. To niekiedy takie błędne koło. Bo zakładając szerokie kapcie nie zawsze to się przełoży na zysk czasowy, bo na początku nie będzie mielić, ale potem opory toczenia go spowolnią. A zaś jak boost ograniczy się na pierwszych 2 biegach to zaś się okazuje, że ten czas wcale nie jest lepszy bo traci się przyśpieszenia na starcie.
Moim zdaniem założyć dobre gumy nie przesadzając i opanować starty bez większego mielenia, to sztuka.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 22 Apr 2013 - 22:12
Post #169


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(dżordżyk @ Mon, 22 Apr 2013 - 22:04) *
Nie zgodzę się z przedmówcą. Im niżej jest Nm tym gorzej złapać trakcję. Miałem sam przykład w swojej ośce A4 B5 260KM. Nm był nisko bo przy 2800-specyficzne turbo. A w innym 1.8T z większą dmuchawką, turbo później wstawało i było więcej Nm ale wyżej i trakcja była lepsza. Diesle mają ten problem, że Nm jest bardzo nisko. Jak jest więcej KM to i sporo Nm i wystarczy, że turbo wstanie i już mieli i nie łatwo to opanować. To niekiedy takie błędne koło. Bo zakładając szerokie kapcie nie zawsze to się przełoży na zysk czasowy, bo na początku nie będzie mielić, ale potem opory toczenia go spowolnią. A zaś jak boost ograniczy się na pierwszych 2 biegach to zaś się okazuje, że ten czas wcale nie jest lepszy bo traci się przyśpieszenia na starcie.
Moim zdaniem założyć dobre gumy nie przesadzając i opanować starty bez większego mielenia, to sztuka.


To jeszcze napisz, jak ruszales, z jakich obrotow. Majac duzy NM z dolu powinienes ruszac z niskich obrotow i ten moment wykorzystac. Jak strzelisz ze sprzegla, to i 1.2 N/A spalisz start.
Jak masz za malo mocy w stosunku do dostepnej trakcji, to ruszasz z wysokich ,zeby nadrobic start. Jak masz nadmiar mocy, to musisz ruszac z niskich obrotow,zeby nie spalic . Zgoda?

DLatego tak jak autor watku pisal, 1-ka nie powala, bo woli ruszyc "slabiej" ,ale pewniej zapiac 2 gi bieg i tam zrobic przeciag, nz zmieniac bieg na poslizgu i po zmianie miec laga , bo obroty zbyt mocno spadna.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 22 Apr 2013 - 22:16
Post #170


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Gdzieś się tam w połowie racji spotkamy wink.gif Ja nie strzelałem ze sprzęgła, czasem 2 już było zapięte i auto jechało i wtedy gaz w podłogę i mielił. A jak Nm był wyżej to aż tak nie mielił.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Mon, 22 Apr 2013 - 22:32
Post #171


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(barthezz2 @ Mon, 22 Apr 2013 - 16:35) *
no teraz to żeś wyskoczył z przykładem , Jemioła ibiza wykręciła 12,6 a samochód lżejszy pewnie o 150-200kg(miał problemy z trakcją)

A z przykładem saaba to już nie wiem skad wziąłeś bo kojarze Coobcia Saaba z Ułeża 13,2 przy mocy 400KM.

ale różnica w masie pewnie około 300kg była. Ibiza waży pewnie z tonę, Saab ponad 1300kg


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Mon, 22 Apr 2013 - 22:35
Post #172


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(Saabinho @ Mon, 22 Apr 2013 - 22:32) *
ale różnica w masie pewnie około 300kg była. Ibiza waży pewnie z tonę, Saab ponad 1300kg


Moja ibiza tak jak stała na bemowie waży 1180-1190kg także lekka nie jest smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Mon, 22 Apr 2013 - 22:44
Post #173


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





No tak tak ale Jemioła waży raczej mniej.
Ja jak wezmę kogoś na pokład kto waży 100kg to mi się wydaje, że fura nie jedzie


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Tue, 23 Apr 2013 - 00:47
Post #174


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





CYTAT(barthezz2 @ Mon, 22 Apr 2013 - 16:35) *
no teraz to żeś wyskoczył z przykładem , Jemioła ibiza wykręciła 12,6 a samochód lżejszy pewnie o 150-200kg(miał problemy z trakcją)

A z przykładem saaba to już nie wiem skad wziąłeś bo kojarze Coobcia Saaba z Ułeża 13,2 przy mocy 400KM.

Mój zrobił 13.2 przy 345KM, a poprzedni Coobciowy saab 556KM zrobił 13.4. Wysoka moc maksymalna pozwala uzyskać dużą prędkość na mecie, ale zwykle uzyskiwana jest dzięki dużej turbosprężarce, przez co po zmianie biegu musi od nowa budować boost więc czas na 1/4 mimo wszystko jest gorszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 23 Apr 2013 - 07:26
Post #175


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Ibi Jemioła waży 1000+


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Tue, 23 Apr 2013 - 08:20
Post #176


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





mi wcale nie chodzilo o atak na ibize jemiola czy tez saaby tylko lukkoz podal te dwa przyklady jako mocniejsze FWD ktore jakos daja rade a moim zdaniem poprostu przyklady nie trafione , saaby wolniejsze bo ciezsze i tak jak adam napisal nie zdarza sie napedzic a jemiola ibiza ma duze problemy z trakcja - a chodzilo zebym ja zwiekszyl znacznie moc - Moja ibiza zostaje w klasie street w tym sezonie wiec problem trakcji bedzie zawsze. W weekend ztestuje slick fedimy i bez wnetrza (-50kg) na 1/4 mili


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Tue, 23 Apr 2013 - 08:23
Post #177


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Obniż moment obrotowy na pierwszych 2 biegach i zapomnisz o problemach z trakcją smile.gif


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 23 Apr 2013 - 08:45
Post #178


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Bez dwóch zdań [---] ta ibiza. 12.88 ET najlepsze. Jak na dupowóz i diesla FWD to jest moim zdaniem dobry wynik.

Ten post został edytowany przez k11: Tue, 23 Apr 2013 - 20:37
Powód Edycji: GUKPiW


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 23 Apr 2013 - 09:11
Post #179


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Moim zdaniem wynik rewelacyjny gratuluje!!!


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Tue, 23 Apr 2013 - 09:26
Post #180


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Możesz powiedzieć ile taka Ibiza Ci pali przy NORMALNEJ jeździe w mieście, korku, albo na obwodnicy? Wiem że to nie pytanie na to forum, ale jest ciekaw biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:25