![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, to już jest piekło.
![]() Pozdrawiam. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
czyli mocy bez gazu jest ok 260+nitro 50km. Szalu nie ma. Jak na siano ktore wsadziles w motor i graty. Powinno byc 270-285PS bez gazow+strzal 50PSnitro.Ale powodzenia
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Pierwsze testy Profili 185/55/15 . Warunki nie idealne nie za ciepło 9stopni i jednak ciągle nie idealnie czysty asfalt = zrywanie trakcji na 2 biegu - potem spuszczałem ciśnienie w oponach do 1.6bar i troche pomogło ale już nie nagrywałem (nagrania bardziej poglądowe
![]() 0-175 0-185 60-150 -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
User Dołączył: Mon, 11 March 2013 ![]() |
ładnie podaje i to na tych profilach ? jakie odczucia w porównaniu do r888
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
ładnie podaje i to na tych profilach ? jakie odczucia w porównaniu do r888 w tym setupie nie jeździłem na R888 - w zeszłym roku przenosiły 2bieg bez problemu ale w lepszych warunkach niż dzisiaj ( no i mniej mocy było) -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Pierwsze testy Profili 185/55/15 . Warunki nie idealne nie za ciepło 9stopni i jednak ciągle nie idealnie czysty asfalt = zrywanie trakcji na 2 biegu - potem spuszczałem ciśnienie w oponach do 1.6bar i troche pomogło ale już nie nagrywałem (nagrania bardziej poglądowe ![]() 0-175 0-185 60-150 Wybacz barthezz2 ale do 40 km/h to auto nie jedzie. Nie wiem czy to kwestia wolnego wstawania turbiny, słabego dołu, czy braku nitro na jedynce ale 0-40 nie imponuje. Od 80 ładnie zapodaje:) Po obejrzeniu filmiku coraz bardziej chciałbym skonfrontować swój samochód z Twoim. Mam nadziej że jak przełożę graty, to się kiedyś spotkamy. |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Myślisz że z jedynki ibiza wystartuje jak czterobut turbobenzyniak który posiada dłuższe biegi?
W większości diesli pierwszy bieg jest mocny i krótki więc jak by nie startował to i tak szału nie będzie na pierwszym biegu dlatego co odważniejsi startują z dwójki ![]() |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: okolice krakowa ![]() |
Wybacz barthezz2 ale do 40 km/h to auto nie jedzie. Nie wiem czy to kwestia wolnego wstawania turbiny, słabego dołu, czy braku nitro na jedynce ale 0-40 nie imponuje. Od 80 ładnie zapodaje:) Po obejrzeniu filmiku coraz bardziej chciałbym skonfrontować swój samochód z Twoim. Mam nadziej że jak przełożę graty, to się kiedyś spotkamy. Wydaje mi się że to technika statu, co by nie spalić nie potrzebnie gumy. -------------------- A3 8L 1.9 TDI 225KM/430NM by COMPsport- SOLD
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Wybacz barthezz2 ale do 40 km/h to auto nie jedzie. Nie wiem czy to kwestia wolnego wstawania turbiny, słabego dołu, czy braku nitro na jedynce ale 0-40 nie imponuje. Od 80 ładnie zapodaje:) Po obejrzeniu filmiku coraz bardziej chciałbym skonfrontować swój samochód z Twoim. Mam nadziej że jak przełożę graty, to się kiedyś spotkamy. Wydaje mi się że to technika statu, co by nie spalić nie potrzebnie gumy. Dokładnie , cały zeszły sezon nabijałem sobie doświadczenie co do ruszania i taka technika jest najlepsza pomimo że odczuciowo samochód gorzej sie napędza (sprawdzona czasami 60ft) niestety to FWD i nic sie na to nie poradzi. Lukkoz , wpadnij na ćwiartek kiedyś to chętnie stane bez Nitro - to zobaczysz że jest olbrzymia różnica miedzy naszymi autami - wcale nie ukrywam że to auto nie skręca i nie hamuje bo poprostu nie do tego jest ![]() A co do słabego dołu czy też wstawania turbiny nie ma mowy - ruszam z 2400obrotów dodając 1/3 gazu , każda wieksza ilość gazu owocuje paleniem na odcince ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Barthezz2 jesteś jedynym powodem dla którego kiedyś zrobię kilka przejazdów na 1/4. Ciekawość mnie zżera. U mnie 50 km/h pojawia się praktycznie od razu bez mielenia, a mamy takie same auta i silniki. Choć moc u mnie rozwijana jest nieco inaczej i mam negatyw z przodu który nie pomaga w startach, to bardzo mnie ciekawi konfrontacja. Oczywiście nie łudzę się że będę lepszy bo w temacie 1/4 jestem leszczem. Po prostu jestem ciekaw porównania.
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: okolice krakowa ![]() |
Dokładnie , cały zeszły sezon nabijałem sobie doświadczenie co do ruszania i taka technika jest najlepsza pomimo że odczuciowo samochód gorzej sie napędza (sprawdzona czasami 60ft) niestety to FWD i nic sie na to nie poradzi Też się kiedyś bawiłem w 1/4 mili i coś tam pamiętam z własnych doświadczeń ![]() Kibicuje projektowi i życzę 12 tki ![]() -------------------- A3 8L 1.9 TDI 225KM/430NM by COMPsport- SOLD
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
To jest "wszystko, co na pokładzie' czyli setup mocowy z wykresu powyżej?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
To jest "wszystko, co na pokładzie' czyli setup mocowy z wykresu powyżej? Tak jak napisałem w poście , tylko Metanol . Nitro jest na zawody a nie na testy ![]() ![]() Mocowo jutro bedzie zakończenie Strojenia to wrzuce wykres jak to wygląda. -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Faktycznie, ciekawość wzięła górę i od razu skoczyłem ze stoperem do filmów
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Byłeś może tym autem dzisiaj w Gdynia na Oksywiu? Skręcałeś w Dickmana, jestem pewny że to było to auto!
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Byłeś może tym autem dzisiaj w Gdynia na Oksywiu? Skręcałeś w Dickmana, jestem pewny że to było to auto! ![]() Byłem , przecież ja jeżdże na codzień ibizą a nie od święta ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
To trzeba przyznać że dobry sleeper to Twoje auto w dodatku bardzo ciche! Nie jedno BMW "polskie M" czy Civic jest dużo głoszniejszy
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Strojenie na chwile obecną zakończone Aktualny wykres - co prawda potem jeszcze nastąpiła mała korekta - odcinka zmniejszona z 5200 na 5100 i dołożone tam paliwo wiec pewnie minimalnie na wykresie przy odcince lepiej trzyma moc ale już nie mierzyliśmy bo było późno.
![]() Wykres samego silnika + Metanol (te lepsze wartosci) Można by było jeszcze dołożyć koksu ale za około miesiąc Setup delikatnie sie zmieni i nie ma sensu zarywać całej nocy dla 5KM ![]() Teraz tylko Samochód dostanie nowe przeguby zewnętrzne , nowy olej , i gwint -1,5cm w dół i w Niedziele zobaczymy ile uda się wykręcić na 1/4 ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 03 July 2009 Skąd: WN ![]() |
barthezz2 mierzyliście z nitro ??
Gratulacje, już się nie mogę doczekać niedzieli, mam nadzieje, że uda się stanąć na kresce ![]() -------------------- ET - 13.666- street diesel
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
barthezz2 mierzyliście z nitro ?? Gratulacje, już się nie mogę doczekać niedzieli, mam nadzieje, że uda się stanąć na kresce ![]() Nie , nitro zostaje na Bemowo już ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04 |