![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Świetne auto i mega niepozorne. Gratuluję świetnych wyników.
Też miałem 6L'ke asz'a 430nM,ale koni mniej troche ![]() Co do gwintu tdi'k pisał wcześniej,żebyś zrobił ''kuku'' z podłużnicą jakbyś chciał gwint wkładać. Tak,ale przemyśl montaż gwintu, lepiej amory twardsze i spreżyny z Cupry do codziennej jazdy. Ja mialem gwint, zestaw poliuretanów i 8x18'' na gumie 215/35. Efekt był taki,że auto było nieprawdopodobnie nerwowe w prowadzeniu, przy ostrej jezdzie wręcz niebezpieczne, u mnie na uskokach potrafiły się oderwac koła od ziemii. ![]() Powodzenia w dalszych modach! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Samochód w końcu odebrany także mogę już oficjalnie napisać co zostało zrobione :
Silnik (Drugi remont silnika przy 192tys km) : - Szlif bloku na - 2 szlif (0,50mm) - Tłoki z pierścieniami Nadwymiar - Wymienona Turbina na całą i zdrową ( CTR ) - Panewki Główne Glycko - Panewki Korbowodowe Glyco Sputery - Nowe śruby Korbowodowe ASO - Zmieniona Głowica z Większymi Zaworami wydechowymi (+4mm) + obrobione Kanały. - Uszczelka Głowicy - najgrubsza 3 otworowa Elring - Śruby głowicy Elring - Nowy Wałek Rozrządu Rouville - Nowe Popychacze Zaworowe INA - czarne - Panewki wałka rozrządu Glyco - Śruby Mostków Głowicy ASO - Kompletny Rozrząd z pompą wody Contitech/Gates - Nowy zestaw Uszczelek Pompowtrysków - Usunięta Fizycznie Klimatyzacja i zmieniona Łapa Alternatora (z wersji bez Klimy) - Nowa Vacumm Pompa Bosch - nowy termostat - Uszczelki wszelkiej maści i zimeringi Układ napędowy : - Zmieniona Skrzynia biegów z FJW na JNC ( z fabi RS krótsze biegi 4 , 5 , 6) - Olej do szpery Motul 75W140 - Nowy wysprzęglik LUK - Nowa pompa Sprzegła Sachs - Łapa pod skrzynią biegów przerobiona Tuleją z S3 (zamiast kleju do szyb) Zawieszenie i inne : - Gwintowane Zawieszenie KW - Nowe poduszki Amorków - Nowe drążki Stabilizatora - Nowe Gumy stabilizatora - Przekładnia Kierownicza po regeneracji - Nowe klocki Hamulcowe - przód EBC green stuff , tył Bosch Jakieś Zdjęcia (niestety w najwazniejszym dniu składania silnika nie mogłem być osobiście i zdjęcia robione Kalulatorem...) : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na chwile Obecną Samochód ma już przejechane 1200km - jeszcze 800km i bedzie pełna chłosta razem z pierwszym hamowaniem aby zobaczyć czy bez strojenia bedą jakieś Przyrosty ![]() Z rzeczy ktore zostaly do zrobienia żeby być w pełni gotowym do Sezonu : - zakup 6szt opon (na Ulice , na 1/4mili , na 1/8mili) - zakup 4 felg na wyżej wymienione Opony - Zmiana Map sensora z 3bar na 4bar - Strojenie - Geometria kół -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
jestem ciekaw efektów na tych monstrualnych zaworach...oby nie było odwrotnego, niż zamierzony
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Zawory dadza duzo
![]() Kolego barthezz2 powiedz mi czy latwiej jest wydlubac sam silnik czy silnik ze skrzynia bo czeka mnie swap i nie wiem czy rwac ze skrzynia czy sam silnik wydlubac i bedzie latwiej. |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
rwij ze skrzynia. nie ma opcji abys bezstresowo wyjechal z silnikiem w strone podluznicy, by odpiac go od skrzyni, chyba ze 1.2 htp albo 1.4 tdi
![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Dales ciala z tym skladaniem motoru:) Przy takim setupie i modach trzeba bylo skrecac na srobach ori ARL ASO. Sa wiekszej twardosci i bardziej odporne na rozciaganie. Tym bardziej ze bedziesz chcial ladowac 2.1-2.2b:) Jak robilismy ci turbo to mogles sie spytac napewno bysmy doradzili:)
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Tak jak mss mowi. W budzie fabi, ibizy praktycznie nie ma miejsce jak jest zamontowana skrzynia 6 biegowa.
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Dales ciala z tym skladaniem motoru:) Przy takim setupie i modach trzeba bylo skrecac na srobach ori ARL ASO. Sa wiekszej twardosci i bardziej odporne na rozciaganie. Tym bardziej ze bedziesz chcial ladowac 2.1-2.2b:) Jak robilismy ci turbo to mogles sie spytac napewno bysmy doradzili:) Wiem troche o tym , ale realizowałem Voucher i takie dostałem (bo od ARL nie było - o czym sie dowiedziałem na miejscu) w zeszłym sezonie też jeździłem na tych śrubach(i czesto gęsto podchodziło po 2,4-2,5bara) wiec mam nadzieje że sezon wytrzymają bo po sezonie i tak trzeba bedzie zajżeć pod czapke i wtedy złoży się porządnie. -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Ja mam 8L wiec ta sama komora, bede rwal wiec ze skrzynia.
Do autora slupek dalej asz i korby czy cos swierzszego? |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Ja mam 8L wiec ta sama komora, bede rwal wiec ze skrzynia. Do autora slupek dalej asz i korby czy cos swierzszego? Zostało to co było ![]() ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Na dzien dzisiejszy chyba i tak nie da sie ich zameczyc moca
![]() |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Ibiza już dotarta wiec jako ciekawostke ale też diagnostyke bo przed strojeniem trzeba mieć pewność że wszystko OK - odwiedziłem SRTG i hamowanie na Seri bez dodatków jako porównanie z tym co było :
![]() Szału nie ma , chociaż jak widać góra sie troszke polepszyła bo tam miało być lepiej - Zobaczymy co wyjdzie po strojeniu już na map sensorze 4barowym Z metanolem wyszło 265KM/450NM także pomimo mniejszego EGT coś tam jeszcze daje Kuni EGT na 5biegu przy 210km/h 900stopni. -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
3 otworowa uszczelka glowicy?
czarne popychacze zaworowe? czym roznia sie opony na 1/4 mili i 1/8 mili? zasloń lagi tego gwintu i radze owinac tasma gwint na kolumnie,zeby w razie regulacji nie bylo problemow.(ewentualnie zabezpiecz gwint preparatem). |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
3 otworowa uszczelka glowicy? czarne popychacze zaworowe? czym roznia sie opony na 1/4 mili i 1/8 mili? zasloń lagi tego gwintu i radze owinac tasma gwint na kolumnie,zeby w razie regulacji nie bylo problemow.(ewentualnie zabezpiecz gwint preparatem). tak ,3 otworowa tak ,czarne popychacze ina Różnią sie tym że na 1/4 mili musze mieć homologacje(startuje w klasie Street) a na 1/8 nie muszą mieć ![]() Gwint bedzie regulowany jak tylko zima odpuści wiec zapewne max 2tygodnie (i tylko z przodu zostanie troche obniżony i tak już zostanie) -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Jest już część opon na ten sezon :
Do codziennej jazdy : ![]() W tym roku stwierdziłem że na R888 do jazdy Normalnej mnie nie stać bo wystarczają na max 1,5miesiąca wiec przynajmniej 6szt 205/50 by były potrzebne - 550zł/szt także cena niszczy - Dlatego Federale RS-R 205/50 na 1/4mili sie nie nadają ale do jazdy po mieście powinno styknąć a i na mokrym przynajmniej nie bede sie musiał bać bo jeździ sie na nich jak na zwykłych oponach ![]() Opony na 1/8 mili : ![]() Fedima 195/50/15 - miały być na nightpower ale na razie klasa Diesel cała ma być połączona jak w SSS także powiedzmy że start z 4x4 na 1/8 nawet na slickach średnio ma sens - to nie jest dragowy slick także nie powinno być jakieś wielkiej przewagi względem SemiSlicków. Opony na 1/4mili : ![]() Nowości z oferty Profil - 185/55/15 - Mieszanka SSL czyli Super Soft Light - czyli wiecej mocy węższa opona ![]() Dodatkowo dokupiłem 4 sztuki Alu Felg żeby nie musieć przekładać opon z felg na felgi bo troche teraz ich jest ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
User Dołączył: Mon, 11 March 2013 ![]() |
podziel się opinią jak się będą sprawowały opony profil ??? jeżdziłeś juz może na takich ?
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
podziel się opinią jak się będą sprawowały opony profil ??? jeżdziłeś juz może na takich ? Jak pojeżdże to sie podziele opinią na tle innych Semislickow ![]() Dziś z Ciekawości a także dlatego że mama pod ręką akurat dokładną wage zważyłem wszystkie opony które mam Aktualnie : 15' Federal RS-R 205/50 10kg i 9,85kg 15 'Fedima Slick 195/50 10kg i 9,7kg 15' Profile 185/55 SSL - 6,95kg i 7,15kg dla pewności zmierzyłem StaluAlu(felgi z a3) - dalej ważą 5,9kg ![]() w zeszłym roku ważyłem także opony dla przypomnienia : 15' Markgum 205/50 S1 - 10,1-2kg(pamietam że miałem problem ze zważeniem) 15' R888 205/50 - 9kg Ciekawe że są spore rozbieżności miedzy oponami bo 200-300g Jestem ciekaw czy R888 też ma takie rozbieżności (niestety w zeszłym roku ważyłem pojedynczo) Bardzo za to mnie ucieszyła waga Profili bo opona węższa ale zyskuje 3kg względem Markgum które miałem kupić a to sporo(ale 2cm szersza) - Zobaczymy tylko czy tak wąska opona poradzi sobie z przeniesieniem tego na asfalt ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
no wlasnie aż się dziwię, że do takich Nm wziałeś 185...za Twoim poleceniem zanabyłem Markgumy i moim zdaniem jakieś strasznie cięzkie są
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Dobra żeby nie było że nic nie działamy :
![]() Na razie tylko wykres z metanolem i nitro dysze 50KM (nie bede używał w tym sezonie 100) . Najprawdopodobniej wtryski nie domagają niestety - 3dni walki z Zoltarem na drodze i dopiero 3dnia po czyszczeniu Wtrysków Ultradźwiekami (podziekowania dla zoltara że sie zgodził je wyczyścić tak szybko ![]() PS. Najsłabszy pomiar to tylko samo nitro bez metanolu - jak widać Metanol z połączeniu z nitro przyrostów wielkich nie daje - ALE SĄ ![]() -------------------- Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Będzie szybko
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:03 |