Shoutbox 0 nowych PW 


21 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Ibiza 6L 1.9Diesel Power ASZ 1/4mile + Daily Car
K@rol
post Tue, 12 Feb 2013 - 00:38
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Świetne auto i mega niepozorne. Gratuluję świetnych wyników.
Też miałem 6L'ke asz'a 430nM,ale koni mniej troche wink.gif

Co do gwintu tdi'k pisał wcześniej,żebyś zrobił ''kuku'' z podłużnicą jakbyś chciał gwint wkładać. Tak,ale przemyśl montaż gwintu, lepiej amory twardsze i spreżyny z Cupry do codziennej jazdy.

Ja mialem gwint, zestaw poliuretanów i 8x18'' na gumie 215/35. Efekt był taki,że auto było nieprawdopodobnie nerwowe w prowadzeniu, przy ostrej jezdzie wręcz niebezpieczne, u mnie na uskokach potrafiły się oderwac koła od ziemii. wink.gif


Powodzenia w dalszych modach!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 12 Feb 2013 - 00:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
barthezz2
post Tue, 12 Mar 2013 - 19:17
Post #102


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





Samochód w końcu odebrany także mogę już oficjalnie napisać co zostało zrobione :

Silnik (Drugi remont silnika przy 192tys km) :

- Szlif bloku na - 2 szlif (0,50mm)
- Tłoki z pierścieniami Nadwymiar
- Wymienona Turbina na całą i zdrową ( CTR )
- Panewki Główne Glycko
- Panewki Korbowodowe Glyco Sputery
- Nowe śruby Korbowodowe ASO
- Zmieniona Głowica z Większymi Zaworami wydechowymi (+4mm) + obrobione Kanały.
- Uszczelka Głowicy - najgrubsza 3 otworowa Elring
- Śruby głowicy Elring
- Nowy Wałek Rozrządu Rouville
- Nowe Popychacze Zaworowe INA - czarne
- Panewki wałka rozrządu Glyco
- Śruby Mostków Głowicy ASO
- Kompletny Rozrząd z pompą wody Contitech/Gates
- Nowy zestaw Uszczelek Pompowtrysków
- Usunięta Fizycznie Klimatyzacja i zmieniona Łapa Alternatora (z wersji bez Klimy)
- Nowa Vacumm Pompa Bosch
- nowy termostat
- Uszczelki wszelkiej maści i zimeringi

Układ napędowy :
- Zmieniona Skrzynia biegów z FJW na JNC ( z fabi RS krótsze biegi 4 , 5 , 6)
- Olej do szpery Motul 75W140
- Nowy wysprzęglik LUK
- Nowa pompa Sprzegła Sachs
- Łapa pod skrzynią biegów przerobiona Tuleją z S3 (zamiast kleju do szyb)

Zawieszenie i inne :
- Gwintowane Zawieszenie KW
- Nowe poduszki Amorków
- Nowe drążki Stabilizatora
- Nowe Gumy stabilizatora
- Przekładnia Kierownicza po regeneracji
- Nowe klocki Hamulcowe - przód EBC green stuff , tył Bosch

Jakieś Zdjęcia (niestety w najwazniejszym dniu składania silnika nie mogłem być osobiście i zdjęcia robione Kalulatorem...) :





















Na chwile Obecną Samochód ma już przejechane 1200km - jeszcze 800km i bedzie pełna chłosta razem z pierwszym hamowaniem aby zobaczyć czy bez strojenia bedą jakieś Przyrosty smile.gif Na razie krece do 3tyś co mi kompletnie nic nie mówi niestety bo samochod zaczyna jechać tak na prawde od 3,5tyś. Najwiekszym zaskoczeniem jest Gwint który jest bardziej Komfortowy niż Monroe Reflex + sprężyny Vogtlanda. Na razie jest prawie na Max do góry podniesiony - bedzie raczej obniżany ale dopiero jak przymierze opony jakie mam zamiar założyć i wtedy bedzie wiadomo ile można obniżyć jeszcze żebym mógł skręcać.

Z rzeczy ktore zostaly do zrobienia żeby być w pełni gotowym do Sezonu :
- zakup 6szt opon (na Ulice , na 1/4mili , na 1/8mili)
- zakup 4 felg na wyżej wymienione Opony
- Zmiana Map sensora z 3bar na 4bar
- Strojenie
- Geometria kół


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 12 Mar 2013 - 20:12
Post #103


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





jestem ciekaw efektów na tych monstrualnych zaworach...oby nie było odwrotnego, niż zamierzony smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fighter001
post Tue, 12 Mar 2013 - 21:37
Post #104


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: wrocław





Zawory dadza duzo wink.gif
Kolego barthezz2 powiedz mi czy latwiej jest wydlubac sam silnik czy silnik ze skrzynia bo czeka mnie swap i nie wiem czy rwac ze skrzynia czy sam silnik wydlubac i bedzie latwiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Tue, 12 Mar 2013 - 22:05
Post #105


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





rwij ze skrzynia. nie ma opcji abys bezstresowo wyjechal z silnikiem w strone podluznicy, by odpiac go od skrzyni, chyba ze 1.2 htp albo 1.4 tdi tongue.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Tue, 12 Mar 2013 - 22:19
Post #106


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Dales ciala z tym skladaniem motoru:) Przy takim setupie i modach trzeba bylo skrecac na srobach ori ARL ASO. Sa wiekszej twardosci i bardziej odporne na rozciaganie. Tym bardziej ze bedziesz chcial ladowac 2.1-2.2b:) Jak robilismy ci turbo to mogles sie spytac napewno bysmy doradzili:)


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Tue, 12 Mar 2013 - 22:19
Post #107


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





Tak jak mss mowi. W budzie fabi, ibizy praktycznie nie ma miejsce jak jest zamontowana skrzynia 6 biegowa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Tue, 12 Mar 2013 - 22:24
Post #108


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(zabba88 @ Tue, 12 Mar 2013 - 22:19) *
Dales ciala z tym skladaniem motoru:) Przy takim setupie i modach trzeba bylo skrecac na srobach ori ARL ASO. Sa wiekszej twardosci i bardziej odporne na rozciaganie. Tym bardziej ze bedziesz chcial ladowac 2.1-2.2b:) Jak robilismy ci turbo to mogles sie spytac napewno bysmy doradzili:)


Wiem troche o tym , ale realizowałem Voucher i takie dostałem (bo od ARL nie było - o czym sie dowiedziałem na miejscu) w zeszłym sezonie też jeździłem na tych śrubach(i czesto gęsto podchodziło po 2,4-2,5bara) wiec mam nadzieje że sezon wytrzymają bo po sezonie i tak trzeba bedzie zajżeć pod czapke i wtedy złoży się porządnie.


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fighter001
post Tue, 12 Mar 2013 - 22:26
Post #109


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: wrocław





Ja mam 8L wiec ta sama komora, bede rwal wiec ze skrzynia.
Do autora slupek dalej asz i korby czy cos swierzszego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Tue, 12 Mar 2013 - 22:27
Post #110


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(Fighter001 @ Tue, 12 Mar 2013 - 22:26) *
Ja mam 8L wiec ta sama komora, bede rwal wiec ze skrzynia.
Do autora slupek dalej asz i korby czy cos swierzszego?


Zostało to co było smile.gif korb nie widze sensu zmieniać smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fighter001
post Tue, 12 Mar 2013 - 22:29
Post #111


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: wrocław





Na dzien dzisiejszy chyba i tak nie da sie ich zameczyc moca tongue.gif ale podobno z bpx sa mocniejsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Wed, 20 Mar 2013 - 22:18
Post #112


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





Ibiza już dotarta wiec jako ciekawostke ale też diagnostyke bo przed strojeniem trzeba mieć pewność że wszystko OK - odwiedziłem SRTG i hamowanie na Seri bez dodatków jako porównanie z tym co było :



Szału nie ma , chociaż jak widać góra sie troszke polepszyła bo tam miało być lepiej - Zobaczymy co wyjdzie po strojeniu już na map sensorze 4barowym

Z metanolem wyszło 265KM/450NM także pomimo mniejszego EGT coś tam jeszcze daje Kuni

EGT na 5biegu przy 210km/h 900stopni.


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 31 Mar 2013 - 18:54
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





3 otworowa uszczelka glowicy?
czarne popychacze zaworowe?
czym roznia sie opony na 1/4 mili i 1/8 mili?
zasloń lagi tego gwintu i radze owinac tasma gwint na kolumnie,zeby w razie regulacji nie bylo problemow.(ewentualnie zabezpiecz gwint preparatem).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Sun, 31 Mar 2013 - 22:22
Post #114


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(raich @ Sun, 31 Mar 2013 - 18:54) *
3 otworowa uszczelka glowicy?
czarne popychacze zaworowe?
czym roznia sie opony na 1/4 mili i 1/8 mili?
zasloń lagi tego gwintu i radze owinac tasma gwint na kolumnie,zeby w razie regulacji nie bylo problemow.(ewentualnie zabezpiecz gwint preparatem).


tak ,3 otworowa
tak ,czarne popychacze ina
Różnią sie tym że na 1/4 mili musze mieć homologacje(startuje w klasie Street) a na 1/8 nie muszą mieć smile.gif
Gwint bedzie regulowany jak tylko zima odpuści wiec zapewne max 2tygodnie (i tylko z przodu zostanie troche obniżony i tak już zostanie)


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Wed, 03 Apr 2013 - 19:43
Post #115


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





Jest już część opon na ten sezon :

Do codziennej jazdy :





W tym roku stwierdziłem że na R888 do jazdy Normalnej mnie nie stać bo wystarczają na max 1,5miesiąca wiec przynajmniej 6szt 205/50 by były potrzebne - 550zł/szt także cena niszczy - Dlatego Federale RS-R 205/50 na 1/4mili sie nie nadają ale do jazdy po mieście powinno styknąć a i na mokrym przynajmniej nie bede sie musiał bać bo jeździ sie na nich jak na zwykłych oponach smile.gif

Opony na 1/8 mili :



Fedima 195/50/15 - miały być na nightpower ale na razie klasa Diesel cała ma być połączona jak w SSS także powiedzmy że start z 4x4 na 1/8 nawet na slickach średnio ma sens - to nie jest dragowy slick także nie powinno być jakieś wielkiej przewagi względem SemiSlicków.

Opony na 1/4mili :



Nowości z oferty Profil - 185/55/15 - Mieszanka SSL czyli Super Soft Light - czyli wiecej mocy węższa opona smile.gif Zobaczymy jak sie bedzie sprawować - ze względu na pogode nie wiem czy je sprawdze przed jakimiś zawodami :/

Dodatkowo dokupiłem 4 sztuki Alu Felg żeby nie musieć przekładać opon z felg na felgi bo troche teraz ich jest smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mateo 323f
post Fri, 05 Apr 2013 - 00:48
Post #116


User
Dołączył: Mon, 11 March 2013





podziel się opinią jak się będą sprawowały opony profil ??? jeżdziłeś juz może na takich ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Fri, 05 Apr 2013 - 21:36
Post #117


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





CYTAT(Mateo 323f @ Fri, 05 Apr 2013 - 00:48) *
podziel się opinią jak się będą sprawowały opony profil ??? jeżdziłeś juz może na takich ?


Jak pojeżdże to sie podziele opinią na tle innych Semislickow smile.gif nie jeździłem ze względu że 185 uważałem za wąskie do mojego Auta ale jako że zrobili Super miekką mieszanke i do tego lżejszą to postanowiłem spróbować .


Dziś z Ciekawości a także dlatego że mama pod ręką akurat dokładną wage zważyłem wszystkie opony które mam Aktualnie :

15' Federal RS-R 205/50 10kg i 9,85kg
15 'Fedima Slick 195/50 10kg i 9,7kg
15' Profile 185/55 SSL - 6,95kg i 7,15kg

dla pewności zmierzyłem StaluAlu(felgi z a3) - dalej ważą 5,9kg smile.gif

w zeszłym roku ważyłem także opony dla przypomnienia :

15' Markgum 205/50 S1 - 10,1-2kg(pamietam że miałem problem ze zważeniem)
15' R888 205/50 - 9kg

Ciekawe że są spore rozbieżności miedzy oponami bo 200-300g Jestem ciekaw czy R888 też ma takie rozbieżności (niestety w zeszłym roku ważyłem pojedynczo)

Bardzo za to mnie ucieszyła waga Profili bo opona węższa ale zyskuje 3kg względem Markgum które miałem kupić a to sporo(ale 2cm szersza) - Zobaczymy tylko czy tak wąska opona poradzi sobie z przeniesieniem tego na asfalt smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 07 Apr 2013 - 17:22
Post #118


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





no wlasnie aż się dziwię, że do takich Nm wziałeś 185...za Twoim poleceniem zanabyłem Markgumy i moim zdaniem jakieś strasznie cięzkie są rolleyes.gif Niesttey nie mam wagi pod ręką. Oby tylko zysk ze startu nie był zjedzony oporami toczenia tongue.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthezz2
post Thu, 11 Apr 2013 - 18:19
Post #119


Super User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Gdynia





Dobra żeby nie było że nic nie działamy :



Na razie tylko wykres z metanolem i nitro dysze 50KM (nie bede używał w tym sezonie 100) . Najprawdopodobniej wtryski nie domagają niestety - 3dni walki z Zoltarem na drodze i dopiero 3dnia po czyszczeniu Wtrysków Ultradźwiekami (podziekowania dla zoltara że sie zgodził je wyczyścić tak szybko biggrin.gif ) coś ruszyło w samochodzie. Jeszcze mała poprawka w weekend w sofcie i Hamowanie i wtedy pochwale się wykresami bez nitro - ale Cyferki bedą mniejsze raczej niż zakładałem ale tak czy inaczej jest Szybciej.

PS. Najsłabszy pomiar to tylko samo nitro bez metanolu - jak widać Metanol z połączeniu z nitro przyrostów wielkich nie daje - ALE SĄ smile.gif


--------------------
Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ 404KM/705NM +Metanol+NX - ET@12,19
Golf 4 1.9TDI 250KM/450NM

www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/timeline?ref=page_internal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Thu, 11 Apr 2013 - 18:28
Post #120


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





Będzie szybko biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:03