![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A może 2xtwinscroll?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Franek 2.4 odpada bo nie kręci sie tak jak k20.
Projekt rewelka! |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Przema- sam robiłes swapa? jezdziłem ostatnio rx8 i bardzo mi sie spodobało ale niestety ten wankiel i widze po Twoim 1 poscie ,ze faktycznie 120.000 i silnik kaput? mozesz napisac na pw jak wyglada cenowo taki swap ? aha i rozumiem ,ze nadal mozna wyłączac kontrole trakcji? (nawet w taka pogode po 5 min jazdy zacząłem wyłączac)
![]() -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 April 2012 ![]() |
Przema- sam robiłes swapa? jezdziłem ostatnio rx8 i bardzo mi sie spodobało ale niestety ten wankiel i widze po Twoim 1 poscie ,ze faktycznie 120.000 i silnik kaput? mozesz napisac na pw jak wyglada cenowo taki swap ? aha i rozumiem ,ze nadal mozna wyłanczac kontrole trakcji? (nawet w taka pogode po 5 min jazdy zaczołem wyłanczac) ![]() Podpisuję się pod prośbę - osobiście poprosiłbym o kontakt z Tobą tel, bo czuję, że właśnie na taką zabawę mam ochotę ;-) |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Coś mi sie wydaje ,ze nie jeden owner rx8 bedzie chciał zostac klientem Przema:D
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Czas zacząć seryjną produkcję kitów do swapa
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Moc maksymalna przy 9000rpm na seryjnych walkach?? Troche nieprawdopodobne...
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
zapewne podciąga ja tak wysoko ssacy z s2k
![]() |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
A czy nie uciekło trochę niutona? Seria ma 196Nm tak?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Ponoc gorszy niz ssak RRC z japonskiego FD2...ale skoro tak wyszlo...
Niutona prawie nic nie ucieklo - euro K20Z mial 193 fabrycznie. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
tak jak mówie , mógbym zrobic normalny kolekotr wydechowy , pobawic sie kątem wałka na hamowni , ale w ciagu kilku tyg biore sie za turbo , wiec niechcialo mi sie , z czystej ciekawosci wjechałem na hamownie , jak na taki osprzet i praktycznie brak stroienia wyszło spoko , najmocniejsze wolnossace rx8
![]() |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Czyli można powiedzieć ze auto jeździ na seryjnych mapach? Jeśli tak to potencjał jest spory:)
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
stroione był jedynie paliwo , mapy zaplonu i kąta wałka przepisane ze stockowych map
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
moc na kolach nie powinna byc wieksza?
moc na silniku ok,ale straty... |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
hehe mozna to powtarzac do bólu , to nie sa same straty w napędzie ale tez na tarcie opon , jesli masz zimówki a pasami dociągniesz auto do rolek to straty beda wieksze , po drugie jest tu spore przełozenie , przy odcince na 4 biegu jest 240km/h , wiec o 40-50km szybciej od wiekszosci aut , straty przez to sa tez wieksze na oponach dyfrze itp
zeby mozna było dobrze okreslic straty w napedzie musiala by to byc hamownia z zapinanym wałem do piast |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
w przypadku skrzyni 5biegowej,kiedy samochod jest hamowany na 4 biegu przyjmowane przelozenie skrzyni jest w okolicach 1.00 .
skoro jest inne nie mozna tego skorygowac? |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
1.00 to przełozenie 4biegu i u mnie własnie takie jest ;] , natomiast przy tym rev silnika i fd predkosc osiagana na 4 biegu jest duza , po drugie co mnie obchodza pozorne straty na hamowni ;]
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 07 April 2013 ![]() |
Witam.
Pytanie trochę o początek Twoich walk ze swapem. Pisałeś dlaczego k20 jest ok do rx-8 (ułożenie kolektorów, waga) . Pewnie też brałeś pod uwagę SR20DET. Masz jakieś porównanie z tymi dwoma a silnikami ? Po przeczytaniu tego tematu mam sporą rozterkę nad wybraniem silnika do swapu. Sr20det jest już wiekowym silnikiem a za te same pieniądze można kupic kilkuletniego k20z4. Pozdrawiam . -------------------- www.motodd.cal.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 05 September 2025 - 10:24 |