![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
nie blokuje poniewaz prawidziwy wlot powietrza jest ponizej tablicy , gril pod tablica jest w 90% zaslepiony
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
od poczatku pojawienia sie przepisu o właczaniu swiatel miałem jakis automat , niewiem czy ludzie narzekaja , moze ci co jezdza po trasach nie , ale ja dziennie musze pamiętać aby je włączyć i wyłączyć ze 20 razy a nie da się dolutować czegoś, żeby Ci to robił? ogarnąłem elktrykę na płaszczyźnie honda-mazda, więc to powinno być "pierdółką" nie? w necie nawet parę tutoriali było na to... -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Szczerze mowiac mam wrazenie ze w porownaniu do turbo z evo X jedyna zaleta to orginalnosc . No chyba ze jednak planujesz wiecej niz okolice 400 km.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
dokladnie ma byc cos czego jeszcze niebyło , i musze dobic do minimum 420koni
wydaje mi sie tez ze łatwiej bede mial upchac tam dwie małe turbiny niz jedną duzą |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Imo zeby miec przewage nad singlem musialo by to chodzic w sekwencji a to strasznie sprawe komplikuje. Takie td04 na jeden litr to nie malo dodatkowo doplyw spalin z dwoch cyl a nie z czterech (mnejsza czestotliwosc pulsow) pogorszu sutuacje. Jak chcesz taki uklad to wybierz turbiny na styk wtedy nie powinno byc duzo gorzej niz na singlu.
Pozdrawiam Ps. Ja tez lubie innowacje i bede sie staral w 2.3 wczesnie budzic holseta ale jak sie nie uda to ide w turbo z evo i tyle. |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
według moich inforamacji twin turbo ma przewage na single o podobnej wydajnosci szczegolnie jest w gre wchodza sporych rozmiarów sprezarki
epictuning kiedys robilo f20c na dwóch gt28rs z ich porównania uklad mial sprawność na poziomie gt40 a na wykresie widać było spool jak w gt35 łatwiej napedzic dwa mniejsze witrniki niz jeden wiekszy poniewaz posiadaja one mniejsze masy wirujące |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Miejmy nadzieje ze tak bedzie,
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Ja bym na twoim miejscu nie szedł w moce rzędu 500PS. Przy tej masie ~350 w zupełności wystarczy do dobrej zabawy, tym bardziej, że z relatywnie małą turbiną można zrobić nisko moment bez specjalnych kombinacji. Poza tym auto tak łatwo nie zgubi trakcji, będzie bardziej przewidywalne.
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
to bedzie załatwione przez EBC które ustalać będzie doladowanie zaleznie od biegu , miałem 340 w tonowym fwd i niemialem problemów z opanowaniem trakcji , w rx8 350 bylo by zbyt mało jak dla mnie
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 13 August 2011 ![]() |
masz gdzieś linka albo chociaż jakiś opis do tego fwd o którym wspomniałeś??
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 December 2005 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jak po każdym odcinku f-f nowi userzy mają pomysły biturbo do 4 cyl. to są jechani
![]() Czekam na efekty, powodzenia! |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
z jednym małym wyjątkiem , "userzy" mają pomysły a ja przedstawiam to co robię
tutaj jest temat http://honda-tech.com/showthread.php?t=2595792 jeszcze gdzieś było porównanie charakterystyki do gt35 przy wydajności gt40 ale nie umie teraz znalezć |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Ciekawie wygląda to co pokazałeś. Tylko ten jeden grzybek ma tam zapewne trochę za ciepło.
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
pewnie troche za ciepło ma ;] ale to itak bez róznicy bo z setupu z potencjałem na 700koni zrobili tylko 470 , gdyż właściciel niechcial wiecej , co nasuwa kolejne pytanie , czemu nie przekraczajac nawet 500koni zrobili tak duze sprezarki , byc moze kiedys mu sie zachce i podkrecą doladowanie
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
IMO nie bierzesz jednej rzeczy pod uwage turbo z evo ma twinscroll i jest skrojone jak namiare pod Twoje wymagania. A te dwie td04 maja lacznie wieksza wydajnosc, nie maja twinscrolla i sa generalnie starsze technologicznie. To takie moje ostatnie 5 gr w temacie Twojego systemu
![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
tak masz racje , ogolnie nie podlega dyskusji ze mój uklad nie dorówna szybkosci td05 z evo
jednak td05-20g z ledwoscią starczy na przekroczenie bariery 400koni , ja lubie zawsze jak turbo ma pewien zapas , wiec gdybym nawet mial pakowac singla musiał by to byc singiel z potenciałem na 500KM zeby mieć zawsze minimum 50koni zapasu moze jakies gt35 ;] w kazdym badz razie moja ciekawosc niepozwala mi tam wpadkowac poprostu singla ![]() |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Z tym td05-20 to sie okaze, na co starczy,a na co nie starczy
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
User Dołączył: Fri, 25 September 2009 Skąd: Poznań ![]() |
Nie myślałeś jednej turbinie mniejszej ,a drugiej większej? Albo turbo + kompresor?
-------------------- Fiesta ST MK8
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
wspominałem juz pare stron wczesniej , ze niema niestety miejsca na kompresor
tak samo uklad turbin sekewncyjnych , trzeba by stosowac dodatkowe uklady zaworów , tez niewidze na nie narazie miejsca |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Jestem bardzo ciekaw jak to wyjdzie bo szczerze mówiąc nigdy jeszcze nie widziałem, małego, 4 cyl. silnika, doładowanego dwiema równolegle położonymi turbinami. Zdrowy rozsądek podpowiada mi jednak, że finalnie, z tymi trochę przestarzałymi TD04 do 4k rpm za wiele działo się nie będzie. Chyba, że z dołem od K24 ale tego jak na razie nie rozważasz. Obym się mylił bo życzę ci jak najlepiej. Prowadzisz jeden z najciekawszych projektów na tym forum.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 08 September 2025 - 02:52 |