Shoutbox 0 nowych PW 


16 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> RX-8 VTEC k20 by Przema72
przema72
post Sun, 17 Feb 2013 - 16:45
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





nie blokuje poniewaz prawidziwy wlot powietrza jest ponizej tablicy , gril pod tablica jest w 90% zaslepiony
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Feb 2013 - 16:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bio
post Sun, 17 Feb 2013 - 19:54
Post #142


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(przema72 @ Fri, 15 Feb 2013 - 15:21) *
od poczatku pojawienia sie przepisu o właczaniu swiatel miałem jakis automat , niewiem czy ludzie narzekaja , moze ci co jezdza po trasach nie , ale ja dziennie musze pamiętać aby je włączyć i wyłączyć ze 20 razy

a nie da się dolutować czegoś, żeby Ci to robił? ogarnąłem elktrykę na płaszczyźnie honda-mazda, więc to powinno być "pierdółką" nie?
w necie nawet parę tutoriali było na to...


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 18 Feb 2013 - 04:39
Post #143


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Szczerze mowiac mam wrazenie ze w porownaniu do turbo z evo X jedyna zaleta to orginalnosc . No chyba ze jednak planujesz wiecej niz okolice 400 km.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Mon, 18 Feb 2013 - 08:09
Post #144


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





dokladnie ma byc cos czego jeszcze niebyło , i musze dobic do minimum 420koni

wydaje mi sie tez ze łatwiej bede mial upchac tam dwie małe turbiny niz jedną duzą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 18 Feb 2013 - 11:40
Post #145


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Imo zeby miec przewage nad singlem musialo by to chodzic w sekwencji a to strasznie sprawe komplikuje. Takie td04 na jeden litr to nie malo dodatkowo doplyw spalin z dwoch cyl a nie z czterech (mnejsza czestotliwosc pulsow) pogorszu sutuacje. Jak chcesz taki uklad to wybierz turbiny na styk wtedy nie powinno byc duzo gorzej niz na singlu.

Pozdrawiam

Ps. Ja tez lubie innowacje i bede sie staral w 2.3 wczesnie budzic holseta ale jak sie nie uda to ide w turbo z evo i tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Mon, 18 Feb 2013 - 13:28
Post #146


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





według moich inforamacji twin turbo ma przewage na single o podobnej wydajnosci szczegolnie jest w gre wchodza sporych rozmiarów sprezarki

epictuning kiedys robilo f20c na dwóch gt28rs z ich porównania uklad mial sprawność na poziomie gt40 a na wykresie widać było spool jak w gt35

łatwiej napedzic dwa mniejsze witrniki niz jeden wiekszy poniewaz posiadaja one mniejsze masy wirujące
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 18 Feb 2013 - 16:35
Post #147


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Miejmy nadzieje ze tak bedzie,

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Mon, 18 Feb 2013 - 18:45
Post #148


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





Ja bym na twoim miejscu nie szedł w moce rzędu 500PS. Przy tej masie ~350 w zupełności wystarczy do dobrej zabawy, tym bardziej, że z relatywnie małą turbiną można zrobić nisko moment bez specjalnych kombinacji. Poza tym auto tak łatwo nie zgubi trakcji, będzie bardziej przewidywalne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Mon, 18 Feb 2013 - 18:48
Post #149


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





to bedzie załatwione przez EBC które ustalać będzie doladowanie zaleznie od biegu , miałem 340 w tonowym fwd i niemialem problemów z opanowaniem trakcji , w rx8 350 bylo by zbyt mało jak dla mnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazurr
post Mon, 18 Feb 2013 - 22:27
Post #150


Rookie
Dołączył: Sat, 13 August 2011





masz gdzieś linka albo chociaż jakiś opis do tego fwd o którym wspomniałeś??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lennypl
post Tue, 19 Feb 2013 - 08:29
Post #151


User
Dołączył: Wed, 07 December 2005
Skąd: Gdańsk





Jak po każdym odcinku f-f nowi userzy mają pomysły biturbo do 4 cyl. to są jechani smile.gif.

Czekam na efekty, powodzenia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Tue, 19 Feb 2013 - 08:39
Post #152


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





z jednym małym wyjątkiem , "userzy" mają pomysły a ja przedstawiam to co robię

tutaj jest temat http://honda-tech.com/showthread.php?t=2595792

jeszcze gdzieś było porównanie charakterystyki do gt35 przy wydajności gt40 ale nie umie teraz znalezć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Tue, 19 Feb 2013 - 08:55
Post #153


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Ciekawie wygląda to co pokazałeś. Tylko ten jeden grzybek ma tam zapewne trochę za ciepło.


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Tue, 19 Feb 2013 - 09:17
Post #154


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





pewnie troche za ciepło ma ;] ale to itak bez róznicy bo z setupu z potencjałem na 700koni zrobili tylko 470 , gdyż właściciel niechcial wiecej , co nasuwa kolejne pytanie , czemu nie przekraczajac nawet 500koni zrobili tak duze sprezarki , byc moze kiedys mu sie zachce i podkrecą doladowanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Tue, 19 Feb 2013 - 15:15
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





IMO nie bierzesz jednej rzeczy pod uwage turbo z evo ma twinscroll i jest skrojone jak namiare pod Twoje wymagania. A te dwie td04 maja lacznie wieksza wydajnosc, nie maja twinscrolla i sa generalnie starsze technologicznie. To takie moje ostatnie 5 gr w temacie Twojego systemu smile.gif . Zdania itak nie zmienisz wiec kibicuje i pozdrawiam



Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Tue, 19 Feb 2013 - 15:24
Post #156


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





tak masz racje , ogolnie nie podlega dyskusji ze mój uklad nie dorówna szybkosci td05 z evo

jednak td05-20g z ledwoscią starczy na przekroczenie bariery 400koni , ja lubie zawsze jak turbo ma pewien zapas , wiec gdybym nawet mial pakowac singla musiał by to byc singiel z potenciałem na 500KM zeby mieć zawsze minimum 50koni zapasu moze jakies gt35 ;]

w kazdym badz razie moja ciekawosc niepozwala mi tam wpadkowac poprostu singla biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 19 Feb 2013 - 15:34
Post #157


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Z tym td05-20 to sie okaze, na co starczy,a na co nie starczy wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba170495
post Tue, 19 Feb 2013 - 15:56
Post #158


User
Dołączył: Fri, 25 September 2009
Skąd: Poznań





Nie myślałeś jednej turbinie mniejszej ,a drugiej większej? Albo turbo + kompresor?


--------------------
Fiesta ST MK8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Tue, 19 Feb 2013 - 16:08
Post #159


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





wspominałem juz pare stron wczesniej , ze niema niestety miejsca na kompresor

tak samo uklad turbin sekewncyjnych , trzeba by stosowac dodatkowe uklady zaworów , tez niewidze na nie narazie miejsca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Tue, 19 Feb 2013 - 18:17
Post #160


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





Jestem bardzo ciekaw jak to wyjdzie bo szczerze mówiąc nigdy jeszcze nie widziałem, małego, 4 cyl. silnika, doładowanego dwiema równolegle położonymi turbinami. Zdrowy rozsądek podpowiada mi jednak, że finalnie, z tymi trochę przestarzałymi TD04 do 4k rpm za wiele działo się nie będzie. Chyba, że z dołem od K24 ale tego jak na razie nie rozważasz. Obym się mylił bo życzę ci jak najlepiej. Prowadzisz jeden z najciekawszych projektów na tym forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 08 September 2025 - 02:52