![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
chyba nie
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Moze i bez skrzyni
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
120kg wazy wankiel ze skrzynia , a 130 wazy k-seria ze skrzynia , same skrzynie w wadze są porównywalne obydwie mozna sobie spokojnie
generalnie mialem w rękach i wankla i k-serie tak samo jak ich skrzynie biegów , i róznica nie jest wieksza jak 15kilo , wjade na wage to sie zobaczy |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
OK OK to bylo tylo pytanie tak?
BTW uwielbiam silniki Hondy i uwielbiam Wankle (REWy), Ale ze Honda takie bonusy ma to nie wiedzialem ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
to nie tyle bonusy hondy , co nie do konca jeszcze tak dopracowany silnik wankla , mazda zrobila ogromne postepy ale to niestety jeszcze nie to , awaryjnosc na poziomie 120-150tys mozna by przebolec , niestety wysokie spalanie i systematyczna utrata mocy lekko sa poza granicami normalnosci
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
niestety zeby ten silnik byl tak wytrzymaly na zuzycie jak konwencjinalne silniki potrzeba jeszcze troche testow i badan... oraz solidny olew na popaprancow w zielonych barwach
btw wiecie jaka jest roznica miedzy wagami k serii a silnika BP mazdy mx5? /EOT |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
w k-seri jest na odwrót rzadko która ma poniżej 210 ;] , a czesto po samym wydechu i strojeniu dobijaja w okolice 220koni bez ingerencji w silnik Kompletnie się ie znam na hondach, ale to nie było jakoś tak że parę lat temu, jak wchodził star trek type R to się okazywało że rzdko który ma powyżej 185KM? Coś takiego słyszałem w każdym bądź razie... |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Kompletnie się ie znam na hondach, ale to nie było jakoś tak że parę lat temu, jak wchodził star trek type R to się okazywało że rzdko który ma powyżej 185KM? Coś takiego słyszałem w każdym bądź razie... Też kojarzę, że seryjny typer-R VII gen często wypluwał okolice 190 KM. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
jak sie niewpisalo przelozenia na hamowni to czesto tak bylo
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
s2000 tez wyjatkowo rzadko trzymal fabryczna moc a z kazdym dodatkowym przejechanym km bylo gorzej.
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
tak zgadza sie , f20c w s2000 nietrzymał zbyt mocy ale to zupelnie inny silnik niz k20 , a niektóre pomiary mocy tez sa błedne ze wzgledu ze hamownie przyjmują przełozenie 4biegu jako 1.000 , natomiast w hondach zawsze jest troche inne
w kazdym bądz razie móje k20 wjedzie na hamownie jeszcze przed uturbieniem |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
ten mit o nietrzymajacych moce hondach jest o tyle zabawny ze te 185 konne ctr jezdzily nadal bardzo bardzo blisko serii
![]() -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
User Dołączył: Sun, 13 September 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
juz mu to oferowalem
![]() -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#115
|
![]() |
dzwon został fabryczny z wankla , natomiast jest przejsciówka sprzegło z mpv ma ten sam wieloklin co skrzynia wiec podeszło , troche wiecej zabawy bylo z kolem zamachowym Napisz coś więcej. Jakiego koła zamachowego użyłeś? Czy przejściówka była dorabiana, czy da się coś takiego kupić? Czy po zamontowaniu przejściówki wałek sprzęgłowy skrzyni dosięgnie do sprzęgła? |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 February 2008 Skąd: Gród Rzecha ![]() |
Świetny pomysł. Zwykle międzymarkowe swap'y pachną mi tuningiem w wydaniu pirackim, ale interesujące nadwozie RX-8 aż prosiło się o fajną motorownię. I cieszy fakt, że właściciel nie próbuje za wszelką cenę udowodnić, jaką to smerfastyczną konstrukcją jest silnik Wankla. Props!
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 09 May 2011 ![]() |
Wiem, że mnie zabijecie za odkop i "bo się gimbus odzywa", ale dlaczego nie pójdziecie w zestaw M62+GT30? I moment na dole będzie i turbo szybko wstanie. I będzie mocne
![]() |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
m62-2x wiecej cylindrow,glowic,zaworow,to na pewno nie droga do niskiej wagi.
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
chyba chodzilo o kompresor i turbo. Pytanie, po co w tym silniku moment ponizej 3 tys rpm, skoro jesli przy 4 bedzie juz maks np 400nm, a odcinka na 9 tys, to mamy zabawe na jednym biegu od 100 do 200km/h
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 05 September 2025 - 08:51 |