![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
![]() Hehe publika domaga się niutona ![]() Udało się tak dobrać konfigurację że ze wzrostem Nm ładnie moc idzie - niemal równo jak w Hondzie, z tym że saabowski silnik w szerokim zakresie obrotów ma ten jak widać od niemal 3000 do ponad 7000obr.min (obecnie odcinka jest na 7300obr.min) ![]() Przy tej masie trakcja przynajmniej będzie... Choć jak dojdzie APC i ECU Saaba skomunikuje się z czujnikiem prędkości ze skrzyni biegów to będzie można pobawić się z dowalaniem boostu w funkcji prędkości, ciekawe tylko ile ta skrzynia biegów zniesie tego Niutona ![]() Ze 330-350 wydaje mi się że to będzie maks bezpieczna granica z tego trzeba wycisnąć jak najwięcej Konia Mechanicznego... Paliwka nam zabrakło a pewno na tych skromnych 0,75bara coś pod 300KM by wyszło ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 December 2011 Skąd: Gliwice ![]() |
pięknie, już nie moge sie doczekać co mi wypluje hamownia po zamontowaniu APC
![]() |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Może nie doczytałem, a może nie ma - skrzynia z czego jest aktualnie?
![]() BTW - w sumie poprzedni silnik jakie miał parametry? ![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
Skrzynia f20 z 2.016v. C20XE mialo ponad 170km i sporo ponad 200nm ale dokladnie nie pamietam chyba pod 240...
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
bardzo fajne kreski, nic tylko czekać na suchy asfalt żeby można było jakoś w miarę się po odpychać.
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Skrzynia F20
![]() Ale wątpię aby zniosła 350Nm ciągłej zabawy... -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 October 2009 ![]() |
Po co zmieniałeś skrzynię z lanosowej? d16 to skrzynia prawie nie do zajechania i spokojnie wytrzymuje stage3 saaba. Natomiast f20 nawet z c20xe miała problemy.
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy ja wiem czy nie do zajechania...
Z pewnością za krótka. Nawet D20 nowsza, poprawiona F20 da radę zmielić 240 koniami i okolicami 300Nm. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Piękny sleeper. Uwielbiam takie auta. Aż żal wrzucać ten duży hamulec, bo ciężko będzie chyba o stalówkę 15 cali, która by nań weszła.
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak dojdzie APC to boost się wysteruje tak żeby ze wzrostem obrotów rósł i tyle żeby było powiedzmy 300Nm rosnące przy odcince na 320-330 i żeby też tyle samo KM wyszło.
Auto będzie bez ciosu ale możliwie najmniejsze obciążenia na skrzyni będą oddziaływać... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Za kazdym razem jak przegladam ten watek jest 20KM wiecej, piekny sleeper nie chcial bym cie spotkac na drodze bo by mi bylo smutno ze objechal mnie lanos i to napewno nie milosiernie
![]() |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Piękny sleeper. Uwielbiam takie auta. Aż żal wrzucać ten duży hamulec, bo ciężko będzie chyba o stalówkę 15 cali, która by nań weszła. 15 cali to przy rozmiarze 288mm tarczy to minimum ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zależy od felgi i jakby zapodać jakiś dystans to myślę że na jednotłoczkowym zacisku i 308mm z Saaba AERO by podeszło
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Myślę, że zestaw 288mm przód i 270mm tył powinno już podołać z dobrymi elementami ciernymi
![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
dokladnie, o 60nm wiecej niz u mnie w tym samym silniku
![]() http://img806.imageshack.us/img806/6207/dynof.jpg -------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak więc wczoraj wyleciała już podpinka z maski
![]() Nie wiem czemu mam wrażenie jak by auto schudło znacznie ![]() ![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i rozkład masy poprawiony
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Poprawi się jeszcze kiedy troszeczkę dociążę tylną ośkę.
Ale prace wymagają dodatnich temperatur więc trzeba czekać. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
jakies patenty na dociązenie tyłu ?? wiadomo aku na tył mozna dać a u was jakie plany , bo same aku to nie dużo.
-------------------- Repliki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 17:46 |